Sinu tee bikeriks...
Minu tee:
Oli mul uut sõiduvahendit tarvis. Sai jalgratas Viljandist ostetud, 3500 krooni. Peale ratta soetamist, laupäev, Viljandi turule. Noh ratas auto küljes ilusti ja mis siis ikka, parklast lettide vahele. Jooksin tehnikaleti juurde ja mis ma näen - ilus, valuvelgedega kirsipunane Delta vahib vastu. Olin vihast lõhkemas - hind vaid 3000 krooni! Hetkeks tuli mõte, et küsin isalt autovõtmed ning viin ratta poodi tagasi, võtku või mitte. Kuid oli aeg koju minna ja Delta jäi uut omanikku ootama...
Kui rattaga oli mõni nädal sõidetud, viskas üle - s*tta sest rattast.
Laka peal oli aga venna vana võrr - sinine teine. Sai see siis koos isaga peale pikka moosimist alla toodud. Esialgu asi käima ei läinud ja kui läks, törtsus ja paukus igast otsast, jõudu ei olnud. Sai siis otsustatud, et asi ei ole õige ja koos isaga mootor pulkadeks. Vändalaager oli läbi. Poodi, vahetatud. Pulgad mootoriks tagasi. Sõita oli asjaga kõva - jõudu oli ja üles läks igast mäest (ei maksa unustada, et taga oli Delta ratas ja suur, külvikult laenatud hammakas). Hiljem tuli aga kiiruse isu ja sai hakatud mootorit forsseerima. Natukene raamatuid tuubitud, sai surveastet tõstetud (internetist nägin mina siis veel und). Sellestki jäi väheks. Sai tuubitud veel, tehtud väljalase, viilitud aknaid, katsetatud jne. Edasi sai tehtud traktori käivitusmootori magneetost generaator ja kõik tuled külge pandud - parktuled, pidurituled, täis- ja pooltuli, suunatuled. Vot see oli üle küla võrr - 70 km/h tuli ludinal. Aga raske oli teine... sest kõik kohad olid kõikvõimalikke tilusid täis (11- aastase poisi mõiste "ilusast" rattast on lai).
Hiljem aga võrripisik kadus ja sai hakatud autot ehitama. Sai soetatud Moskvits 2140, sellel vahetatud mädand kere 408 oma vastu, väike "tuuning", kõik kokku-lahti kisutud jne... Sai üle katuse keeratud ja jälle jalamees.
Ja nüüd, peaaegu aasta peale Mosset, on minu garaazis IZ Planeta 2, millel äsja vahetatud väntvõll ja mis on esimeseks käivituseks peaaegu valmis. Iseasi, kuidas ma sellega ka sõita oskan
BTW - peale seda, kui Mosse sinna läks, kuhu päike ei paista, põkatasin hommikuti 2 nädalat T25 roolis tööle
Oli mul uut sõiduvahendit tarvis. Sai jalgratas Viljandist ostetud, 3500 krooni. Peale ratta soetamist, laupäev, Viljandi turule. Noh ratas auto küljes ilusti ja mis siis ikka, parklast lettide vahele. Jooksin tehnikaleti juurde ja mis ma näen - ilus, valuvelgedega kirsipunane Delta vahib vastu. Olin vihast lõhkemas - hind vaid 3000 krooni! Hetkeks tuli mõte, et küsin isalt autovõtmed ning viin ratta poodi tagasi, võtku või mitte. Kuid oli aeg koju minna ja Delta jäi uut omanikku ootama...
Kui rattaga oli mõni nädal sõidetud, viskas üle - s*tta sest rattast.
Laka peal oli aga venna vana võrr - sinine teine. Sai see siis koos isaga peale pikka moosimist alla toodud. Esialgu asi käima ei läinud ja kui läks, törtsus ja paukus igast otsast, jõudu ei olnud. Sai siis otsustatud, et asi ei ole õige ja koos isaga mootor pulkadeks. Vändalaager oli läbi. Poodi, vahetatud. Pulgad mootoriks tagasi. Sõita oli asjaga kõva - jõudu oli ja üles läks igast mäest (ei maksa unustada, et taga oli Delta ratas ja suur, külvikult laenatud hammakas). Hiljem tuli aga kiiruse isu ja sai hakatud mootorit forsseerima. Natukene raamatuid tuubitud, sai surveastet tõstetud (internetist nägin mina siis veel und). Sellestki jäi väheks. Sai tuubitud veel, tehtud väljalase, viilitud aknaid, katsetatud jne. Edasi sai tehtud traktori käivitusmootori magneetost generaator ja kõik tuled külge pandud - parktuled, pidurituled, täis- ja pooltuli, suunatuled. Vot see oli üle küla võrr - 70 km/h tuli ludinal. Aga raske oli teine... sest kõik kohad olid kõikvõimalikke tilusid täis (11- aastase poisi mõiste "ilusast" rattast on lai).
Hiljem aga võrripisik kadus ja sai hakatud autot ehitama. Sai soetatud Moskvits 2140, sellel vahetatud mädand kere 408 oma vastu, väike "tuuning", kõik kokku-lahti kisutud jne... Sai üle katuse keeratud ja jälle jalamees.
Ja nüüd, peaaegu aasta peale Mosset, on minu garaazis IZ Planeta 2, millel äsja vahetatud väntvõll ja mis on esimeseks käivituseks peaaegu valmis. Iseasi, kuidas ma sellega ka sõita oskan

BTW - peale seda, kui Mosse sinna läks, kuhu päike ei paista, põkatasin hommikuti 2 nädalat T25 roolis tööle

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.