Õnnetused mootorratastega

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


-matu-

Lugemata postitus Postitas -matu- »

munk kirjutas:
antud lingist lugedes, siis ikkagi ei pea, sest ATV läheb T5 kategooria ratastraktori alla.
Julgen vaielda...
TLH kirjutas:
Kiivrit peab juht kandma juhul, kui sõiduki valmistaja on seda ette näinud. http://www.ark.ee/atp/?id=34449
Seega, ATV-ga peab ka seaduse järgi kandma kiivrit, sest kohe kindlatsi nõuab seda ATV valmistaja.. (Isegi kleepekad on suurelt ja punaselt masinale kleebitud...)

Aga jah, tegelikult normaalne inimene paneb sportlikult või avalikult sõites (st. mitte metsas tööd tehes jne) juba "vaikimisi" kiivri pähe.. Loll ei pane, ja pole vajadustki, sest tal pole aju, mida kaitsta ju.. :wink:

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

-matu- kirjutas:

Seega, ATV-ga peab ka seaduse järgi kandma kiivrit, sest kohe kindlatsi nõuab seda ATV valmistaja.. (Isegi kleepekad on suurelt ja punaselt masinale kleebitud...)
Vot vot, ise mõtlesin ka just selle peale, et kui tootja nõuab, et tuleb kasutada kiivrit, siis kuidas see seadusega reguleeritud on?
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

TLH
Postitusi: 243
Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
Tsikkel: külka M; Kawasaki
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas TLH »

triplekix kirjutas:
Vot vot, ise mõtlesin ka just selle peale, et kui tootja nõuab, et tuleb kasutada kiivrit, siis kuidas see seadusega reguleeritud on?
kui MS2 ja L7e tüüpide korral on vähemalt kuskilgi midagi kirjas, et peab kiivrit kandma, siis T5 puhul ma midagi kiivri kohta netist küll leidnud ei ole. ainus piirang on, et ei tohi üle 50 km/h sõita... hmm

...minu väga unise liikluspolitseinikust sõbra arvates T5 ratastraktori juhil ei pea kiivrit olema, aga see ei tähenda, et kiivrit olla ei tohi

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Tere,

Sõitsin siis täna mööda Luise tänavat ja nägin et liiklus kole aeglane.
Sõites edasi, nägin seal Luise tänava lõpus õnnetust rattaga Yamaha XT600R. Oli keegi meie hulgast?
Igatahes kiiret paranemist vennale.
Kandke siis sõiduvarustust ka ikka!
Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 558
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ »

luise tänaval mats neh, kas keegi biker.ee rahvast seda ma ei tea. kiirabi oli just kannatanut ära viimas (ligi ma ei pääsenud) kui kohale jõudsin, kuulsin ainult, et olla jalaluu pooleks. politsei oli ka välja kutsunud juba mingi firma, kes tsikli ära viis.
õnnetusest niipalju, et autojuht oma sõnul EI NÄINUD tsiklit lähenemas kui villardi tänavalt paremale luise peale keeras. autojuhi sõnul märkas ta tsiklit alles 4-5 meetri kauguselt ning see oli tulnud mööda jalgratastele mõeldud teeosa. arvatavasti on see õnnetus kommentaaridega ka kuskil krimis või reporteris üleval varsti, kaameramees igatahes siblis ringi.
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ptea, mis see tõde on, aga kui tuli tõesti jalgrattateelt, siis... ma mõtlen, et tsikkel on ikka piisavalt väärikas masin, et sõiduteel liikuda. A nagu öeldud, praegu on sohvri sõnad, tsiklisti omi veel pole.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8869
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

minuarust on seal 40km/h ja ühesuunaline see luise

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Mul ka selline väärikusekiiks juures, et ei taha jalgrattarajal sõita, sest tsikkel tiba tõsisem asi, aga see selleks.

Vahet ju pole kas tsikkel tuli jalgrattarajalt või mitte, pööret tehes peab juht selle manöövri ohutuses kindel olema. Kui tiskli asemel oleks jalgratas olnud, oleks samuti kindel mats tulemuseks.

