KÕIK 12 JUULIL KELL 16 TL ETTE MEELT AVALDAMA
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
teeks nii et siia ei tule 4 lehekülge juttu sellest, et kes on kohal ja kes mitte, siis on lihtne siit mingit kasulikku infot hiljem välja lugeda 
Ahjaa, et siis kasulikku ka:

Ahjaa, et siis kasulikku ka:
Pihelgas kirjutas:Teeme homme, esmaspäeval, väikese koosoleku Hiiu Pubis kell 19.00. Oodatud on kõik kes tunnevad, et neist asja ettevalmistamise ja organiseerimise juures kasu võiks olla.
Viimati muutis Piipz, 09 Juul 2007, 14:36, muudetud 2 korda kokku.
Re: KÕIK 12 JUULIL KELL 16 TL ETTE MEELT AVALDAMA
"meeleavaldus" ikka registreeritud on või?Suzumen kirjutas:meelt avaldama 12 juulil kell 16 Tallinna Linnavalitsuse ette.

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Re: KÕIK 12 JUULIL KELL 16 TL ETTE MEELT AVALDAMA
Kommionu kirjutas:"meeleavaldus" ikka registreeritud on või?Suzumen kirjutas:meelt avaldama 12 juulil kell 16 Tallinna Linnavalitsuse ette.
Suzumen kirjutas:Avalik koosolek registreeritud ja luba saadud 12 juuliks kell 16 Tallinna Linnavalitsuse ees Vabaduse väljak 7.![]()
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
LV ette sõiduks koguneme Rocca Al Mare parklas MCDonaldsi juures neljapäeval kell 15.30.
Kolonnis sõitmise reeglid on samad, mis hooaja avamisel:
1. juhtratas sõidab ees kiirusega 40 km/h.
2. keelatud on möödasõidud paraadi siseselt.
3. keelatud on igasugune trikitamine
4. asetsemine on üksteise kõrval (mitte malelauas) kogu sõidusuuna laiuselt.
5. hoidke mõistlikku pikivahet, kuid ärge jätke vahet eessõitjaga oluliselt suuremaks, kui 15-20 meetrit.
6. üks reegel tehakse teatavaks kohapeal
Reeglid käitumiseks meeleavaldusel:
1. Rattad pargime korrektselt LV maja ette ning võimalikult üksteise kõrvale, et mitte üldist liiklust takistada.
2. On lubatud otseselt meeleavaldusega seotud plakatid. Solvava või konkreetse isiku/te vastu suunatud sõnumiga plakatid ei ole lubatud.
3. Kõik korraldajate nõudmisi mittetäitvad baikerid sunnitakse meeleavalduselt lahkuma.
Kolonnis sõitmise reeglid on samad, mis hooaja avamisel:
1. juhtratas sõidab ees kiirusega 40 km/h.
2. keelatud on möödasõidud paraadi siseselt.
3. keelatud on igasugune trikitamine
4. asetsemine on üksteise kõrval (mitte malelauas) kogu sõidusuuna laiuselt.
5. hoidke mõistlikku pikivahet, kuid ärge jätke vahet eessõitjaga oluliselt suuremaks, kui 15-20 meetrit.
6. üks reegel tehakse teatavaks kohapeal

Reeglid käitumiseks meeleavaldusel:
1. Rattad pargime korrektselt LV maja ette ning võimalikult üksteise kõrvale, et mitte üldist liiklust takistada.
2. On lubatud otseselt meeleavaldusega seotud plakatid. Solvava või konkreetse isiku/te vastu suunatud sõnumiga plakatid ei ole lubatud.
3. Kõik korraldajate nõudmisi mittetäitvad baikerid sunnitakse meeleavalduselt lahkuma.
Kui nüid mälu ei peta, siis tundub et addressaat seekord vale võib olla. Populistist Päts tuleb kindlasti õue ning tahab kõigiga koos sõita majandusministeeriumi kaudu Pikale tänavale, kus eesti raudtee asuma peaks. Või kui järgi mõelda, siis oma lapsukese vastu ikka kätt pole ilus tõsta ja liitujaid pole oodata
. Aga ikkagi. Ülesõit peaks olema raudteerajatis ning seega ka raudtee oma ning parandada. Samahästi võiks mõne nõmeda bossiga ettevõtte ees töristada 


