ikka väga algaja :)
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
-
Teema algataja
ikka väga algaja :)
HIljuti tekkis suur huvi tsiklite vastu ning plaan on ka A kategooria load teha. Kuid oleks üks küsimus, et kas pisike kasv võib takistuseks olla? olen nimelt ainult 156 cm pikk neiu (20 a). Olen siiani ainult rollerit natuke juhtinud kuid ei kujuta ette kas saaksin hakkama endast mitu korda raskema tsikliga
või on see siiski võimalik? 


-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Re: ikka väga algaja :)
Suurima osa määrab siiski see, mis jääb kiivri sisse nii, et anna aga tuld.Lilleke kirjutas:HIljuti tekkis suur huvi tsiklite vastu ning plaan on ka A kategooria load teha. Kuid oleks üks küsimus, et kas pisike kasv võib takistuseks olla? olen nimelt ainult 156 cm pikk neiu (20 a). Olen siiani ainult rollerit natuke juhtinud kuid ei kujuta ette kas saaksin hakkama endast mitu korda raskema tsikligavõi on see siiski võimalik?
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
Üks sõber ütles tabavalt: kui sõidad pole pikkusel enam tähtsust. Nii ongi. Probleem võib tekkida foori all seismisega ja seda ka ainult juhul kui on kõrge ratas, millelt mõlemad jalad korraga maha ei ulatu. Mina oma 160 kasvuga teen küll fooride all kenasid baleriinitrikke...ikka varvastel ja ühelepoole ja taiselepoole tippides. Muidugi kui trikid selged, siis saab ka nii, et üks jalg vaid maha ja teine toetub rattale. Põhiline on siis ikka valida milline maha panna ja selle valikuga ikka kiirelt hakkama saada
Kooli minnes oli mul sama kartus, mis sul. Praegu aga tundub, et saab peagi eksamile:)
Julge pealehakkamine on pool, kui mitte terve võit!

Kooli minnes oli mul sama kartus, mis sul. Praegu aga tundub, et saab peagi eksamile:)
Julge pealehakkamine on pool, kui mitte terve võit!
Lillekesele: ka minu poolt vaid julgustussõnad. olen ise ka lühike, aga mitte nii lühike ( 164) ja teen praegu A kat. lube. Põdesin samamoodi, aga kui autokooli helistasin, siis julgustati ikka kohale ilmuma. Minu sõiduõpeteja ütles, et on õpetanud minust lühemaidki neiusid sõitma
ma nüüd küll ei ole mingi asjatundja, aga mulle väga meeldis Yamaha Diversioniga sõita, hea pisike ja kerge ratas
(see on siiski algaja neiu arvamus, loodetavasti mehed nüüd ei naera välja, aga kui siiski on selle ratta kaitseks või laituseks midagi öelda, siis loen hea meelega).
Igatahes, lilleke kui huvi on, tee ära!!!!!!

ma nüüd küll ei ole mingi asjatundja, aga mulle väga meeldis Yamaha Diversioniga sõita, hea pisike ja kerge ratas

Igatahes, lilleke kui huvi on, tee ära!!!!!!
kui sul on ükskõik kus sa oled, siis ei saa sa ära eksida 

