BMW R1200R
R850 vahe "suurega" on sisuliselt ainult töömahus ja seda toodeti suht lühikest aega, eelkõige et oleks mudel, mida saaks 25kW peale kägistada.
Kaitsen natuke enda seisukohta. Mõningane kohmakus on seotud esivedrustuse omapäraga, mitte sadula kõrgusega, algaja (mitte Kalle
) ei saa jalakäijakiirusel lenksu kaudu korralikku tagasisidet ratta liikumisest eelkõige pöördel ning tsikkel võib käituda kohati ootamatult. Ma ise suutsin paaril korral esimeste sõitude ajal (õigemini alguses) tsiklil peaaegu et külje peale maha panna kuskil parkimisplatsil nullile lähedase kiirusega (isegi mitte platsisõidu kiirusega) ukerdades. Olen ka mujalt foorumitest-arvustustest lugenud, et see efekt on Teleleveri omapära, millega tuleb arvestada ja harjuda.
Aga ma ei väida, et bokser oleks algaja jaoks välistatud, lihtsalt tuleb arvestada selle tsikli omapäradega ja üldiselt soovitatakse alustada väiksema tsikliga. R on loomulikult vahva tsikkel
Kaitsen natuke enda seisukohta. Mõningane kohmakus on seotud esivedrustuse omapäraga, mitte sadula kõrgusega, algaja (mitte Kalle

Aga ma ei väida, et bokser oleks algaja jaoks välistatud, lihtsalt tuleb arvestada selle tsikli omapäradega ja üldiselt soovitatakse alustada väiksema tsikliga. R on loomulikult vahva tsikkel

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.