Mul tegi töökaaslane sel moel parempöörde, et jalgrattur tuli mööda rattateed külge sisse ja tegi kaarlennu üle auto. Autol läks uks vahetusse.

ork

Lugemata postitus Postitas ork »

Piipz kirjutas:
minuarust on seal 40km/h ja ühesuunaline see luise
Ei ole 40km/h, alles paarpäeva tagasi avastasin isegi, et 30km/h märgid on välja pandud.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8869
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

samas, hajameelsuse vastu ravimit ei ole. seega tee mis tahad, ettevaatlik pead sa 24/7/365 olema ning vaatama mitte ainult teisi liiklejaid, vaid ka ennast. minul on tavaliselt pea laiali peale tööpäeva koju sõites...
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

harimal kirjutas:
Vahet ju pole kas tsikkel tuli jalgrattarajalt või mitte, pööret tehes peab juht selle manöövri ohutuses kindel olema. Kui tiskli asemel oleks jalgratas olnud, oleks samuti kindel mats tulemuseks.
On küll vahe.

LE §155. Pööret lõpetades peab juht andma teed jalakäijale, kes ületab sõiduteed, millele juht pöörab, ning jalgratturile ja mopeedijuhile, kes ületab seda mööda jalgrattateed.

Mootorratturist nagu ei räägita..

Samamoodi ei pea sa teed andma jalgratturile (või mootorratturile..), kes SÕIDAB üle sebra. Loogika on siin selles, et juht ei pea eeldama ntx sebrat hinnates võimalusega, et kuskilt majade vahelt sajab sinna täiskiirusel jalgrattur ette. Sama paralleel siis mootorrattaga jalgrattarajal. Samas, et keegi siin ideid ei saaks :P, juhil on kohustus teha kõik endast olenev õnnetuse vältimiseks.
Aivar
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tok-tok »

Ma ei ole nüüd kindel, kas seal on liiklusmärk Anna teed või peatu ja anna teed, aga üks neist kindlasti :roll: . Liikluseeskirja §2. Käesolevas määruses kasutatavate terminite sisu seletatakse järgmiselt:

- Anda teed (mitte takistada) all mõistetakse nõuet, et liikleja ei jätkaks ega alustaks liikumist ega teeks mingeid manöövreid, mis võiksid sundida teist liiklejat muutma liikumissuunda või -kiirust. Liikleja, kellel on kohustus anda teed, peab sellest selgelt märku andma kiiruse vähendamisega või sujuva peatumisega.

- Ning kui on n.ö. stop märk, siis annab määrus sellele seletuse järgnevalt: Peatu ja anna teed. Juht peab peatuma stoppjoone ees, selle puudumisel ristmiku juures ristuva sõidutee ääre ees, muudes kohtades märgi ees. Juht peab andma teed ristuval teel, tahvli 834 (Sõidueesõigusega liiklemise või peatee suund) olemasolul aga peateel või sõidueesõigusega teel sõitvale juhile.

Kui jalgrattateel oleks liikunud jalgrattur, siis oleks autojuht ju tema alla ajanud! :evil: Oleks absurd hakata siis vaidlema selle üle, et kuna mootorrattur liikus jalgrattateel (kus ta seaduse järgi ei tohiks sõita), siis on autojuht otsasõidu süüst puhas. :!: Fakt on see, et autojuht peab selles asukohas andma teed kõikidele peateel liiklejatele.
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Nohjah, ma ei ole selle ristmikuga kursis. Lähtusin sellest lausest:
õnnetusest niipalju, et autojuht oma sõnul EI NÄINUD tsiklit lähenemas kui villardi tänavalt paremale luise peale keeras.
Millise tänava ääres see jalgrattarada seal on?

Sellest hoolimata, tok-tok, juhil on õigus eeldada teiste juhtide seaduspärast käitumist. vt Segeri case. St isegi juhul (ja see on nüüd puhas fantaasia) kui see jalgrattatee on Luise tänavaga paralleelne (st auto pidi sõitma üle jalgrattatee ENNE pöörde alustamist) on tõenäoliselt tegemist segasüüga. Täpsemaks hinnanguks on vaja korraliku kirjeldust, kiiruseid jms.
Aivar
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tok-tok »

