remontpuurist silinder jooksis kokku.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

remontpuurist silinder jooksis kokku.

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

(125cc 1 silindriline 2taktiline enduro)
Kolb kiilus silindrisse õnnetult kinni.
Ei kujuta enne ette mis juhtuda võis kui silindri maha saan. Tühipööretel töötades käis plõks ja masin seisis. Starter vedu ei võta.
Temp oli korras õli sees.
Silindrit enam maha ei saa nii kinni kiilunud , näen ka ühel pool silindris kolvikäigu suunalist soont. (silinder tuli remontpuurist ja sai ka uus remontkolb sisse pandud, kuigi AS ramo oli seal väikest pornot ülepuurimisel teinud(väike puurimis defekt kolviristikäivas sunnas oli ütleme u.2 cm pikkune mitte sügav soon)
Sai pandud uus õigete möötudega sõrmalaager sisse ja kõik ilusasti ära õlitatud.
Kas asi võis olla AS ramo poolt tehtavas kehvas töös?
Ja kuidas saaks silindri maha kui ta on ikka tõsiselt kinni kiilunud?
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

mina sinu asemel saadaks ekspertiisi kusagile. Ja seejärel ramosse. Kui sinu poolt oli korrektselt tehtud ja ramo viga.

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

asi võib olla pigem lahtitulnud sõrme stopperis või siis mingi kala kolvirõngastega.
tel. 52 555 68
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Alati tuleb kasuks kui enne paigaldust kontrollida kas 150C kuumutatud kolb mahub üldse külma silindrisse.
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

muid kiilumisjälgi seal ei olnud. (kolvirõngast silindrisse pannes oli isegi rõnga vahe oma 1mm)

Üks variant võib olla tõesti, et see oli kolvistopper.
Eks siis saab teada kui silindri maha saan võetud aga keegi jagaks asjaliku nõu kuidas silindrit maha saada ei julge nagu toore jõuga ka peale minna.
Kasutaja avatar

Marukoer
Postitusi: 126
Liitunud: 03 Jaan 2005, 21:55
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Marukoer »

mul sama jama et kiilus kinni(arvatavasti),lahti sain kui panin silindri õli täis ja lasin seista,siis jooksin vaikselt lahti
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kuumuta väljapoolt silindrit, ava paisub suuremaks, samas jahedam kolb võib lahti tulla. Selline variant aitab juhul kui kolb pole koos rõngastega päris kinni kõrvetatud. Õli asemel võid kasuta petrooli, see tungib igale poole paremini vahele.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Ei tule lahti, teda hoiab harvatavsti üks pool kinni kus on piki soon sees!
Nagu midagi oleks vahel.
Silindrist on mul üks kõik peasi, et saaks selle väntvõlli otsast ära.

argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Akendega silindritel tuleb tegelikult aknaservad peale puurimist ära faasida, aga ükski puurimistöökoda seda siinmail ei tee. Juhtub sel juhul kolvirõngas mõne sajandiku võrra aknasse painduma, siis lükkab faas selle tagasi ...

Normaalne kokkujooksmine ei teki kunagi plõksuga, sellest "teatab" mootor erilise häälega alati mitu sekundit ette.
Viimati muutis argo_1974, 28 Juun 2007, 21:44, muudetud 1 kord kokku.

ktm6

Lugemata postitus Postitas ktm6 »

arvan et kolvi sõrme stopper on seal vahel.kui näed seal soont sees siis see nii ka on
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Sain siis silindri maha vaikse koputamisega pinge all.
Stopperid olid ilusti omal kohal.
Purunenud oli kolvirõngas mis kiilus seal väljalaske kanali taha ja nii see asi alguse arvatavsti sai.
Kolb nägi välja kole ühelt küljelt jooksis suur mõra läbi kolvi.

Teema lukku aitäh!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”