Näpunäiteid ja kogemusi turvaliseks liiklemiseks mootorrattaga...?!
-
Teema algataja
Tänud vastuste ja elava vestluse eest!
Hulljulgusega ja üle pingutamisega vast probleeme pole... etteaatlikust ja ettenägelikkust on kah seni piisanud... ...seni
See Sys'i pandud link oli õpetlik-tänud!
Küsimus veel tagapiduri kasutamise kohta... Ise olen seni rolleriga ja alguses ka suure tsikliga sõites kasutanud suht palju tagapidurit. Kuid samas on mitmed vanad sõitjad öelnud, et tagapidur unusta ära-eriti suurtel kiirustel. Samas see muidugi õige,eriti kui otse sõit käsil aga ma ka ise sama meelt,et aeglasel sõidul ja liikuval pinnasel(kruus,liiv) peaks tagapidur turvalisem olema?
Kuidas kogenumad arvavad?
Ja näiteks veel küssa,et mis teete siis kui tavalises kurvis normaalse kiirusega(80-90km/h) sõites avastate, et teemehed on hoolega teed parandanud ja kurv mõnusalt lahtist kruusa täis
Tervitades Andyvana
Hulljulgusega ja üle pingutamisega vast probleeme pole... etteaatlikust ja ettenägelikkust on kah seni piisanud... ...seni

See Sys'i pandud link oli õpetlik-tänud!
Küsimus veel tagapiduri kasutamise kohta... Ise olen seni rolleriga ja alguses ka suure tsikliga sõites kasutanud suht palju tagapidurit. Kuid samas on mitmed vanad sõitjad öelnud, et tagapidur unusta ära-eriti suurtel kiirustel. Samas see muidugi õige,eriti kui otse sõit käsil aga ma ka ise sama meelt,et aeglasel sõidul ja liikuval pinnasel(kruus,liiv) peaks tagapidur turvalisem olema?
Kuidas kogenumad arvavad?
Ja näiteks veel küssa,et mis teete siis kui tavalises kurvis normaalse kiirusega(80-90km/h) sõites avastate, et teemehed on hoolega teed parandanud ja kurv mõnusalt lahtist kruusa täis

Tervitades Andyvana
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.