Suurima kubatuuriga 2T-line?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

Suurima kubatuuriga 2T-line?

Lugemata postitus Postitas asixmer »

Tegelesin otsinguga ja leidsin suurima siis 500 cz (380ccm) aga huvitaks veel kas on veel suuremat. Huvitavad just nö CCCR rattad, aga kirja võib panna ka läänekad, endal huvitav teada. Või mis sinna lähedale jäävad planeta, jawa 250, pannonia jne.
Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

Vanasi ktm-e on 380cc 2t. ja leidub isegi 500cc 2t ktm i mootoreid.
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

heh, kunagi oli täiesti ju 500cc krossi klass kus olidki ainult 500sed 2t krossikad. see teema lõpetati ära kuna seal läks kuidagi ohtlikuks, rahvas ei osanud enamasti õieti nendega sõita. 500 2t krossikate tootmine on nüüd minuteada lõppenud, kuid ameerikas ehitavad osad tüübid 500seid mootoreid uuematele alu raamide peale ümber.
Eat your veggies, little people
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

ahjaa, muidugi need kõik M´id ja K´d olid ju 750cc mootoritega ja ka 2t.
Eat your veggies, little people
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas argoa »

virkostein kirjutas:
ahjaa, muidugi need kõik M´id ja K´d olid ju 750cc mootoritega ja ka 2t.
oi oi, need olid ikka 4T boxerid!
Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

ah kurja jah, ikka vist 4t :? läks nihu :)
Eat your veggies, little people

argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Suurimad seerias toodetud kahetaktilised:

Tänavasõidu rattad:
-Suzuki GT750 (R3)
-Kawasaki KH750 (R3)
-Suzuki GT550 (R3)
-Kawasaki KH500 (R3)
-Suzuki T500 (R2)
-Suzuki GT500 (R2)

Suurekubatuurilisi 2T-krossikad tegid minu teada Maico ja KTM.
Jet-Ski'del, sled'idel jms. sellistel kasutatakse ka üle 1000 ccm 2T-mootoreid ...
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Pole küll tsiklimootor a on kokkupuuteid 3000cm3 250hj V6 2T mootoriga. Tegu kaatri päramootoriga.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6768
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Suurimaid 2T mootoreid leiate laevandusest!
http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/
Saadetud kettaga lauatelefonist!

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

krosedest on vist suurim Honda CR500 ?
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

avenger kirjutas:
Vanasi ktm-e on 380cc 2t. ja leidub isegi 500cc 2t ktm i mootoreid.
Olen ise omanud KTM495MX - 494,6cc (92,25x74mm) 2t; 58hp/6400rpm

Honda CR500 on "vaid" 491,4cc (89x79mm)

vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vootele »

Oli ka selline ringrajaratas nagu Yamaha TZ750. Mootor siis rida-4 2T. Võimsuseks siis üle 140 hp.

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

maico 760 peaks päris kenasti seda loetelu täiendama. 43hp@4000rpm.
atk 700 kah päris suur. ja erinevalt suzukidest kawadest on need singlid!

Telepoiss
Postitusi: 52
Liitunud: 13 Apr 2005, 23:12
Tsikkel: BMW R850R
Asukoht: Kaberneeme

DKW

Lugemata postitus Postitas Telepoiss »

Meie peres on üks 700 kuubikuline kahe silindriga kahetaktiline.
Küll aga auto, mitte tsikkel- 1938. aasta DKW.
Masinal on kaalu nii Lada jagu (puust kere), hobujõude aga aint 18.
Kindlustama minnes küsitakse alati, kas tegu mootorrattaga..:)
-Suzuki GSF 400 Bandit 1991
-Yamaha XJR 1300 1999
-Honda CBR 600 F 2003
+Honda NX 650 Dominator 1990
+BMW R 850 R 2004

Teema algataja
asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

Lugemata postitus Postitas asixmer »

Levinuimaks Eestis on siis Planeta ja Cz.

Laeva mootorid olid ikka väga võimsad ja suured. Seal seibi kuskile pilusse pillad siis ühe mehega vast välja ei too :twisted:

Oldmoped mis aasta su tsiklid olid?

