Aquila road cat
-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
- Tsikkel: Suzuki 650
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
käisin täna seal proovimas. must oli vigase starteriga, punane aga korralik. sain ka proovisõitu teha...
et mis siis oskan öelda, olen omanud ATM-i seda tavalist ja sellega sõites oli ta veits vedel, kuna kaalu on mul ka taga. road cat-il on raam teistsuguse ehitusega ja pikem, samas on ka tagaamordid tugevamad.
tagaamordid on reguleeritavad, saab lasta tagaotsa madalamaks ja teha kõrgemaks. minu kasvu juures (172) oli lenks piisaval kaugusel ja kõrgusel, pöörates põlved ette ei jäänud. seda ka siis kui mu 193cm pikkune sõber sellega sõitis. üldvõttes eemalt titeratta välimust ei jäänud. osatud on ta ikka üsna stiilseks teha ja seda näitas ka elav huvi asja vastu kohapeal.
sõidul jättis üsnagi kindla mulje võrreldes siis igasugu pocketeid jms sõitvaid meelehärme.. kuna asi uus, siis loomulikult ka igatepidi kinni poodud, kuid juba sai ka vihjeid kuidas vabaneda nendest puudustest.
meeldis spido ja selle sini-punane valgustus numbrite alt. läbisõitu näitab alt, need on punased kandilised numbrid. el. ja kickstarter, käib ilusa podinaga. mootor atm-ilt, 50cm3 ja neljase kastiga käigud nagu ikka kõik alla. neljas piiratud, et kohe esimesele ei kiksaks.
omab eu serti, tohib liigelda avalikus liikluses. kõik tuled-viled toimivad.
ühesõnaga, mulle meeldis ja mõlgutan juba vaikselt ostumõtteid
et mis siis oskan öelda, olen omanud ATM-i seda tavalist ja sellega sõites oli ta veits vedel, kuna kaalu on mul ka taga. road cat-il on raam teistsuguse ehitusega ja pikem, samas on ka tagaamordid tugevamad.
tagaamordid on reguleeritavad, saab lasta tagaotsa madalamaks ja teha kõrgemaks. minu kasvu juures (172) oli lenks piisaval kaugusel ja kõrgusel, pöörates põlved ette ei jäänud. seda ka siis kui mu 193cm pikkune sõber sellega sõitis. üldvõttes eemalt titeratta välimust ei jäänud. osatud on ta ikka üsna stiilseks teha ja seda näitas ka elav huvi asja vastu kohapeal.
sõidul jättis üsnagi kindla mulje võrreldes siis igasugu pocketeid jms sõitvaid meelehärme.. kuna asi uus, siis loomulikult ka igatepidi kinni poodud, kuid juba sai ka vihjeid kuidas vabaneda nendest puudustest.
meeldis spido ja selle sini-punane valgustus numbrite alt. läbisõitu näitab alt, need on punased kandilised numbrid. el. ja kickstarter, käib ilusa podinaga. mootor atm-ilt, 50cm3 ja neljase kastiga käigud nagu ikka kõik alla. neljas piiratud, et kohe esimesele ei kiksaks.
omab eu serti, tohib liigelda avalikus liikluses. kõik tuled-viled toimivad.
ühesõnaga, mulle meeldis ja mõlgutan juba vaikselt ostumõtteid

Suzuki 650 K7
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.