Deltade tippkiirused.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Deltade tippkiirused.
No deltade sõbrad. Tahaks teada palju kellegi delta sisse võtab ?
Endal delta tippkiiruseks 56 km/h, sileda maa peal... õrnalt oli mäkke. Mõõdetud oli 125cm3 rolleri kõrval.
Aastat ei tea, aga väga vana...
Endal delta tippkiiruseks 56 km/h, sileda maa peal... õrnalt oli mäkke. Mõõdetud oli 125cm3 rolleri kõrval.
Aastat ei tea, aga väga vana...
-
Teema algataja
See 56 võib osutuda sul tegelikult 45-50 sest iga rolleri spido paneb natuke mäkra.
Aasta tagasi endal delta, millel läks kahekesi peal olles spido lõppu, aga tunde järgi ütled, et 50 oli ikka sees, mis minumeelest delta kohta kõva sõna
!Delta oli lihtsalt korralik ja ei midagi muud tehtud.
Enamus deltasid on ju rondid, mis liiguvad 35-40 ja omanikud luiskavad tippkiirusele otsa
.
Ma pakun, et kui VÄGA Hästi teha, siis on deltast võimalik 70-80 km/h kätte saada, iseasi kas see ära tasub.
Aasta tagasi endal delta, millel läks kahekesi peal olles spido lõppu, aga tunde järgi ütled, et 50 oli ikka sees, mis minumeelest delta kohta kõva sõna

Enamus deltasid on ju rondid, mis liiguvad 35-40 ja omanikud luiskavad tippkiirusele otsa

Ma pakun, et kui VÄGA Hästi teha, siis on deltast võimalik 70-80 km/h kätte saada, iseasi kas see ära tasub.

Ei viitsiks siin teemas tegelt kommenteerida aga kuna homsest hakkab väike puhkus siis naudin elu ja räägin .... 
Delta ehk siis selle mootor V-50 on võimalik niimoodi käima panna, et te isegi oma märgades unenägudes ei suuda seda ette kujutada.
Tippkiirustest. No ma ei oska seda tõesti öelda palju sealt välja oleks pigistanud aga sellises seades millega kannatas krossirajal sõita ja millega pill läks teise käiguga gaasi andes tagarattasse venitas mingi 75 km/h välja, ehk siis mitte ei venitanud vaid see tuli üsna kiiresti. Lisaks veel et pill võis olla kaalult raskemgi kui tavaline Delta sest all olid 19 tolli rattad, päris amordid, raam oli ümber ehitatud täiesti jne.
Võrdluseks mineku kohta võin tuua, et see 50cc käis väga palju paremini ja kiiremini edasi kui standard 125 minsk. Ja väga kõvad pillid ( mida oli vist kogu baltikumi peal kolm-neli) lätlastel olid võimelised 125 CZ-tidega krossirajal võidu sõitma. Tõsi need polnud enam nn. Deltad vaid võrrimootori baasil ehitatud hübriidid.
Selleks et seda saavutada
Põhimõtteliselt ükski originaaldetail seal mootoris peale väntvõlli põskede kasutada ei kõlba. Õige mootori puhul lendab see originaalsidur ja käigukast puruks juba kohaltminnes. Siduril lendab lihtsalt korv laiali ja kettad siledaks. Käigukastil eraldub tavaliselt ketihammasratas pooleksläinud võlliga. Selline on võimsuse vahe originaaldelta ja õige "delta" vahel.
Lätis on praegu Deltade võidusõit popp teema ja tipppillid sõidavad 120-130km/h. Ja see kiirus tuleb sellise kiirendusega, et need "tuunitud" aeroxid saavutavad sarnase mineku ehk ainult kubatuuri suurendamisega, kui siiski.
Ehk siis sellise pilli ehitamiseks pakun et mingi 15 000 pluss hea mehhaanik kes selle asja ka käima paneb. Neid vist enam eriti võtta pole.
Nii et märjaks unistuseks jääbki
Lihtsalt korras Delta läheb aga mingi 60-65 ikka. Aga see tähendab korras, kuid see mõiste on väga varieeruv ja enamus deltatuunijaid kahjuks ei suuda seda täpselt lahti mõtestada