Nimetatud ristmikul on peateel neli sõidurada ja Villardi tänav kulgeb siis n.ö. üle selle, et jätkub teisel pool ristmikku. Jalgrattatee kulgeb paralleelselt peateega. Peatee on ühesuunaline. Olles ise samasugust paremale manöövrit sealt mitmeid kordi teinud, võin öelda, et on väga raske mitte näha vasakult (peateel) liiklevaid juhte! Samuti on nelja sõidureaga peatee korral võimalik aimata selle tihedat liiklust. Nähtavust seal küll, kui ainult silmanurgast ei vaadata :? Autojuht võiks tunnistada, et ei viitsinud korralikult vasakule vaadata. Omakorda ei vabanda see tsiklisti paiknemist jalgrattateel :!:
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Kasutaja avatar

ridariass
Postitusi: 129
Liitunud: 08 Apr 2007, 11:30
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ridariass »

tok-tok kirjutas:
Ma ei ole nüüd kindel, kas seal on liiklusmärk Anna teed või peatu ja anna teed
Tavaline "Anna teed" on seal ning nähtavus Luisest tulijate suhtes on tõesti väga hea, vaevalt, et ka tsikli paiknemine ka parempoolseima sõiduraja parempoolses servas rattatee asemel oleks selle õnnetuse ära hoida suutnud, paistab, et tegu on siiski autojuhi hooletusega.
Halvim stsenaarium tsiklistide maine seisukohalt oleks muidugi olnud juhus, et autod veel seisavad foori taga 4-s reas, roheline on just süttinud ning Villardist pöörav juht vaatab, et jõuab manöövri veel sooritada enne kui liikuma hakkav liiklsusvool temani jõuab, alustab pööret, kuid siis saabub madallennul bike mööda rattateed, olles eelnevalt seisvast autodepuntrast möödunud, mis on ehk tõesti teinud keeruliseks tema märkamise.
Aga jah, mis siin ikka spekuleerida kui täpseid asjaolusid teada pole...
Kannatanule head paranemist :!:

EDIT: Reporteris autojuht väitis, et umbes nii oligi :?

raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

reporteris näitas just yhte õnnetust, kus autojuht jälle väidab et ei näinud midagi, mis moodis see võimalik saab olla?
KOndimootor
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

No ju siis tsikkel oli sellises kohas, et auto uksepost vms varjas või päike paistis lollist kohas või mida iganes, üsna raske on üleni mustas tsiklimeest vahel märgata, abimeheks võib olla kaugtulega sõit, ise sõidan koguaeg, et veidi erksam tuli ehk hakkab paremini silma. Tsiklimees võis ka kiirust ületada, siin sada võimalust. Ise suhtun ülima ettevaatlikkusega sellistesse juhtidesse, kes tulevad kõrvalteelt plaaniga peateele sõita, veendun ennem et ta ikka mind nägi ja tavaliselt võtan hoogu maha.
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

raitonrait2 kirjutas:
reporteris näitas just yhte õnnetust, kus autojuht jälle väidab et ei näinud midagi, mis moodis see võimalik saab olla?
Minu meelest ongi viimased tosin posti sellest samast õnnetusest räägitud... :roll:
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

ma venitasin üks nädal töö autoga laksu (ei näinud/ei märkanud) ja nii see teine auto mulle tiiba sisse sööstiski. Mis probleem siis tsikliga märkamatuks jääda.

XT

See olin mina seal Luise - Villardi ristil!

Lugemata postitus Postitas XT »

