Sõelumine : Kuum teema
Moderaator: Moded
Sõelumine : Kuum teema
Pidevalt kerkib üles ja tekitab pikki väitlusi ja vaidlusi see ummikutes sõelumise teema. Kirumised autojuhtide üle, kes sellist käitumist pahaks panevad jne. Lahkaks siis asja ikkagi lõpuni?
Kui mina viimati liikluseksamiks õppisin, oli seal täiesti selgelt välja toodud selline asi nagu paiknemine sõiduteel. Ühel sõidurajal võib olla kõrvuti kaks soolomootorratast ja ülejäänud sõidukeid ikka ainult ühe kaupa. Seega, kui foori taga on pikk ummik ja kahes olemasolevas sõidureas sõidavad/ seisavad autod ning mootorratas sõidab kogu kupatusest mööda kas kahe rea vahelt, vastassuuna ja pärisuuna vahelt või teepervelt, siis on päris kindlasti tegu liikluseeskirjade jämeda rikkumisega. Saage aru, mingit vahet seaduse silmis ei ole, kas Paldiski mnt. Õismäe poolses otsas panevad tomutades teepervel ummikust mööda rullnokkbemmid või tsiklid. Vahe on ainult ja ainult suhtumises.
Mind näiteks ei häiri autos istudes tsikkel, mis kuskilt vahelt läbi poeb, ilma teistele kahju tegemata, aga kui keegi lenksuga obaduse peeglisse annab, siis teeb vihaseks küll.
Kui mina viimati liikluseksamiks õppisin, oli seal täiesti selgelt välja toodud selline asi nagu paiknemine sõiduteel. Ühel sõidurajal võib olla kõrvuti kaks soolomootorratast ja ülejäänud sõidukeid ikka ainult ühe kaupa. Seega, kui foori taga on pikk ummik ja kahes olemasolevas sõidureas sõidavad/ seisavad autod ning mootorratas sõidab kogu kupatusest mööda kas kahe rea vahelt, vastassuuna ja pärisuuna vahelt või teepervelt, siis on päris kindlasti tegu liikluseeskirjade jämeda rikkumisega. Saage aru, mingit vahet seaduse silmis ei ole, kas Paldiski mnt. Õismäe poolses otsas panevad tomutades teepervel ummikust mööda rullnokkbemmid või tsiklid. Vahe on ainult ja ainult suhtumises.
Mind näiteks ei häiri autos istudes tsikkel, mis kuskilt vahelt läbi poeb, ilma teistele kahju tegemata, aga kui keegi lenksuga obaduse peeglisse annab, siis teeb vihaseks küll.
Suzuki GSX 750 Inazuma
LE § 2 (45) "Sõiduraja all mõistetakse sõidutee pikiriba, mis on tähistatud vastavate liiklusmärkide või teekattemärgistega või on tähistamata ja mille laius on küllaldane autode liiklemiseks ühes reas".
Liiklusseadus § 74 35. Mootorsõiduki- või trammijuhi poolt liiklusnõuete muu rikkumine
(1) Mootorsõiduki- või trammijuhi poolt liiklusnõuete rikkumise eest, kui puudub käesoleva seaduse §-des 741-74 27 või 7430-7432 sätestatud väärteokoosseis - karistatakse rahatrahviga kuni 50 trahviühikut.
(2) Sama teo eest, kui sellega on tekitatud liiklusoht, - karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut.
(3) Liiklusoht on olukord, mis sunnib teist liiklejat ohu vältimiseks järsult muutma liikumissuunda või -kiirust või peatuma.
et siis "sõelumine" ja autode kõrvale enda poetamine võib kalliks maksma minna. paraku.
Liiklusseadus § 74 35. Mootorsõiduki- või trammijuhi poolt liiklusnõuete muu rikkumine
(1) Mootorsõiduki- või trammijuhi poolt liiklusnõuete rikkumise eest, kui puudub käesoleva seaduse §-des 741-74 27 või 7430-7432 sätestatud väärteokoosseis - karistatakse rahatrahviga kuni 50 trahviühikut.
