remontpuurist silinder jooksis kokku.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
remontpuurist silinder jooksis kokku.
(125cc 1 silindriline 2taktiline enduro)
Kolb kiilus silindrisse õnnetult kinni.
Ei kujuta enne ette mis juhtuda võis kui silindri maha saan. Tühipööretel töötades käis plõks ja masin seisis. Starter vedu ei võta.
Temp oli korras õli sees.
Silindrit enam maha ei saa nii kinni kiilunud , näen ka ühel pool silindris kolvikäigu suunalist soont. (silinder tuli remontpuurist ja sai ka uus remontkolb sisse pandud, kuigi AS ramo oli seal väikest pornot ülepuurimisel teinud(väike puurimis defekt kolviristikäivas sunnas oli ütleme u.2 cm pikkune mitte sügav soon)
Sai pandud uus õigete möötudega sõrmalaager sisse ja kõik ilusasti ära õlitatud.
Kas asi võis olla AS ramo poolt tehtavas kehvas töös?
Ja kuidas saaks silindri maha kui ta on ikka tõsiselt kinni kiilunud?
Kolb kiilus silindrisse õnnetult kinni.
Ei kujuta enne ette mis juhtuda võis kui silindri maha saan. Tühipööretel töötades käis plõks ja masin seisis. Starter vedu ei võta.
Temp oli korras õli sees.
Silindrit enam maha ei saa nii kinni kiilunud , näen ka ühel pool silindris kolvikäigu suunalist soont. (silinder tuli remontpuurist ja sai ka uus remontkolb sisse pandud, kuigi AS ramo oli seal väikest pornot ülepuurimisel teinud(väike puurimis defekt kolviristikäivas sunnas oli ütleme u.2 cm pikkune mitte sügav soon)
Sai pandud uus õigete möötudega sõrmalaager sisse ja kõik ilusasti ära õlitatud.
Kas asi võis olla AS ramo poolt tehtavas kehvas töös?
Ja kuidas saaks silindri maha kui ta on ikka tõsiselt kinni kiilunud?
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
muid kiilumisjälgi seal ei olnud. (kolvirõngast silindrisse pannes oli isegi rõnga vahe oma 1mm)
Üks variant võib olla tõesti, et see oli kolvistopper.
Eks siis saab teada kui silindri maha saan võetud aga keegi jagaks asjaliku nõu kuidas silindrit maha saada ei julge nagu toore jõuga ka peale minna.
Üks variant võib olla tõesti, et see oli kolvistopper.
Eks siis saab teada kui silindri maha saan võetud aga keegi jagaks asjaliku nõu kuidas silindrit maha saada ei julge nagu toore jõuga ka peale minna.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Kuumuta väljapoolt silindrit, ava paisub suuremaks, samas jahedam kolb võib lahti tulla. Selline variant aitab juhul kui kolb pole koos rõngastega päris kinni kõrvetatud. Õli asemel võid kasuta petrooli, see tungib igale poole paremini vahele.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Akendega silindritel tuleb tegelikult aknaservad peale puurimist ära faasida, aga ükski puurimistöökoda seda siinmail ei tee. Juhtub sel juhul kolvirõngas mõne sajandiku võrra aknasse painduma, siis lükkab faas selle tagasi ...
Normaalne kokkujooksmine ei teki kunagi plõksuga, sellest "teatab" mootor erilise häälega alati mitu sekundit ette.
Normaalne kokkujooksmine ei teki kunagi plõksuga, sellest "teatab" mootor erilise häälega alati mitu sekundit ette.
Viimati muutis argo_1974, 28 Juun 2007, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.