lenks hakkab loperdama

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
murak

lenks hakkab loperdama

Lugemata postitus Postitas murak »

teema selline et Bandit-il 600'03 hakkab lenks loperdama/läheb resonantsi kui gaas maha lasta. Mida suuremal kiirusel seda ohtlikumalt. Käed lahti võimatu sõita. Rattad lasin uuesti balanseerida, ei mõjunud.
Mida veel vaadata? Tänud ette.
Kasutaja avatar

marks1
Postitusi: 37
Liitunud: 22 Juul 2006, 23:23
Tsikkel: intruder vzr1800

Lugemata postitus Postitas marks1 »

vaata oma rehvi rõhku, äkki on abi
:D
en500/ intruder vl 1500lc/ intruder 1800vzr
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Vaata, äkki on võimalik esamorte prillides allapoole lasta. Samuti tasuks vaadata tagaamordi vedru eelpingsust äkki on pära liiga kõrge.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1 ... E4nderdama

Siin teemas on sarnase nähtuse kohta terve eepos läbi lahatud. Sul tundub eriti ekstreemne juhus olema. Äkki leiad mõne idee sealt.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
squid

Lugemata postitus Postitas squid »

Kas see juhtub ainult gaasi maha lastes? Endal oli suht sarnane häda ainult, et see ilmnes suurtel kiirustel ja tulenes sellest, et esiamordid olid liiga pehmeks reguleeritud. Üsna tõenäoline on, et sul on ei ole mõlemad amordid ühtemoodi regullitud. Igal juhul tasub sul hankida endale service manual, nö. nullida olemas olev seadistus ja hakkata siis enda kaalu ja sõidustiili jaoks sobivat seadistust otsima. Julget peale hakkamist ja gaas peale!

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Kui sul eepos läbi loetud ja avastatud, et asi vaid kummi kandilisuses või rehvirõhus, aga tuleviku jaoks tahad lisaturvat, siis osta odav kuid tõhus rooliamort:

streetfighter.ee
või
dragbike.ee

Esimesest saad Priidult kasutatud, aga korraliku.
Teisest saad nt 1300 eest tutika, aga mida otseselt regullida ei saa (õlivahetusega tglt saab).

Teema algataja
Kermik

Lugemata postitus Postitas Kermik »

Mul on täpselt sama jama, kuid kui vaba käiguga käed lahti lasta, siis ei ole asi nii hull, kuid, kui käik sees ja siis käed lahti lasta, on asi päris ohtlik. Kui leiad vea üles, siis anna teada. Äkki mul sama jama. Aga proovin ka natuke amorte sättida. Minul on sõiduriistaks gsx600F ja peaks olema banditiga suht sarnased.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Tegemist on nähtusega, millega on hädas kõige enam tsiklistid ja talasildadega maasturite omanikud. Viimastel on selle nähtuse jaoks olemas ülemaailmselt kasutatav eritermin - "death wobble".

Esimene ja kõige lollikindlam lahendus on paigaldada rooliamort. Hea rahulik elada, DW ei pääse üllatama. Muidugi, kindlasti oleks vaja ka vea põhjus üles otsida.:D Vahel võib see olla kulunud laager või puks või vilets rehv, mis senini on märkamatuks jäänud ja ohtlikuks võib saada. Kindel on aga see, et kui masinal on kalduvus DW-le, võib see kalduvus olla krooniline ja üllatada kõige ebameeldivamal hetkel. Veel on kindel - ei tsikli- ega maasturimaailmas ei ole DW likvideerimiseks ühest kindlat lahendust ja isegi sarnaseid lahendusi tuleb harva ette. Mul on aegade jooksul käest läbi käinud mitukümmend Nissan Patroli ja DW on esinenud ca igal kolmandal, mõnedel rohkem, mõnedel vähem ja üks eksemplar oli nii järeljätmatult jonnakas, et isegi kogu esisilla kuluosade, sillatala ja kere-ning vedrupukside vahetus ei aidanud ja DW kadus alles peale heavy duty offroad rooliamordi installi. Tsiklitega on senimaani DW-ga vähem kokkupuudet olnud, aga sarnaselt maasturimaailmale on ka tsiklite seas mudelid, mis on DW-le rohkem altimad kui teised.

