Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Juhtusin kolmapäeva õhtul mööda Tartu mnt.d Tallinna poole sõites Patika lähistel suurt tulekahju mõneks minutiks jälgima. Selle mõne minuti jooksul kihutas Tallinna poolt hirmsa lauluga sündmuskohale mootorattapolitsei, signaalid huilgamas ja vilkurid põlemas. Eks suure rahvamassi kohaloleku tõttu oli mehel akadeemias õpitut ka suur vajadus demonstreerida. Isegi vaatasin suu ammuli kuidas pisikesele külateele põigates veel hullult gaasi peale keerati ja teises kurvis kõva õhuakrobaatiaga kahemeetri sügavusse kraavipõhja maanduti. Kuna olime sõbraga mootorratastel siis ruttu ratastele ja motomehele appi, hetkepärast oli politsei koos motikaga jälle asfaldil ja ülesannete kõrgusel. Mis seal muud kui tuleb tõdeda, et politseil on vägevad mehed ja veel vägevamad masinad, sest mats oli ikka korralik. Pisikesed, märkimist mitteväärivad kahjustused tsiklil, tolmune munder ja natuke räsida saanud eneseuhkus, see oli kõik mis kaasnes sel korral. Ja muidugi tänud meile abi eest.
ducatu kirjutas:Juhtusin kolmapäeva õhtul mööda Tartu mnt.d Tallinna poole sõites Patika lähistel suurt tulekahju mõneks minutiks jälgima. Selle mõne minuti jooksul kihutas Tallinna poolt hirmsa lauluga sündmuskohale mootorattapolitsei, signaalid huilgamas ja vilkurid põlemas. Eks suure rahvamassi kohaloleku tõttu oli mehel akadeemias õpitut ka suur vajadus demonstreerida. Isegi vaatasin suu ammuli kuidas pisikesele külateele põigates veel hullult gaasi peale keerati ja teises kurvis kõva õhuakrobaatiaga kahemeetri sügavusse kraavipõhja maanduti. Kuna olime sõbraga mootorratastel siis ruttu ratastele ja motomehele appi, hetkepärast oli politsei koos motikaga jälle asfaldil ja ülesannete kõrgusel. Mis seal muud kui tuleb tõdeda, et politseil on vägevad mehed ja veel vägevamad masinad, sest mats oli ikka korralik. Pisikesed, märkimist mitteväärivad kahjustused tsiklil, tolmune munder ja natuke räsida saanud eneseuhkus, see oli kõik mis kaasnes sel korral. Ja muidugi tänud meile abi eest.
politsei on ju ka inimene
jawa->yamaha 600 xj->yamaha 600 fazer -suzuki marauder 800
sõidan ja ei mölise
sõidan ja ei mölise
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
selles jube põlengus oli moto pollil kindel, oma ja operatiiv osa!
1.reg. liiklust, pääste, abi, tehnika suunamist kahjule!
2.himutsejad kõrvale!
3.võimalikult palju fikseerida õnnetuse objekti,jne.
4.pakun, et moto pol. edu (auto, patr.)samast lähetuskohast on sellel distantsil, 3-10min.
5.bikerid, kes aitasid motopollareid, saavad ehk kunagi mõne ordeni või muu segmendi ``kavaleeriks``
1.reg. liiklust, pääste, abi, tehnika suunamist kahjule!
2.himutsejad kõrvale!
3.võimalikult palju fikseerida õnnetuse objekti,jne.
4.pakun, et moto pol. edu (auto, patr.)samast lähetuskohast on sellel distantsil, 3-10min.
5.bikerid, kes aitasid motopollareid, saavad ehk kunagi mõne ordeni või muu segmendi ``kavaleeriks``
Sai ka täna seda liiklusõnnetuste statistikat suurendatud, Sõpruse pst Ameerika Autoteeninduse juures üritasin bussitaskust kiirendada mööda džiibist, kuid paremasse ritta tõmmates oli suur üllatus, kui nägin, et kiirendusrada ongi juba otsas ja džiip kõrval. Mis siis muud, kui esiratas blokki ning alt ära ja lendasin hooga äärekivisse. Ehedamad mälestused on, kuidas siis džiibi esiratas ning mina võidu edasi lohisesime, ratas minust õnneks eespool. Imelikul kombel ei juhtnudki hullu, endal mõned marrastused ning rattal iluvead, ainuke suurem vigastus juba kriibitud eelmisest matsust vasakpoolne mootorikaan + õli tilkus välja (õnneks oligi õlivahetust vaja teha
).
Siiski ajab ennast ka marru, et selline loll viga sai tehtud ja selle tulemusena nüüd mõned nädalad neljarattalise seltsis reisima, just puhkuse alguses ka

