Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
Julgen vaielda...munk kirjutas:antud lingist lugedes, siis ikkagi ei pea, sest ATV läheb T5 kategooria ratastraktori alla.
Seega, ATV-ga peab ka seaduse järgi kandma kiivrit, sest kohe kindlatsi nõuab seda ATV valmistaja.. (Isegi kleepekad on suurelt ja punaselt masinale kleebitud...)TLH kirjutas:Kiivrit peab juht kandma juhul, kui sõiduki valmistaja on seda ette näinud. http://www.ark.ee/atp/?id=34449
Aga jah, tegelikult normaalne inimene paneb sportlikult või avalikult sõites (st. mitte metsas tööd tehes jne) juba "vaikimisi" kiivri pähe.. Loll ei pane, ja pole vajadustki, sest tal pole aju, mida kaitsta ju..

-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Vot vot, ise mõtlesin ka just selle peale, et kui tootja nõuab, et tuleb kasutada kiivrit, siis kuidas see seadusega reguleeritud on?-matu- kirjutas:
Seega, ATV-ga peab ka seaduse järgi kandma kiivrit, sest kohe kindlatsi nõuab seda ATV valmistaja.. (Isegi kleepekad on suurelt ja punaselt masinale kleebitud...)
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
kui MS2 ja L7e tüüpide korral on vähemalt kuskilgi midagi kirjas, et peab kiivrit kandma, siis T5 puhul ma midagi kiivri kohta netist küll leidnud ei ole. ainus piirang on, et ei tohi üle 50 km/h sõita... hmmtriplekix kirjutas:Vot vot, ise mõtlesin ka just selle peale, et kui tootja nõuab, et tuleb kasutada kiivrit, siis kuidas see seadusega reguleeritud on?
...minu väga unise liikluspolitseinikust sõbra arvates T5 ratastraktori juhil ei pea kiivrit olema, aga see ei tähenda, et kiivrit olla ei tohi
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
luise tänaval mats neh, kas keegi biker.ee rahvast seda ma ei tea. kiirabi oli just kannatanut ära viimas (ligi ma ei pääsenud) kui kohale jõudsin, kuulsin ainult, et olla jalaluu pooleks. politsei oli ka välja kutsunud juba mingi firma, kes tsikli ära viis.
õnnetusest niipalju, et autojuht oma sõnul EI NÄINUD tsiklit lähenemas kui villardi tänavalt paremale luise peale keeras. autojuhi sõnul märkas ta tsiklit alles 4-5 meetri kauguselt ning see oli tulnud mööda jalgratastele mõeldud teeosa. arvatavasti on see õnnetus kommentaaridega ka kuskil krimis või reporteris üleval varsti, kaameramees igatahes siblis ringi.
õnnetusest niipalju, et autojuht oma sõnul EI NÄINUD tsiklit lähenemas kui villardi tänavalt paremale luise peale keeras. autojuhi sõnul märkas ta tsiklit alles 4-5 meetri kauguselt ning see oli tulnud mööda jalgratastele mõeldud teeosa. arvatavasti on see õnnetus kommentaaridega ka kuskil krimis või reporteris üleval varsti, kaameramees igatahes siblis ringi.
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mul ka selline väärikusekiiks juures, et ei taha jalgrattarajal sõita, sest tsikkel tiba tõsisem asi, aga see selleks.
Vahet ju pole kas tsikkel tuli jalgrattarajalt või mitte, pööret tehes peab juht selle manöövri ohutuses kindel olema. Kui tiskli asemel oleks jalgratas olnud, oleks samuti kindel mats tulemuseks.
Mul tegi töökaaslane sel moel parempöörde, et jalgrattur tuli mööda rattateed külge sisse ja tegi kaarlennu üle auto. Autol läks uks vahetusse.
Vahet ju pole kas tsikkel tuli jalgrattarajalt või mitte, pööret tehes peab juht selle manöövri ohutuses kindel olema. Kui tiskli asemel oleks jalgratas olnud, oleks samuti kindel mats tulemuseks.
Mul tegi töökaaslane sel moel parempöörde, et jalgrattur tuli mööda rattateed külge sisse ja tegi kaarlennu üle auto. Autol läks uks vahetusse.
On küll vahe.harimal kirjutas:Vahet ju pole kas tsikkel tuli jalgrattarajalt või mitte, pööret tehes peab juht selle manöövri ohutuses kindel olema. Kui tiskli asemel oleks jalgratas olnud, oleks samuti kindel mats tulemuseks.
LE §155. Pööret lõpetades peab juht andma teed jalakäijale, kes ületab sõiduteed, millele juht pöörab, ning jalgratturile ja mopeedijuhile, kes ületab seda mööda jalgrattateed.
Mootorratturist nagu ei räägita..
Samamoodi ei pea sa teed andma jalgratturile (või mootorratturile..), kes SÕIDAB üle sebra. Loogika on siin selles, et juht ei pea eeldama ntx sebrat hinnates võimalusega, et kuskilt majade vahelt sajab sinna täiskiirusel jalgrattur ette. Sama paralleel siis mootorrattaga jalgrattarajal. Samas, et keegi siin ideid ei saaks