Nägin jah reporterist ja mõtlesingi, et küllap on bikeris ka mingeid kommentaare. Vihaseks teevad muidugi need pealaialiotsas autojuhid. Lemmik kommentaariks muidugi:" ei tia kust tuli mootorrattur..." Käesoleval juhtumil oli tegemist väga selgelt juhi tähelepanematusega.
Ei teagi kust see jalgrattatee jutt pärineb!? Võib-olla sellest, et kui ma foori tagant startisin, siis olin parempoolse rea parempoolses servas, mis on tähistatud jalgrattateena. Kokkupõrke hetkel ja mitukümmend meetrit enne seda olin ma keskmises sõidureas. Kiirus võis olla 40 kandis, mida ma ka enne matsu õnneks nats maha sain pidurdada. Mulle tundus et see auto tahtis küll otse üle ristmiku sõita. Oli ta igatahes täiesti risti sõiduradadega. Ilmselt oli ta oma pilgu kinnitanud autodele, mis Luise foori tagant koos minuga liikuma hakkasid ja lihtsalt ei märganud mind, kes ma olin autodes vast 30-40m eespool.
Kaasreisja ütles ka, et kuidas see võimalik on, et ta meid üldse ei näinud!?
Ei ole temaga veel vestelda õnnestunud, kuna mind viidi kiirabiga ära. Õnnelik õnnetus oli tegelikult. Luud-kondid on terved. Reieluumurru kahtlus oli, aga õnneks on vaid reiesuurune hematoom ehk sinikas. Kõige suurema laksu saigi vasak reis ja munad. Tabel oli ees üsna pikalt. Kaassõitja ilmselt pääseski tänu sellele kriimustustega, et mulle täpselt selga hoo maha pidurdas. Jumal tänatud! Oli teine ju suvekleidiga ja pusaga.
Muide halenaljakas on see, et ma ise kunagi lühikeste pükstega tsikli selga ei roni, aga sedapuhku otsustasin tütarlapsele solidaarne olla ja ei hakanud tsiklipükse peale tõmbama!? Ega palju need püksid mu mune muidugi päästnud poleks, aga oleks teistmoodi läind, siis oleks põlved ikka heasti ära riivinud.
Õpetlik lugu!
Kandke varustust! Soovitavalt värvilist!
Ka kaasreisjad riidesse!
Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 558
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ »

jutt jalgrattateest on pärit autojuhi enda käest, vestlesin temaga koha peal. siia andsingi edasi tema nägemuse, rõhk oli sõnadel autojuhi sõnul. sinuga rääkida ei saanud, kiirabiautojuht blokeeris sõidukile ligipääsu ning mõni hetk hiljem sõitis minema. õnnetuses osalenud auto seisis esimeses reas 45kraadise nurga all ning matsu koht oli 1 rea vasakus servas (eeldusel, et auto ei olnud liikunud pärast õnnetust).
tsiklist on kahju, tõenäoliselt sellega sa see hooaeg enam ei sõida :(
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!

XT

Lugemata postitus Postitas XT »

Kri$o$ kirjutas:
jutt jalgrattateest on pärit autojuhi enda käest, vestlesin temaga koha peal. siia andsingi edasi tema nägemuse, rõhk oli sõnadel autojuhi sõnul. sinuga rääkida ei saanud, kiirabiautojuht blokeeris sõidukile ligipääsu ning mõni hetk hiljem sõitis minema. õnnetuses osalenud auto seisis esimeses reas 45kraadise nurga all ning matsu koht oli 1 rea vasakus servas (eeldusel, et auto ei olnud liikunud pärast õnnetust).
tsiklist on kahju, tõenäoliselt sellega sa see hooaeg enam ei sõida :(
Selge pilt! Huvitav, et kui ta mind ei märganud, siis kuidas ta sai näha, et ma liikumist alustades olin jalgrattarajal!? Kuna hetk hiljem oli mul juba suund sees ja parempoolse sõidurea keskel: plaaniga reastuda vasakpoolsesse ritta.

No vast Yamu mehed ikka paari-kolme nädalaga tsikli korda teevad.
Loodame, et läheb nobedalt. Homme hakkan kindlustuse asju ajama.
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tok-tok »

XT kirjutas:
Homme hakkan kindlustuse asju ajama.
Kõlab helesinise mõttena. Kas politsei uurimist ei algatanud? Oli ju inimvigastustega lõppenud avarii. Kindlustus ei tee sel juhul ühtegi omapoolset otsust, kui politsei ei ole enda otsust neile edastanud. Kui teine osapool end aga täielikult süüdi on tunnistanud, võib kiiremini minna.
Mul oli eelmine hooaeg kah avarii, kus teiseks osapooleks autojuht. Alguses ta nii politsei kui kindlustuse seletuskirjas vassis (tsikkel sadas taevast alla), uurija juures tunnistas üles, et tegelikkuses käitus ta ise hoopis teistmoodi.. läks kolm kuud enne, kui kindlustus politsei otsuse põhjal oma otsuse tegi :evil:
Kui nüüd Sinu avarii teine osapool udu ajab, võib tõe väljaselgitamine võtta kauem aega kui nädal-kaks :?
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130

