BMW R1200R
R1200R on väga hea ja töökindel ratas. Isteasend mugav, kas suuremat kasvu inimesele. Selg ei väsi pikal sõidul, jalad ei ole liiga kokkusurutud ega kõveras. Margist järeldan, et vaatad täitsa uut ratast. Vanem versioon oli R1150R. Uuel rattal on reeglina garantii 3a ja BMW boxermootoriga on sõidetud ka üle ~150 000km probleemideta.
Boxermootor vajaks muidugi proovimist, et kas sobib. Omal R1200C ehk siis eelmise põlvkonna boxermootor aga olemuselt on nad samad. Väga korralik väändemoment madalatel pööretel. R1200R - peaks väänet olema 115 nm/ 6000 pöörde pealt. Proovima aga selle pärast, et gaas on ernevalt ridamootorist tundlikum ning vajab" hellalt" käsitlemist. Linnas parema käega äkilisi liigutusi tehes hüppab sama äkiliselt ka ratas. Ei ole sama mis 1000cc bike kus alla 3000-4000p/min ei juhtu suurt mitte midagi, nendega saab linnas rahulikult madalal pöördel kulgeda.
Mis on meie kliiimas üli positiivne on selle ratta lisad, mida soovitan peale võtta. Käepidemete soojendust, suvel õhtul suvekinniastega või vihmas sõites õhukeste kinnastega supper asi. Integaral ABS- ehk siis ABS pidurid mis omavad sellist postiivset võimalust, et käsipiduriga pidurdades võtab kinni nii esimese kui ka tagumise ratta. Jalga kasutades ainult tagumise. Väga turvaline ja näteks libedaga vihmas sõidul supper asi. Teoreetiliselt on saadval ka veojõukontroll kuid selle otstarbekuses pole veel 100% aru saanud, iseenesest ei lase asjanudus sul sidurit libedaga äkiliselt lahti lastes tagaratst pöörlema, ei viska tagumikku ette ehk siis jääd ka vaatamata oma lollusele püsti ja teele sellisel juhul.
Mootor on loodetav ja pikaealine, hooldus mõistliku hinnaga, hooldevälp 10 000km. Üli mugavaks teeb ratta kardaanülekanne, pole vaja pesta ega õlitada ega pingutada jne.
BMW imago( seda küll autode puhul enamsti) a la rullnokk, "kandiline" ei ole vist ammu enam päevakorras.
Kui boxermootor olemuselt sobib siis tuld ning RAHAKOTT samuti kannatab, saad hea ostu.
Midagi targemat ei oskagi öelda, nagu ikka boxermootor kas meeldib või mitte. Mida tasub arvstada veel on see, et boxermootor ( uued vähem vanema tüübi mootorid rohkem) tiksub kuuldavalt kui mootor on töösoe, see normaale ja ei viita kuidagi mingile veale.
ps) väga vähesed on BMW-dega kursis, need ei ole tänu oma hinnaklassile väga levinud rattad. Suvaline samas stiilis uus japs on 60- 70 000 eek odavam. Millega mees aga sõidab see mehe oma valik

Boxermootor vajaks muidugi proovimist, et kas sobib. Omal R1200C ehk siis eelmise põlvkonna boxermootor aga olemuselt on nad samad. Väga korralik väändemoment madalatel pööretel. R1200R - peaks väänet olema 115 nm/ 6000 pöörde pealt. Proovima aga selle pärast, et gaas on ernevalt ridamootorist tundlikum ning vajab" hellalt" käsitlemist. Linnas parema käega äkilisi liigutusi tehes hüppab sama äkiliselt ka ratas. Ei ole sama mis 1000cc bike kus alla 3000-4000p/min ei juhtu suurt mitte midagi, nendega saab linnas rahulikult madalal pöördel kulgeda.
Mis on meie kliiimas üli positiivne on selle ratta lisad, mida soovitan peale võtta. Käepidemete soojendust, suvel õhtul suvekinniastega või vihmas sõites õhukeste kinnastega supper asi. Integaral ABS- ehk siis ABS pidurid mis omavad sellist postiivset võimalust, et käsipiduriga pidurdades võtab kinni nii esimese kui ka tagumise ratta. Jalga kasutades ainult tagumise. Väga turvaline ja näteks libedaga vihmas sõidul supper asi. Teoreetiliselt on saadval ka veojõukontroll kuid selle otstarbekuses pole veel 100% aru saanud, iseenesest ei lase asjanudus sul sidurit libedaga äkiliselt lahti lastes tagaratst pöörlema, ei viska tagumikku ette ehk siis jääd ka vaatamata oma lollusele püsti ja teele sellisel juhul.
Mootor on loodetav ja pikaealine, hooldus mõistliku hinnaga, hooldevälp 10 000km. Üli mugavaks teeb ratta kardaanülekanne, pole vaja pesta ega õlitada ega pingutada jne.
BMW imago( seda küll autode puhul enamsti) a la rullnokk, "kandiline" ei ole vist ammu enam päevakorras.
Kui boxermootor olemuselt sobib siis tuld ning RAHAKOTT samuti kannatab, saad hea ostu.
Midagi targemat ei oskagi öelda, nagu ikka boxermootor kas meeldib või mitte. Mida tasub arvstada veel on see, et boxermootor ( uued vähem vanema tüübi mootorid rohkem) tiksub kuuldavalt kui mootor on töösoe, see normaale ja ei viita kuidagi mingile veale.
ps) väga vähesed on BMW-dega kursis, need ei ole tänu oma hinnaklassile väga levinud rattad. Suvaline samas stiilis uus japs on 60- 70 000 eek odavam. Millega mees aga sõidab see mehe oma valik

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.