Lõuna PP teostab liiklusjärelvalvet mootorratastel.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Mida sellel lingil siis see lõik tähendab:Jack kirjutas:Kui sa nüüd ise ka loed sellel lingil olevat infi, siis saad aru, et lihtsal radaril ei ole mitte mingit tegemist mitte mingite lainepikkuste muutumisega, lihtsalt mõõdetakse aeg, mille jooksul saadetud raadiolaine peegeldus objektilt tagasi ja võrreldakse seda veidi hiljem tehtud sarnase mõõtmisega, s.o. vahemaaga - sealt siis ka välja arvutatud kiirus.
Based on how much the frequency changes, a radar gun can calculate how quickly a car is moving towards it or away from it.
Sagedus ja lainepikkus on otseselt seotud, nii et teeb sama välja

-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
-
Teema algataja
[quote="Yerba"]Doppleri efekt. Doppleri efekt seisneb selles, et lainepikkuse muutus on võrdeline laineallika kiirusega vaatleja suhtes.
Doppleri efektil põhineb radarite võime hinnata liikuva objekti kiirust. Selleks tuleb hinnata radarist väljunud kiirguse ja objektilt peegeldunud kiirguse lainepikkuste erinevust. Selliseid seadmeid kasutab muuhulgas politsei piirkiiruse ületajate tabamiseks.
Doppleri efekti võib kogeda näiteks kui rong mööda sõidab. Rongi poolt tekitatava heli kõrgus ehk sagedus tõuseb kui rong sõidab meie suunas. Meist möödudes aga helikõrgus langeb kiiresti. Veel ilmekamalt tuleb see esile Vormel 1 puhul, näiteks teleülekannete vahendusel.
Doppleri efekt on laialt kasutusel astronoomias. Selle järgi on hinnatud tähtede liikumiskiirusi ja Universumi paisumiskiirust.
Kui punase tulega sõidad ja politseiga probleem ,siis seletad ,et sõitsid sellise kiirusega , mis tekitas Doppleri efekti. Lainepikkus muutus ja punasest sai roheline.

Doppleri efektil põhineb radarite võime hinnata liikuva objekti kiirust. Selleks tuleb hinnata radarist väljunud kiirguse ja objektilt peegeldunud kiirguse lainepikkuste erinevust. Selliseid seadmeid kasutab muuhulgas politsei piirkiiruse ületajate tabamiseks.
Doppleri efekti võib kogeda näiteks kui rong mööda sõidab. Rongi poolt tekitatava heli kõrgus ehk sagedus tõuseb kui rong sõidab meie suunas. Meist möödudes aga helikõrgus langeb kiiresti. Veel ilmekamalt tuleb see esile Vormel 1 puhul, näiteks teleülekannete vahendusel.
Doppleri efekt on laialt kasutusel astronoomias. Selle järgi on hinnatud tähtede liikumiskiirusi ja Universumi paisumiskiirust.
Kui punase tulega sõidad ja politseiga probleem ,siis seletad ,et sõitsid sellise kiirusega , mis tekitas Doppleri efekti. Lainepikkus muutus ja punasest sai roheline.


-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6797
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Punast foorituld ei eksisteeri!Yerba kirjutas:
Kui punase tulega sõidad ja politseiga probleem ,siis seletad ,et sõitsid sellise kiirusega , mis tekitas Doppleri efekti. Lainepikkus muutus ja punasest sai roheline.![]()
On ROOSA!!!
Igatahes edu motopolitseile ja nende poolt mõistvat suhtumist!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Einoh, olgu nad siis peaegi seotud, minu posti mõte oli tegelikult selles, et pole ju vaja hakata nii tarka juttu ajama, küsiti põhimõtet ja see on ju selliste tarkade terminite valdajatele arvatavasti võimetekohane ka lihtsamalt ära seletada.Martin767 kirjutas:Mida sellel lingil siis see lõik tähendab:Jack kirjutas:Kui sa nüüd ise ka loed sellel lingil olevat infi, siis saad aru, et lihtsal radaril ei ole mitte mingit tegemist mitte mingite lainepikkuste muutumisega, lihtsalt mõõdetakse aeg, mille jooksul saadetud raadiolaine peegeldus objektilt tagasi ja võrreldakse seda veidi hiljem tehtud sarnase mõõtmisega, s.o. vahemaaga - sealt siis ka välja arvutatud kiirus.
Based on how much the frequency changes, a radar gun can calculate how quickly a car is moving towards it or away from it.
Sagedus ja lainepikkus on otseselt seotud, nii et teeb sama välja
Näiteks - radar mõõdab kauguse autoni, mõõdab uuesti ja saadud vahemaade muutumise aega ja suurust arvestades saab kiiruse - onju veidi lihtsam!
Doppleri effekti, lainepikkusi ja muud hi-tech mula polnudki vaja!
Aga noh, see selleks.
Harva kodus
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Ma ei viitsi praegu varahommikul arvutama hakata, aga Doppleri effekti tekkimiseks peaks sinu kiirus olema samas suurusjärgus valguse kiirusega ... või no 1 null vähem aga see ei ole enam olulineModeraator kirjutas:Kui punase tulega sõidad ja politseiga probleem ,siis seletad ,et sõitsid sellise kiirusega , mis tekitas Doppleri efekti. Lainepikkus muutus ja punasest sai roheline.![]()