XT

Lugemata postitus Postitas XT »

tok-tok kirjutas:
XT kirjutas:
Homme hakkan kindlustuse asju ajama.
Kõlab helesinise mõttena. Kas politsei uurimist ei algatanud? Oli ju inimvigastustega lõppenud avarii. Kindlustus ei tee sel juhul ühtegi omapoolset otsust, kui politsei ei ole enda otsust neile edastanud. Kui teine osapool end aga täielikult süüdi on tunnistanud, võib kiiremini minna.
Mul oli eelmine hooaeg kah avarii, kus teiseks osapooleks autojuht. Alguses ta nii politsei kui kindlustuse seletuskirjas vassis (tsikkel sadas taevast alla), uurija juures tunnistas üles, et tegelikkuses käitus ta ise hoopis teistmoodi.. läks kolm kuud enne, kui kindlustus politsei otsuse põhjal oma otsuse tegi :evil:
Kui nüüd Sinu avarii teine osapool udu ajab, võib tõe väljaselgitamine võtta kauem aega kui nädal-kaks :?
No ehk mul läheb lihtsamalt, kuna politsei kutsus mind homme Rahumäe teele tagasi, mingi paberi järgi, millega kindlustusse minna?
Ehk võib siit järeldada, et autojuht ennast süüdi tunnistas!? Oli teine seal väga süüdlase näoga küll. Päris kahju oli temast. Aga praegusel hetkel veel faktid puuduvad. Politsei vaid mainis, et autojuhi seletuskiri on neil olemas...
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

XT kirjutas:
Aga praegusel hetkel veel faktid puuduvad. Politsei vaid mainis, et autojuhi seletuskiri on neil olemas...
Eks sa siis käi ära ja anna meilegi teada, kuidas asi laabub.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Tjah...peaks mainima, et XT seljataga olnud tüdrukul ikka vedas meeletult.
Oli teine päris alasti lausa..... minul tekib alati selliseid naisi tagaotsapeal istudes vaadates tunne, et miks nad nii teevad..... väike lohisemine asfaldil ning tuhkatriinust on saanud kole printsess - keda isegi ilukirurgid äkki aidata ei saa.
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

Tundub, et Mere pst alguses Viru ringi poole törts mere poole on kokku saanud A klassi mersu ja miskine suuremat sorti custom. ...õnneks tundus olema väiksemat sorti pauk ja kõik elus ning terved.
SV1000N, 525SX, Rajad
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Intruder kirjutas:
Tjah...peaks mainima, et XT seljataga olnud tüdrukul ikka vedas meeletult.
Oli teine päris alasti lausa..... minul tekib alati selliseid naisi tagaotsapeal istudes vaadates tunne, et miks nad nii teevad..... väike lohisemine asfaldil ning tuhkatriinust on saanud kole printsess - keda isegi ilukirurgid äkki aidata ei saa.
See, kuidas mõnel veab, on ikka hämmastav. Aga nendel, kellel nii hästi pole läinud, peaks kah varsti elu paranema:
http://www.postimees.ee/260607/lisad/tervis/268757.php
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

XT - endiselt mõeldes Sinu õnnetusele...
vabalt võid ju ka Sina antud juhul süüdi jääda... hakkasin ristmikul paremast reast rivistuba...üle mitme sõidurea vasakule.
LE järgi on üle mitme rea ning ristmikul ümberrivistumine keelatud.
Vaata et kahju sa ise süüdi, või reaalsem on võrdne süü - ei teki.

j_m
Postitusi: 7
Liitunud: 04 Juun 2007, 14:47

Lugemata postitus Postitas j_m »

Intruder kirjutas:
LE järgi on üle mitme rea ning ristmikul ümberrivistumine keelatud.
Vaata et kahju sa ise süüdi, või reaalsem on võrdne süü - ei teki.
Hmm, minu teada see päris nii ei ole.
LE §135
§135. Mööda sõita ei tohi:
1) ristmikul ja ristmiku vahetus läheduses sellele suubuval teel, välja arvatud selline ristmik, kus teistest suundadest lähenevad juhid peavad andma teed;
......

Elik. mina loen siit välja, et peateel sõites võid möödasõite / reavahetusi teha. Kui mõistlik see on - selles osas ma sõna ei võta ;)

Ärge palun väga kõvasti lööge, kui ma sellest valesti olen aru saanud. :D
Suzuki XF650 Freewind
Suletud

Mine “Vaba teema”