Siiski ajab ennast ka marru, et selline loll viga sai tehtud ja selle tulemusena nüüd mõned nädalad neljarattalise seltsis reisima, just puhkuse alguses ka

-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
plin500 kirjutas:Sai ka täna seda liiklusõnnetuste statistikat suurendatud, Sõpruse pst Ameerika Autoteeninduse juures üritasin bussitaskust kiirendada mööda džiibist, kuid paremasse ritta tõmmates oli suur üllatus, kui nägin, et kiirendusrada ongi juba otsas ja džiip kõrval. Mis siis muud, kui esiratas blokki ning alt ära ja lendasin hooga äärekivisse. Ehedamad mälestused on, kuidas siis džiibi esiratas ning mina võidu edasi lohisesime, ratas minust õnneks eespool. Imelikul kombel ei juhtnudki hullu, endal mõned marrastused ning rattal iluvead, ainuke suurem vigastus juba kriibitud eelmisest matsust vasakpoolne mootorikaan + õli tilkus välja (õnneks oligi õlivahetust vaja teha).
Siiski ajab ennast ka marru, et selline loll viga sai tehtud ja selle tulemusena nüüd mõned nädalad neljarattalise seltsis reisima, just puhkuse alguses ka
......mmmm igal mihklil oma oinapäev..või kuidas see oligi?

Täna peale kahte päeval Pärnus, Mai tänaval üks rollutaja lollitas ja keeras Raeküla poolt tulles paremale, Mai kino ette. Kurvis viskas lenksu käest (tankslaping?) ja külg maha. Korjas ennast uuesti üles ja ronis selga. Kuna nägin pealt, siis ütleks puhtalt oma lollus, kui polnud just tegemist tehnilise apsuga.
PS. Peale ehmatuse ei paistnud muud midagi viga olevat.
PS. Peale ehmatuse ei paistnud muud midagi viga olevat.

http://www.postimees.ee/240707/esileht/ ... 273761.php
haige juht ikka.. peale esimest põgenemist vaja ikka ringi tiirutada poole hommikuni ja uuesti sama "teema"....
nii me kuulsus "kasvab"
haige juht ikka.. peale esimest põgenemist vaja ikka ringi tiirutada poole hommikuni ja uuesti sama "teema"....

nii me kuulsus "kasvab"

SREU #0273
Siit moraal... et kui plaanite eest ära sõita, siis tuleb hakata kandma kuulikindlat seljakaitset
, sest kunagi ju mõne mehe kannatus katkeb ja hakkabki rehvidesse tulistama


Lang kirjutas:http://www.postimees.ee/240707/esileht/ ... 273761.php
haige juht ikka.. peale esimest põgenemist vaja ikka ringi tiirutada poole hommikuni ja uuesti sama "teema"....
nii me kuulsus "kasvab"
Lugesin ka juhuslikult seda artiklit ja tekkis kohe mõte, et selline lammas ajab politseinikel harja nii punaseks ning kui mina peaks kuskil ringi tiirutama ja näiteks suunda mitte näitama siis saan ka tõenäoliselt mõnusalt trahvi kuna olen ka tsiklimees. Mõnusalt tirivad sellised tegelased ikka maine nulli.
Pakun, et see kutt võis napsune ka olla kuna mida ta tsikliga sealt pargist otsis???
Pakun, et see kutt võis napsune ka olla kuna mida ta tsikliga sealt pargist otsis???