Delta ehk siis selle mootor V-50 on võimalik niimoodi käima panna, et te isegi oma märgades unenägudes ei suuda seda ette kujutada.
Tippkiirustest. No ma ei oska seda tõesti öelda palju sealt välja oleks pigistanud aga sellises seades millega kannatas krossirajal sõita ja millega pill läks teise käiguga gaasi andes tagarattasse venitas mingi 75 km/h välja, ehk siis mitte ei venitanud vaid see tuli üsna kiiresti. Lisaks veel et pill võis olla kaalult raskemgi kui tavaline Delta sest all olid 19 tolli rattad, päris amordid, raam oli ümber ehitatud täiesti jne.
Võrdluseks mineku kohta võin tuua, et see 50cc käis väga palju paremini ja kiiremini edasi kui standard 125 minsk. Ja väga kõvad pillid ( mida oli vist kogu baltikumi peal kolm-neli) lätlastel olid võimelised 125 CZ-tidega krossirajal võidu sõitma. Tõsi need polnud enam nn. Deltad vaid võrrimootori baasil ehitatud hübriidid.
Selleks et seda saavutada

Lätis on praegu Deltade võidusõit popp teema ja tipppillid sõidavad 120-130km/h. Ja see kiirus tuleb sellise kiirendusega, et need "tuunitud" aeroxid saavutavad sarnase mineku ehk ainult kubatuuri suurendamisega, kui siiski.
Ehk siis sellise pilli ehitamiseks pakun et mingi 15 000 pluss hea mehhaanik kes selle asja ka käima paneb. Neid vist enam eriti võtta pole.
Nii et märjaks unistuseks jääbki

Lihtsalt korras Delta läheb aga mingi 60-65 ikka. Aga see tähendab korras, kuid see mõiste on väga varieeruv ja enamus deltatuunijaid kahjuks ei suuda seda täpselt lahti mõtestada
Lisaks veel.
Mis on vaja et teha deltast rakett
Viieavane silinder
Tehtud pea
ühe terasrõnga või ühe L-rõngaga kolb
Karbuss, minul oli omal jala mingi Bing, numbrit ei mäleta.
Jäme käigukast
Käsitööd teha ning sidur valmistada
Süüde
teine keps
Mehhaanik-tuunija kes selle kombo häälde paneb.
Pluss palju käsitööd et teha õhupuhastaja, karbussikinnitused, süüde külge aretada jne jne
Kust neid asju saab ei tea. Mingist unicmoto foorumist või jõuluvanale kirju saates
Mis on vaja et teha deltast rakett

Viieavane silinder
Tehtud pea
ühe terasrõnga või ühe L-rõngaga kolb
Karbuss, minul oli omal jala mingi Bing, numbrit ei mäleta.
Jäme käigukast
Käsitööd teha ning sidur valmistada
Süüde
teine keps
Mehhaanik-tuunija kes selle kombo häälde paneb.
Pluss palju käsitööd et teha õhupuhastaja, karbussikinnitused, süüde külge aretada jne jne
Kust neid asju saab ei tea. Mingist unicmoto foorumist või jõuluvanale kirju saates

