Tsikkel ei lähe pöördesse.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Tsikkel ei lähe pöördesse.
Probleem on selles, et tsikkel ei lähe pöördesse, varem läks väga hästi. Kui gaas põhja keerata, saab kõigest 5-6000 rpm asjast kätte, kuigi peaks saama vähemalt 12000. Asi juhtus üleöö. Tegemist on 125 cm3 2 taktilise aparaadiga.
Karburaatori olen 3 korda ära puhastanud ja reguleerinud erinevaid kruve, õhufilter puhastatud, sisselaskekollektor samuti ja täna võtsin ka silindri maha, et äkki on kolvirõngas katki läinud, aga kõik oli ka seal korras. Säde ja kompressioon on väga head ja käima läheb hästi, olen vahetanud ka küünlaid, kuid asi on ikka sama. Äkki kellegil on taoline probleem olnud ja oskab aidata.
Karburaatori olen 3 korda ära puhastanud ja reguleerinud erinevaid kruve, õhufilter puhastatud, sisselaskekollektor samuti ja täna võtsin ka silindri maha, et äkki on kolvirõngas katki läinud, aga kõik oli ka seal korras. Säde ja kompressioon on väga head ja käima läheb hästi, olen vahetanud ka küünlaid, kuid asi on ikka sama. Äkki kellegil on taoline probleem olnud ja oskab aidata.

R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Tänud vastajatele, tsikkel sai 15 min tagasi korda
Viga peitus vales kütuse- ja õhusegus, karburaator sai liiga palju bensiini peale ja vähe õhku ning seetõttu läks küünal märjaks ja ei jõudnudki pöördesse minna. Panin teise masina koonusfiltri ja asi nagu uus

Viga peitus vales kütuse- ja õhusegus, karburaator sai liiga palju bensiini peale ja vähe õhku ning seetõttu läks küünal märjaks ja ei jõudnudki pöördesse minna. Panin teise masina koonusfiltri ja asi nagu uus

R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.