Suur mure enduuro käivitamisega
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Suur mure enduuro käivitamisega
Sai endale siis soetatud Suzuki DX 650 aastast 94, pill välimuselt väga korralik ja läbisõitu ainult ka 16000km sai itaalias järgi käidud.Tegemist siis 4t ühe pütaga pilliga,kõik ju tore aga mure järgmine. Pea võimatu on teda vändast käima saada kolme päeva jooksul pole kordagi õnnestunud.kompressioon kah meeletu, ainus võimalus kuidas käima läheb on tõmmates autoga ja ka siis algul teeb paugu ja alles siis käivitub, ja nii kogu aeg vänta annad kah paugub, tunne oleks nagu süüde oleks kole varajane, aga imelik on see kui käima läheb siis käib nagu maasikas pöörded paigas ei laineta, kiirendus hea ja kõik ok ja kui jälle välja suretada on ainuke võimalus riista käima saada autoga tõmbamine,äkki oskab keegi aidata.
-
Teema algataja
Mul sarnane probleem, vaata äkki saab kuskilt lisaõhku? Kas kui saad masina tööle, siis madalatel pööretel jureb välja? Mul on selline lugu et masin läheb tööle alles mingi 6000pöörde pealt (kokku vist 13 000) siis kui lased pöörded madalale sureb jälle välja. Mulle on öeldud et kas süüde vale või saab õhku. Aga süüdet ei saa reguleeride minu rattal (Kawa ar125) ja vahetan kõik tihendid ära, eks näeb mis siis saab.
Aga kas itaalias siis töötas ilusti?
Aga kas itaalias siis töötas ilusti?
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Kas vändast jõuad ikka mootorit korralikult ringi lüüa?
Kui süüde oleks varajane, siis oleks su jalg ammu katki, sest nii suur mootor kipub irmsama paugu tagasi lööma...
Äkki on probleem dekompressoris? See lihtsalt ei toimi ja sa ei jõua piisavalt kiiresti mootorit ringi lüüa, et käivituks.
Kuidas auto taga vedades käivitub? Paari pöördega või peab pikalt vedama?
Kui süüde oleks varajane, siis oleks su jalg ammu katki, sest nii suur mootor kipub irmsama paugu tagasi lööma...
Äkki on probleem dekompressoris? See lihtsalt ei toimi ja sa ei jõua piisavalt kiiresti mootorit ringi lüüa, et käivituks.
Kuidas auto taga vedades käivitub? Paari pöördega või peab pikalt vedama?
-
Teema algataja
Tal on lenksa peal hoob mis oluliselt kergendab käima löömist, see vist regullerib klape kuidagi et oleks kergem käima lüüa, kahjuks ei jaga neid enduurosid kick starteriga
Kui auto taga vedada on kompressoon samuti meeletu algul paned käigu siise siis selle nii nimetatud suss klapi alla ja tõmbad algul teeb paugu ja käivitub pikalt vedada pole vaja. Keegi tark mees rääki et pidavat olema selline asi et kui tsiklit algul käivitad pidavat süüde varasemaks minema et oleks lihtsam käivitada aga nii palju kui ma seda pilli uurisin pole vist selline asi võimalik ja süüdet kah minu teda reguleerida ei saa ja veel üks huvitav asi mida ma ennem näinud pole süüte süsteem on õli sees väga huvitav

-
Teema algataja
Pöörleva mootoriga deko näppimine võib kalliks minna, olenevalt selle lahendusest muidugi ka. Parem tee endale käivitamine selgeks, ilmselt hakkab siis vändast ka käima minema.Freelander kirjutas:Tal on lenksa peal hoob mis oluliselt kergendab käima löömist, see vist regullerib klape kuidagi et oleks kergem käima lüüa, kahjuks ei jaga neid enduurosid kick starterigaKui auto taga vedada on kompressoon samuti meeletu algul paned käigu siise siis selle nii nimetatud suss klapi alla ja tõmbad algul teeb paugu ja käivitub pikalt vedada pole vaja. Keegi tark mees rääki et pidavat olema selline asi et kui tsiklit algul käivitad pidavat süüde varasemaks minema et oleks lihtsam käivitada aga nii palju kui ma seda pilli uurisin pole vist selline asi võimalik ja süüdet kah minu teda reguleerida ei saa ja veel üks huvitav asi mida ma ennem näinud pole süüte süsteem on õli sees väga huvitav
Väike vihje: vajuta käivitusvänta nii kaua, kui jääb kinni nagu kännu taga, siis vajuta deko hooba ja suru vändaga kolb surnud seisust üle (u. veerand jalgstarteri käiku), siis lase deko lahti, lase jalgstarter oma kohale üles tagasi ja viruta terav tugev löök starterile. See elukas

