Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Minge ja vaadake seda ülesõitu lähemalt, siis saate aru, miks seal kukutakse. Kui tavalisel ülesõidul on relsi välimine äär sisuliselt asfaldiga (või selle moodsa kummimatiga) tasa ja sisemise ääre ja teekatte vahele on jäetud täpselt nii väike vahe, et rongi ratta sisemine äär ära mahuks, siis kurikuulsal Järvevana ülesõidul on miskipärast seal nii lai karpraud rööpa kõrvale pandud, et 120 mõõduga esirehv sinna ilusti sisse mahub (Vähemalt veel aasta tagasi oli see nii). Sinna ongi koer maetud. Õnneks veel mitte ühtegi tsiklimeest...
Olen sealt ise ka erinevate tsiklitega korduvalt üle sõitnud ja ei ole mingit ebatavalisust täheldanud, kuid lenksust hoian seal ikka kõvasti kinni ja üritan võimalikult risti ka ületada neid relsse. Aga selge on see, et alati ei saa sa linnas liikudes oma kiirust vabalt valida ja seetõttu peaks olema see ülesõit ohutult läbitav kiirustel 10-70 km/h.
Sepp - kusjuures tagarattal olek vähendab seal ka ilmselt ohtu tublisti, sest tagarehv ju reeglina 180+ laiusega
Olen sealt ise ka erinevate tsiklitega korduvalt üle sõitnud ja ei ole mingit ebatavalisust täheldanud, kuid lenksust hoian seal ikka kõvasti kinni ja üritan võimalikult risti ka ületada neid relsse. Aga selge on see, et alati ei saa sa linnas liikudes oma kiirust vabalt valida ja seetõttu peaks olema see ülesõit ohutult läbitav kiirustel 10-70 km/h.
Sepp - kusjuures tagarattal olek vähendab seal ka ilmselt ohtu tublisti, sest tagarehv ju reeglina 180+ laiusega

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.