telefoni kõne sõidu ajal...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
telefoni kõne sõidu ajal...
Sidevahenditest igasugustest räägitud siin, tsikkel to tsikkel ühendusega enamuses. Kuidas ikkagi telefoniga sõiduajal rääkida. Tean, et pole eriti ohutu tegevus liikluses, kuid vahest paar sõna tähtsad. Handfree'ga vist ei mängi välja ja tavaliselt ei kuule/ei tunne sõiduajal ka telefoni taskus. Või on mingid spets handfreed. Mida kasutate, eriti need kes linnas liiguvad palju seoses tööga.
praegu jään seisma ja tsekkan kas on mõni kõne tulnud, ei ole eriline mugavus. 21 sajand ikkagi
tänud
praegu jään seisma ja tsekkan kas on mõni kõne tulnud, ei ole eriline mugavus. 21 sajand ikkagi
tänud
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
kas see juba müügil pole?Jack kirjutas:Kuulda oli, et järgmisel kevadel pidi Shuberti Concept müügile tulema, kus sisseehitatud bluetooth ühendus. Sellega ei tohiks mobiili kasutamine eriline probleem ollaJääb ainult ohutuse küsimus.
motopaks
Viimati muutis Laisaar, 01 Juul 2005, 11:54, muudetud 1 kord kokku.
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
Teema algataja
On ka palju odavam lahendus, mis minul väga hästi töötab. (seda küll ainult linnavahel).
Nimelt, kui telefon taskus helisema (vibreerima) hakkab, võtad ta rahulikult taskust välja ja paned kiivri vahele....ise saad rahulikult edasi sõita ja samal ajal telefoniga rääkida:-)
Eeldab muidugi seda, et kõrva ja kiivri vahel on piisuke ruumi telefoni jaoks.....
Rahvas muidugi vaatab vahest imelikult, kui omaette valgusfoori taga seistes jutustad, aga see on puhtalt nende probleem!
Nimelt, kui telefon taskus helisema (vibreerima) hakkab, võtad ta rahulikult taskust välja ja paned kiivri vahele....ise saad rahulikult edasi sõita ja samal ajal telefoniga rääkida:-)
Eeldab muidugi seda, et kõrva ja kiivri vahel on piisuke ruumi telefoni jaoks.....
Rahvas muidugi vaatab vahest imelikult, kui omaette valgusfoori taga seistes jutustad, aga see on puhtalt nende probleem!
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
ˇMa ise kasutan vahel Nokia handsfreed, sellist millel topid pisikese kuulari kõrva sisse ja mikri suu lähedale kiivri alla.Väiksematel kiirustel saab suht normaalselt asjad aetud,suuremal kiirusel hakkab tänu odavale kiivrile tuule kohin kuuldavust segama. .Loomulikult saab sõidu ajal ainult kõnedele vastata.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Minul Autocom ja Nokia 3510 - ainus uuema aja telefon millel nii suured nupud et saab sõidu ajal numbreid valida. Telefon ise on lenksu küljes, spetsiaalses veekindlas hoidikus (2004 oli Louises müügil, enam mitte). Esimene osa on pehme nii et saab klahve vajutada. Kuuldavus surepärane, ka >110km/h. Aga kogu kupatus suure ja kõrge klaasi taga kah ...
Plaanisin talvel ise kiivrisse mingi bluetooth süsteemi aretada aga mõte sellest et aeg-ajalt on vaja kiivrit laadida (sic!) tõrjus selle plaani kõrvale
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Plaanisin talvel ise kiivrisse mingi bluetooth süsteemi aretada aga mõte sellest et aeg-ajalt on vaja kiivrit laadida (sic!) tõrjus selle plaani kõrvale