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Nagu aru saan, võtsid sa omale Dakar versiooni, millel pole ei el.starterit ega ka akut(EDIT: ehh, aku on ikka peal siiski)?Vanemate KTM'ide omanikud teavad palju rääkida vändatagumisest.Seal on oma lüke, kuidas seda teha.Siinkohal olen mina kuss, sest mina ei mäleta, mis pidi see nüüd käis - klapp tuli välja tõmmata, näppida vänta, kuniks leiad nn. "magusa koha", siis peaks klapp ise tagasi hüppama??? ning anna aga piki hooba kuuma.
Nii, keegi nüüd aidake mind ja teist inimest

Nii, keegi nüüd aidake mind ja teist inimest

Viimati muutis Primo, 04 Juun 2007, 11:22, muudetud 1 kord kokku.
Challenge the Adventure.Ride The World
Ei ole talle vaja sellist drilliFreelander kirjutas:jah on küll selline hoob olen proovinud nii ja naa minu käivitamise juures algul löön klapp all ette noo nii kümme korda siis süüde sisse klapp peale ja vänta klapp ise läheb mingi aeg tagant automaatselt ära. Ma ei saa aru tal on aku peal ja veel kaks küünalt peaks nagu paugust minema


SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui eelmine omanik selle käima lõi ja sina mitte, siis suure tõenäosusega on asi ikka lööjas. Isegi ei saanud sõbra lc4-ja kuidagi alguses käima, sellel ka peal se "soss-klapp". Omanik ise pani laksust. Aga räägitakse, et harjutamine teeb meistriks, tao tao, see ju ka päris hea trenn. Võtab isegi lauba märjaks (ja hinge teeb ka täis
)

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
Teema algataja
Kõik algab tsikli heast tehnilisest seisukorrast. Vändast käivitamisel on näiteks oluline, et klapivahed oleksid korras, muidu ei taha käima minna. Kui vedades läheb kergelt käima ja töötab hästi, siis pole muud kui pead nipi kätte saama, kuidas käivitada. Kriitilised tingimused:
1. käivitamisel gaasirutskat ei näpi!
2. külma mootori korral tooreklapp välja, sooja puhul seda ei näpi!
3. deko abil keeruta kolb üle ülemise surnud asendi, siis vänt kõige ülemisse asendisse tagasi ja löö kiirelt&jõuliselt vänta alla. Korda seni, kuni oled surmväsinud või mootor käib.
4. kes ütles, et tsiklimehe elu peab kerge olema
1. käivitamisel gaasirutskat ei näpi!
2. külma mootori korral tooreklapp välja, sooja puhul seda ei näpi!
3. deko abil keeruta kolb üle ülemise surnud asendi, siis vänt kõige ülemisse asendisse tagasi ja löö kiirelt&jõuliselt vänta alla. Korda seni, kuni oled surmväsinud või mootor käib.
4. kes ütles, et tsiklimehe elu peab kerge olema

Kui sa Sanga 3. punktist aru ei saanud, siis ülemine surnud seis on see hetk, kui vända vajutamine on kõige raskem. Sellel hetkel tõmbad dekompressiooni nupu alla ning õrnalt lükkad vänta, et mootor läheks pisut üle selle raske kohe. Siis pole muud kui lased dekompressiooni nupu lahti ning annad vändale oma parima.
Ja mis puutub vända löömisesse, siis ma olen näinud paari inimest, kes sõna otseses mõttes LÖÖVAD vänta. Selline asi on kurjast! Jalg on koguaeg vända peal ning rakendad kogu oma keha massi, et seda võimalikult tugevalt alla suruda. Aga loodetavasti teedki sina seda nii
Ja mis puutub vända löömisesse, siis ma olen näinud paari inimest, kes sõna otseses mõttes LÖÖVAD vänta. Selline asi on kurjast! Jalg on koguaeg vända peal ning rakendad kogu oma keha massi, et seda võimalikult tugevalt alla suruda. Aga loodetavasti teedki sina seda nii