Aivar
Ma ei ole nüüd kindel, kas seal on liiklusmärk Anna teed või peatu ja anna teed, aga üks neist kindlasti
. Liikluseeskirja §2. Käesolevas määruses kasutatavate terminite sisu seletatakse järgmiselt:
- Anda teed (mitte takistada) all mõistetakse nõuet, et liikleja ei jätkaks ega alustaks liikumist ega teeks mingeid manöövreid, mis võiksid sundida teist liiklejat muutma liikumissuunda või -kiirust. Liikleja, kellel on kohustus anda teed, peab sellest selgelt märku andma kiiruse vähendamisega või sujuva peatumisega.
- Ning kui on n.ö. stop märk, siis annab määrus sellele seletuse järgnevalt: Peatu ja anna teed. Juht peab peatuma stoppjoone ees, selle puudumisel ristmiku juures ristuva sõidutee ääre ees, muudes kohtades märgi ees. Juht peab andma teed ristuval teel, tahvli 834 (Sõidueesõigusega liiklemise või peatee suund) olemasolul aga peateel või sõidueesõigusega teel sõitvale juhile.
Kui jalgrattateel oleks liikunud jalgrattur, siis oleks autojuht ju tema alla ajanud!
Oleks absurd hakata siis vaidlema selle üle, et kuna mootorrattur liikus jalgrattateel (kus ta seaduse järgi ei tohiks sõita), siis on autojuht otsasõidu süüst puhas.
Fakt on see, et autojuht peab selles asukohas andma teed kõikidele peateel liiklejatele.

- Anda teed (mitte takistada) all mõistetakse nõuet, et liikleja ei jätkaks ega alustaks liikumist ega teeks mingeid manöövreid, mis võiksid sundida teist liiklejat muutma liikumissuunda või -kiirust. Liikleja, kellel on kohustus anda teed, peab sellest selgelt märku andma kiiruse vähendamisega või sujuva peatumisega.
- Ning kui on n.ö. stop märk, siis annab määrus sellele seletuse järgnevalt: Peatu ja anna teed. Juht peab peatuma stoppjoone ees, selle puudumisel ristmiku juures ristuva sõidutee ääre ees, muudes kohtades märgi ees. Juht peab andma teed ristuval teel, tahvli 834 (Sõidueesõigusega liiklemise või peatee suund) olemasolul aga peateel või sõidueesõigusega teel sõitvale juhile.
Kui jalgrattateel oleks liikunud jalgrattur, siis oleks autojuht ju tema alla ajanud!


Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Nohjah, ma ei ole selle ristmikuga kursis. Lähtusin sellest lausest:
Sellest hoolimata, tok-tok, juhil on õigus eeldada teiste juhtide seaduspärast käitumist. vt Segeri case. St isegi juhul (ja see on nüüd puhas fantaasia) kui see jalgrattatee on Luise tänavaga paralleelne (st auto pidi sõitma üle jalgrattatee ENNE pöörde alustamist) on tõenäoliselt tegemist segasüüga. Täpsemaks hinnanguks on vaja korraliku kirjeldust, kiiruseid jms.
Millise tänava ääres see jalgrattarada seal on?õnnetusest niipalju, et autojuht oma sõnul EI NÄINUD tsiklit lähenemas kui villardi tänavalt paremale luise peale keeras.
Sellest hoolimata, tok-tok, juhil on õigus eeldada teiste juhtide seaduspärast käitumist. vt Segeri case. St isegi juhul (ja see on nüüd puhas fantaasia) kui see jalgrattatee on Luise tänavaga paralleelne (st auto pidi sõitma üle jalgrattatee ENNE pöörde alustamist) on tõenäoliselt tegemist segasüüga. Täpsemaks hinnanguks on vaja korraliku kirjeldust, kiiruseid jms.
Aivar
Nimetatud ristmikul on peateel neli sõidurada ja Villardi tänav kulgeb siis n.ö. üle selle, et jätkub teisel pool ristmikku. Jalgrattatee kulgeb paralleelselt peateega. Peatee on ühesuunaline. Olles ise samasugust paremale manöövrit sealt mitmeid kordi teinud, võin öelda, et on väga raske mitte näha vasakult (peateel) liiklevaid juhte! Samuti on nelja sõidureaga peatee korral võimalik aimata selle tihedat liiklust. Nähtavust seal küll, kui ainult silmanurgast ei vaadata
Autojuht võiks tunnistada, et ei viitsinud korralikult vasakule vaadata. Omakorda ei vabanda see tsiklisti paiknemist jalgrattateel 


Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Tavaline "Anna teed" on seal ning nähtavus Luisest tulijate suhtes on tõesti väga hea, vaevalt, et ka tsikli paiknemine ka parempoolseima sõiduraja parempoolses servas rattatee asemel oleks selle õnnetuse ära hoida suutnud, paistab, et tegu on siiski autojuhi hooletusega.tok-tok kirjutas:Ma ei ole nüüd kindel, kas seal on liiklusmärk Anna teed või peatu ja anna teed
Halvim stsenaarium tsiklistide maine seisukohalt oleks muidugi olnud juhus, et autod veel seisavad foori taga 4-s reas, roheline on just süttinud ning Villardist pöörav juht vaatab, et jõuab manöövri veel sooritada enne kui liikuma hakkav liiklsusvool temani jõuab, alustab pööret, kuid siis saabub madallennul bike mööda rattateed, olles eelnevalt seisvast autodepuntrast möödunud, mis on ehk tõesti teinud keeruliseks tema märkamise.
Aga jah, mis siin ikka spekuleerida kui täpseid asjaolusid teada pole...
Kannatanule head paranemist