-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 04 Mär 2006, 10:12
- Asukoht: Tartu, vahel Tallinn - honda vfr800`98
- Kontakt:
suht lihtsalt saab delta korralikult k2ima ajada kui 2ra korjata tehasepraak: silindri sisse ja v2ljalasked viilida kolviga vastavaks, (peab j2lgima, et ei j22ks teravat serva sissepoole) keegi hea onu treib silinrsipead ehk natuke madalamaks, sidurisse pappketaste asemele metallist kettad ( ise saagisin kunagi alumiiniumplekist) karbuss on selline, et v6ib t88tada korralikult ja samas ianult pentsu v6tta. selle praaki on raskem kaotada. minul l6ppes see ehitamine niiviisi, et kuus korra vahetasin v2hemalt v2ntv6llilaagreid kui mitte karteripooli, kuna silindris k2iv pauk neile esmalt m6jus.. keegi, kes mu delta siis milalgi 2ra ostis, m66tis autoga taga s6ites miski 70 km/h .. tyrilt paidesse sain selle deltaga aga nii veerand tunniga 14km. ilma, et mootor kuumusest kahtlaselt k2ituma oleks hakanud.
Õlu ei teki ega kao vaid muutub ühest olekust teise.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Kusjuures, tavaline Riga võrr sai mul ümber tehtud, kasutades natukene nõukogude-aegset kirjandust ja isa pead, mis natukene loogikat kasutas. Ära sai tehtud nii palju:
Silindripea alt natukene maha lihvida, saavutasin lõpp-surveastmeks 9,2 (95 bensu kasutades ei julgenud rohkem laksata)
Karbuss sai ära timmitud, koonus õhku filtreerima
karbussi-karteri liitekohtadel said augud korralikult kattuma pandud
aknad tegin korda
originaalsüütemäng töötas täies hiilguses ilma tuuninguta, olles viimse peal ära häälestatud testri ja nihikuga.
väntvõll sai tsipa kergemaks tehtud (ääred maha treitud, tasakaalustada eriti ei osanud aga asi töötas suurepäraselt)
vändalaagrid said uued sisse
sumps sai eriti hästi ära puhastatud, peaaegu läikis seest teine
jõuülekande hammakad said normaalsed sisse, sai mitmete komplektide seast kaks hammakat, mis ideaalselt sobisid
siduriga ei teinud midagi... ja libisema ta ka hakkas, kui ketsi sai antud.
Taha sai võrri originaalratas ja Stella hammasratas (väiksem, noh
)
Jalgrattaspidoga sai oma 70 km/h kätte. Seda siis, kui mina (tol ajal küll 80 kg) peal istusin. No ja ratta välimuses oli veel lisakaalu (Belarus - i esituli, neli suunatuld, tööriistakohver paagi all, peeglid). Noh, ja tee ei olnud kah kõige parem, just höövliga üle lastud kruusatee peale vihma. Olen kindel, et asfaldil ja võimalikult väikese kaalulisaga oleks rohkemgi tulnud. Ja oleks ma kah tuuletakistust vähendanud, laskudes madalale, paagi peale...
EDIT: peale sellist tuuninguga "hooramist" hakkas masin ikkagi lõpuks tippkiirusel kolisema. Täpset kiirust ei oska anda, kuna spido sai sõbralt vaid prooviks laenatud. Aga jah... Oleks vaid saanud veel lõpupoole proovida...
Silindripea alt natukene maha lihvida, saavutasin lõpp-surveastmeks 9,2 (95 bensu kasutades ei julgenud rohkem laksata)
Karbuss sai ära timmitud, koonus õhku filtreerima
karbussi-karteri liitekohtadel said augud korralikult kattuma pandud
aknad tegin korda
originaalsüütemäng töötas täies hiilguses ilma tuuninguta, olles viimse peal ära häälestatud testri ja nihikuga.
väntvõll sai tsipa kergemaks tehtud (ääred maha treitud, tasakaalustada eriti ei osanud aga asi töötas suurepäraselt)
vändalaagrid said uued sisse
sumps sai eriti hästi ära puhastatud, peaaegu läikis seest teine
jõuülekande hammakad said normaalsed sisse, sai mitmete komplektide seast kaks hammakat, mis ideaalselt sobisid
siduriga ei teinud midagi... ja libisema ta ka hakkas, kui ketsi sai antud.
Taha sai võrri originaalratas ja Stella hammasratas (väiksem, noh

Jalgrattaspidoga sai oma 70 km/h kätte. Seda siis, kui mina (tol ajal küll 80 kg) peal istusin. No ja ratta välimuses oli veel lisakaalu (Belarus - i esituli, neli suunatuld, tööriistakohver paagi all, peeglid). Noh, ja tee ei olnud kah kõige parem, just höövliga üle lastud kruusatee peale vihma. Olen kindel, et asfaldil ja võimalikult väikese kaalulisaga oleks rohkemgi tulnud. Ja oleks ma kah tuuletakistust vähendanud, laskudes madalale, paagi peale...

EDIT: peale sellist tuuninguga "hooramist" hakkas masin ikkagi lõpuks tippkiirusel kolisema. Täpset kiirust ei oska anda, kuna spido sai sõbralt vaid prooviks laenatud. Aga jah... Oleks vaid saanud veel lõpupoole proovida...
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.