-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Paide kõvataja
Hoiatuslasku ei kuule ükski mootorrattur, kui seda pauku just suurtükist ei tehta.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
umbes sama manööver siin, aga mind varitses seal kiirendus/aeglustus rajal sadevee restkaev, 15-20cm asfaldist madalamal, kolakas vägev amordid lõi täiega põhja, sibasin- vibasin, püsti jäin, jah tegin eeskirjade järgi lubamatu liigutuse, tunnistan, aga kas need kes peavad jälgima tee(sõidutee) ohutust ja korrashoidu on ikka "puhtad" poisid?plin500 kirjutas:Sai ka täna seda liiklusõnnetuste statistikat suurendatud, Sõpruse pst Ameerika Autoteeninduse juures üritasin bussitaskust kiirendada mööda džiibist, kuid paremasse ritta tõmmates oli suur üllatus, kui nägin, et kiirendusrada ongi juba otsas ja džiip kõrval. Mis siis muud, kui esiratas blokki ning alt ära ja lendasin hooga äärekivisse. Ehedamad mälestused on, kuidas siis džiibi esiratas ning mina võidu edasi lohisesime, ratas minust õnneks eespool. Imelikul kombel ei juhtnudki hullu, endal mõned marrastused ning rattal iluvead, ainuke suurem vigastus juba kriibitud eelmisest matsust vasakpoolne mootorikaan + õli tilkus välja (õnneks oligi õlivahetust vaja teha).
Siiski ajab ennast ka marru, et selline loll viga sai tehtud ja selle tulemusena nüüd mõned nädalad neljarattalise seltsis reisima, just puhkuse alguses ka
amordid võtan talvel ette, tunduvad peale pauku "vedelad"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Mis see "mehiläisparven" on?Jonc kirjutas:Selline õnnetus siis põhjanaabrite juures.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007070 ... 9_uu.shtml
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
see on "mesilasparve"ants01 kirjutas:Mis see "mehiläisparven" on?Jonc kirjutas:Selline õnnetus siis põhjanaabrite juures.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007070 ... 9_uu.shtml

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Siis ikka on karm tapatalg liikluses toimunudLoff kirjutas:see on "mesilasparve"ants01 kirjutas:Mis see "mehiläisparven" on?Jonc kirjutas:Selline õnnetus siis põhjanaabrite juures.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007070 ... 9_uu.shtml