EDIT: Reporteris autojuht väitis, et umbes nii oligi

-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
No ju siis tsikkel oli sellises kohas, et auto uksepost vms varjas või päike paistis lollist kohas või mida iganes, üsna raske on üleni mustas tsiklimeest vahel märgata, abimeheks võib olla kaugtulega sõit, ise sõidan koguaeg, et veidi erksam tuli ehk hakkab paremini silma. Tsiklimees võis ka kiirust ületada, siin sada võimalust. Ise suhtun ülima ettevaatlikkusega sellistesse juhtidesse, kes tulevad kõrvalteelt plaaniga peateele sõita, veendun ennem et ta ikka mind nägi ja tavaliselt võtan hoogu maha.
See olin mina seal Luise - Villardi ristil!
Nägin jah reporterist ja mõtlesingi, et küllap on bikeris ka mingeid kommentaare. Vihaseks teevad muidugi need pealaialiotsas autojuhid. Lemmik kommentaariks muidugi:" ei tia kust tuli mootorrattur..." Käesoleval juhtumil oli tegemist väga selgelt juhi tähelepanematusega.
Ei teagi kust see jalgrattatee jutt pärineb!? Võib-olla sellest, et kui ma foori tagant startisin, siis olin parempoolse rea parempoolses servas, mis on tähistatud jalgrattateena. Kokkupõrke hetkel ja mitukümmend meetrit enne seda olin ma keskmises sõidureas. Kiirus võis olla 40 kandis, mida ma ka enne matsu õnneks nats maha sain pidurdada. Mulle tundus et see auto tahtis küll otse üle ristmiku sõita. Oli ta igatahes täiesti risti sõiduradadega. Ilmselt oli ta oma pilgu kinnitanud autodele, mis Luise foori tagant koos minuga liikuma hakkasid ja lihtsalt ei märganud mind, kes ma olin autodes vast 30-40m eespool.
Kaasreisja ütles ka, et kuidas see võimalik on, et ta meid üldse ei näinud!?
Ei ole temaga veel vestelda õnnestunud, kuna mind viidi kiirabiga ära. Õnnelik õnnetus oli tegelikult. Luud-kondid on terved. Reieluumurru kahtlus oli, aga õnneks on vaid reiesuurune hematoom ehk sinikas. Kõige suurema laksu saigi vasak reis ja munad. Tabel oli ees üsna pikalt. Kaassõitja ilmselt pääseski tänu sellele kriimustustega, et mulle täpselt selga hoo maha pidurdas. Jumal tänatud! Oli teine ju suvekleidiga ja pusaga.
Muide halenaljakas on see, et ma ise kunagi lühikeste pükstega tsikli selga ei roni, aga sedapuhku otsustasin tütarlapsele solidaarne olla ja ei hakanud tsiklipükse peale tõmbama!? Ega palju need püksid mu mune muidugi päästnud poleks, aga oleks teistmoodi läind, siis oleks põlved ikka heasti ära riivinud.
Õpetlik lugu!
Kandke varustust! Soovitavalt värvilist!
Ka kaasreisjad riidesse!
Ei teagi kust see jalgrattatee jutt pärineb!? Võib-olla sellest, et kui ma foori tagant startisin, siis olin parempoolse rea parempoolses servas, mis on tähistatud jalgrattateena. Kokkupõrke hetkel ja mitukümmend meetrit enne seda olin ma keskmises sõidureas. Kiirus võis olla 40 kandis, mida ma ka enne matsu õnneks nats maha sain pidurdada. Mulle tundus et see auto tahtis küll otse üle ristmiku sõita. Oli ta igatahes täiesti risti sõiduradadega. Ilmselt oli ta oma pilgu kinnitanud autodele, mis Luise foori tagant koos minuga liikuma hakkasid ja lihtsalt ei märganud mind, kes ma olin autodes vast 30-40m eespool.
Kaasreisja ütles ka, et kuidas see võimalik on, et ta meid üldse ei näinud!?
Ei ole temaga veel vestelda õnnestunud, kuna mind viidi kiirabiga ära. Õnnelik õnnetus oli tegelikult. Luud-kondid on terved. Reieluumurru kahtlus oli, aga õnneks on vaid reiesuurune hematoom ehk sinikas. Kõige suurema laksu saigi vasak reis ja munad. Tabel oli ees üsna pikalt. Kaassõitja ilmselt pääseski tänu sellele kriimustustega, et mulle täpselt selga hoo maha pidurdas. Jumal tänatud! Oli teine ju suvekleidiga ja pusaga.
Muide halenaljakas on see, et ma ise kunagi lühikeste pükstega tsikli selga ei roni, aga sedapuhku otsustasin tütarlapsele solidaarne olla ja ei hakanud tsiklipükse peale tõmbama!? Ega palju need püksid mu mune muidugi päästnud poleks, aga oleks teistmoodi läind, siis oleks põlved ikka heasti ära riivinud.
Õpetlik lugu!
Kandke varustust! Soovitavalt värvilist!
Ka kaasreisjad riidesse!
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
jutt jalgrattateest on pärit autojuhi enda käest, vestlesin temaga koha peal. siia andsingi edasi tema nägemuse, rõhk oli sõnadel autojuhi sõnul. sinuga rääkida ei saanud, kiirabiautojuht blokeeris sõidukile ligipääsu ning mõni hetk hiljem sõitis minema. õnnetuses osalenud auto seisis esimeses reas 45kraadise nurga all ning matsu koht oli 1 rea vasakus servas (eeldusel, et auto ei olnud liikunud pärast õnnetust).
tsiklist on kahju, tõenäoliselt sellega sa see hooaeg enam ei sõida
tsiklist on kahju, tõenäoliselt sellega sa see hooaeg enam ei sõida

Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Selge pilt! Huvitav, et kui ta mind ei märganud, siis kuidas ta sai näha, et ma liikumist alustades olin jalgrattarajal!? Kuna hetk hiljem oli mul juba suund sees ja parempoolse sõidurea keskel: plaaniga reastuda vasakpoolsesse ritta.Kri$o$ kirjutas:jutt jalgrattateest on pärit autojuhi enda käest, vestlesin temaga koha peal. siia andsingi edasi tema nägemuse, rõhk oli sõnadel autojuhi sõnul. sinuga rääkida ei saanud, kiirabiautojuht blokeeris sõidukile ligipääsu ning mõni hetk hiljem sõitis minema. õnnetuses osalenud auto seisis esimeses reas 45kraadise nurga all ning matsu koht oli 1 rea vasakus servas (eeldusel, et auto ei olnud liikunud pärast õnnetust).
tsiklist on kahju, tõenäoliselt sellega sa see hooaeg enam ei sõida
No vast Yamu mehed ikka paari-kolme nädalaga tsikli korda teevad.
Loodame, et läheb nobedalt. Homme hakkan kindlustuse asju ajama.
Kõlab helesinise mõttena. Kas politsei uurimist ei algatanud? Oli ju inimvigastustega lõppenud avarii. Kindlustus ei tee sel juhul ühtegi omapoolset otsust, kui politsei ei ole enda otsust neile edastanud. Kui teine osapool end aga täielikult süüdi on tunnistanud, võib kiiremini minna.XT kirjutas:Homme hakkan kindlustuse asju ajama.
Mul oli eelmine hooaeg kah avarii, kus teiseks osapooleks autojuht. Alguses ta nii politsei kui kindlustuse seletuskirjas vassis (tsikkel sadas taevast alla), uurija juures tunnistas üles, et tegelikkuses käitus ta ise hoopis teistmoodi.. läks kolm kuud enne, kui kindlustus politsei otsuse põhjal oma otsuse tegi

Kui nüüd Sinu avarii teine osapool udu ajab, võib tõe väljaselgitamine võtta kauem aega kui nädal-kaks