(2) Sama teo eest, kui sellega on tekitatud liiklusoht, - karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut.
(3) Liiklusoht on olukord, mis sunnib teist liiklejat ohu vältimiseks järsult muutma liikumissuunda või -kiirust või peatuma.
et siis "sõelumine" ja autode kõrvale enda poetamine võib kalliks maksma minna. paraku.
väike kuri mootorrattur
Ega säärast terminit õigusaktides lahti vist kirjutatud olegi, arvan, et tegemist on lihtsalt sõiduõpetajate/eeskirjade tõlgendajate tuletatud määratlusega tegevusele, kui eessõitjast möödutakse vastassuuna vööndisse minemata. Lubadetegemisest küll tükk aega möödas, nii et..mumm kirjutas:vot ma mäletan ka nagu "ette jõudmine" kui sellist terminit. samas ei suuda seda kuskilt leida õigusaktidest hetkel. et kui keegi on autokoolis käimas praegu, siis võiks selle üle küsida ja siiagi teada anda.

Käisin just eelmine nädal hollandis ja panin tähele et isegi politsei sõidab mootorrattaga kahe rea vahel mööda valget katkendjoont. Samas siin eestis hakkas üks politseionu krampe viskama
kui sõitsime kahe tsikliga kõrvuti ühes reas.

Viimati muutis ets, 23 Okt 2004, 19:50, muudetud 1 kord kokku.
Endal oleks küll linnas sõites hea meel, kui autojuhid arvestaksid ka linnas vähemalt ummikus olles võimalikult parema ääre lähedal paiknemise nõuet (kehtib asulavälisel teel). Enamjaolt jääks sellisel juhul piisavalt ruumi (selline kena koridor) mootorrattale, et samas sõidureas sooritada ohutult ettejõudmist. Unistamine ju võib:roll:
Katkendjoonte vahel slaalomit sõita
ei ole mitte vaja, annab lubab ju LE õiguse katkendjooni ületada mõlemalt poolt nende kohal sõita aga ei või muul ajal, kui ümberreastumisel
Katkendjoonte vahel slaalomit sõita

-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Kui oled ummikus on reeglina muu pealegi mõelda, kui selle peale, et kas tsiklid ikka mahuvad ridade vahelt läbi. (Ntks kiruda, kui oled just kuhugi hiljaks jäämas)Endal oleks küll linnas sõites hea meel, kui autojuhid arvestaksid ka linnas vähemalt ummikus olles võimalikult parema ääre lähedal paiknemise nõuet (kehtib asulavälisel teel). Enamjaolt jääks sellisel juhul piisavalt ruumi (selline kena koridor) mootorrattale, et samas sõidureas sooritada ohutult ettejõudmist. Unistamine ju võib:roll:
Kuid unistus on ilus, mina ise sellega täiesti nõus ja kui võib siis unistan kaasa.

Harva kodus
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Sorry, krt, vale klahv.
Tahtsin veel lisada, et kuna see ridade vahelt läbipugemine minu arust siiski pisut nagu LE rikkumine on, siis oleks vist õigem, kui igaüks ise vaataks kuidas rikutud saab, mitte ei ootaks, et talle see LE rikkumine võimalikult kergeks tehakse.
Kuid nagu öeldud, hoian ise siiski paremale (autoga nimelt).
Tahtsin veel lisada, et kuna see ridade vahelt läbipugemine minu arust siiski pisut nagu LE rikkumine on, siis oleks vist õigem, kui igaüks ise vaataks kuidas rikutud saab, mitte ei ootaks, et talle see LE rikkumine võimalikult kergeks tehakse.
Kuid nagu öeldud, hoian ise siiski paremale (autoga nimelt).