Kuna uues liikluseeskirjas on tehtud mitmeid just mootorratturite gabariite puudutavaid täiendusi, oleks paslik need siinkohal ära tuua:
LE paragrahv 673, lõige 12 on öeldud, et alates 1. augustist 2007 saavad A-kategooria lube taotleda vaid need naissoost kodanikud, kes kaaluvad vähemalt 69,2 kg ja kelle pikkus on vähemalt 1.72.
Sama paragrahvi lõige 15 ütleb, et A-kategooria juhilubade taotleja jalgade siruulatus peab olema vähemalt 92 cm, mis on piisav, et tagada valgusfoori taga seisma jäädes jala mahaulatumine ka ilma kõrge kontsaga kingadeta.
LE paragrahv 799, lõige 52 sätestab, et A-kategooria lube saab taotleda vaid selline naissoo esindaja, kellel on kirjalik tõend, et ta viimase kahe aasta jooksul pole peretülide käigus lõhkunud rohkem kui 5 kg lauanõusid, kilohinnaga mitte rohkem kui 27 krooni.
LE paragrahv 954, lõige 2 määrab ära naismootorratturite poolt politseile pakutavate altkäemaksude miinimumsuuruse.
Samas lõikes määrab seadusandlus kindlaks ka naismootorratturi tüüpkaristuse, milleks saab alates 1. augustist kerge hoiatus "ilusate silmade eest".
Juhul, kui kiirust ületatakse lubatust rohkem kui 90 km/h, võidakse naismootorratturitele määrata ka keskmise raskusega hoiatus.
Keskmise raskusega hoiatuseks loetakse kaaluvahemikku 2-4 kg jääv hoiatus.
Kiiruse ületamise eest ringrajal tehakse edaspidi naismootorratturitele kirjalik hoiatus, mis antakse võistluspäeva lõpus üle diplomi kujul.
Mõtle hästi läbi, kas sa ikka vastad seaduses ettenähtule...
LE paragrahv 673, lõige 12 on öeldud, et alates 1. augustist 2007 saavad A-kategooria lube taotleda vaid need naissoost kodanikud, kes kaaluvad vähemalt 69,2 kg ja kelle pikkus on vähemalt 1.72.
Sama paragrahvi lõige 15 ütleb, et A-kategooria juhilubade taotleja jalgade siruulatus peab olema vähemalt 92 cm, mis on piisav, et tagada valgusfoori taga seisma jäädes jala mahaulatumine ka ilma kõrge kontsaga kingadeta.
LE paragrahv 799, lõige 52 sätestab, et A-kategooria lube saab taotleda vaid selline naissoo esindaja, kellel on kirjalik tõend, et ta viimase kahe aasta jooksul pole peretülide käigus lõhkunud rohkem kui 5 kg lauanõusid, kilohinnaga mitte rohkem kui 27 krooni.
LE paragrahv 954, lõige 2 määrab ära naismootorratturite poolt politseile pakutavate altkäemaksude miinimumsuuruse.
Samas lõikes määrab seadusandlus kindlaks ka naismootorratturi tüüpkaristuse, milleks saab alates 1. augustist kerge hoiatus "ilusate silmade eest".
Juhul, kui kiirust ületatakse lubatust rohkem kui 90 km/h, võidakse naismootorratturitele määrata ka keskmise raskusega hoiatus.
Keskmise raskusega hoiatuseks loetakse kaaluvahemikku 2-4 kg jääv hoiatus.
Kiiruse ületamise eest ringrajal tehakse edaspidi naismootorratturitele kirjalik hoiatus, mis antakse võistluspäeva lõpus üle diplomi kujul.
Mõtle hästi läbi, kas sa ikka vastad seaduses ettenähtule...
Vali vähemalt alguses mõni väiksem ratas (näiteks: suzuki gs500) ning saad hakkama küll. Kui muidugi kohe täis A kati tahad, siis pead ikka õppesõidud ja eksamid suurema rattaga tegema...
Algajale on palju abi ka jalgrattaga sõitmisest - annab tasakaalutunnetuse. Seega ei tee paha ka jalgrattaga suvalisel platsil järsemaid kurve võtta ja kallutamist harjutada.
Aga samas ega ma motokat isiklikult ei tunne ka, nii et kes teab...

Algajale on palju abi ka jalgrattaga sõitmisest - annab tasakaalutunnetuse. Seega ei tee paha ka jalgrattaga suvalisel platsil järsemaid kurve võtta ja kallutamist harjutada.
See kommentaar kukkus nüüd küll natuke halvasti väljaMotopaks kirjutas:minu elukaaslane on sama mõõtu. Kimab nagu vana mees.

Aga samas ega ma motokat isiklikult ei tunne ka, nii et kes teab...


-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Re: ikka väga algaja :)
Lilleke kirjutas:HIljuti tekkis suur huvi tsiklite vastu ning plaan on ka A kategooria load teha. Kuid oleks üks küsimus, et kas pisike kasv võib takistuseks olla? olen nimelt ainult 156 cm pikk neiu (20 a). Olen siiani ainult rollerit natuke juhtinud kuid ei kujuta ette kas saaksin hakkama endast mitu korda raskema tsikligavõi on see siiski võimalik?
Vaata, mis 158cm pikk tegelane võib teha:
http://www.motorbike-search-engine.co.u ... sa_06.html
Et siis ilmselt on ikka vägagi võimalik

-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
IRWW. No see oli ikka nii piltlikult öeldseRene kirjutas:See kommentaar kukkus nüüd küll natuke halvasti väljaMotopaks kirjutas:minu elukaaslane on sama mõõtu. Kimab nagu vana mees.![]()
Aga samas ega ma motokat isiklikult ei tunne ka, nii et kes teab...![]()

motokas
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Ma olen 168,5 cm pikk (tean tean, see koma viis on eriti oluline
) . Sõidan 200kg kaaluva endurokaga, varbaotsad ulatuvad vaevu maha.
Pole hullu, ma ennast teistsuguse ratta seljas ei oskaks enam ettegi kujutada. Nii armsaks saanud teine
Mis puutub ratta kaalu, siis madal ja raske ratas võib oluliselt kergem tunduda, kui kõrge ja kaalult kerge. Ma tõstan kaks korda järjest oma ratta vabalt üles, kolmas kord vajab juba tõsist pingutust. Off roadi tehes ikka juhtub, eksole
.
Kobi aga julget autokooli ja õpi korralikult sõitma, edu edaspidiseks
.

