algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Samade mootorimahtude juures on 2T tõesti võimsam, kuid see pole üldsegi määrav. 4T-l on tunduvalt enam väänet madalatel pööretel ning mootori võimsuskõver kasvab sujuvalt, erinevalt 2Tst.
4T on kallim, aga mugavam ja kergem sõita ning tõenäoliselt oled sellega ka kiirem.
Vastava mahuline 2T peaks olema teoorias sama nobe kui 4T, kuid sellega sõitmine vajab palju paremat siduritunnetust, kui 4Tga sõitmine. See eest on 2T tõesti odavam.
Eks sa ise tead mille peal väljas oled.
4T on kallim, aga mugavam ja kergem sõita ning tõenäoliselt oled sellega ka kiirem.
Vastava mahuline 2T peaks olema teoorias sama nobe kui 4T, kuid sellega sõitmine vajab palju paremat siduritunnetust, kui 4Tga sõitmine. See eest on 2T tõesti odavam.
Eks sa ise tead mille peal väljas oled.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.