JAWA 350 võntvõlli laagri tõmmits.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
xgas
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Juun 2005, 12:00
Asukoht: Mustamäe

JAWA 350 võntvõlli laagri tõmmits.

Lugemata postitus Postitas xgas »

Pealkirjas mainitud tõmmitsat oleks vaja. Kas mõnel endisel või praegusel jawa mehel oleks kuskil riiulis väntvõlli laagri tõmmitsat. Nimelt ei soovi ma tervet mootorit pooleks teha et väntvõlli laagrit kätte saada, seega oleks abiks kui saaks tõmmitsa. Kuna ratas ise asub minust 200 km eemal. Siis lihtsalt katsetamiseks ise tõmmitsat ehitada on väga tülikas. Kui kellelgi oleks antud tõmmits olemas, siis võtke ühendust.
Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

JAWA 350 väntvõlli laagri tõmmits.

Lugemata postitus Postitas miilits »

Kardan, et jääd selles ürituses hätta parem võta mootor pooleks.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Lihtne tõmmits sellisel puhul - võta 2 8mm täiskeermega pikemat tugevast materjalist mutriga polti ja tee paksemast terasest plaadile 2 ava, mille vahekaugus = laagri diameetriga separaatori kohalt. Löö laagri separaator puruks, pista poldiotsad laagrisse, nii et plaat vända otsale kandma jääb ja keevita poldiotsad laagrisse kinni. Mutritega keerad laagri ilusti välja. Ainult keevitamisel peab pisut kogemust olema, algajat selle töö kallale lasta ei maksa.
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: JAWA 350 võntvõlli laagri tõmmits.

Lugemata postitus Postitas Üllar »

xgas kirjutas:
Pealkirjas mainitud tõmmitsat oleks vaja. Kas mõnel endisel või praegusel jawa mehel oleks kuskil riiulis väntvõlli laagri tõmmitsat. Nimelt ei soovi ma tervet mootorit pooleks teha et väntvõlli laagrit kätte saada, seega oleks abiks kui saaks tõmmitsa. Kuna ratas ise asub minust 200 km eemal. Siis lihtsalt katsetamiseks ise tõmmitsat ehitada on väga tülikas. Kui kellelgi oleks antud tõmmits olemas, siis võtke ühendust.
mOOTOR POOLEKS-MUU EI AITA,TÄNAPÄEVAL IGAS AUTOREMONDIS HEAD HÜDR.PRESSID,MILLEGA LAAGREID SISSE PRESSIDA.
iSE VAHETASIN ISEGI 638 NII VÄNTVÕLLI LAAGRID SKF-IDE VASTU JA SAIN NISSANI JUURES SEDA TEHA.
pLASTMASS SEPARAATORITEGA SKF-ID ON VÄGA HEAD.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Alumiiniumist mootori korpusesse pole ju mõtet seda külmalt sisse pressida, pigem kuumutada vanal elektripliidil seda detaili (kasvõi 100-150 kraadi), kuhu laager peab sisse minema ja nt. sügavkülmast võetud laager "kukub" sinna ise sisse ja ei kuluta pesa ka, niigi väljavõtmine seda vähesel määral juba teeb. :)
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mul oli omal ajal sihuke tõmmits. Metoodika sama, mis Isakene kirjeldas. Ainult et nende pikkade poltide tipus oli kuulide diameetriga kettad, mis peale separaatori purustamist kuulide vahele pista ja risti keerata tuli. Edasi keera vaid kruvi. Uue laagri koputasin paika vana laagri võru abil. No läheb ludinal. Midagi ei kuumutanud. Ja kui, siis kasutage kuumapuhurit. Täiesti piisav ja ei riku detaile.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

layr
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Aug 2004, 00:07
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas layr »

Tsikkelröövel kirjutas:
Mul oli omal ajal sihuke tõmmits. Metoodika sama, mis Isakene kirjeldas. Ainult et nende pikkade poltide tipus oli kuulide diameetriga kettad, mis peale separaatori purustamist kuulide vahele pista ja risti keerata tuli. Edasi keera vaid kruvi. Uue laagri koputasin paika vana laagri võru abil. No läheb ludinal. Midagi ei kuumutanud. Ja kui, siis kasutage kuumapuhurit. Täiesti piisav ja ei riku detaile.
Minu mälu järgi ei läinud kuumapuhuriga ludinal. Räägiti küll, et laager istub selle meetodiga ise paika, kuid ei läinud nii õnnelikult. Pidi pessa siiski koputama. Tol hetkel mõtlesin isegi laagri sügavkülmutamisest enne installatsiooni. On see põhimõtteliselt laagri seisukohast lubatud tegevus?

Tsikkelröövel, oskad sa kirjeldada, missugused need ristikeeratavad kettad poltide otsas välja nägid?

L

Moderaator

Lugemata postitus Postitas Moderaator »

Segment varre otsas. Algul on vars peenike ,siis läheb jämedamaks.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”