Harva kodus
Võibolla olen ma saabas, aga järsku keegi targem seletaks, milleks see rattaga ridade ja autode vahel siplemine üldse hea on? Kui hirmus häda peal, siis saaks veel aru, et kiiresti koju potile vaja jõuda, aga muidu ei suuda küll ühtegi mõistlikku põhjendust välja mõelda. Sellise tegevusega häirib lisaks sellele, et see endale ohtlik on, tahestahtmata teisi liiklejaid ja siis pole imestada kui keegi tahab üle tahi anda või niisama rusikat näitab. Mulle isiklikult küll ei meeldi autoroolis olles see, kui keegi mul mingi kaherattalisega mõnekümne sentimeetri kaugusel kõrval ja ümber niheleb ning kogu aeg on võimalus, et teeb kes teab mis manöövri ja jääb kaelapidi kusagile vahele või alla.
ridadevahel sõitmisega liigub kiiremini edasi! näiteks autod seisavad foori taga, tsiklist läheb autode vahelt esimeseks. miks? sest tsikli kiirendus on nii hea (vt massi-võimuse suhet), et ta läheb nagunii kõige kiiremini minema. eriti abiks on see suuremate ummikute puhul.Võibolla olen ma saabas, aga järsku keegi targem seletaks, milleks see rattaga ridade ja autode vahel siplemine üldse hea on? Kui hirmus häda peal, siis saaks veel aru, et kiiresti koju potile vaja jõuda, aga muidu ei suuda küll ühtegi mõistlikku põhjendust välja mõelda. Sellise tegevusega häirib lisaks sellele, et see endale ohtlik on, tahestahtmata teisi liiklejaid ja siis pole imestada kui keegi tahab üle tahi anda või niisama rusikat näitab. Mulle isiklikult küll ei meeldi autoroolis olles see, kui keegi mul mingi kaherattalisega mõnekümne sentimeetri kaugusel kõrval ja ümber niheleb ning kogu aeg on võimalus, et teeb kes teab mis manöövri ja jääb kaelapidi kusagile vahele või alla.
vähemalt mina enda kogemusest võin sind rahustada selle nurga pealt, et tsiklistid ei sõida ridade vahel kõrvalliikuva autoga ühe kiirusega vaid selleks, et autost ette jõuda. nii et sinu mure on suht asjatu. mõtle ise: kui sul on ebamugav, et tsikkel sõidab su kõrval, sest ta võib teha ootamatu manöövri ja su auto värvi kriipida, siis tsiklist tunneb kõrval sõites muret, et autojuht teeb ootamatu manöövri ja tsiklist saab surma või vähemalt raskelt viga+hävinud sõiduriist. seega tsiklist ÜLDJUHUL (kui tal on natukenegi oidu ja enesealalhoiuinstinkti) ei sõida auto kõrval ridade vahel autoga samal kiirusel.
Nuh, üldjuhul sõidetakse ridadevahel siis kui autod seisavad 
Vähemalt ma ise ei roni kunagi ridade vahele kui eesliikuvad sõidukid ka liiguvad. Kunagi ei tea, millal võib olla autojuhil tarvidus millestki kõrvale põigata või ta lihtsalt unustab ennast korraks.
Samas ma ei leia, et piisava ruumi olemasolul oleks seisvate autode vahel kedagi ohustamata vaikselt kulgemina nüüd eriline surmapatt.
(Ummikus näiteks)
Samas kipub just see aga kadedat Eestlast kõige rohkem närvi ajama, kui tema peab paigal seisma, sina aga saad rõõmsalt jalakäija kiirusel või isegi ca 10-20km/h oma teekonda jätkata. Siis just üritatakse ennast võimalikult laialt parkida või vehitakse rusikaga.
Ise tavaliselt EI sõelu ridade vahel. Välja arvatud eelkirjutatud juhul eelkirjutatud moel.
Kiusatus kuskilt vahelt pugeda tekib siis, kui enam esimese käiguga ilma sidurit libistamata kulgeda pole võimalik.


