Kuidas sõiduhirmust üle saada?
-
Teema algataja
Tegelikult on ratta püsti tõstmisel rohkem abiks õige tehnika kui musklijõud.
Kõige tugevamad lihased on jalgades, mitte kätes ja lenksust sikutades on 200kg kaaluvat "kerget" ratast üsna raske püsti saada isegi suurel ja tugeval meesterahval.
Õige tõstmistehnika on selline, et kükitad ratta kõrvale maha, ise seljaga ratta poole, toetad taguotsa vastu sadulat, haarad kätega raamist, tagasõitja sangadest jms. mis kätte juhtub kinni ja tõstad jalalihaseid kasutades ratta maast lahti ning siis trügid ettevaatlikult (et teisele poole üle ei lendaks) jalgadega tõugates ja tagurpidi sammudes ratta püsti. Mida rohkem ratas püsti on, seda kergemaks ta muutub, kuna seda suurem osa kaalust langeb ratastele.
Sedasi on väikesed naisterahvad ka 400kg kaaluva GoldWingi püsti saanud. Ainuke häda on libeda mudase pinnase peal, siis võib ratas lihtsalt külg ees libisema hakata ja tehnika ei tööta, aga enamasti ikka jõuab ta libisedes lõpuks veidi paremini pidava pinnani, kus saab ta püsti "trügida".
Püsti hoidmise võimekuse tagamiseks peab jälgima seda, et sadulas istudes mõlemad jalad täistallaga maha ulatuvad, kui ei, siis on ratas liiga kõrge (ok, krossikas on erand).
Kõige tugevamad lihased on jalgades, mitte kätes ja lenksust sikutades on 200kg kaaluvat "kerget" ratast üsna raske püsti saada isegi suurel ja tugeval meesterahval.
Õige tõstmistehnika on selline, et kükitad ratta kõrvale maha, ise seljaga ratta poole, toetad taguotsa vastu sadulat, haarad kätega raamist, tagasõitja sangadest jms. mis kätte juhtub kinni ja tõstad jalalihaseid kasutades ratta maast lahti ning siis trügid ettevaatlikult (et teisele poole üle ei lendaks) jalgadega tõugates ja tagurpidi sammudes ratta püsti. Mida rohkem ratas püsti on, seda kergemaks ta muutub, kuna seda suurem osa kaalust langeb ratastele.
Sedasi on väikesed naisterahvad ka 400kg kaaluva GoldWingi püsti saanud. Ainuke häda on libeda mudase pinnase peal, siis võib ratas lihtsalt külg ees libisema hakata ja tehnika ei tööta, aga enamasti ikka jõuab ta libisedes lõpuks veidi paremini pidava pinnani, kus saab ta püsti "trügida".
Püsti hoidmise võimekuse tagamiseks peab jälgima seda, et sadulas istudes mõlemad jalad täistallaga maha ulatuvad, kui ei, siis on ratas liiga kõrge (ok, krossikas on erand).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.