-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
mis tähendab "ülesõit on raudtee oma"?pruul kirjutas:Ülesõit peaks olema raudteerajatis ning seega ka raudtee oma ning parandada.
Järvevana tee ülesõit asub Tallinna linnas, ning meil linna elanikena on õigus juhtida linnavalitsuse tähelepanu sellele probleemile. Küll nemad juba teavad kelle vastutusalasse konkreetselt selle ülesõidu korrashoid kuulub.
Viimati muutis Pihelgas, 09 Juul 2007, 23:15, muudetud 1 kord kokku.
Puht formaalselt kuuluvad ka raudteeülesõidud koos nende korrastamiskohustusega Eesti Raudteele. Koostöös kohalike omavalitsustega (TLV meie teema puhul).Pihelgas kirjutas:mis tähendab "ülesõit on raudtee oma"?pruul kirjutas:Ülesõit peaks olema raudteerajatis ning seega ka raudtee oma ning parandada.
Raudtee ongi riik, peale sm Savisaare tehinguidRaigo kirjutas:raudtee on riik riigis

Hans
V-MAX
[/quote] mis tähendab "ülesõit on raudtee oma"? [/quote]
Et ülesõit (s.h. jupp sõiduteed) on Eesti Raudtee oma. Ühelpool on linna tee, teisel pool on linna tee ja vahepeal on 50 meetrit ER omandit. Ja kas omanik oma maal asuva tee teeb kruusast, aukudest või betoonist on tema enda asi...vahet pole - kas tee läheb sauna või on juhtumisi 2+2 rada linna tuiksoon.
Täpsustuseks - Tallinna Linnvalitsuse ees piketeerimine on igal 10-l juhul õilis ettevõtmine. Lihtsalt võiks kolonn Pikal tänaval ka ühe peatuse teha?
Et ülesõit (s.h. jupp sõiduteed) on Eesti Raudtee oma. Ühelpool on linna tee, teisel pool on linna tee ja vahepeal on 50 meetrit ER omandit. Ja kas omanik oma maal asuva tee teeb kruusast, aukudest või betoonist on tema enda asi...vahet pole - kas tee läheb sauna või on juhtumisi 2+2 rada linna tuiksoon.
Täpsustuseks - Tallinna Linnvalitsuse ees piketeerimine on igal 10-l juhul õilis ettevõtmine. Lihtsalt võiks kolonn Pikal tänaval ka ühe peatuse teha?
tuleb välja, et erinevatel raudteeülesõitudel on vägagi erinevaid omanike/haldajaid:P see on välja tulnud erinevate ülegabariidiliste vedude käigus.Puht formaalselt kuuluvad ka raudteeülesõidud koos nende korrastamiskohustusega Eesti Raudteele. Koostöös kohalike omavalitsustega (TLV meie teema puhul).
Hans
-
- Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Raudteeülesõidul põhjendamatult aeglase sõidu eest trahvisaanut tahaks küll kohe oma silmaga nähaloomha kirjutas:See on põhjendamatult aeglane sõit, selle eest saab trahvi liiklusseaduse paragrahvi alusel. Aga noh, proovida ju võib. Kaitsmed ja kukkumispunnid on nagunii olemas. Tegelikult, ma olen sealt igal kiirusel üle sõitnud, kuna pean seda tõesti nii tihti läbima.
Ei taha hoobelda.

Kohalik omavalitsus saab sekkuda ja nõuda olukorra kohest parandamist mistahes tema territooriumil asuva era- või mistahes muus valduses oleval objektil kui selline objekt põhjustab üldsusele mistahes tüli või ohtu. Olgu selleks põhjuseks siis eraomaniku isiklikul maal kulgeva üldkasutatava kõnnitee lumest rookimata jätmine, libedusetõrje tegemata jätmine, purikate räästast korjamata jätmine, raudteeülesõidu ohtlikult vigane tehniline lahendus või misiganes muu olukord. Ja tõepoolest ei ole siin vahet kas tee läheb sauna või on juhtumisi 2+2 rajaline linna tuiksoon. Mõlemal juhul tuleb olukord parandada kui see üldsusele probleeme tekitab. Küsimus on lihtsalt motiveerituses ehk tahtmises ning tihtipeale kindlasti ka viitsimises. Antud juhul võib põhjus olla ka lihtsalt teadmatuses. Ja informeerima ning motiveeritust tõstma ju neljapäeval sõidetaksegi.pruul kirjutas:vahet pole - kas tee läheb sauna või on juhtumisi 2+2 rada linna tuiksoon
Loomha, ükskord sa seal kukud niikuinii

