lenks hakkab loperdama
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
lenks hakkab loperdama
teema selline et Bandit-il 600'03 hakkab lenks loperdama/läheb resonantsi kui gaas maha lasta. Mida suuremal kiirusel seda ohtlikumalt. Käed lahti võimatu sõita. Rattad lasin uuesti balanseerida, ei mõjunud.
Mida veel vaadata? Tänud ette.
Mida veel vaadata? Tänud ette.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1 ... E4nderdama
Siin teemas on sarnase nähtuse kohta terve eepos läbi lahatud. Sul tundub eriti ekstreemne juhus olema. Äkki leiad mõne idee sealt.
Siin teemas on sarnase nähtuse kohta terve eepos läbi lahatud. Sul tundub eriti ekstreemne juhus olema. Äkki leiad mõne idee sealt.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja
Kas see juhtub ainult gaasi maha lastes? Endal oli suht sarnane häda ainult, et see ilmnes suurtel kiirustel ja tulenes sellest, et esiamordid olid liiga pehmeks reguleeritud. Üsna tõenäoline on, et sul on ei ole mõlemad amordid ühtemoodi regullitud. Igal juhul tasub sul hankida endale service manual, nö. nullida olemas olev seadistus ja hakkata siis enda kaalu ja sõidustiili jaoks sobivat seadistust otsima. Julget peale hakkamist ja gaas peale!
Kui sul eepos läbi loetud ja avastatud, et asi vaid kummi kandilisuses või rehvirõhus, aga tuleviku jaoks tahad lisaturvat, siis osta odav kuid tõhus rooliamort:
streetfighter.ee
või
dragbike.ee
Esimesest saad Priidult kasutatud, aga korraliku.
Teisest saad nt 1300 eest tutika, aga mida otseselt regullida ei saa (õlivahetusega tglt saab).
streetfighter.ee
või
dragbike.ee
Esimesest saad Priidult kasutatud, aga korraliku.
Teisest saad nt 1300 eest tutika, aga mida otseselt regullida ei saa (õlivahetusega tglt saab).
-
Teema algataja
Mul on täpselt sama jama, kuid kui vaba käiguga käed lahti lasta, siis ei ole asi nii hull, kuid, kui käik sees ja siis käed lahti lasta, on asi päris ohtlik. Kui leiad vea üles, siis anna teada. Äkki mul sama jama. Aga proovin ka natuke amorte sättida. Minul on sõiduriistaks gsx600F ja peaks olema banditiga suht sarnased.
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Tegemist on nähtusega, millega on hädas kõige enam tsiklistid ja talasildadega maasturite omanikud. Viimastel on selle nähtuse jaoks olemas ülemaailmselt kasutatav eritermin - "death wobble".
Esimene ja kõige lollikindlam lahendus on paigaldada rooliamort. Hea rahulik elada, DW ei pääse üllatama. Muidugi, kindlasti oleks vaja ka vea põhjus üles otsida.
Vahel võib see olla kulunud laager või puks või vilets rehv, mis senini on märkamatuks jäänud ja ohtlikuks võib saada. Kindel on aga see, et kui masinal on kalduvus DW-le, võib see kalduvus olla krooniline ja üllatada kõige ebameeldivamal hetkel. Veel on kindel - ei tsikli- ega maasturimaailmas ei ole DW likvideerimiseks ühest kindlat lahendust ja isegi sarnaseid lahendusi tuleb harva ette. Mul on aegade jooksul käest läbi käinud mitukümmend Nissan Patroli ja DW on esinenud ca igal kolmandal, mõnedel rohkem, mõnedel vähem ja üks eksemplar oli nii järeljätmatult jonnakas, et isegi kogu esisilla kuluosade, sillatala ja kere-ning vedrupukside vahetus ei aidanud ja DW kadus alles peale heavy duty offroad rooliamordi installi. Tsiklitega on senimaani DW-ga vähem kokkupuudet olnud, aga sarnaselt maasturimaailmale on ka tsiklite seas mudelid, mis on DW-le rohkem altimad kui teised.
Kokkuvõtteks - esimesel DW ilmnemisel kontrolli kõik masina liikuvad osad, kus lõtkud võivad olla, üle ja kontrolli ka rehvid-veljed. Kui aitas, installeeri igaks juhuks rooliamort, DW on sageli krooniline. Kui ei aidanud, installeeri kindlasti rooliamort, vaheta välja kõik vähegi kahtlased sõlmed ja püüa mõistusega põhjusele pihta saada. Kui ei saanud, kasuta fantaasiat, vahel võib põhjus olla täiesti jabur...
Esimene ja kõige lollikindlam lahendus on paigaldada rooliamort. Hea rahulik elada, DW ei pääse üllatama. Muidugi, kindlasti oleks vaja ka vea põhjus üles otsida.

