Tehnoülevaatus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
oldmoped kirjutas:
Mulle ütles hambaarst kah kaks kuud tagsi, kui hammaste parandamise lõpetas, et ma kolme kuu pärast igaksjuhuks ülevaatusele läheks, et kas kroonid on ilusti püsima jäänud.
Soovitage palun head tehnoülevaatuse kohta Haapsalus või seal lähedal.

Käin ise pea iga nädalavahetus Roostal... võin sulle mõõduka tasu eest ära teha... ja ühtlasi, kui midagi on lahti või loksub, siis kõrvaldame probleemi osava käeliigutusega kohapeal ära ka

Aga misajast üldse mobodele TÜV nõutakse ?
7) L kategooria sõidukil peavad olema valmistaja juhendi kohased suunatule laternad ja 1996. a või hiljem valmistatud L kategooria sõidukil peab nende paigutus vastama E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele;»;kaska14 kirjutas:Ega keegi ei tea, kas suunatulede puudumisel/mittetöötamisel tsikkel ülevaatusest ka läbi lastakse ?
St kui valmistaja on ette näinud, siis peavad olema küljes ja töötama.
Kuid hämmastav tundus ülevaataja nõue, et tsiklil peab all olema ülevaatusel tulles keskhark. Miks? Et saaks kontrollida roolikannu lõtku. Kuigi rattal keskhark täiesti olemas, olin selle enne ülevaatusele minekut alt ära kruvinud, kuna igapäev sellega ju ringi ei sõida. Ülevaatajale vastasin sellise nõude peale, et ega see jawa pole, millel keskhargile tõmmatuna esimene ots üles kerkib.
Saan aru, et kusagil paberites on kirjas, et tuleb kontrollida lõtku roolikannus. Aga mismoodi seda peaks kontrolllima, kui rattale seda va keskharki pole isegi ettenähtud?
Ülevaatuse sain tehtud muidu...
Istud peale, esipidur alla pöial säti nii, et oleks korraga vastu raami ja "prille". Ja siis nõkutad tsiklit edasi-tagasi (no-no pervs). Pöidlaga tunnetad lõtku.coronius kirjutas:Saan aru, et kusagil paberites on kirjas, et tuleb kontrollida lõtku roolikannus. Aga mismoodi seda peaks kontrolllima, kui rattale seda va keskharki pole isegi ettenähtud?
Ülevaatuse sain tehtud muidu...
EDIT: Varsti topivad `07 gixxerimehed ka keskhargid alla