Suzuki GSX 750 Inazuma
Ei tahaks foorumi alateemasid solkida, aga nii palju kui mina aru sain, siis siit ürituste alt ei ole seda teemat just kuigi paljud lugenud - lihtsalt paljud meist ei loe muud kui "ajaviiteks" ja "tehniline" (osutus kurvaks tõsiasjaks kui asusin usinasti agitatsiooni tegema - rahvas pold kuulnudki midagi
) - sellest siis ettepanek panna ka nendesse foorumistesse viide ülesse, et võimalikult paljud infole ise otsa komistaks - kuna magavale kassile hiir suhu ei jookse, siis seekord võiks selle sinna panna - saaks rahvast rohkem kokku
see oli ainult soovitus



see oli ainult soovitus

Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab 

Mida te selle meeleavaldusega saavutada tahate?
Aasta tagasi korra proovisime, samas foorumis oli ka teema reporteri kaamera ette olid nõus tulema paljud, kohale tuli meid täpselt neli.
Aga see selleks, mis puutub antud aktsiooni siism inu arust pole siiani keegi selles teemas suutnud isegi 3 lausega sõnastada seda, milline see järvevana rdt. ülesõit olema peaks.
Mõelge ennem läbi - mis on Sõnum, kuna tele on kohal 100% siis võidakse seda küsiga kellelt teilt iganes ja mingit jökk-mökki poleks küll vaja edastada.
Aasta tagasi korra proovisime, samas foorumis oli ka teema reporteri kaamera ette olid nõus tulema paljud, kohale tuli meid täpselt neli.
Aga see selleks, mis puutub antud aktsiooni siism inu arust pole siiani keegi selles teemas suutnud isegi 3 lausega sõnastada seda, milline see järvevana rdt. ülesõit olema peaks.
Mõelge ennem läbi - mis on Sõnum, kuna tele on kohal 100% siis võidakse seda küsiga kellelt teilt iganes ja mingit jökk-mökki poleks küll vaja edastada.
Intruder kirjutas:Mida te selle meeleavaldusega saavutada tahate?
Vaata sõber, mina tahaks seda saavutada, et sealt rahulikult, ilma pikki näppe saamata üle võiks sõita - seda saavutada polegi eriline kunst - võrduseks võib vabalt tuua nii Pääsküla kui ka Veerenni ülesõidu.
Ja hetkel ei ole mõtet enam heiatada selle üle, kas on mõtet midagi teha - nüüd on üritusele juba täiskäik antud ja nüüd on see vaja edukalt lõpuni vedada.

Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab 

-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Intruder kirjutas:Mida te selle meeleavaldusega saavutada tahate?
Aasta tagasi korra proovisime, samas foorumis oli ka teema reporteri kaamera ette olid nõus tulema paljud, kohale tuli meid täpselt neli.
Aga see selleks, mis puutub antud aktsiooni siism inu arust pole siiani keegi selles teemas suutnud isegi 3 lausega sõnastada seda, milline see järvevana rdt. ülesõit olema peaks.Mõelge ennem läbi - mis on Sõnum, kuna tele on kohal 100% siis võidakse seda küsiga kellelt teilt iganes ja mingit jökk-mökki poleks küll vaja edastada.
pane siis alustuseks need kolm lauset kirja, mis sa eelmisel aastal edastasid.
Oeh - ilmselt ma siin postitasin väheke valesti oma mõtte.
Aga see kui sinult bobcat küsitakse, mis siis peaks antud radutee ülesõidul teisiti olema - mõlege see läbi enda jaoks.
See et nagu pääsküle või veerenni - kahjuks tänase järvevana puhul on see võimatu, kuna pääsküla ja veerenni raudtee ei pööra sõiduteel olles - järvevana oma seda teeb.
Siis kui eelmisel aastal reporteriga seda lugu tegime, siis tegime need kes seal olime tegime selle raudtee endale selgeks (kogu jama on see pöörav liiper, kuna tee raudtee liiper pole seal mitte sirge vaid keerab paremale) ..... tehke teie ka nii - niisama lahmida pole mõtet.
Pihelgas kahjuks mina ei ole raudtee ehitaja ja mul pole õrna aimu ka, mida seal saaks teisiti teha, ilmselt liipreid ei hakka seal keegi sirgete vastu välja vahetama...võibolla aitaks see kui need jubedad plekk plaadid liiprite ääres ära võetaks asendataks millegi muuga ning raudtee ja asfalt viidaks ühele kõrgusele ehk teisisõni teekatte elementaarne remont - aga äkki see ei aita ka.
Ning ma pean nentima, et mulle küll ei meeldi järvevana raudtee ülesõit, kuid sealt saab täiesti vabalt sõita ilma pikki näppe saamata üle.
Lihtsalt teises reas peab olema, kiirus minimaalselt 60 km/h ning lenksust ei tohi kramplikult kinni hoida.
Aga see kui sinult bobcat küsitakse, mis siis peaks antud radutee ülesõidul teisiti olema - mõlege see läbi enda jaoks.
See et nagu pääsküle või veerenni - kahjuks tänase järvevana puhul on see võimatu, kuna pääsküla ja veerenni raudtee ei pööra sõiduteel olles - järvevana oma seda teeb.
Siis kui eelmisel aastal reporteriga seda lugu tegime, siis tegime need kes seal olime tegime selle raudtee endale selgeks (kogu jama on see pöörav liiper, kuna tee raudtee liiper pole seal mitte sirge vaid keerab paremale) ..... tehke teie ka nii - niisama lahmida pole mõtet.
Pihelgas kahjuks mina ei ole raudtee ehitaja ja mul pole õrna aimu ka, mida seal saaks teisiti teha, ilmselt liipreid ei hakka seal keegi sirgete vastu välja vahetama...võibolla aitaks see kui need jubedad plekk plaadid liiprite ääres ära võetaks asendataks millegi muuga ning raudtee ja asfalt viidaks ühele kõrgusele ehk teisisõni teekatte elementaarne remont - aga äkki see ei aita ka.
Ning ma pean nentima, et mulle küll ei meeldi järvevana raudtee ülesõit, kuid sealt saab täiesti vabalt sõita ilma pikki näppe saamata üle.
Lihtsalt teises reas peab olema, kiirus minimaalselt 60 km/h ning lenksust ei tohi kramplikult kinni hoida.
Viimati muutis Intruder, 10 Juul 2007, 10:54, muudetud 1 kord kokku.
1. Järvevana rdt ülesõit peaks olema ohutu.Intruder kirjutas:keegi selles teemas suutnud isegi 3 lausega sõnastada seda, milline see järvevana rdt. ülesõit olema peaks.
2. Järvevana rdt ülesõit peaks olema igaühe poolt läbitav turvaliselt.
3. Järvevana rdt ülesõit peaks olema igal kiirusel läbitav turvaliselt.
Võta heaks

Mida selleks teha, seda peaks ilmselt ütlema insenerid, mitte foorum

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
kulla mees, olime eile kohapeal 16.00 - 16.30. Autosid liigub Ülemiste-Mustamäe suunal minutis 50 tk. Tihedalt üksteise järel mõlemas reas. AUTODE liikumiskiirus on ca. 20-30km/h - mismoodi sina sealt lõdva randme ja 60+ kiirusega läbi lendad?Intruder kirjutas:Ning ma pean nentima, et mulle küll ei meeldi järvevana raudtee ülesõit, kuid sealt saab täiesti vabalt sõita ilma pikki näppe saamata üle.
Lihtsalt teises reas peab olema, kiirus minimaalselt 60 km/h ning lenksust ei tohi kramplikult kinni hoida.
Nagu korduval öelnud oleme, pole asi niivõrd kohalikes ja kogenud ratturites, kes teavad misoodi seal sõita tuleks, kuivõrd algajates ja Tallinna esmakordselt külastavates motomatkajates.
Milline on õige tehniline lahendus ei saa meie öelda. Küll aga on enamuste kukkumiste põhjuseks esimene rööpapaar, kus tagumine rööbas on tee suhtes ca. 135kraadise nurga all, ning teepinnast 10cm kõrgemal. Kui see veel märg juhtub olema, saab tsikli esiratas tugeva laksu ja suunatakse rööpa poolt vasakule. Seepärast kukutaksegi.
Panin kah mõisted õigeks - tänud@Mella

Viimati muutis Pihelgas, 10 Juul 2007, 11:22, muudetud 1 kord kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.