Hälvik-autojuhid
Põhimõtteliselt pole õige peedistada inimest kes käitub seadusekuulekalt, nimetada teda venijaks, tatiks, piidriks või kuidas iganes
Ometigi on tõde selles, et sõites ühtlaselt +10km/h liiklusvoolus on ohutuse seisukohalt ääretult mõistlik tegevus. Eriti, kui kummaski suunas on ainult üks sõidurida. Sellega on päri ka kaasliiklejad, politsei kui ka eksaminaator.
Olen teinud nii oma õppesõidud kui ka kõik eksamid lastes rahulikult ühtses liiklusvoolus (seega siis +10 km/h) ja pole kellelgi kobisemist olnud. Lahendanud ümberreastumise tugeva kiirenduse ja "auku sissekeeramisega" ja saanud seepeale positiivset tagasisidet. Lühidalt – käitudes liikuses võrdväärse kaasliiklejana on hinnang sinu tegevusele oluliselt positiivsem, kui teinekord piinliku täpsusega eeskirja täites.
Liikleja, kelle jaoks +10 km/h on kihutamine, ei ole sobilik liiklusesse – ta sõidab ilmselt oma võimete piiril ja võib iga hetk olla iseendale ja teistele ohtlik, kuna tal puudub nn. "oskuste varu".
Tagant tulevate troppide vastu aitab rahulik närv ja allumatus provokatsioonile. Eriti, kui sa pole ohuolukorras võimeline eest ära sõitma.
Ometigi on tõde selles, et sõites ühtlaselt +10km/h liiklusvoolus on ohutuse seisukohalt ääretult mõistlik tegevus. Eriti, kui kummaski suunas on ainult üks sõidurida. Sellega on päri ka kaasliiklejad, politsei kui ka eksaminaator.
Olen teinud nii oma õppesõidud kui ka kõik eksamid lastes rahulikult ühtses liiklusvoolus (seega siis +10 km/h) ja pole kellelgi kobisemist olnud. Lahendanud ümberreastumise tugeva kiirenduse ja "auku sissekeeramisega" ja saanud seepeale positiivset tagasisidet. Lühidalt – käitudes liikuses võrdväärse kaasliiklejana on hinnang sinu tegevusele oluliselt positiivsem, kui teinekord piinliku täpsusega eeskirja täites.
Liikleja, kelle jaoks +10 km/h on kihutamine, ei ole sobilik liiklusesse – ta sõidab ilmselt oma võimete piiril ja võib iga hetk olla iseendale ja teistele ohtlik, kuna tal puudub nn. "oskuste varu".
Tagant tulevate troppide vastu aitab rahulik närv ja allumatus provokatsioonile. Eriti, kui sa pole ohuolukorras võimeline eest ära sõitma.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.