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Minu intercomil vastav sisestus olemas, ainult, et ei ühti nokia telefoniga, seega tuleb lihtsalt soetada vastav vahelüli. Iseenesest peaks võimaldama rääkida ilusti. Juhul kui teen sõidupausi,lülitan telefonikõne peale kõlari sisse ja topin mobla nina alla. Sõiduajal eiran kõiki kõnesid isegi kui kuulen või tunnen neid (vaja nüüd sõit mingi telefonikõne peale ära rikkuda
)
Ja muideks kui telefon mahub kiivri ja kõrva vahele, ei ole tost kiivrist vist küll suur tolku, kuna vaba ruumi maa ja ilm.
irw



Ja muideks kui telefon mahub kiivri ja kõrva vahele, ei ole tost kiivrist vist küll suur tolku, kuna vaba ruumi maa ja ilm.



-
Teema algataja
Tegelikult on olemas ka selline asi (Motorola HS830 Helmet Headset): http://www.motorola.com/motoinfo/produc ... 75,00.html
Endal sellega kogemused puuduvad aga kui keegi on asjaga kokku puutunud või kavatseb soetada, kuulaks küll huviga
Hinnaks on netipoodides ca $100.
Igasuguse bluetoothi puuduseks on muidugi see, et kiivri või vähemalt mingi eemaldatava vidina laadimine on vajalik.
Endal sellega kogemused puuduvad aga kui keegi on asjaga kokku puutunud või kavatseb soetada, kuulaks küll huviga

