Planeta või miskit muud?
Jällegi progressi:
Väntvõllil olidki nõellaagrid. Need sain koos võlliga uued, kasutamata, määrde all. Seega jäid minu soetatud kuullaagrid üle... Pole viga, küll neid veel kasutada saab kuskil. Tutikas väntvõll koos laagritega 120 EEK. Noh, öelge veel, et ma pean selle eest 500 või isegi 1000 krooni välja käima
Hakkasin mootorit kokku laduma eile. Käigukast on peaaegu koos, aga käiguvahetusmehanismiga seoses on paar asja meelest ära läinud. Seal on see hammastega sektor, see ei taha kohe mitte liikuda õigesti, nii nagu ta algul tegi. Oleks vaja kataloogi või midagi, et vaadata, kas ma ikka õigetpidi kokku panin selle vahetusmehanismi. Muidu 4. käik on sees, välja ma seda ei saa.
Karteritihendid tegin asbestmaterialist - kallis küll teine, aga see-eest peab hästi ja ei rebene nagu paber, samas ei mökerda kõike kokku, nagu hermeetikuga. Olen rahul.
Kui keegi oskab juhendada, mis järjekorras ja mispidi need käiguvahetusvõlli pudinad sisse tuleb laduda, siis oleksin tänulik. Olen ju ometi tsikli käigukastidega algaja... Autoga oli lihtsam
Väntvõllil olidki nõellaagrid. Need sain koos võlliga uued, kasutamata, määrde all. Seega jäid minu soetatud kuullaagrid üle... Pole viga, küll neid veel kasutada saab kuskil. Tutikas väntvõll koos laagritega 120 EEK. Noh, öelge veel, et ma pean selle eest 500 või isegi 1000 krooni välja käima

Hakkasin mootorit kokku laduma eile. Käigukast on peaaegu koos, aga käiguvahetusmehanismiga seoses on paar asja meelest ära läinud. Seal on see hammastega sektor, see ei taha kohe mitte liikuda õigesti, nii nagu ta algul tegi. Oleks vaja kataloogi või midagi, et vaadata, kas ma ikka õigetpidi kokku panin selle vahetusmehanismi. Muidu 4. käik on sees, välja ma seda ei saa.
Karteritihendid tegin asbestmaterialist - kallis küll teine, aga see-eest peab hästi ja ei rebene nagu paber, samas ei mökerda kõike kokku, nagu hermeetikuga. Olen rahul.
Kui keegi oskab juhendada, mis järjekorras ja mispidi need käiguvahetusvõlli pudinad sisse tuleb laduda, siis oleksin tänulik. Olen ju ometi tsikli käigukastidega algaja... Autoga oli lihtsam

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.