Riverman treeninglaager. TOIMUB laupäeval
viuavaua, et kui rehvid on juba lõpuni kulund ei ole rehvis asi, sa ta rehve nägid ve
kutt ostis kasutatud slikkid minu käest millega ma brnos sõitsin ja no ta juba teist treeningpäeva nendega peal, ja no otsas mis otsas ja kui pidamist pole siis lihtne analüüsi tulemus et kui pidamist pole siis pill läheb lihtsamini slide jne jne ja lõpuks siis kahjuks alt ära, seega tema analüüsi tulemus et rehv vajab vahetamist on kõige tõesem.
kukkumise põhjuseid võib olla miljon, alustades selles et juht on vähe maganud, lõppetades valede rehvirõhkude jne asjadega, seega peab ringrajal ikka pill ja mees mõlemad ise olema heas korras ja vormis.

kukkumise põhjuseid võib olla miljon, alustades selles et juht on vähe maganud, lõppetades valede rehvirõhkude jne asjadega, seega peab ringrajal ikka pill ja mees mõlemad ise olema heas korras ja vormis.
Olts kirjutas:Selge, et rehv peab korralik olema, kuid kukkumise puhul analüüsi põhjuseid ja püüa aru saada, mis sa valesti tegid, et mitte seda viga korrata. Enamasti on kukkumises süüdi ikka juht, mitte ratas või rehvid. Sama ka mgm-le. Kolm kukkumist kahe nädala jooksul võib tervisele hakataSteelrider kirjutas:Igatahes on läbi valusate kogemuste selgeks saanud, et investeeringuid rehvidesse tuleb suurendada.Loe ja mõtle Randmevääne läbi. Kiiresti sõitmiseks on vaja ka teadmisi sõidu olemusest, muidu võib tegeleda lihtsalt kihutamisega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.