Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Ei saa saksa keelest eriti aru aga pildi järgi on uuema mudeli raud.ants01 kirjutas:Aga see http://cgi.ebay.de/Sturzbuegel-Chrom-ne ... dZViewItem
Jutu ja"rgi sobib 91-01
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Noh nyyd http://www.louis.de/_30c01c01741eb74a56 ... r=10023300
http://www.louis.de/_30c01c01741eb74a56 ... r=10023900
Keri allapoole ja vaata oma masina tyyp
http://www.louis.de/_30c01c01741eb74a56 ... r=10023900
Keri allapoole ja vaata oma masina tyyp
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
TDM 850 3 VD margile pakutakse küll aga pilti näha ei ole. Tänud info eest. Natuke palju raha tahavad selle eest. Mõtlesin, et näeks mõnelt pildilt ideid, kuidas see lahendatud on ja teeks ise valmis. Osta ja tellida jõuab alati.ants01 kirjutas:Noh nyyd http://www.louis.de/_30c01c01741eb74a56 ... r=10023300
http://www.louis.de/_30c01c01741eb74a56 ... r=10023900
Keri allapoole ja vaata oma masina tyyp
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Alati võib kasutada ju http://babelfish.altavista.com/nolev kirjutas:Ei saa saksa keelest eriti aru aga pildi järgi on uuema mudeli raud.
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Kavatsen samuti endurorehvi alla panna ja olen vaadanud ikka samas mõõdus, mis originaalis 150/70 17. Honda Varadero kasutab taga samas mõõdus rehve. Motodepoo pakkus mingi 2100.- vist. Kui küsimas käisin, siis hetkel sees ei olnud. Kindlasti on neil müratase suurem, kui tänavarehvil aga selle eest on maastikul ja kruusateel parem sõita. Ja ega see müratase siis nii oluliselt ka ei tõuse. Keerad rutškale rohkem pöördeid peale ja vastutulev tuulekohin viib kõik rehvimüra seljataga kaugustesse;) Nagu vanasti autode kohta öeldi - kui müra läheb liiga suureks, siis keera raadio valjemaks.voorekas kirjutas:ka küsimus TDM tagumise rehvi kohta, et milliste mõõtudega enduro rehv külge sobib ja kuidas juhitavusele (ka müratasemele) mõjub?
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Samas 140/80 pakuvad mitmed tootjad ja poed. Ise sihin seda, Mitas´e enduurokumm paistis vähemalt pildi peal väga kabe ja siin varasemalt Mitas´e kohta üsna positiivset tagasisidet olnud. Ja hind seal kusagil 1200 kandis
Oskab nüüd keegi midagi asjalikku öelda, miks 140/80 EI PEAKS hea olema?

Oskab nüüd keegi midagi asjalikku öelda, miks 140/80 EI PEAKS hea olema?
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Ega sellel mõõdul polegi midagi häda. Sobib alla küll. Ta tiba kitsam kumm. Olen ise ka seda vaadanud, kui 150 ei saa. Aga kuna sõidan suht palju kõvakattega teel, siis seal on laiem kumm ikka parem. Tundub, et neid Mitas enduurokumme üle 140 ei toodetagi. Hinnavahe on siiski märkimisväärne. 2100 ja 1200 - selle hinnavahe eest saab juba esikummi ka nagu Pritsul.Habib kirjutas:Samas 140/80 pakuvad mitmed tootjad ja poed. Ise sihin seda, Mitas´e enduurokumm paistis vähemalt pildi peal väga kabe ja siin varasemalt Mitas´e kohta üsna positiivset tagasisidet olnud. Ja hind seal kusagil 1200 kandis![]()
Oskab nüüd keegi midagi asjalikku öelda, miks 140/80 EI PEAKS hea olema?
Pritsu - kuidas jalgratta spidokas töötab? Näitab ikka korralikult kiirust või oled uue TDM-i spidoka muretsenud?
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
No ma ei tea!
Vaadake seda http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=2147984qqq5828252
Seal sama pilt! Kas ikka uuem mudel? Selle pildi ja"rgi teeb oskajam mees rauad ise valmis, va"a"nab kasvo~i Henko torust malli valmis ja ....
Pole kyll eriline spets aga ise teeks niimoodi. Kinnitusega annab rohkem mA'ngida ja sa"ttida
Edu
Vaadake seda http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=2147984qqq5828252
Seal sama pilt! Kas ikka uuem mudel? Selle pildi ja"rgi teeb oskajam mees rauad ise valmis, va"a"nab kasvo~i Henko torust malli valmis ja ....
Pole kyll eriline spets aga ise teeks niimoodi. Kinnitusega annab rohkem mA'ngida ja sa"ttida
Edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
See pagana spido teema... Spido andis saba ära, s.t. ei tööta enam. Ostsin jalgratta oma, aga paigaldus võtab aega. Nn kodara külge oli lihtne kinnitada, aga kahvli kinnitus võtab aega ja kogemusi. Esialgne süsteem ei pidanud maanteel vastu. Praegu olen veel proovimas jalgratta kodarast tehtud abinõud, kuid tundub, et peab mõnele plekksepale näitama, kes oskaks lõigata välja normaalse kinnitus-aluse.
Õigekirjaoskus massidesse!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Oleneb aastast saaks terve tabloo siit:
http://cgi.ebay.de/Instrumente-Armature ... dZViewItem
Edu
PS kaitseraudu vo~ite ka Eestist tellida:
http://motokaup.ee/shop/product_info.ph ... cts_id=100
http://cgi.ebay.de/Instrumente-Armature ... dZViewItem
Edu
PS kaitseraudu vo~ite ka Eestist tellida:
http://motokaup.ee/shop/product_info.ph ... cts_id=100
Saadetud kettaga lauatelefonist!
siin ka mingid rehvid, aga mõõtkava mulle tundmatus keeles.
http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1270
on`s kellelgi võrdlustabelit vms...?
http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1270
on`s kellelgi võrdlustabelit vms...?
Küsimus õlivahetusest.. Et vahetasin ise oma kuldsete kätega rattal õli / filtri ära, aga nüüd õlinivoo paikka panemisel ei saa enam s..-gi aru, mis toimub..
Kui sooja mootoriga on õlitase normis, siis külma mootoriga pole õli "vaateaknast" üldse näha ja kui külma mootoriga õli juurde panna, siis sooja mootoriga on tase üle igasuguse maximum normi..
Kas ma tegin midagi valesti, või kas õlitaset kontrollitakse külma või sooja mootoriga?
Kui sooja mootoriga on õlitase normis, siis külma mootoriga pole õli "vaateaknast" üldse näha ja kui külma mootoriga õli juurde panna, siis sooja mootoriga on tase üle igasuguse maximum normi..
Kas ma tegin midagi valesti, või kas õlitaset kontrollitakse külma või sooja mootoriga?
Mina olen vaadelnud õlitaset illuminaatorist sooja mootoriga ikka. Nii soovitati

