JAWA 350 võntvõlli laagri tõmmits.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
JAWA 350 võntvõlli laagri tõmmits.
Pealkirjas mainitud tõmmitsat oleks vaja. Kas mõnel endisel või praegusel jawa mehel oleks kuskil riiulis väntvõlli laagri tõmmitsat. Nimelt ei soovi ma tervet mootorit pooleks teha et väntvõlli laagrit kätte saada, seega oleks abiks kui saaks tõmmitsa. Kuna ratas ise asub minust 200 km eemal. Siis lihtsalt katsetamiseks ise tõmmitsat ehitada on väga tülikas. Kui kellelgi oleks antud tõmmits olemas, siis võtke ühendust.
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Lihtne tõmmits sellisel puhul - võta 2 8mm täiskeermega pikemat tugevast materjalist mutriga polti ja tee paksemast terasest plaadile 2 ava, mille vahekaugus = laagri diameetriga separaatori kohalt. Löö laagri separaator puruks, pista poldiotsad laagrisse, nii et plaat vända otsale kandma jääb ja keevita poldiotsad laagrisse kinni. Mutritega keerad laagri ilusti välja. Ainult keevitamisel peab pisut kogemust olema, algajat selle töö kallale lasta ei maksa.

Re: JAWA 350 võntvõlli laagri tõmmits.
mOOTOR POOLEKS-MUU EI AITA,TÄNAPÄEVAL IGAS AUTOREMONDIS HEAD HÜDR.PRESSID,MILLEGA LAAGREID SISSE PRESSIDA.xgas kirjutas:Pealkirjas mainitud tõmmitsat oleks vaja. Kas mõnel endisel või praegusel jawa mehel oleks kuskil riiulis väntvõlli laagri tõmmitsat. Nimelt ei soovi ma tervet mootorit pooleks teha et väntvõlli laagrit kätte saada, seega oleks abiks kui saaks tõmmitsa. Kuna ratas ise asub minust 200 km eemal. Siis lihtsalt katsetamiseks ise tõmmitsat ehitada on väga tülikas. Kui kellelgi oleks antud tõmmits olemas, siis võtke ühendust.
iSE VAHETASIN ISEGI 638 NII VÄNTVÕLLI LAAGRID SKF-IDE VASTU JA SAIN NISSANI JUURES SEDA TEHA.
pLASTMASS SEPARAATORITEGA SKF-ID ON VÄGA HEAD.
Alumiiniumist mootori korpusesse pole ju mõtet seda külmalt sisse pressida, pigem kuumutada vanal elektripliidil seda detaili (kasvõi 100-150 kraadi), kuhu laager peab sisse minema ja nt. sügavkülmast võetud laager "kukub" sinna ise sisse ja ei kuluta pesa ka, niigi väljavõtmine seda vähesel määral juba teeb. 

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mul oli omal ajal sihuke tõmmits. Metoodika sama, mis Isakene kirjeldas. Ainult et nende pikkade poltide tipus oli kuulide diameetriga kettad, mis peale separaatori purustamist kuulide vahele pista ja risti keerata tuli. Edasi keera vaid kruvi. Uue laagri koputasin paika vana laagri võru abil. No läheb ludinal. Midagi ei kuumutanud. Ja kui, siis kasutage kuumapuhurit. Täiesti piisav ja ei riku detaile.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Minu mälu järgi ei läinud kuumapuhuriga ludinal. Räägiti küll, et laager istub selle meetodiga ise paika, kuid ei läinud nii õnnelikult. Pidi pessa siiski koputama. Tol hetkel mõtlesin isegi laagri sügavkülmutamisest enne installatsiooni. On see põhimõtteliselt laagri seisukohast lubatud tegevus?Tsikkelröövel kirjutas:Mul oli omal ajal sihuke tõmmits. Metoodika sama, mis Isakene kirjeldas. Ainult et nende pikkade poltide tipus oli kuulide diameetriga kettad, mis peale separaatori purustamist kuulide vahele pista ja risti keerata tuli. Edasi keera vaid kruvi. Uue laagri koputasin paika vana laagri võru abil. No läheb ludinal. Midagi ei kuumutanud. Ja kui, siis kasutage kuumapuhurit. Täiesti piisav ja ei riku detaile.
Tsikkelröövel, oskad sa kirjeldada, missugused need ristikeeratavad kettad poltide otsas välja nägid?
L
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.