Riverman treeninglaager. TOIMUB laupäeval
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Kes ome siis kohal on seal?
Ja siuke uudis ka, et ajavõtusüsteem vist korda saadud ja ome sinna katsetama tullakse arvatavasti
Ja siuke uudis ka, et ajavõtusüsteem vist korda saadud ja ome sinna katsetama tullakse arvatavasti

Viimati muutis anni, 01 Juun 2007, 17:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Kolm kukkumist oli. Ma ei salli, kui minuga ei arvestata 
Igatahes on läbi valusate kogemuste selgeks saanud, et investeeringuid rehvidesse tuleb suurendada.
Muidu oli tore, aga selle tuule oli keegi nagu kiusupärast kohale toonud...
Kuidas kukkunute tervis on?

Igatahes on läbi valusate kogemuste selgeks saanud, et investeeringuid rehvidesse tuleb suurendada.
Muidu oli tore, aga selle tuule oli keegi nagu kiusupärast kohale toonud...
Kuidas kukkunute tervis on?
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
- Tsikkel: cbr600rr
- Asukoht: eesti tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
nii käidud! Hea oli sõita,kuigi olen veel aeglane - nii 1.11 aeg. Aga mgm kah kaks korda rajalt välja küllili aga ikka edasi TUBLI Ootan järgmist korda juba.
5280088
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
Mina olin üks kukkujatest. Puhas enda sõiduviga. Esimest korda elus sai teadvus kaotatud.
Muretsemiseks pole põhjust, kõik need kehaosad, mis praegu valutavad, saavad kindlasti terveks. Tänan toredat medbrigaadi ja kõiki, kes mu asjad rajalt kokku korjasid. Mu armas Shoei kiiver läheb mahakandmisele, see nägi välja nagu kooritud sibul.
1.02 tuleb juba üsna lihtsalt, nüüd peaks natuke rohkem gaasi peal hoidma, juba hakkab hoog tulema.
Tore üritus oli.
Sverre
Muretsemiseks pole põhjust, kõik need kehaosad, mis praegu valutavad, saavad kindlasti terveks. Tänan toredat medbrigaadi ja kõiki, kes mu asjad rajalt kokku korjasid. Mu armas Shoei kiiver läheb mahakandmisele, see nägi välja nagu kooritud sibul.

1.02 tuleb juba üsna lihtsalt, nüüd peaks natuke rohkem gaasi peal hoidma, juba hakkab hoog tulema.
Tore üritus oli.
Sverre
Sverre kirjutas:Mina olin üks kukkujatest. Puhas enda sõiduviga. Esimest korda elus sai teadvus kaotatud.
Muretsemiseks pole põhjust, kõik need kehaosad, mis praegu valutavad, saavad kindlasti terveks. Tänan toredat medbrigaadi ja kõiki, kes mu asjad rajalt kokku korjasid. Mu armas Shoei kiiver läheb mahakandmisele, see nägi välja nagu kooritud sibul.
1.02 tuleb juba üsna lihtsalt, nüüd peaks natuke rohkem gaasi peal hoidma, juba hakkab hoog tulema.
Tore üritus oli.
Sverre
Ja mina veel vaatasin, et nagu Sinu ratas, aga võõrad kujud ümber Su ratta

Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S
Tip top, kõik korras. sõbrad tõid ratta ära.
paari nädala pärast olen jälle rajal.
mis kombest ja kiivrist sai: pildid www.zone.ee/ferre
garaazhi ratast vaatama veel ei julge minna...

paari nädala pärast olen jälle rajal.
mis kombest ja kiivrist sai: pildid www.zone.ee/ferre
garaazhi ratast vaatama veel ei julge minna...

Selge, et rehv peab korralik olema, kuid kukkumise puhul analüüsi põhjuseid ja püüa aru saada, mis sa valesti tegid, et mitte seda viga korrata. Enamasti on kukkumises süüdi ikka juht, mitte ratas või rehvid. Sama ka mgm-le. Kolm kukkumist kahe nädala jooksul võib tervisele hakataSteelrider kirjutas:Igatahes on läbi valusate kogemuste selgeks saanud, et investeeringuid rehvidesse tuleb suurendada.

viuavaua, et kui rehvid on juba lõpuni kulund ei ole rehvis asi, sa ta rehve nägid ve
kutt ostis kasutatud slikkid minu käest millega ma brnos sõitsin ja no ta juba teist treeningpäeva nendega peal, ja no otsas mis otsas ja kui pidamist pole siis lihtne analüüsi tulemus et kui pidamist pole siis pill läheb lihtsamini slide jne jne ja lõpuks siis kahjuks alt ära, seega tema analüüsi tulemus et rehv vajab vahetamist on kõige tõesem.
kukkumise põhjuseid võib olla miljon, alustades selles et juht on vähe maganud, lõppetades valede rehvirõhkude jne asjadega, seega peab ringrajal ikka pill ja mees mõlemad ise olema heas korras ja vormis.

kukkumise põhjuseid võib olla miljon, alustades selles et juht on vähe maganud, lõppetades valede rehvirõhkude jne asjadega, seega peab ringrajal ikka pill ja mees mõlemad ise olema heas korras ja vormis.
Olts kirjutas:Selge, et rehv peab korralik olema, kuid kukkumise puhul analüüsi põhjuseid ja püüa aru saada, mis sa valesti tegid, et mitte seda viga korrata. Enamasti on kukkumises süüdi ikka juht, mitte ratas või rehvid. Sama ka mgm-le. Kolm kukkumist kahe nädala jooksul võib tervisele hakataSteelrider kirjutas:Igatahes on läbi valusate kogemuste selgeks saanud, et investeeringuid rehvidesse tuleb suurendada.Loe ja mõtle Randmevääne läbi. Kiiresti sõitmiseks on vaja ka teadmisi sõidu olemusest, muidu võib tegeleda lihtsalt kihutamisega.
Ärme nüüd siiis norima ka hakka!!!mqs kirjutas:Ma usun, et uus kontonimi Matsu-Margus ei oleks just paha nimi;)Mina pigem arvan et olen ka läbi kukkumiste midagi õppinud!! Ja minu kukkumised õnneks veel on rohkem rahakotile kahjulikud kui tervisele!!
Nii et areng ma usun et toimub!!


-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Mina üritaks igatahes sellest korke-style'ist lahti saada ning edaspidi kukkumisi vältida.
Positiivne on see, et talve jooksul tsikli külge ehitatud kukkumiskaitsmed on ennast 100% tõestanud, kahjud on olnud minimaalsed.
Positiivne on see, et talve jooksul tsikli külge ehitatud kukkumiskaitsmed on ennast 100% tõestanud, kahjud on olnud minimaalsed.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.