Kokkuvõtteks - esimesel DW ilmnemisel kontrolli kõik masina liikuvad osad, kus lõtkud võivad olla, üle ja kontrolli ka rehvid-veljed. Kui aitas, installeeri igaks juhuks rooliamort, DW on sageli krooniline. Kui ei aidanud, installeeri kindlasti rooliamort, vaheta välja kõik vähegi kahtlased sõlmed ja püüa mõistusega põhjusele pihta saada. Kui ei saanud, kasuta fantaasiat, vahel võib põhjus olla täiesti jabur...

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Kindlasti võib ühe põhjusena olla esiamortide erinev töö ehk siis kui üks lekib õli.
Enda XJtil oli niiviisi, et peale simmerite vahetust oli kõik hää. Kuna aga üks simmer ei jäänud hästi pidama, siis kilomeetrite kogunedes kasvas ka probleem. Suurematel kiirustel käiguga pidurdades hakkas kah esiratas laperdama. Kindlasti tasub veel üle vaadata kõik esikahvli kinnituspoldid, sest vedelad asjad kipuvad võimendama igasugu resonantse.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

isakene kirjutas:
Tegemist on nähtusega, millega on hädas kõige enam tsiklistid ja talasildadega maasturite omanikud. Viimastel on selle nähtuse jaoks olemas ülemaailmselt kasutatav eritermin - "death wobble".
Sa kujuta vaid ette! Selleks tuleb kakskümmend neli aastat oodata, et lõpuks esimeste hallide juuste ilmnemisel kuskilt bikeri foorumist teada saada mis kuramuse müstiline jõud mind 1983 aasta suvel poiskesena Termin autobaasi UAZiga teel Sauele Pärnu maanteel 90kmh pealt korvpallina põrgatades orbiidile tahtis saata :o
Inimene õpib kogu elu :) või kuidas see kaasaegne termin nüüd oligi : elukestev õpe. :lol:
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

rooliamort ainult maskeerib probleemi, ta ei ole mingi lahendus. Tsiklid nagu Bandit ja GSX600F peaksid olema stabiilsed ja ei vaja rooliamorti.
Vaata järjest:
rehvide surve
kas rehvid ei ole kandiliseks kulunud või siis täiesti erinevate profiilidega esi ja tagarehv.
Esikahvli laagrid lahti (järsult pidurdades kõlksub)

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

spinna kirjutas:
isakene kirjutas:
Tegemist on nähtusega, millega on hädas kõige enam tsiklistid ja talasildadega maasturite omanikud. Viimastel on selle nähtuse jaoks olemas ülemaailmselt kasutatav eritermin - "death wobble".
Sa kujuta vaid ette! Selleks tuleb kakskümmend neli aastat oodata, et lõpuks esimeste hallide juuste ilmnemisel kuskilt bikeri foorumist teada saada mis kuramuse müstiline jõud mind 1983 aasta suvel poiskesena Termin autobaasi UAZiga teel Sauele Pärnu maanteel 90kmh pealt korvpallina põrgatades orbiidile tahtis saata :o
Inimene õpib kogu elu :) või kuidas see kaasaegne termin nüüd oligi : elukestev õpe. :lol:
Nu mis teha, kui Sa 4x4.ee foorumis ei käi... :D seal on seda teemat juba aastaid pikalt ja laialt lahatud nagu siingi... 8)
Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Artemide »

millegi pärast on mul ka 130 pealt selline vibra sees ja lisaks veel lenks väderdab ikka päris kõvasti, peab lausa jõuga ratast teel hoidma. Äkki on asi selles, et mul on krossikas ja kärnad all. :D

Teema algataja
murak

Lugemata postitus Postitas murak »

Tänud aitajatele.
Vanast eeposest lugesin välja et lihtsaim tee on ratas maha müüa :?

Kontrollisin, rehvid õige rõhuga.

"Esikahvli laagrid lahti (järsult pidurdades kõlksub)" - panin ratta hargile ja näppisin esiratast ning kui pidureid vajutada siis mingi kõlks nagu käis.
Vahetan laagrid ära eks siis ole näha kas asi paraneb.

Veel panin tähele et piduriklotsid sahisevad mööda kettaid - vaatan ega mõni silinder pole kinni jäänud.

See rooliamordi teema on rohkem nagu lisaturva aga probleem vaja ikka enne välja juurida.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”