Vähemalt ma ise ei roni kunagi ridade vahele kui eesliikuvad sõidukid ka liiguvad. Kunagi ei tea, millal võib olla autojuhil tarvidus millestki kõrvale põigata või ta lihtsalt unustab ennast korraks.
Samas ma ei leia, et piisava ruumi olemasolul oleks seisvate autode vahel kedagi ohustamata vaikselt kulgemina nüüd eriline surmapatt.
(Ummikus näiteks)
Samas kipub just see aga kadedat Eestlast kõige rohkem närvi ajama, kui tema peab paigal seisma, sina aga saad rõõmsalt jalakäija kiirusel või isegi ca 10-20km/h oma teekonda jätkata. Siis just üritatakse ennast võimalikult laialt parkida või vehitakse rusikaga.
Ise tavaliselt EI sõelu ridade vahel. Välja arvatud eelkirjutatud juhul eelkirjutatud moel.
Kiusatus kuskilt vahelt pugeda tekib siis, kui enam esimese käiguga ilma sidurit libistamata kulgeda pole võimalik.

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Vaata, eikeegi, kui sul on tsikkel siis mis mõtet on istuda ühe koha peal nagu mingi auto? See ongi mootorratta eelis et pääseb sinna kuhu autoga ei pääse.
Ning ka liiklusseadusest ei suutnud välja lugeda ühtki kohta kus on öeldud et ei tohi sõita nii.
Seisvatest sõidukitest ette jõudmine on ümberpõige. Ümberpõiget või möödasõitu tehes väljutakse sõidureast, kuid mitte ilmtingimata sõidurajalt. Järelikult tohib nii teha.
Sõiduradade arv on kindel aga sõiduridade oma mitte, ühel sõidurajal võib olla mittu sõidurida, järelikult tohid tsikliga ka koos autoga kõrvuti ühe raja peal sõita, kuigi eriti ei soovitaks, kui just elus väga pettunud pole.
NB see polnud nüüd see mis mulle autokoolist öeldi vaid mis ma ise kommenteeritud liikluseeskirjadest vaatasin.
Ning ka liiklusseadusest ei suutnud välja lugeda ühtki kohta kus on öeldud et ei tohi sõita nii.
Seisvatest sõidukitest ette jõudmine on ümberpõige. Ümberpõiget või möödasõitu tehes väljutakse sõidureast, kuid mitte ilmtingimata sõidurajalt. Järelikult tohib nii teha.
Sõiduradade arv on kindel aga sõiduridade oma mitte, ühel sõidurajal võib olla mittu sõidurida, järelikult tohid tsikliga ka koos autoga kõrvuti ühe raja peal sõita, kuigi eriti ei soovitaks, kui just elus väga pettunud pole.
NB see polnud nüüd see mis mulle autokoolist öeldi vaid mis ma ise kommenteeritud liikluseeskirjadest vaatasin.
Liilkluses sõelumine? Kui, siis õigustab see väljend ennast ainult mootorratturi seisukohalt, sest tavaliselt näeb ummikutes piinlev autojuht ühte mootorratast ainult hetkeks - kui see temast "ette jõuab".
Kodanikud autojuhid (eriti need kes EL liitimise poolt hääletasid):
*minge sõitke maalimas ringi ja vaadake mujal liikluskultuuri, tagasitulles üritage midagi sealsest ka kaasa võtta.
*ostke omale rohkem mootorrattaid ja sõitke nendega. See rahustab teie närve ja ka ummikud oleksid oluliselt väiksemad, kuna häid mootorrattureid mahub tunduvalt rohkem tänavale kui vihast paistes autojuhte.
Ohutut liiklemist
Kui autod nagunii juba seisavad kusagil ntx km pikkuses ummikus tipptunni ajal, siis ainuke asi mis seal ohtu satub ja paljudel ka kahjustatud saab, on autojuhtide ego, kui keegi teine liikleja temast kiiremini oma sihtkoht jõuab. Kasutan ise ka autot (nii vähe kui võimalik) ja püüan nii vähe kui võimalik takistada liikluses tsiklimehi, sest ükski tsiklimees ei ole mind küll kuidagi takistada suutnud.(3) Liiklusoht on olukord, mis sunnib teist liiklejat ohu vältimiseks järsult muutma liikumissuunda või -kiirust või peatuma.
