Tsikkel ei lähe pöördesse.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Tsikkel ei lähe pöördesse.

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

Probleem on selles, et tsikkel ei lähe pöördesse, varem läks väga hästi. Kui gaas põhja keerata, saab kõigest 5-6000 rpm asjast kätte, kuigi peaks saama vähemalt 12000. Asi juhtus üleöö. Tegemist on 125 cm3 2 taktilise aparaadiga.
Karburaatori olen 3 korda ära puhastanud ja reguleerinud erinevaid kruve, õhufilter puhastatud, sisselaskekollektor samuti ja täna võtsin ka silindri maha, et äkki on kolvirõngas katki läinud, aga kõik oli ka seal korras. Säde ja kompressioon on väga head ja käima läheb hästi, olen vahetanud ka küünlaid, kuid asi on ikka sama. Äkki kellegil on taoline probleem olnud ja oskab aidata. :arrow:
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Kasutaja avatar

Nitroid
Postitusi: 58
Liitunud: 02 Sept 2006, 11:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Nitroid »

Proovi igaks juhuks uue küünlaga, või lase süütepool üle kontrollida...eeldatavasti on asi ikka süütesüsteemis.
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

Järsku võttis sumpsi kinni/umbe?
Aprilia RST 1000 Futura

Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

sel juhul peaks mingi väga imeliku heliga ratas käima
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

karburaator saab kuskilt lisaõhku?
Eat your veggies, little people
Kasutaja avatar

Teema algataja
streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

Tänud vastajatele, tsikkel sai 15 min tagasi korda 8)
Viga peitus vales kütuse- ja õhusegus, karburaator sai liiga palju bensiini peale ja vähe õhku ning seetõttu läks küünal märjaks ja ei jõudnudki pöördesse minna. Panin teise masina koonusfiltri ja asi nagu uus :twisted:
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”