Hälvik-autojuhid
-
Teema algataja
Kust sa selle totaalselt ülejõu ja 50 piiri välja lugesid? 50 on aga linnas sõitmise piirkiirus sellegipoolest
See on väga hea ja vigu andestav matkaratas. Mulle meeldib et masinal on suur jõu varu, et ma ei peaks a-sotsiaalselt kõrgete tuuridega liikuma...meeldib kruiisida ja tunda teatavat austust masina jõu vastu. Gaasi eriti andma ei kipu ja jõudu on ka madalalt. Kindlasti kujutate ka ette Mercedes 600 omanikku kes pidevalt gaasi vastu põrandat ei hoiagi, siis järgmine kord soovitate tal endale Peugeot osta? Minu valik esimeseks rattaks oli kas VFR750 või CBR900, valisin esimese. Kiirustega mul on üsnagi soe suhe tegelt, lihtsalt tsikli seljas uus ja linn on võõras tsiklimehe vaatenurgast. Umbes kolmandal päeval ei tundunud tegelt masin enam ulmevõimas, see aga ei tähenda ju et ma peaks hakkama järjest rohkem gaasi andma linnavahel
See on väga hea ja vigu andestav matkaratas. Mulle meeldib et masinal on suur jõu varu, et ma ei peaks a-sotsiaalselt kõrgete tuuridega liikuma...meeldib kruiisida ja tunda teatavat austust masina jõu vastu. Gaasi eriti andma ei kipu ja jõudu on ka madalalt. Kindlasti kujutate ka ette Mercedes 600 omanikku kes pidevalt gaasi vastu põrandat ei hoiagi, siis järgmine kord soovitate tal endale Peugeot osta? Minu valik esimeseks rattaks oli kas VFR750 või CBR900, valisin esimese. Kiirustega mul on üsnagi soe suhe tegelt, lihtsalt tsikli seljas uus ja linn on võõras tsiklimehe vaatenurgast. Umbes kolmandal päeval ei tundunud tegelt masin enam ulmevõimas, see aga ei tähenda ju et ma peaks hakkama järjest rohkem gaasi andma linnavahel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.