See on Soome yhiskonnale liig mis liig!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Ma juba varemgi mõtlesin, aga olles nüüd seda ka Ekspressist lugenud: mida krdit sa kihutad, kui oled vähese kogemusega?!? Ma sinu asemel nii palju ei räägiks, praegu jääb küll mulje, et sinu "tihendiga" küll kõik päris korras pole.aivo_ kirjutas:Arvasin, et ei pea siia teemasse kirjutama aga näed... Ütlen kohe ära, et olen külaltki vähese sõidukogemusega tänaseks olen siis kukkunud 2 korda. Esimene jalakäija kiirusel esiratta kruusal alt ära pidurdanud. Teisel korral jalakäija elu säästnud ja 80km/h kiiruselt mootorratta külili pidurdanud. Ühe korra sooritatud 80km/h(suudsin muidugi maha ka pidurdada kuigi palju) kiiruselt tagant otsasõit autokolonnis liikudes ning püsti jäädes ja hiljaaegu siis (08.07.07) hoitud ära lauskokkupõrge vastutuleva autoga kiiruselt 140km/h. Kus vastutulev auto lihtsalt vastassuunda kaldus ilma, et ta oleks sooritanud möödasõitu või möödunud mõnest takistusest teel. Peale viimast juhtumist tuli sõita parempoolsele teepervele ja mul õnnestus 140km/h kiiruse juures lahtisel killustikul oma sõidu traektoori jätkata ning püsti jääda.
Miks ma seda kirjutan? Viimase situatsiooni puhul ma nagu polekski milleski süüdi liikusin oma sõidurajas. Aga võtanäpust liikumiskiirus oli liigsuur kruusal liikumiseks. Järelikult osa süüd ka minu oma.
Ühe sõnaga liiklus nagu abielu kui lahutamiseks läheb ei ole ainult üks süüdi vaid mõlemad. Kui palju see täpselt protsendiliselt jaotub on teine teema.
Ühest kuldaväärt raamatust, mida paljud siit foorumist ka lugenud, lause "ohuolukorras mis ka ei jutuks võitle alati lõpuni"
Ohutut liiklemist ja analüüsivõimet kõigile.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Ei tea mis ma siis nii väga ütlesin vähemalt julgesin tunnistada, et sõita ei oska. Järelikult ei olegi minu "tihendiga" kõik korras kui nii arvad. Julgesin sirgel teel korra 140 km/h kellale keerata mis teha peaksin enadale nüüd kuuli pähe laskma.CB500 kirjutas:Ma juba varemgi mõtlesin, aga olles nüüd seda ka Ekspressist lugenud: mida krdit sa kihutad, kui oled vähese kogemusega?!? Ma sinu asemel nii palju ei räägiks, praegu jääb küll mulje, et sinu "tihendiga" küll kõik päris korras pole.aivo_ kirjutas:Arvasin, et ei pea siia teemasse kirjutama aga näed... Ütlen kohe ära, et olen külaltki vähese sõidukogemusega tänaseks olen siis kukkunud 2 korda. Esimene jalakäija kiirusel esiratta kruusal alt ära pidurdanud. Teisel korral jalakäija elu säästnud ja 80km/h kiiruselt mootorratta külili pidurdanud. Ühe korra sooritatud 80km/h(suudsin muidugi maha ka pidurdada kuigi palju) kiiruselt tagant otsasõit autokolonnis liikudes ning püsti jäädes ja hiljaaegu siis (08.07.07) hoitud ära lauskokkupõrge vastutuleva autoga kiiruselt 140km/h. Kus vastutulev auto lihtsalt vastassuunda kaldus ilma, et ta oleks sooritanud möödasõitu või möödunud mõnest takistusest teel. Peale viimast juhtumist tuli sõita parempoolsele teepervele ja mul õnnestus 140km/h kiiruse juures lahtisel killustikul oma sõidu traektoori jätkata ning püsti jääda.
Miks ma seda kirjutan? Viimase situatsiooni puhul ma nagu polekski milleski süüdi liikusin oma sõidurajas. Aga võtanäpust liikumiskiirus oli liigsuur kruusal liikumiseks. Järelikult osa süüd ka minu oma.
Ühe sõnaga liiklus nagu abielu kui lahutamiseks läheb ei ole ainult üks süüdi vaid mõlemad. Kui palju see täpselt protsendiliselt jaotub on teine teema.
Ühest kuldaväärt raamatust, mida paljud siit foorumist ka lugenud, lause "ohuolukorras mis ka ei jutuks võitle alati lõpuni"
Ohutut liiklemist ja analüüsivõimet kõigile.
Sul tõenäoliselt pole ühtegi eksimist, et siin sõna võtad?
"Vähem möla, pikem samm."
point on selles, et õige suhtumisega mootorrattur tänaval ei kuku...
kui tahad kukkuda, siis mine ringrajale või kardirajale või kuhu iganes turvalisse kohta ja harjuta sõiduelemente, mida veel hästi ei valda.
Kui liikluses tekib olukord, mis lõppeb kukkumisega, siis on 99% juhtudest selle põhjuseks kas (a) liiga suur kiirus liiklusolude ja/või sõiduoskuste kohta; (b) hooletus/tähelepanematus.
Sa pead sõitma tänaval just nii kiiresti, et suudad ratast valitseda 99% juhtudel... Ootamatult ja äkki ei juhtu siin ilmas midagi
kui tahad kukkuda, siis mine ringrajale või kardirajale või kuhu iganes turvalisse kohta ja harjuta sõiduelemente, mida veel hästi ei valda.
Kui liikluses tekib olukord, mis lõppeb kukkumisega, siis on 99% juhtudest selle põhjuseks kas (a) liiga suur kiirus liiklusolude ja/või sõiduoskuste kohta; (b) hooletus/tähelepanematus.
Sa pead sõitma tänaval just nii kiiresti, et suudad ratast valitseda 99% juhtudel... Ootamatult ja äkki ei juhtu siin ilmas midagi