Hinnaks on netipoodides ca $100.
Igasuguse bluetoothi puuduseks on muidugi see, et kiivri või vähemalt mingi eemaldatava vidina laadimine on vajalik.
-
Teema algataja
Endal Sony-Ericsson ja tavaline odav juhtmega HF. Välja helistamiseks kasutan häälvalimist. Mikrofoni küljes on nupp ja hoides seda 1-2 sekundit all kostub piiks peale mida tuleb siis nimi öelda. Kõne ajal katkestab sama nupp kõne. Sisse helistades kuulen läbi kuulari kõrvas nime, mis on salvestatud häälvalimiseks ja jällegi nupule vajutades vastan kõnele. Saab loomulikult seadistada ka automaatse vastamise, aga selle järgi pole veel vajadust olnud. Kuna töö väga liikuv, siis kasutan HF praktiliselt kogu aeg. Telefon ripub paelaga kaelas ja HF juhe on tehud nii palju lühemaks, et ulatub väikse varuga telefonini. Ise kuulen paremini kui telefoni kuulariga ja keegi ei ole kurtnud, et mind ei kuule. Kaherattalisega sõites ei ole seda küll katsetanud, aga usun, et peaks selle raha eest (~100kr) päris hea olema.
Olen katsetanud ka Nokia Bluetooth HF`d, aga kuuldavus oli sellel vilets ja ühe päevaga ei suutnud ära ka harjuda sellega ümber kõrva.
PS uuemate telfonide häälvalimine ei ole niisama mänguasi, vaid on täiesti normaalselt kasutatav ja võimaldab lisaks numbri valimisele ka muid käsklusi telfonile anda.
Olen katsetanud ka Nokia Bluetooth HF`d, aga kuuldavus oli sellel vilets ja ühe päevaga ei suutnud ära ka harjuda sellega ümber kõrva.
PS uuemate telfonide häälvalimine ei ole niisama mänguasi, vaid on täiesti normaalselt kasutatav ja võimaldab lisaks numbri valimisele ka muid käsklusi telfonile anda.
Nägin K-arvutisalngis ühepoolset kõrvaklappi koos mikiga. Hinda kahjuks ei mäeleta aga sellisega saab rääkida ka kõige suurema tullega. Lisa otsikut kasutades, saab seda ühendada paljude telefonifega. Endal oli selle tavaline väikene pulk otsik.
slinki / Krossikad / Yamaha Neo`s 70ccm / Pocket Bike / Yamaha R6 / MT-03 / GSX-R 600 / Yamaha YZ250F / Yamaha Fjr 1300 / Yamaha XT1200Z Super Tenere
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Mul sama süsteem kui Motomardil
Automaatse vastuvõtmise ma rattal olles võtan maha
vahest on juhtund, et suuremal kiirusel sõites ei pane tähelegi kui keegi helistanud ja kõne on vastuvõetud
Kui keegi halootab siis jagad matsu välja.
Mu eerikoupojal on see halb omadus, et HF'st tuleb siseneva kõne puhul vaid üks piiks. Telefon ise väriseb ja laulab küll.
Selle piiksu peab ära jagama ja siis HF nuppu vajutama ja saab rääkida küll.
Mikkri olen tavaliselt suhteliselt kõri lähedale pannud (tekib kõrimikrofoni effekt). Vajadusel ja võimalusel siis ka käega teda tuule eest varjand.
No ja kui mõni kõne jääbki vastamata siis ei ole veel midagi katastrofaalset
Henry
Automaatse vastuvõtmise ma rattal olles võtan maha
vahest on juhtund, et suuremal kiirusel sõites ei pane tähelegi kui keegi helistanud ja kõne on vastuvõetud
Kui keegi halootab siis jagad matsu välja.
Mu eerikoupojal on see halb omadus, et HF'st tuleb siseneva kõne puhul vaid üks piiks. Telefon ise väriseb ja laulab küll.
Selle piiksu peab ära jagama ja siis HF nuppu vajutama ja saab rääkida küll.
Mikkri olen tavaliselt suhteliselt kõri lähedale pannud (tekib kõrimikrofoni effekt). Vajadusel ja võimalusel siis ka käega teda tuule eest varjand.
No ja kui mõni kõne jääbki vastamata siis ei ole veel midagi katastrofaalset
Henry
-
Teema algataja
Mul kiivrisse lihtsalt kõrvaklapid pandud ja ühendatud mp3 mängijaga.
Ükski telefonikõne pole nii pakiline,et seda peaks sõiduajal tegema.Ega asjata pole osades maades liikluseeskirjas keelatud sõidu ajal telefoniga rääkimine.On inimesi ,kes suudavad normaalselt mitut asja korraga teha ja ka selliseid,kes seda teps mitte ei suuda,näiteks tänaval käia ja nätsu närida
.Eesti piires liikudes suurt ule 1,5 tunni jutti nagunii ei sõida ja selle aja kannatab asi edasi lükata.Ilmselt peaks aga järgmiseks aastaks raadiosaatja peale kompunnima,kui pikemaks reisiks läheb.[/img]
Ükski telefonikõne pole nii pakiline,et seda peaks sõiduajal tegema.Ega asjata pole osades maades liikluseeskirjas keelatud sõidu ajal telefoniga rääkimine.On inimesi ,kes suudavad normaalselt mitut asja korraga teha ja ka selliseid,kes seda teps mitte ei suuda,näiteks tänaval käia ja nätsu närida

