Yamaha XJ600 Diversioni mootoriprobleemid


grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

RainR kirjutas:
Kuid miks kadus järsku osa õlist ning miks järelejäänud õli must on?
Õlil on ka pesevad omadused, võibolla leotas lihtsalt vana tahma seinte küljest lahti. Võid ju veel korra paar mingi odava õliga "pesta" enne kui õige õli sisse jätad. Juhul kui on, võtavad eriti tublid maha ka karteri põhjakaane ja puhastavad selle setetest.

Kui mootor on hõredavõitu, siis pääsevad põlemisgaasid (koos tahmaga) karterise ja kui sinna juba teatav surve tekib, võibki õli tuulutuse kaudu jalga lasta. Tuulutusvoolikute otsas ongi "lutid", aga need pole tegelikult umbsed. Kui sul mingi isearetis on, siis... Õli võib kaduda ka surnud klapisääre tihendite kaudu. Sõidu ajal ei siutse, küll aga siis kui mootoriga pidurdada. Või leegitorud maha ja kontrollid ega mõne väljalaskeklapi säär märg pole. (kõikidel mootoritel ilmselt ei paistagi). Üleüldse, et ei eksiks, kontrolli õli alati samades oludes - mootor külm, ratas sama koha peal keskhargil.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”