aivo_ kirjutas:Ei tea mis ma siis nii väga ütlesin vähemalt julgesin tunnistada, et sõita ei oska. Järelikult ei olegi minu "tihendiga" kõik korras kui nii arvad. Julgesin sirgel teel korra 140 km/h kellale keerata mis teha peaksin enadale nüüd kuuli pähe laskma.CB500 kirjutas:Ma juba varemgi mõtlesin, aga olles nüüd seda ka Ekspressist lugenud: mida krdit sa kihutad, kui oled vähese kogemusega?!? Ma sinu asemel nii palju ei räägiks, praegu jääb küll mulje, et sinu "tihendiga" küll kõik päris korras pole.aivo_ kirjutas:Arvasin, et ei pea siia teemasse kirjutama aga näed... Ütlen kohe ära, et olen külaltki vähese sõidukogemusega tänaseks olen siis kukkunud 2 korda. Esimene jalakäija kiirusel esiratta kruusal alt ära pidurdanud. Teisel korral jalakäija elu säästnud ja 80km/h kiiruselt mootorratta külili pidurdanud. Ühe korra sooritatud 80km/h(suudsin muidugi maha ka pidurdada kuigi palju) kiiruselt tagant otsasõit autokolonnis liikudes ning püsti jäädes ja hiljaaegu siis (08.07.07) hoitud ära lauskokkupõrge vastutuleva autoga kiiruselt 140km/h. Kus vastutulev auto lihtsalt vastassuunda kaldus ilma, et ta oleks sooritanud möödasõitu või möödunud mõnest takistusest teel. Peale viimast juhtumist tuli sõita parempoolsele teepervele ja mul õnnestus 140km/h kiiruse juures lahtisel killustikul oma sõidu traektoori jätkata ning püsti jääda.
Miks ma seda kirjutan? Viimase situatsiooni puhul ma nagu polekski milleski süüdi liikusin oma sõidurajas. Aga võtanäpust liikumiskiirus oli liigsuur kruusal liikumiseks. Järelikult osa süüd ka minu oma.
Ühe sõnaga liiklus nagu abielu kui lahutamiseks läheb ei ole ainult üks süüdi vaid mõlemad. Kui palju see täpselt protsendiliselt jaotub on teine teema.
Ühest kuldaväärt raamatust, mida paljud siit foorumist ka lugenud, lause "ohuolukorras mis ka ei jutuks võitle alati lõpuni"
Ohutut liiklemist ja analüüsivõimet kõigile.
Sul tõenäoliselt pole ühtegi eksimist, et siin sõna võtad?
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
palju õnne sulleOotamatult ja äkki ei juhtu siin ilmas midagi

lihtsalt nokkin


-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Kusjuures, ma nagu tunnen ette kui miskit santi juhtuma hakkab. Seest võtab kõhedaks ja keegi justkui käsiks hoogu maha võtma ning ülimalt ettevaatlik olema. Autoga on nii mõnedki korrad tänu sellele tundele matsust pääsenud.Bad Boy X kirjutas:palju õnne sullekui sulle kõrvaltänavalt keerab mingi auto ette siis loomulikult oled sa seda juba pikemalt ette planeerinud, nagu ka põtra tee peale õhtusel ajal..
Metsloomi kardan ma nagunii nagu äikest põua ajal. Ei tea miks aga nii on. Kuskil mets rohkem tee ääres on kui tavaliselt, siis üle 85km/h mina sõita ei julge.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis
Villem aka Villu aka Madis

Sellega ma nõus ei ole. See on samasugune jutt nagu "ilmaasjata ei saa keegi peksa..". Vahel piisab valel ajal vales kohas olemisest, kehtib mõlemi kohta.speedskater kirjutas:point on selles, et õige suhtumisega mootorrattur tänaval ei kuku...
Kui liikluses tekib olukord, mis lõppeb kukkumisega, siis on 99% juhtudest selle põhjuseks kas (a) liiga suur kiirus liiklusolude ja/või sõiduoskuste kohta; (b) hooletus/tähelepanematus.
Ootamatult ja äkki ei juhtu siin ilmas midagi![]()
Ei ole mina ka robot, et poleks kunagi eksinud, aga juhtus see siis kui polnud enam algaja, -algajana ei sõitnud ma 140kmh ka, ilmselt selle pärast ei juhtunudki midagi, et võtsin algul rahulikult. Soovitan sullegi.aivo_ kirjutas:Ei tea mis ma siis nii väga ütlesin vähemalt julgesin tunnistada, et sõita ei oska. Järelikult ei olegi minu "tihendiga" kõik korras kui nii arvad. Julgesin sirgel teel korra 140 km/h kellale keerata mis teha peaksin enadale nüüd kuuli pähe laskma.
Sul tõenäoliselt pole ühtegi eksimist, et siin sõna võtad?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.