Kodanikud autojuhid (eriti need kes EL liitimise poolt hääletasid):
*minge sõitke maalimas ringi ja vaadake mujal liikluskultuuri, tagasitulles üritage midagi sealsest ka kaasa võtta.
*ostke omale rohkem mootorrattaid ja sõitke nendega. See rahustab teie närve ja ka ummikud oleksid oluliselt väiksemad, kuna häid mootorrattureid mahub tunduvalt rohkem tänavale kui vihast paistes autojuhte.
Ohutut liiklemist

-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
- Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
- Asukoht: muuga
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
jaahah eestlased ja muud põhjamaalased.Ise viibisin aasta lõpupoole lõuna hispaanias kus ei teinud autojuhid teist nägugi kui tsikklid ja rollud ridade vahel või paremalt möödusid,see oli tavaline asi.Kõik ratturid tegid oma sõitu sealt kus mahtus ja isegi kui nati vastu autot läks ei tehtud erilist numbrit.Kuigi kui mingi suurema kirve viskasid oli kisa kui palju mõni lõugas kui jube ise transiti aknast vööst saati väljas ringteel liigeldes rusikas püsti.Ja seal on rattaid PALJU.
loomulikult....meil on ju 3 kuud suve ja ylejäänd aeg eriti sikkleid näha pole....aint mõni yxik paneb veel kylavahel.Autojuhid, kes enamus aastast ei näegi sikklit, ei oska ka sikklit hooaja algul arvata tulevat(sest tema jaoks pole see hooaja algus vaid rutiinne töö/puhkepäev).Jack kirjutas:Kogu point vist ongi selles, et meil ei olda mootorrattaga liikluses harjunud!
i'm a f***ing alcoholic - Dont drink & drive
Ma lausa selle pärast registreerusin, et sellele vastata. Puhtast igavusest sirvisin ka seda foorumit ja jäi see teema silma.
Esiteks, jumala eest, autojuhid, palun ärge hakake paremasse serva tõmbama. Mina kui jalgrattur liiklen paremas servas. Võin öelda, et treenitud jalgrattur saab joonelt kiiremini minema, kui kultuurne autojuht, aga kui ma ei saa foori tagant esimesena minema (e. olen jäänud mõne auto taha toppama) tekib räigelt ohtlik olukord - millegipärast on autojuhid sõites palju tähelepanelikumad kui sõitu alustades. Nii on mind korduvalt äärekividesse lükatud. Proovige mõelda kõigile liiklejatele.
Teiseks natuke rõõmsamal teemal. Nimelt tahaksin avalikult tänada kõiki mootorrattureid nende mõistva suhtumise eest. Küllap arusaam sellest, mis tunne on kahel rattal liigelda, teeb motomehe katuse natuke selgemaks. Meelde tuli üle-eelmine suvi, kus sain jalgrattal Pärnu bussilt kurvis sellise hoobi, et lendasin äärekivisse ja sealt edasi õhulennuga pargitud mikrobussi kapoti pihta. Kiirused oli ~35-40 kandis. Vähemalt 100 autot jõudis sealt mööda sõita, kui reieluumurruga maas vedelesin, bussijuht ei märganud midagi. Siis pidas üks sinine Suzuki bike kinni, kutsus kiirabi ja aheldas ratta minu palvel lambiposti külge, samal õhtul tõi sõber selle sealt ka ära. Aga mootorrattur jäigi korralikult tänamata...