Kokkuvõtteks - esimesel DW ilmnemisel kontrolli kõik masina liikuvad osad, kus lõtkud võivad olla, üle ja kontrolli ka rehvid-veljed. Kui aitas, installeeri igaks juhuks rooliamort, DW on sageli krooniline. Kui ei aidanud, installeeri kindlasti rooliamort, vaheta välja kõik vähegi kahtlased sõlmed ja püüa mõistusega põhjusele pihta saada. Kui ei saanud, kasuta fantaasiat, vahel võib põhjus olla täiesti jabur...

-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Kindlasti võib ühe põhjusena olla esiamortide erinev töö ehk siis kui üks lekib õli.
Enda XJtil oli niiviisi, et peale simmerite vahetust oli kõik hää. Kuna aga üks simmer ei jäänud hästi pidama, siis kilomeetrite kogunedes kasvas ka probleem. Suurematel kiirustel käiguga pidurdades hakkas kah esiratas laperdama. Kindlasti tasub veel üle vaadata kõik esikahvli kinnituspoldid, sest vedelad asjad kipuvad võimendama igasugu resonantse.
Enda XJtil oli niiviisi, et peale simmerite vahetust oli kõik hää. Kuna aga üks simmer ei jäänud hästi pidama, siis kilomeetrite kogunedes kasvas ka probleem. Suurematel kiirustel käiguga pidurdades hakkas kah esiratas laperdama. Kindlasti tasub veel üle vaadata kõik esikahvli kinnituspoldid, sest vedelad asjad kipuvad võimendama igasugu resonantse.
Sa kujuta vaid ette! Selleks tuleb kakskümmend neli aastat oodata, et lõpuks esimeste hallide juuste ilmnemisel kuskilt bikeri foorumist teada saada mis kuramuse müstiline jõud mind 1983 aasta suvel poiskesena Termin autobaasi UAZiga teel Sauele Pärnu maanteel 90kmh pealt korvpallina põrgatades orbiidile tahtis saataisakene kirjutas:Tegemist on nähtusega, millega on hädas kõige enam tsiklistid ja talasildadega maasturite omanikud. Viimastel on selle nähtuse jaoks olemas ülemaailmselt kasutatav eritermin - "death wobble".

Inimene õpib kogu elu


Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
rooliamort ainult maskeerib probleemi, ta ei ole mingi lahendus. Tsiklid nagu Bandit ja GSX600F peaksid olema stabiilsed ja ei vaja rooliamorti.
Vaata järjest:
rehvide surve
kas rehvid ei ole kandiliseks kulunud või siis täiesti erinevate profiilidega esi ja tagarehv.
Esikahvli laagrid lahti (järsult pidurdades kõlksub)
Vaata järjest:
rehvide surve
kas rehvid ei ole kandiliseks kulunud või siis täiesti erinevate profiilidega esi ja tagarehv.
Esikahvli laagrid lahti (järsult pidurdades kõlksub)
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Nu mis teha, kui Sa 4x4.ee foorumis ei käi...spinna kirjutas:Sa kujuta vaid ette! Selleks tuleb kakskümmend neli aastat oodata, et lõpuks esimeste hallide juuste ilmnemisel kuskilt bikeri foorumist teada saada mis kuramuse müstiline jõud mind 1983 aasta suvel poiskesena Termin autobaasi UAZiga teel Sauele Pärnu maanteel 90kmh pealt korvpallina põrgatades orbiidile tahtis saataisakene kirjutas:Tegemist on nähtusega, millega on hädas kõige enam tsiklistid ja talasildadega maasturite omanikud. Viimastel on selle nähtuse jaoks olemas ülemaailmselt kasutatav eritermin - "death wobble".![]()
Inimene õpib kogu eluvõi kuidas see kaasaegne termin nüüd oligi : elukestev õpe.



-
Teema algataja
Tänud aitajatele.
Vanast eeposest lugesin välja et lihtsaim tee on ratas maha müüa
Kontrollisin, rehvid õige rõhuga.
"Esikahvli laagrid lahti (järsult pidurdades kõlksub)" - panin ratta hargile ja näppisin esiratast ning kui pidureid vajutada siis mingi kõlks nagu käis.
Vahetan laagrid ära eks siis ole näha kas asi paraneb.
Veel panin tähele et piduriklotsid sahisevad mööda kettaid - vaatan ega mõni silinder pole kinni jäänud.
See rooliamordi teema on rohkem nagu lisaturva aga probleem vaja ikka enne välja juurida.
Vanast eeposest lugesin välja et lihtsaim tee on ratas maha müüa

Kontrollisin, rehvid õige rõhuga.
"Esikahvli laagrid lahti (järsult pidurdades kõlksub)" - panin ratta hargile ja näppisin esiratast ning kui pidureid vajutada siis mingi kõlks nagu käis.
Vahetan laagrid ära eks siis ole näha kas asi paraneb.
Veel panin tähele et piduriklotsid sahisevad mööda kettaid - vaatan ega mõni silinder pole kinni jäänud.
See rooliamordi teema on rohkem nagu lisaturva aga probleem vaja ikka enne välja juurida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.