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Alustuseks ütlen, et mul on LC4, ilma el. starterita. Oi kuidas ma olen sellega vaeva näinud, aga nüüd läheb paugust. Minu soovitused:
Kõigepealt kontrolli küünal üle. Ära tee kraani lahti ennem käimalöömist. Kui sõidust tuled, keera kraan ennem kinni ja alles siis sureta välja. Gaasi EI näpi. Sõbrad ka ei näpi, kes niisama tsiklit uudistavad. Kui lööd ratta kõrvalt, mitte pealt, otsi veidi kõrgem koht, näiteks äärekivi, nii on jalal kergem lüüa. Lase klapp lahti ja löö mõned korrad läbi, siis klapp kinni ja vajuta vaikselt, kuni kätte jõuab "raske" koht. Siis lase üks nõks üle sealt avatud klapi abil, siis klapp kinni, vänt üles ja täiega vänta, teravalt ja lõpuni. Ma olen suht kindel, et sul on see harjutamise asi, mul ka ei läinud, nüüd läheb kergelt.
NB! Eriti oluline on üles leida õige koht, kust lüüa, muidu jäädki peksma. Sa proovi mingi vändavend leida, kellel asi käpas ja näitab sulle ette, kuidas õige on.
Kõigepealt kontrolli küünal üle. Ära tee kraani lahti ennem käimalöömist. Kui sõidust tuled, keera kraan ennem kinni ja alles siis sureta välja. Gaasi EI näpi. Sõbrad ka ei näpi, kes niisama tsiklit uudistavad. Kui lööd ratta kõrvalt, mitte pealt, otsi veidi kõrgem koht, näiteks äärekivi, nii on jalal kergem lüüa. Lase klapp lahti ja löö mõned korrad läbi, siis klapp kinni ja vajuta vaikselt, kuni kätte jõuab "raske" koht. Siis lase üks nõks üle sealt avatud klapi abil, siis klapp kinni, vänt üles ja täiega vänta, teravalt ja lõpuni. Ma olen suht kindel, et sul on see harjutamise asi, mul ka ei läinud, nüüd läheb kergelt.
NB! Eriti oluline on üles leida õige koht, kust lüüa, muidu jäädki peksma. Sa proovi mingi vändavend leida, kellel asi käpas ja näitab sulle ette, kuidas õige on.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Minu TTR-l on automaatne dekompressiooni süstem.....mis paraku hetkel on katki (tross andis otsad)....seal on nii, et poole vända käigu peal käib klõks, ehk siis anab märku, et nyyd on üle ü.s.s-i, siis lasen vända üles ja tuld.....hetkel kui see dekompressi süstem puru, pean jalaga tunnetama seda ü.s.s.....ei ole probleemi....alguses oli küll....siis kui see tross otsad andis....alguses surun vänta aeglaselt kuni raske kohani.....siis lasen väna üles ja siis surun jalaga veel nati nii tunde järgi.....et jaksaks üle lüüa....ja siis vänt järsu ja jõulise liigutusega põhjani.....(nii nagu naiselegi vahest).....ja nii ta mul käima lähebki...matsust.....soojast peast toorest ja gaasi ei näpi....külmast peast toore klapp kinni ja samuti gaasi ei näpi....laksust iga kell läheb....ptüi ptüi ptüi.....vot nii!!!
võibolla on murega kodanikul seda putru vähe sees?? vanemad olijad kindlasti teavad näidet K2bist....ei old ju probleemi ratast (TT) käima saada....või mis? ja ega ma ka käbist palju suurem ole;)
jõudu ja edu
võibolla on murega kodanikul seda putru vähe sees?? vanemad olijad kindlasti teavad näidet K2bist....ei old ju probleemi ratast (TT) käima saada....või mis? ja ega ma ka käbist palju suurem ole;)
jõudu ja edu
https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Raigo kirjutas:.ja siis vänt järsu ja jõulise liigutusega põhjani.....(nii nagu naiselegi vahest).
IRW