Nüüd sai hirmpikk tekst ja kindlasti valesse kohta kah, ärge pange pahaks. Kui mitte varem, siis uuesti külastan teid u. 9 kuu pärast, kui on vanust endalegi 125 osta
Esiteks, jumala eest, autojuhid, palun ärge hakake paremasse serva tõmbama. Mina kui jalgrattur liiklen paremas servas. Võin öelda, et treenitud jalgrattur saab joonelt kiiremini minema, kui kultuurne autojuht, aga kui ma ei saa foori tagant esimesena minema (e. olen jäänud mõne auto taha toppama) tekib räigelt ohtlik olukord - millegipärast on autojuhid sõites palju tähelepanelikumad kui sõitu alustades. Nii on mind korduvalt äärekividesse lükatud. Proovige mõelda kõigile liiklejatele.
Teiseks natuke rõõmsamal teemal. Nimelt tahaksin avalikult tänada kõiki mootorrattureid nende mõistva suhtumise eest. Küllap arusaam sellest, mis tunne on kahel rattal liigelda, teeb motomehe katuse natuke selgemaks. Meelde tuli üle-eelmine suvi, kus sain jalgrattal Pärnu bussilt kurvis sellise hoobi, et lendasin äärekivisse ja sealt edasi õhulennuga pargitud mikrobussi kapoti pihta. Kiirused oli ~35-40 kandis. Vähemalt 100 autot jõudis sealt mööda sõita, kui reieluumurruga maas vedelesin, bussijuht ei märganud midagi. Siis pidas üks sinine Suzuki bike kinni, kutsus kiirabi ja aheldas ratta minu palvel lambiposti külge, samal õhtul tõi sõber selle sealt ka ära. Aga mootorrattur jäigi korralikult tänamata...
Nüüd sai hirmpikk tekst ja kindlasti valesse kohta kah, ärge pange pahaks. Kui mitte varem, siis uuesti külastan teid u. 9 kuu pärast, kui on vanust endalegi 125 osta

See peaks ka ajapikku paranema.. see aastagi on ju rekordiliselt uusi rattaid arvele võetud ja ise arvan, et see tendents enam ei lange.Jack kirjutas:Kogu point vist ongi selles, et meil ei olda mootorrattaga liikluses harjunud!

edit: pidasin silmas esmaregistreerimisi.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Ümbersõit, möödasõit, möödumine, ette jõudmine, ümberpõige jne. Need terminid on läbi aastakümnete vist kõik LE-s sisaldunud. Praeguseks on LE-ga lood nii, et tõepoolest ei ole enam mainitud, et ühes sõidureas või rajal või mis ta nüüd ongi, võib kõrvuti paikneda kaks soolomottorratast ja ülejäänud variandid peavad ühekaupa olema. Öeldud on küll seda, et üks sõidurada on selline riba kuhu mahub korraga üks auto, mainitud ei ole aga seda, mitu sõidukit võib sellisel ühte autot mahutaval ribal kõrvuti või üksteise otsas olla. Otsas jah. LE ei keela ühe sõidukiga teisele otsa sõita kui varalist kahju , vigastust või surma sellega ei kaasne. Tegelikult on jäetud tänases LE-s paljugi koduse kasvatuse määrata. Kus siis see piir läheb, kus nagu võiks seisvate autode vahel siblida ja kus see ärritavaks muutub, on igal ühel erinev. Minu arvates võiks välja kujundada mingi massiliselt aksepteeritava arvamuse. On ju sama nähtus ka näiteks poes kassajärjekorras. Mingi viisaka sõelumise võiks LE ga lausa määratleda.
No see video, mis siin leidus
, rullnokk on rullnokk, olgu ta siis auto, tsikli või jalgrattaga 
No see video, mis siin leidus


Suzuki GSX 750 Inazuma
Seni olen sellelaadseid teemasid vaid lugenud...
Paraku meie maal päris ilma neljarattalisteta hakkama ei saa, sellepärast on meist arvatavasti kõik autode-busside kasutajad. Pole mõtet iseendeid poriga loopida, sest ka meie kujundame liikluspilti.
