Yamaha XJ600 Diversioni mootoriprobleemid
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Õlil on ka pesevad omadused, võibolla leotas lihtsalt vana tahma seinte küljest lahti. Võid ju veel korra paar mingi odava õliga "pesta" enne kui õige õli sisse jätad. Juhul kui on, võtavad eriti tublid maha ka karteri põhjakaane ja puhastavad selle setetest.RainR kirjutas:Kuid miks kadus järsku osa õlist ning miks järelejäänud õli must on?
Kui mootor on hõredavõitu, siis pääsevad põlemisgaasid (koos tahmaga) karterise ja kui sinna juba teatav surve tekib, võibki õli tuulutuse kaudu jalga lasta. Tuulutusvoolikute otsas ongi "lutid", aga need pole tegelikult umbsed. Kui sul mingi isearetis on, siis... Õli võib kaduda ka surnud klapisääre tihendite kaudu. Sõidu ajal ei siutse, küll aga siis kui mootoriga pidurdada. Või leegitorud maha ja kontrollid ega mõne väljalaskeklapi säär märg pole. (kõikidel mootoritel ilmselt ei paistagi). Üleüldse, et ei eksiks, kontrolli õli alati samades oludes - mootor külm, ratas sama koha peal keskhargil.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.