Kas 4-taktiline roller jääb palju 2-taktilisele alla?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kas 4-taktiline roller jääb palju 2-taktilisele alla?
Lähipäevil saan siis endale 125 cm3 Piaggio rolleri. Tegu siis 4-taktilisega.
Küsimus ongi selles, kas ta jääb 2-taktilisele äkilisuses, kiiruses alla?
Kui palju vahet seal siis ikkagi on?
Aitäh!
Küsimus ongi selles, kas ta jääb 2-taktilisele äkilisuses, kiiruses alla?
Kui palju vahet seal siis ikkagi on?
Aitäh!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
nuujahh, kui asi puutub "ärategemisse", tegelt on neljataktiline palju vastupidavam,sujuvam ja võtab vähem kütust.Need riisipirukatest CPI-d muidugi kurat neid teab,aga kui tahad sõita lihtsalt punktist A punkti B on korraliku firma 4T roller igatahes parem valik.CasparT3 kirjutas:no tegelt 4 takti on ikka tuim küll kui võrrelda 2 takti mootoriga. Endal 2-takti 50ccm Aprilia ,Sõbral 4-takti 125ccm CPI Arn, Ma teen nii kiirenduses kui ka tippis ära . Siit siis ka vastus.
Ega ikka ei hoia küll kokku... ma enda Kymco Agilityle ostsin õli mille 1L maksis ~150.- ja seda pidi vahetama iga 1000km tagant nagu ma aru olin saanud, kui Aprilia SR 50 R on 2T ja sinna peab umbes 1300-1400km tagant õli juurde valama hetkel kasutan õli mille hind on 1L 110.- vms.rallitaja kirjutas:4T on ka loodusesõbralikum - õli seal ju ei põletata. Põhimõtteliselt tänu sellele, et õli juurde valama ei pea, hoiab ka veidi raha kokku. Õli valad ainult teatud ajal - õlivahetusel või siis, kui seda alla normi on.
4T üldiselt ei tohiks seda õli seal vähemaks jääda, kui kõik korras on. Näiteks kui õlirõngad kulunud siis võib õli võtma hakata ja tossama kah.

Otsusta ise kummaga odavam tuleb... minu arust suht sama.

Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)
Oot-oot... Esimese 1000 tagant pidi vast õli vahetama, ülejäänud vahemaad ikka pikemad. Keegi vist manualist tiba valesti aru saanud... Sissesõidu ajal vahetad õli tihedamalt, peale esimest õlivahetust pikeneb maa veelgi ja siis peaks kogu aeg uks maa tulema. Sest no andke andeks- kui masin on näiteks 15000 km sõitnud ja õlivahetuse aeg, siis järgmine vahetus ei ole ju 16000?Aksel kirjutas:Ega ikka ei hoia küll kokku... ma enda Kymco Agilityle ostsin õli mille 1L maksis ~150.- ja seda pidi vahetama iga 1000km tagant nagu ma aru olin saanud, kui Aprilia SR 50 R on 2T ja sinna peab umbes 1300-1400km tagant õli juurde valama hetkel kasutan õli mille hind on 1L 110.- vms.rallitaja kirjutas:4T on ka loodusesõbralikum - õli seal ju ei põletata. Põhimõtteliselt tänu sellele, et õli juurde valama ei pea, hoiab ka veidi raha kokku. Õli valad ainult teatud ajal - õlivahetusel või siis, kui seda alla normi on.
4T üldiselt ei tohiks seda õli seal vähemaks jääda, kui kõik korras on. Näiteks kui õlirõngad kulunud siis võib õli võtma hakata ja tossama kah.Muidu minu Kymcoga võis 2000km kh sõita ja selle aja peal küll seda õli seal vähemaks ei jäänud (nüüd olen 17000 sõitnud ja pole ikka õli võtma hakanud).
Otsusta ise kummaga odavam tuleb... minu arust suht sama.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Oled valesti aru saanud. Vaata enda Agility kasutusjuhendist. Iga 1000km tagant peaks-võiks kontrollida õlitaset mootoris. Esimene õlivahetus on 300km mõõdudes nii mootoris kui ülekandes. Siis mootoris ja ülekandes 1000km peal. Edaspidi iga 2000km ja ülekandes 5000km mõõdudes. Ja 15W-40 mineraalõli saab ka palju odavamalt.Aksel kirjutas:ja seda pidi vahetama iga 1000km tagant nagu ma aru olin saanud
Ah ei tea... mina enda Kymco Agility eestikeelsest juhendist lugesin küll,et esimesed õlivahetused (reduktoris ja mootoris) on 300 peal siis mõlemal veel 1000km peal ja sealt edasi mootori oma iga 1000km tagant ning reduktori oma iga 5000km tagant...holma kirjutas:Oled valesti aru saanud. Vaata enda Agility kasutusjuhendist. Iga 1000km tagant peaks-võiks kontrollida õlitaset mootoris. Esimene õlivahetus on 300km mõõdudes nii mootoris kui ülekandes. Siis mootoris ja ülekandes 1000km peal. Edaspidi iga 2000km ja ülekandes 5000km mõõdudes. Ja 15W-40 mineraalõli saab ka palju odavamalt.Aksel kirjutas:ja seda pidi vahetama iga 1000km tagant nagu ma aru olin saanud



Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)
-
Teema algataja
On kellelgi 4-taktiline roller ja oskab öelda, kuidas on lood kiirenduse ja tippkiirusega. Nagu ma aru sain siis 2-taktilisel on need paremad.
Ma ei tea täpselt millise rolleri saan, aga tean seda, et tegu on 125 cm3 piaggio rolleriga, millel on 4-takti.
Teab keegi selliseid piaggio rollereid. Ehk oskate pilte või infot anda.
Aitäh!
Ma ei tea täpselt millise rolleri saan, aga tean seda, et tegu on 125 cm3 piaggio rolleriga, millel on 4-takti.
Teab keegi selliseid piaggio rollereid. Ehk oskate pilte või infot anda.
Aitäh!
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Saad uue?
Carnaby 125
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... ABY125.jpg
Fly 125
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... FLY125.jpg
Liberty 125
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... Y1254T.jpg
Libery S
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... BERTYS.jpg
MP3
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... MP3125.jpg
X8125
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... -X8125.jpg
X8125 Street
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... STREET.jpg
X9125 Evolution
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... VGP-X9.jpg
Carnaby 125
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... ABY125.jpg
Fly 125
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... FLY125.jpg
Liberty 125
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... Y1254T.jpg
Libery S
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... BERTYS.jpg
MP3
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... MP3125.jpg
X8125
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... -X8125.jpg
X8125 Street
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... STREET.jpg
X9125 Evolution
http://www.uk.piaggio.com/upload/produc ... VGP-X9.jpg
tegeltikult peaksid korralikud 4 t rollerid samakiired olema kui 2t aga pole korralikke mootoreid veel lihtsalt tehtud.
kuidas muidu 85cc klassis 4t 2taktilistega tempot peavad?
kuidas muidu 85cc klassis 4t 2taktilistega tempot peavad?
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

-
Teema algataja
Vaata, oleneb mootorist täielikult
nt. mz 125 sx (enduro) on 4t aga ta arendab 11 kw
kymco agility 125 arendab 7 kw
mz on täielikult üles poodud nii sisse kui väljalase
kymgo küljelt ma ei tea
aga järeldada võin seda et oleneb täiesti masinast ja mootorist
2t on üldjuhul võimsam alati aga tahab bensiini nagu loom
nt. mz 125 sx (enduro) on 4t aga ta arendab 11 kw
kymco agility 125 arendab 7 kw
mz on täielikult üles poodud nii sisse kui väljalase
kymgo küljelt ma ei tea
aga järeldada võin seda et oleneb täiesti masinast ja mootorist
2t on üldjuhul võimsam alati aga tahab bensiini nagu loom
oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx
-
Teema algataja
Postitatud: K juuli 11, 2007 16:53 Teema:
--------------------------------------------------------------------------------
avenger kirjutas:
tegeltikult peaksid korralikud 4 t rollerid samakiired olema kui 2t aga pole korralikke mootoreid veel lihtsalt tehtud.
kuidas muidu 85cc klassis 4t 2taktilistega tempot peavad?
iff kirjutas:85 klassis sõidavad 150 cc nelarid
MIS NELARID MA EI RÄÄGI PIT BAIKIDEST. MA RÄÄGIN KROSSIKATEST.
--------------------------------------------------------------------------------
avenger kirjutas:
tegeltikult peaksid korralikud 4 t rollerid samakiired olema kui 2t aga pole korralikke mootoreid veel lihtsalt tehtud.
kuidas muidu 85cc klassis 4t 2taktilistega tempot peavad?
iff kirjutas:85 klassis sõidavad 150 cc nelarid

MIS NELARID MA EI RÄÄGI PIT BAIKIDEST. MA RÄÄGIN KROSSIKATEST.

derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

-
Teema algataja
--
ee.. ee... no igatahes 4-taktiline, 100cc Honda Lead teeb full 70cc Aprilia SR kiirendamises kiiruseni 95km/h ikka väääga kergelt ära
Ja see CPI Arni jutt, et nii tippkiiruses kui ka kiirenduses teeb Aprilia SR ära... noo see Arn on omadega ikka päris kohvi
, sest olen ise omanud CPI Arni ning see liikus nagu loom... 120km/h läks gps`i
4t on asjalik valik kui pole tahtmist masinat pidevalt näppida

Ja see CPI Arni jutt, et nii tippkiiruses kui ka kiirenduses teeb Aprilia SR ära... noo see Arn on omadega ikka päris kohvi

4t on asjalik valik kui pole tahtmist masinat pidevalt näppida

Pagan küll, veel üks umbes targutaja. Timmo, ole mees ja loe motokrossi võistlustingimused enne läbi kui sõna võtad: http://www.msport.ee/index.php?PHPSESSI ... app_id=447
Et raske lugemistöö kergemaks muuta, võtsin jupi sealt ka välja:
8.4. 85 cc
- silindri kubatuur 2 takti kuni 85 cc, 4 takti kuni 150 cc...
Et raske lugemistöö kergemaks muuta, võtsin jupi sealt ka välja:
8.4. 85 cc
- silindri kubatuur 2 takti kuni 85 cc, 4 takti kuni 150 cc...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.