Eks "ainult autojuhtidel" võtab aega kaherattaliste järjest suureneva liikluses osalemisega-paindlikum ots on tsiklistide käes-laskem siis ajal ja oma liikluskultuuril asjad paika loksuda.
Vaadates lõunapoolsemate maade liiklust ja kaherattaliste eksistentsi, siis seal on rattad inimeste liikumise hõlbustamiseks(muidugi mitte ainult). Poleks mõtet rollerit-tsiklit muretseda, kui peaks nendel koos autodega ummikutes vaevlema. Mõistlikult liikudes saab ka seisvatest või venivatest autodest niimoodi mööda, et autojuhid ei ärritu ja ei pea ratturite pärast pead murdma.
Seega head sõitmist ja mõistlikku suhtumist! ... ja rohkem head sõiduilma!!!
Tervitustega, Andyvana
Paraku meie maal päris ilma neljarattalisteta hakkama ei saa, sellepärast on meist arvatavasti kõik autode-busside kasutajad. Pole mõtet iseendeid poriga loopida, sest ka meie kujundame liikluspilti.
Eks "ainult autojuhtidel" võtab aega kaherattaliste järjest suureneva liikluses osalemisega-paindlikum ots on tsiklistide käes-laskem siis ajal ja oma liikluskultuuril asjad paika loksuda.
Vaadates lõunapoolsemate maade liiklust ja kaherattaliste eksistentsi, siis seal on rattad inimeste liikumise hõlbustamiseks(muidugi mitte ainult). Poleks mõtet rollerit-tsiklit muretseda, kui peaks nendel koos autodega ummikutes vaevlema. Mõistlikult liikudes saab ka seisvatest või venivatest autodest niimoodi mööda, et autojuhid ei ärritu ja ei pea ratturite pärast pead murdma.
Seega head sõitmist ja mõistlikku suhtumist! ... ja rohkem head sõiduilma!!!
Tervitustega, Andyvana
kui sõidukultuurist rääkida euroopas siis elades paar kuud prantsusmaal ei ütleks et seal tsikli meestel mingit kultuuri või kiirusepiirangut oleks.Sõideti vist nii kuidas pillid välja võtsid.Muidugi prantsusmaa on üks suurima protsendiga riike kah kus tsiklid laksu panevad!!!Rääkides ridade vahel sõelumisest siis ainuke mida sellest saab on adrenaliin
mida muidu sõites ei saa.Eks see olegi ainuke põhjus miks nii sõidetakse,muidugi käib sinna juurde ka väike eputamine ja kiitlemine!!!


tere
sellest vahelsõidust sain mina ka hea õppetunni üle-eelmine neljapäev kui rattaga Tallinna saabusin. Nimelt polnud tipptund veel otsa saanud kui laev sisse tuli ja mina kohe naks keskel Tallinna ummikut. Proovisin igavese tule juurest tõnismäe poole sõita. Noh, seal ju ikka korralik järjekord ja mina sõnakuulelikult sabas, kuni peeglist märkan et roller tuleb ilusasti keskel teed. Heureka, seda oskan mina ka! Nii saigi alguses veits ettevaatlikult terve ummiku möödasõidetud kuni ristmikuni
ja sealt ka veel omas reas väljasõit tehtud. Kodupool ma sellist endale küll ei luba, aga tegelikult siin pole selliseid ummikuid ja ka mitte valgusfoore 
sellest vahelsõidust sain mina ka hea õppetunni üle-eelmine neljapäev kui rattaga Tallinna saabusin. Nimelt polnud tipptund veel otsa saanud kui laev sisse tuli ja mina kohe naks keskel Tallinna ummikut. Proovisin igavese tule juurest tõnismäe poole sõita. Noh, seal ju ikka korralik järjekord ja mina sõnakuulelikult sabas, kuni peeglist märkan et roller tuleb ilusasti keskel teed. Heureka, seda oskan mina ka! Nii saigi alguses veits ettevaatlikult terve ummiku möödasõidetud kuni ristmikuni


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.