Tehnoülevaatus
Käisin mina nädalajagu tagasi Tartus klr600-ga ülevaatusel. Eks endurode puhul võib ikka igasuguseid probleeme tekkida- küll on plärin liiga suur või ei jõua vool vajalikul hetkel muda tõttu tuleni jne.
Kuid hämmastav tundus ülevaataja nõue, et tsiklil peab all olema ülevaatusel tulles keskhark. Miks? Et saaks kontrollida roolikannu lõtku. Kuigi rattal keskhark täiesti olemas, olin selle enne ülevaatusele minekut alt ära kruvinud, kuna igapäev sellega ju ringi ei sõida. Ülevaatajale vastasin sellise nõude peale, et ega see jawa pole, millel keskhargile tõmmatuna esimene ots üles kerkib.
Saan aru, et kusagil paberites on kirjas, et tuleb kontrollida lõtku roolikannus. Aga mismoodi seda peaks kontrolllima, kui rattale seda va keskharki pole isegi ettenähtud?
Ülevaatuse sain tehtud muidu...
Kuid hämmastav tundus ülevaataja nõue, et tsiklil peab all olema ülevaatusel tulles keskhark. Miks? Et saaks kontrollida roolikannu lõtku. Kuigi rattal keskhark täiesti olemas, olin selle enne ülevaatusele minekut alt ära kruvinud, kuna igapäev sellega ju ringi ei sõida. Ülevaatajale vastasin sellise nõude peale, et ega see jawa pole, millel keskhargile tõmmatuna esimene ots üles kerkib.
Saan aru, et kusagil paberites on kirjas, et tuleb kontrollida lõtku roolikannus. Aga mismoodi seda peaks kontrolllima, kui rattale seda va keskharki pole isegi ettenähtud?
Ülevaatuse sain tehtud muidu...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.