Pole hullu, ma ennast teistsuguse ratta seljas ei oskaks enam ettegi kujutada. Nii armsaks saanud teine

Mis puutub ratta kaalu, siis madal ja raske ratas võib oluliselt kergem tunduda, kui kõrge ja kaalult kerge. Ma tõstan kaks korda järjest oma ratta vabalt üles, kolmas kord vajab juba tõsist pingutust. Off roadi tehes ikka juhtub, eksole

Kobi aga julget autokooli ja õpi korralikult sõitma, edu edaspidiseks

kui on mees/vend/sõber, kellel tööriistad käes püsivad, siis on enamasti võimalik ratta raami ka nats allapoole lasta. minu õppesõidu tsiklil lasi mees raami 10 cm allapoole. ahjaa, lühidust ka alla 160 cm minulgi. diversion oli muidu kena ja mugav (sõiduasend), aga kuna laia paagiga, siis ikka väga tippima võttis foori taga. praegu sõidan honda hornetiga (mmmm, horny helga
) ja pole mingit muret. ja no ma ei tea, säuts on ikka peris jupats, ja isegi tema tuli kroomi pealt baigile üle
.
mumm@julgustab kah nats


mumm@julgustab kah nats
väike kuri mootorrattur
mnjah...kõigega harjub.
ma 162cm ja esimeseks rattaks on GSX-R 600-ne. nu alguses oli raske... a ei olnud nõus ka millegi muuga. bike ma tahtsin ja selle ka ostsin. peaasi et ise tead, mille sisse sa end mässid.
mina näiteks ei jõua oma ratast üles tõsta... endast üle kolme korra raskemat asja ikka ei tõsta. samas tean, et kui midagi juhtubki, ilm on täis sõpru ja vahel ka lihtsalt häid inimesi, kes aitavad. Ja viimast tean omast käest, kuna kohe alguses õnnestus ka kiisul külje maha panna (seal oli süüdi küll kruus, mitte tsikli enda suurus/kaal) keset metsa. 2 minti läks mööda ja olid inimesed juba abiks...
linnas sõiduks samamoodi - ühele küljele jääd seisma ja selle õpib ka kiiresti ära. nüüd vuran ja viimane asi millele ma mõtlen on tsikli kaal/kõrgus
.
P.S. alguses tsiklit allapoole lasta on hea mõte, kuid osade ratastega see lihtsalt ei ole võimalik. Seega mõtle välja, mis tahad ja tee ära
ma 162cm ja esimeseks rattaks on GSX-R 600-ne. nu alguses oli raske... a ei olnud nõus ka millegi muuga. bike ma tahtsin ja selle ka ostsin. peaasi et ise tead, mille sisse sa end mässid.
mina näiteks ei jõua oma ratast üles tõsta... endast üle kolme korra raskemat asja ikka ei tõsta. samas tean, et kui midagi juhtubki, ilm on täis sõpru ja vahel ka lihtsalt häid inimesi, kes aitavad. Ja viimast tean omast käest, kuna kohe alguses õnnestus ka kiisul külje maha panna (seal oli süüdi küll kruus, mitte tsikli enda suurus/kaal) keset metsa. 2 minti läks mööda ja olid inimesed juba abiks...
linnas sõiduks samamoodi - ühele küljele jääd seisma ja selle õpib ka kiiresti ära. nüüd vuran ja viimane asi millele ma mõtlen on tsikli kaal/kõrgus

P.S. alguses tsiklit allapoole lasta on hea mõte, kuid osade ratastega see lihtsalt ei ole võimalik. Seega mõtle välja, mis tahad ja tee ära

Üks variant, kuidas sadulat madalamaks saada:
http://www.r6messagenet.com/forums/show ... hp?t=51561
Tulemus sai küll veidi nurgeline, aga kindlasti saab seda ka ilusamalt teha...
http://www.r6messagenet.com/forums/show ... hp?t=51561
Tulemus sai küll veidi nurgeline, aga kindlasti saab seda ka ilusamalt teha...
vabanda tramm... mälu veab alt - selles oligi viimane kord ju jama - et oleks liialt keeruliseks läinud. mina millegi pärast mäletasin, nagu ei saa... kr seda teab, vanaks hakkan vist jäämatramm66 kirjutas:madalamaks lasta saab kõiki rattaid - mõned lihtsasti, mõned keerulisemalt, aga siiski saab

loomulikult on sul õigus, seega vabandused minult poolt



Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.