Bean kirjutas:Küsimus õlivahetusest.. Et vahetasin ise oma kuldsete kätega rattal õli / filtri ära, aga nüüd õlinivoo paikka panemisel ei saa enam s..-gi aru, mis toimub..
Kui sooja mootoriga on õlitase normis, siis külma mootoriga pole õli "vaateaknast" üldse näha ja kui külma mootoriga õli juurde panna, siis sooja mootoriga on tase üle igasuguse maximum normi..
Kas ma tegin midagi valesti, või kas õlitaset kontrollitakse külma või sooja mootoriga?
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Küss TDM 850-e omanikele - kas käiguvahetus 1-lt teisele käibki suhteliselt suure "kolksuga"? Kolksu mõiste on muidugi subjektiivne aga Yamu customitega võrreldes, mis näiteks baigilistega võrreldes tevad üsna suure kolksu, tundub kolks veelgi tugevam olema ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Teeb küll ühe mõnusa kolksu käiguvahetus 1selt teisele.
kris. kirjutas:Küss TDM 850-e omanikele - kas käiguvahetus 1-lt teisele käibki suhteliselt suure "kolksuga"? Kolksu mõiste on muidugi subjektiivne aga Yamu customitega võrreldes, mis näiteks baigilistega võrreldes tevad üsna suure kolksu, tundub kolks veelgi tugevam olema ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
see kolin on jah nende eripära, seda on ka piiritagustes foorumites kurdetud. Mis aga ei tähenda, et ta kuidagi laguneks seetõttu.
Aga selle vastu olen väikese nipi leidnud, mis vähemalt minu rattal käiguvahetuse oluliselt vaiksemaks teeb. Proovige järgi: Hoia käigu hooba enne vahetust kerge surve all (säti saapa nina hoova alla ja hoia kergelt üleval) ja kui sidurit vajutad, kargab II sisse kiiresti ja müratult kohe kui sidur libisema hakkab. Teiste käikudega sellest niiväga tolku pole, aga I->II on küll väga abiks. Avastasin selle kogemata, kui proovisin foorumis paljupajatatud sidurita käiguvahetust. Natuke vajas harjutamist ja nüüd on kuidagi jala sees see "käiguhoova eelpingutus"
Aga selle vastu olen väikese nipi leidnud, mis vähemalt minu rattal käiguvahetuse oluliselt vaiksemaks teeb. Proovige järgi: Hoia käigu hooba enne vahetust kerge surve all (säti saapa nina hoova alla ja hoia kergelt üleval) ja kui sidurit vajutad, kargab II sisse kiiresti ja müratult kohe kui sidur libisema hakkab. Teiste käikudega sellest niiväga tolku pole, aga I->II on küll väga abiks. Avastasin selle kogemata, kui proovisin foorumis paljupajatatud sidurita käiguvahetust. Natuke vajas harjutamist ja nüüd on kuidagi jala sees see "käiguhoova eelpingutus"

Mmm... mis mõttes 190? Siis pole ta ju mitte tiba kõrgem vaid OLULISELT laiem?pritsu kirjutas:Ostsin just tutika esiraehvi (kruusa ja tiba kõrgem, 190) Motokeskusest.
Ise sihin endiselt Mitas´e 140 tagarehvi, seda vist küll peale hooaja lõppu, praegu lihtsalt puhkuselõpu eelarveauk. Ja tagarehv ei paistagi nii suureks probleemiks olema kui esirehv, krt, tootjapoolset mõõtu kusagil lihtsalt pole

Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.