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
No ehk mul läheb lihtsamalt, kuna politsei kutsus mind homme Rahumäe teele tagasi, mingi paberi järgi, millega kindlustusse minna?tok-tok kirjutas:Kõlab helesinise mõttena. Kas politsei uurimist ei algatanud? Oli ju inimvigastustega lõppenud avarii. Kindlustus ei tee sel juhul ühtegi omapoolset otsust, kui politsei ei ole enda otsust neile edastanud. Kui teine osapool end aga täielikult süüdi on tunnistanud, võib kiiremini minna.XT kirjutas:Homme hakkan kindlustuse asju ajama.
Mul oli eelmine hooaeg kah avarii, kus teiseks osapooleks autojuht. Alguses ta nii politsei kui kindlustuse seletuskirjas vassis (tsikkel sadas taevast alla), uurija juures tunnistas üles, et tegelikkuses käitus ta ise hoopis teistmoodi.. läks kolm kuud enne, kui kindlustus politsei otsuse põhjal oma otsuse tegi![]()
Kui nüüd Sinu avarii teine osapool udu ajab, võib tõe väljaselgitamine võtta kauem aega kui nädal-kaks
Ehk võib siit järeldada, et autojuht ennast süüdi tunnistas!? Oli teine seal väga süüdlase näoga küll. Päris kahju oli temast. Aga praegusel hetkel veel faktid puuduvad. Politsei vaid mainis, et autojuhi seletuskiri on neil olemas...
Tjah...peaks mainima, et XT seljataga olnud tüdrukul ikka vedas meeletult.
Oli teine päris alasti lausa..... minul tekib alati selliseid naisi tagaotsapeal istudes vaadates tunne, et miks nad nii teevad..... väike lohisemine asfaldil ning tuhkatriinust on saanud kole printsess - keda isegi ilukirurgid äkki aidata ei saa.
Oli teine päris alasti lausa..... minul tekib alati selliseid naisi tagaotsapeal istudes vaadates tunne, et miks nad nii teevad..... väike lohisemine asfaldil ning tuhkatriinust on saanud kole printsess - keda isegi ilukirurgid äkki aidata ei saa.
Tundub, et Mere pst alguses Viru ringi poole törts mere poole on kokku saanud A klassi mersu ja miskine suuremat sorti custom. ...õnneks tundus olema väiksemat sorti pauk ja kõik elus ning terved.
SV1000N, 525SX, Rajad
See, kuidas mõnel veab, on ikka hämmastav. Aga nendel, kellel nii hästi pole läinud, peaks kah varsti elu paranema:Intruder kirjutas:Tjah...peaks mainima, et XT seljataga olnud tüdrukul ikka vedas meeletult.
Oli teine päris alasti lausa..... minul tekib alati selliseid naisi tagaotsapeal istudes vaadates tunne, et miks nad nii teevad..... väike lohisemine asfaldil ning tuhkatriinust on saanud kole printsess - keda isegi ilukirurgid äkki aidata ei saa.
http://www.postimees.ee/260607/lisad/tervis/268757.php
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
XT - endiselt mõeldes Sinu õnnetusele...
vabalt võid ju ka Sina antud juhul süüdi jääda... hakkasin ristmikul paremast reast rivistuba...üle mitme sõidurea vasakule.
LE järgi on üle mitme rea ning ristmikul ümberrivistumine keelatud.
Vaata et kahju sa ise süüdi, või reaalsem on võrdne süü - ei teki.
vabalt võid ju ka Sina antud juhul süüdi jääda... hakkasin ristmikul paremast reast rivistuba...üle mitme sõidurea vasakule.
LE järgi on üle mitme rea ning ristmikul ümberrivistumine keelatud.
Vaata et kahju sa ise süüdi, või reaalsem on võrdne süü - ei teki.
Hmm, minu teada see päris nii ei ole.Intruder kirjutas:LE järgi on üle mitme rea ning ristmikul ümberrivistumine keelatud.
Vaata et kahju sa ise süüdi, või reaalsem on võrdne süü - ei teki.
LE §135
§135. Mööda sõita ei tohi:
1) ristmikul ja ristmiku vahetus läheduses sellele suubuval teel, välja arvatud selline ristmik, kus teistest suundadest lähenevad juhid peavad andma teed;
......
Elik. mina loen siit välja, et peateel sõites võid möödasõite / reavahetusi teha. Kui mõistlik see on - selles osas ma sõna ei võta

Ärge palun väga kõvasti lööge, kui ma sellest valesti olen aru saanud.

Suzuki XF650 Freewind