üldjuhul siis poole põhjani ?
üldjuhul siis mitte nii järsu ja jõulise liigutusega...aga ikka põhjani!!!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Esimene asi võiks olla karburaatori puhastus ja küünla vahetus.....seejärel külmast peast toores peale ja gaasi ei näpi.Deko hoob alla ja vajutad vaikselt vändale nii kaua, kuni hoob üles tõuseb.Seejärel lased vändal üles tõusta ja lööd tugeva terava löögiga vända alla......nii peaks minema küll.Kui ei lähe korda uuesti.Kui deko ei tööta, siis otsid jalaga survetakti üles ja lükkad vändaga nii kaua,kuni ületad raske punkti.........seejärel tõmbad vända üles ja annad jalaga kõva laksu peale.Ettevaatust löömisel!Pead olema kindel,et survetakt on ületatud.......kui survetakt tuleb poole löögi pealt jääb vänt kinni ja võid oma jalakese korralikult ära lõhkuda,eriti kui löök(jalg) on tugev.Ega ei peagi kohe käima minema.Mul KTM läheb külmalt peale kolmandat-neljandat lööki käima.....soojalt poolest matsust.Korras rattal tehakse kraan ikka enne käima löömise protseduuri lahti........muidugi on ka erandeid.Harjutamine teeb meistriks ja küll sa peale mõningat kasutamist oma ratta kõik nipid selgeks saad.Ratas on nagu naised.....kepp käib ikka ühtemoodi ,aga igale indiviidile tuleb erineval viisil läheneda,enne kui kätte saab(käima läheb):lol: .Aga enne löömist tuleb ikka putru süüa...vedala jalaga jäädki tampima....löök olgu kiire ja terav.Edu Sulle!
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
-
Teema algataja
Suured tänud kõigile aitajatele, eile sai siis küünlad ära vahetatud ja statoilist 98 toodud, asi nyyd paranes nii palju et enam ei peagi vedama, probleemid külmalt käivitamisega, tuleb teha nii öelda 5. kümne löögist roundi kokku siis 50 et käivituks ja ikka sama asi enne seda kui käima tahab minna teeb paugu siis saad aru et kuskil kahe kolme löögi pärast käima läheb ja nii iga kord, aga nüüd on vähemalt soojast peast käivitamine lihtsam viienda korraga ikka käivitub. Sai eile käidud krossi ässa nikopensiuse juures see pakkus välja et kiirendus pump ei toimi, sai karbus lahti kruvitud aga krt tundub et sellel isendil sellist vidinat pole, ja nüüd siis küsimus on keegi kursis kas peab kiirenduspump suzuki dr650nesel olema????
Ma vaataks üle klapivahed. Ja segukruvi asendi kruviks manuaalis soovitatuks (tavaliselt umbes 1,5-2 pööret välja). Kontrolli ka seda, et mootor ei imeks karpa kinnituse vahelt lisaõhku (jookse mootor käima ja pritsi ohtralt WD40 karpa ühenduse juurde. Kui mootor hakkab suitsema või sureb üldse välja, siis on ühendus ebatihe).
Kiirenduspump ei tohiks käivitamisel mingi tegija olla.
Kiirenduspump ei tohiks käivitamisel mingi tegija olla.
-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Kui lubama hakkab, siis ei tohi gaasi anda kohe, muidu kooleb maha. Ja kraan kinni. Ma arvan, et tehniline pool on 1 asi, aga teine on su oma vilumus. Küll sul tulema hakkabFreelander kirjutas:asi nyyd paranes nii palju et enam ei peagi vedama, probleemid külmalt käivitamisega, tuleb teha nii öelda 5. kümne löögist roundi kokku siis 50 et käivituks ja ikka sama asi enne seda kui käima tahab minna teeb paugu siis saad aru et kuskil kahe kolme löögi pärast käima läheb

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.