-
Teema algataja
Tegemist jah aastatetaguse infoga juudiriigist,kus poliis võis hea tahtmise juures teha trahvi leides telefoni käeulatuses autost.
Aga iga tegevus,mida sa lisaks liiklemisele pead tegema suurendab
ohtu liikluses,vahet pole kas politsei näeb või mitte.Arvestades Tln. liiklust
tuleb tegeleda 100% ainult ellujäämisega
Aga iga tegevus,mida sa lisaks liiklemisele pead tegema suurendab
ohtu liikluses,vahet pole kas politsei näeb või mitte.Arvestades Tln. liiklust
tuleb tegeleda 100% ainult ellujäämisega
Tõstaks vana teemat veidi.
Kuna endal on kohati eluliselt tähtis olla telefoni teel kättesaadav, aga ilmad ilusad õues siis otsin ka, millist varianti kasutada.
Proovisin tavalist juhtmega hands-free, muidu kõik ilus, saab rääkida jne... aga kiiver surub klapid nii kõvasti vastu kõrva, et kui peast ära hakkan teda võtma, siis selline tunne, et rebib kõrvad ka kaasa, millega kaasneb meeletu valu. Kas selle vastu on mingit rohtu või pean ennast harjutama lihtsalt?
Kuna endal on kohati eluliselt tähtis olla telefoni teel kättesaadav, aga ilmad ilusad õues siis otsin ka, millist varianti kasutada.
Proovisin tavalist juhtmega hands-free, muidu kõik ilus, saab rääkida jne... aga kiiver surub klapid nii kõvasti vastu kõrva, et kui peast ära hakkan teda võtma, siis selline tunne, et rebib kõrvad ka kaasa, millega kaasneb meeletu valu. Kas selle vastu on mingit rohtu või pean ennast harjutama lihtsalt?
Mul oli kunagi üks punane kiiver kasutusel, mille kohta keegi kunagi ütles, et see on nii kole kiiver, et ta istub selle puruks, aga millel lõua juures/alt oli kangaga nagu "kinni" tõmmatud.
Igatahes kukutasin oma telefoni alati sinna. Seega oli telefon täpselt suu juures ja kui lõugama pistis, siis kuulsin seda. Kui aga oli vaja rääkida ja teadsin, et on pikem jutt, siis helistasin tagasi, panin "kõlari" reziimile, kukutasin telefoni jälle visiiri vahelt kiivri sisse ja jätkasin teekonda.
Maanteel seda praktiseerida ei saanud, sest siis läks mühin liiga valjuks ja ei kuulnud midagi. Linnas aga toimis asi suurepäraselt.

Igatahes kukutasin oma telefoni alati sinna. Seega oli telefon täpselt suu juures ja kui lõugama pistis, siis kuulsin seda. Kui aga oli vaja rääkida ja teadsin, et on pikem jutt, siis helistasin tagasi, panin "kõlari" reziimile, kukutasin telefoni jälle visiiri vahelt kiivri sisse ja jätkasin teekonda.
Maanteel seda praktiseerida ei saanud, sest siis läks mühin liiga valjuks ja ei kuulnud midagi. Linnas aga toimis asi suurepäraselt.

Koduperenaine. Bitchsläpin moosilusikaga.
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
mul selline lahendus. Ostsin selle nokia HF'i mis ümber kõrva käib ja millel mikker kohe küljes ja installisin selle kiivrisse.

Siis ei ole seda elu-valusat kõrvaväänamist kiivri pähepanemisel ja ära võtmisel.
Mingi 110'e pealt sai veel ilusti rääkida.
motokas

Siis ei ole seda elu-valusat kõrvaväänamist kiivri pähepanemisel ja ära võtmisel.
Mingi 110'e pealt sai veel ilusti rääkida.
motokas
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Mugav on siis kui süsteem on kiivrisse paigaldatud. Kas siis mingi eraldi kuulariga asi või Motoka variant. Kõrva topitavad värgid, eriti veel kinnise kiivri puhul on alati "pain in the ear"
.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 23 Juul 2007, 12:57, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
-
Teema algataja
Nägin sõbra rattal edevat süsteemi kus oli olid ühendatud telefon, GPS ja bluetooth ühendus kiivrisse. Kui kõne tuleb sisse, siis näed GPS ekraanilt ära kes helistab ja vajadusel saad ise otse GPS ekraanile toksides telefoninumbrit valida. Vist isegi MP3-sid sai sealtkaudu endale kõrva lasta
Tundus väga praktiline ja kadedust-tekitavalt mõnus..

-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Garmin Zümo 550 ...Bean kirjutas:Nägin sõbra rattal edevat süsteemi kus oli olid ühendatud telefon, GPS ja bluetooth ühendus kiivrisse. Kui kõne tuleb sisse, siis näed GPS ekraanilt ära kes helistab ja vajadusel saad ise otse GPS ekraanile toksides telefoninumbrit valida. Vist isegi MP3-sid sai sealtkaudu endale kõrva lastaTundus väga praktiline ja kadedust-tekitavalt mõnus..
terv
kris.
XVZ-13 TF - big Blue Light
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.