Suzuki TL1000R omanikud.....
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Suzuki TL1000R omanikud.....
Tere.
Sai ostetud siis selline ratas nagu TL1000R ja esimene hooaeg mul alles.
Oleks huvitav teada palju selliseid liigub....pole nagu linnapildis näinud eriti neid....äkki on mõni pikema kogemusega omanik kes saax natuke rohkem mulle sellest rattast pajatada või isegi sõitma minna mõnikord.
Sai ostetud siis selline ratas nagu TL1000R ja esimene hooaeg mul alles.
Oleks huvitav teada palju selliseid liigub....pole nagu linnapildis näinud eriti neid....äkki on mõni pikema kogemusega omanik kes saax natuke rohkem mulle sellest rattast pajatada või isegi sõitma minna mõnikord.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
R tuli algusest peale rooliamordiga, kas seda vaja on on teine asi. Ka S'il pole seda tegelikult vaja kui tsikkel korralikult ära "reguleerida".
Mõlemal pole tagaamort suurem asi ja soovitatav vahetada WP, Hyperpro või mõne muu sellise vastu.
TL spetsiifiline foorum: http://www.tlzone.net/forums/
Mõlemal pole tagaamort suurem asi ja soovitatav vahetada WP, Hyperpro või mõne muu sellise vastu.
TL spetsiifiline foorum: http://www.tlzone.net/forums/
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Jah, parandan ennast, mäletasin valesti, artikkel oli TL1000S-ist ja varajaste mudelite all peeti silmas 1997 pille.
highsider ehk ülevise on see, kus tagaamort ei toimi pädevalt ning tagarehv on väga aldis libisema minema ja paraku siis ka kohe uuesti haakuma, mis siis teeb tsiklist kiviheitemasina ja sõitjast kivi ...
Eelnevalt soovitatud tagaamordi vahetus oli tõepoolest lahendus asjale. Aga see kõik kehtis S-i kohta.
R on hoopis teine tubak. See oli esimene pill millega ma üle 200 sõitsin, muidugi oma varajastel piraadiaastatel
highsider ehk ülevise on see, kus tagaamort ei toimi pädevalt ning tagarehv on väga aldis libisema minema ja paraku siis ka kohe uuesti haakuma, mis siis teeb tsiklist kiviheitemasina ja sõitjast kivi ...
Eelnevalt soovitatud tagaamordi vahetus oli tõepoolest lahendus asjale. Aga see kõik kehtis S-i kohta.
R on hoopis teine tubak. See oli esimene pill millega ma üle 200 sõitsin, muidugi oma varajastel piraadiaastatel

-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
TnX kirjutas:Hehe, tegelt meil juba paar tsiklit siin mitu aastat...kuid see aasta pole veel kordagi välja jõudnud ajada.
Ja ma mõtlesin mul on kiire elutempo!


Hehee... kuna tegemist ei ole just kõige kiirema ja kõige ilusama rattaga, siis TL1000R/S valiku põhjuseid on tavaliselt 3:qwerin kirjutas:Kuna siin jutuks tulnud TL 1000S on hakanud huvitama. Samuti VTR 1000 FS, siis äkki omanikud kostavad siin nende kohta midagi või vähemalt toovad TL omaniiud enda valiku põhjused välja.
1. Mootori hea vääne juba madalalt
2. SOUND SOUND ja veelkord SOUND - seda muidugi sportkannudega

3. Fiiling, mis tekib kahe eelmise koosmõjul
Delta -> Voshod -> CBR 600 -> Z 750 -> TL1000R -> Buell -> SV1000 fighter
-
- Postitusi: 50
- Liitunud: 22 Nov 2003, 17:19
- Tsikkel: Suzuki TL 1000R; Buell XB12S
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 2 korda
Siin korralik ülevaade TL1000R kohta: http://www.motorpoint.com.au/Suzuki-TL1000R-98.asp
Ümber tõlkima ei viitsi hakata.
Ümber tõlkima ei viitsi hakata.
Suzuki TL 1000R
Buell XB12S Lightning
Buell XB12S Lightning
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.