algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mayhem kirjutas:
keegi võiks mulle lollile ära seletada milles avaldub nelari kallidus võrreldes kahetaktilisega. huvi pärast võrdlesin ktm520rfs-i ja ktm250 2T kolvi ja väntvõlli kuluosasid mis sisaldas kolvi remondisetti, vändalaagreid, väntvõlli remondisetti, simmereid ja 4T puhul lisaks tasakaalustusvõlli ja nukkvõlli laagreid. mõlema mootori puhul tuli osade hind ühte auku ca 8500 eek-u. 2T-l on kolvi eluiga seejuures üle 2x väiksem. tea kas jätsin midagi kahe silma vahele?
Ei tea kust sa need hinnad võtsid, aga näiteks 450 SX samad kuluosad maksavad ca 17 650,- ja 250SX 5 400,- krooksu vastavalt. Mõlemite puhul jätsin simmerid ja muud papitihendid arvestamata, sest nad üldpilti ei muuda.

520 RFS-i ei saa päris mõõdupuuks võtta sest on suhteliselt aeglase mootoriga ja vastavalt ka terasklappidega, mida muudel nelaritel ei ole.

Seega oleks 450SX õigem võrdlus.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”