KTM495MX - 494,6cc (92,25x74mm) 2t; 58hp/6400rpm

Honda CR500 on "vaid" 491,4cc (89x79mm) hondal võimsus ka meeles?
Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Keegi teab äkki, kas kõige esimene Jawa 500 oli 2T või 4T? Mõtlen kõige esimest Jawat.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Neljataktiline.
http://www.jawaclub.ru/jawa_1931.php

Kogu mudelirida on siin:
http://www.jawaclub.ru/model_jawa.php

Vabandust, ei ole KOGU mudelirida.

Panen siia OT'na ühe vaese mehe bläku kah :)
http://jawaclub.ru/gallery/details.php?image_id=8
Suzuki GSX 750 Inazuma

iff
Postitusi: 87
Liitunud: 01 Juul 2005, 16:12
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas iff »

krossikorvidel kasutatavad kahetaktilised on 700 kuupi ja võimsusega 80+ hp
Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Suurima kubatuuriga ..

Lugemata postitus Postitas miilits »

Vana KRAZ oli 2-e taktiline diisel.
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Suurima kubatuuriga ..

Lugemata postitus Postitas ping »

[quote="miilits"]Vana KRAZ oli 2-e taktiline diisel.[/quote]
Ja Pihkva-Riia teel sõitsid oma 2taktiliste mootoritega taga 22m2 + 18m2 lennuvälja bensupütid minu käsutuses olevast MAZ ist mööda nagu postist.
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

enam vist eesti raudteede peal ei liigu, kuid mõned aasta tagasi olid veel siin sõitmas sellised ümarama kujuga kauba vedurid. need olid ka 2t ja diisel mootoriga.

Leidsin pildi ka: http://www.htg.tartu.ee/~c4hannes/evr1111%5B1%5D.jpe
Eat your veggies, little people

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

virkostein kirjutas:
enam vist eesti raudteede peal ei liigu, kuid mõned aasta tagasi olid veel siin sõitmas sellised ümarama kujuga kauba vedurid. need olid ka 2t ja diisel mootoriga.

Leidsin pildi ka: http://www.htg.tartu.ee/~c4hannes/evr1111%5B1%5D.jpe
neid liigub veelgi, või pigem seisavad. 2 tükki isegi :wink:
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Võib olla rumal küsimus aga kuidas saab vedur olla 2T. Seal on peal mingi 1000 heppa diisel, mis ajab ringi generaatorit. Veduri veorattad käivad elektrimootoritega. Diiselmootor ei ole kuidagi 2T, elektrimootorid ammugi mitte. :shock:
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kraut »

Diiselmootor võib olla vägagi kahetaktiline. Kuivõrd diislil toimub silindri läbipuhumine kolvi alumises surnud seisus mitte kütteseguga (nagu kahetaktilisel karburaatormootoril) vaid kompressorist saadava puhta õhuga, ei teki seal ka kütusekadu. Ökonoomne. Võimas.
Pilt

Raitsraisk
Postitusi: 302
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Tsikkel: F650
Asukoht: Laagri
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Divikas kirjutas:
Võib olla rumal küsimus aga kuidas saab vedur olla 2T. Seal on peal mingi 1000 heppa diisel, mis ajab ringi generaatorit. Veduri veorattad käivad elektrimootoritega. Diiselmootor ei ole kuidagi 2T, elektrimootorid ammugi mitte. :shock:
http://auto.howstuffworks.com/diesel-two-stroke1.htm
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Ok, mis seal ikka. Kunagi ise laevadiislitega kokku puutunud. Diisli 2T on siiski natuke muud kui bensiinimootoril. Olen kuskilt lugenud, et Indias tehakse ka ühesilindrilist diisel motikat. Kui motikaid võrrelda :?:
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

Divikas kirjutas:
Ok, mis seal ikka. Kunagi ise laevadiislitega kokku puutunud. Diisli 2T on siiski natuke muud kui bensiinimootoril. Olen kuskilt lugenud, et Indias tehakse ka ühesilindrilist diisel motikat. Kui motikaid võrrelda :?:
talvise hoolduse juurde kuulub ka paagi täitmine :twisted:
SYLB
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”