Siimusti ÜV punkt Jõgevamaa
200 raha ka.
Minu lugu.
ulevaatus labi.pean tegema uus.esimene paev.soidan taksopargi juures kontorisse.jarjekord 4 auto.45minti.vanamees tuli valja vaataks Shadow....tagarehv kulunud.head aega!ok.ostsin.(reklaam-paldiski mnt vennad muuvad koige odavaim Tallinnas Dunlop rehvid.170/80/15-2000.-)
teine paev.no,jalle taksopark......mees kes vaatab motorattad puudub,puhkusel,maal,kuu peal.edasi-Kadaka tee Selveri juures.sama lugu.edasi-kontor Ehitaja teel Alptom juures-ei tegutse tsiklid.edasi-Sqle tanav Neste tankla taga-ei tegutse tsiklid.edasi-Paavli tanav-kontor peab veel pool tundi tootama.vend juba istub omal autol ......da,mi osmatrivaem motocikli,no u nas kompjuter zavis,kontsilis blanki,i voobshe ja domoi hochu.
vot nii......kahesaja krooniga ei saa ulevaatus teha.
-
- Postitusi: 125
- Liitunud: 13 Mär 2006, 19:10
- Tsikkel: Honda CRF1000L DCT
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Tehnoülevaatus
Niisiis, tekkis ka mure ülevaatusega...lugu selline , et juuli kuuga saab ülevaatus läbi. Muidu oleks pidanud asja peale juba varem mõtlema hakkama , aga kuna on väga kiire olnud siis pole jõudnud. Tegemist siis yamaha yzf750r masinaga 93 a. Probleem selles , et kui mul on märgitud passi värvuseks hõbedane , mis on võetud raami järgi ,siis kas ülevaatajat huvitab mis värvi on mul kondlid [Motobot: õige on "gondlid"]. Asi selles, et siiamaani olen sõitnud ilma esikondliteta ja teise tulega. Aga kuna mul puudub parktuli ja peeglid siis ilmselt pean ma kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] tagasi panema. Nimelt aga kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] on siklist erinevat värvi ja pooled neist pahteldatud laigulised( plaan värvida tsikliga ühte värvi , aga asi alles töös). Küsimus olekski selles, kas on üldse mõtet sinna ronida selliste kirjude kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]? teab keegi nõu anda? Motikas iseenesest tehniliselt on korras. Ning eelmine kord läks ülevaatus väga lihtsalt ...esiteks sain ülevaatajalt näotäie kiivri eest (mis polnud eriline pärl) ning peale seda pidin piduri tuld näitama ja oligi korras. Vbolla keegi teab tartus mõnda sõbralikku kohta soovitada hoopiski.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Tehnoülevaatus
Teh. passi märgitaksegi raami värv. Mul rattal raam must ning kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] punased - passis must. Kui ARKis kunagi passi kätte sain ja järgi küsisin miks nii on, siis vastati et kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] on liiga kirjud
Re: Tehnoülevaatus
Ratastel ongi raami värv passis... mis peaks siis olema? Esiporika oma?
Endal ka passis must kuigi välimuselt on ratas roheline. Pole see veel kedagi huvitanud.
Edit: Loogiliselt on raam ju(raaminumber) tihedamalt rattaga seotud kui tühipaljad plastikud, mida mõni mees iga uue varustusega sobivalt üle maalib.
Mõni mainis, et küsitakse odomeetri näitu- kas see on ülevaataja isiklik huvi või milleks?
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
Re: Tehnoülevaatus
Iseenesest väheke ebaloomulik, on see ,et raami värv pannakse passi. Kuna gondlite pind moodustab ikka enamuse siklist ( kui tegemist bikega) aga mitte, et see mind häiriks...hoopis vastupidi, seda parem on siklit üle värvida kui isu tekib. Ja eks ta oleneb ka siklist muidugi. Järelikult tuleb kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] peale visata ja ülevaatusele minna, kui kobisema hakkab siis ütlen ,et see on uus tipp-mood selline pahtline
Re: Tehnoülevaatus
No tehnoseisund peab ikka rahuldav olema... läbiva roostega autot saadavad küll tagasi. Kuidas ise hindad oma gondleid.
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
-
- Postitusi: 2406
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Tehnoülevaatus
Seda raami järgi värvi panemist kasutatakse IMHO siis kui ratas on kirju ja ühte domineerivat värvi ei ole.
Vähemasti minu kroomide puhul on praktika küll selline olnud.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Re: Tehnoülevaatus
Tehniliselt on kõik korras , Kuna talvel sai värvitud silki paak, tagakondel ning esikondel. Jäid värvimata küljekondlid, alumine ning tulede raam. Plastikud on täiesti korras lihtsalt enamjaolt matiks nühitud ning kohati pahteldatud. ..
Re: Tehnoülevaatus
Huck kirjutas:Mõni mainis, et küsitakse odomeetri näitu- kas see on ülevaataja isiklik huvi või milleks?
Kirja panevad ka.
Näiteks ratast/autot ostes saad ARK-i teha päringu, millal oli viimane ülevaatus ja kui suur oli siis odonäit.
Mina käisin kevadel Tulikas, ei minegid probleeme, kiivrit ja visiiri vaatas, konttrollis, pabereid, tuled ja pidurid.Viisakas ja korralik töö.
Aaa, mul muidugi ilus puhas ja korras ratas kah ja kiiver oli tutikas
Re: Tehnoülevaatus
Mul kontrolliti ainult tulesid ja küsiti mõned küsimused ratta seisukorra kohta ja oligi kõik. Eelmine aasta tuli üks lihtsalt juurde ja ütles: "hääl oli ilus, midagi muudetud ei paista olevat, lähme sisse ja ajame paberis korda..."
Muidugi ka täpsemal kontrollimisel poleks arvatavasti kummalgil korral ühtegi tähtsat viga avastatud, kui eelmine aasta kiiver välja jätta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.