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Eile pidas politseiauto mind kinni...
Küll ikka ehmatas kui häält tegi!
Põhjus kinnipidamisel - tsiklil oli tagumine rehv tühi.
Nii armash! Olen tavaliselt politseid ikka kartnud. Vat vist ainsad mehed kah, keda kartnud olen
Siit nali bloniidnist tsiklistist:
Miks arvab blondiin tsiklist, et tal on jalad pikemaks kasvanud?
Sest ta tsiklil on rehvid tühjad.
Küll ikka ehmatas kui häält tegi!
Põhjus kinnipidamisel - tsiklil oli tagumine rehv tühi.
Nii armash! Olen tavaliselt politseid ikka kartnud. Vat vist ainsad mehed kah, keda kartnud olen

Siit nali bloniidnist tsiklistist:
Miks arvab blondiin tsiklist, et tal on jalad pikemaks kasvanud?
Sest ta tsiklil on rehvid tühjad.
Koduperenaine. Bitchsläpin moosilusikaga.
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Hommikune lauatagune mate - ega täna tööl muud teha polegikris. kirjutas:Ma ei viitsi praegu varahommikul arvutama hakata, aga Doppleri effekti tekkimiseks peaks sinu kiirus olema samas suurusjärgus valguse kiirusega ... või no 1 null vähem aga see ei ole enam olulineModeraator kirjutas:Kui punase tulega sõidad ja politseiga probleem ,siis seletad ,et sõitsid sellise kiirusega , mis tekitas Doppleri efekti. Lainepikkus muutus ja punasest sai roheline.![]()
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kui tsikkel suudaks lõputult kiirendada 4 sekundiga 0-100km/h, siis kuluks tal valguse kiiruse saavutamiseks kõigest 215842km


Aga radaritest rääkides, siis tuttav raadioinsener kommenteeris seda nii.
Vanad radarid mõõtsid mitme peegelduse vahet ja mõõtmistulemus tuli suht aeglaselt, sest radar kontrollis esimese tulemuse üle. Kui juhtus auto pidurdama või kiirendama, siis enne kiirust ekraanile ei ilmunud, kui kiirus stabiilne.
Radaripüüdjat omades oli võimalik kiire reaktsiooniga pidurdama hakates radarit ära petta. Omast kogemusest mäletan, et sõitsin autoga Pirta ringrajal 90-ga radarisse ja antiradari lärmi peale panin peaaegu plokki ning pidurdasin ca 40-ni maha. Hetk hiljem nägin kuidas politsei närviliselt peoga radarit tagus, aga mahavõtmiseks alust ei olnud

Uued raadiolaineradarid on Dopleri efektiga ja kiirus tuleb hetkega ekraanile ning sinu pidurdamise kummisuits võib politseile vaid nalja teha

Rohkem ilusaid ilmasid!
Ärand torise herr Jack. Sain ka ise targemaks selles teemas

Jack kirjutas:Einoh, olgu nad siis peaegi seotud, minu posti mõte oli tegelikult selles, et pole ju vaja hakata nii tarka juttu ajama, küsiti põhimõtet ja see on ju selliste tarkade terminite valdajatele arvatavasti võimetekohane ka lihtsamalt ära seletada.Martin767 kirjutas:Mida sellel lingil siis see lõik tähendab:Jack kirjutas:Kui sa nüüd ise ka loed sellel lingil olevat infi, siis saad aru, et lihtsal radaril ei ole mitte mingit tegemist mitte mingite lainepikkuste muutumisega, lihtsalt mõõdetakse aeg, mille jooksul saadetud raadiolaine peegeldus objektilt tagasi ja võrreldakse seda veidi hiljem tehtud sarnase mõõtmisega, s.o. vahemaaga - sealt siis ka välja arvutatud kiirus.
Based on how much the frequency changes, a radar gun can calculate how quickly a car is moving towards it or away from it.
Sagedus ja lainepikkus on otseselt seotud, nii et teeb sama välja
Näiteks - radar mõõdab kauguse autoni, mõõdab uuesti ja saadud vahemaade muutumise aega ja suurust arvestades saab kiiruse - onju veidi lihtsam!
Doppleri effekti, lainepikkusi ja muud hi-tech mula polnudki vaja!
Aga noh, see selleks.
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.