Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Mõtlesin, et jagan tiba juttu üle pika aja jälle neljataktilise kohta... tegelikult siis juba talvel sai asi ette võetud. Mis nimelt. Eelmine hooaeg sai peale kruvitud suurem silindrikomplekt. Tulemusega jäin suht rahule aga. Jäi kripeldama seik, et komplekt suurema silindri ja kolviga küll, kuid kaas seeeest ikka sama, 50 kuubukulise suuruste sisse-ja väljalaske kanalitega. Miks? Ei tea. Mis siis ikka, mõtlesin asja natu silindri-kolvile ´sobivamaks´ aidata. Kõigepealt läksin leegitoru kallale. Too ju jube pliiats. Sai siit biker-i kaudu soetatud Keeway Hurricane leegitoru. Tollel sama summuti, mis Freedo2-l ja seega summutikinnitus sama. Asja kättesaades tuli välja, et ka silindripoolne ots täiesti sobiv. Ümbertegemist vajas ainult siis vahepealne osa. Aitas mind nn veneaegne raudvoodi konstrukstsioon. Tulemuseks sai siis originaali ca 18mm läbimõõdu asemel ca 24mm leegitoru. Edasi. Läksin sisselaske kollektori kallale. Minifrees oli hea abiline. Kahjuks pole uusi mõõte kirja pannud, aga suuremaks sa asi küll. Lausa poleeritud, kuigi targemad räägivad, et poleeritud ei olegi nii hea. Karedam pidavat paremini gaase niiöelda keerutama panema. Siis sai juba silindripea kallale mindud. Avastasin ,et üleminek kollektorist ei jookse üldse kokku. Ilusti sai asi kokku jooksma pandud ja kanal ´põlve´järgi suuremaks-sobilikumaks aetud. Väljalskekanaliga tegin sama asja. Targad onud nimetavad sellist teguviisi vist portimiseks või nii...nõnnaks valmis vist. Kevad ka tuli vahepeal ja muidugi tahtmine ju asja proovida. Sai proovitud. Hea tegelikult sai. Käivitub ja tühikäik ilus. Masin tõepoolest ´hingab´palju paremini. Paranes ka dünaamika. Jõudu rohkem. Ühtlaselt kiirendabja läheb suht ilusti 70km/h. 60km/h pealt rutskat põhja keerates tunned, et läheb. Eriti ei takista enam ka vastutuuled. Rügab ilusti. Soodsate tuuleoludega 80km/h(spido järgi) nii 80kg kaalu juures tuleb lihtsalt. Enne sättimist oli mul teatud teelõik kiirenduse tsekkamiseks. Varem teatud vahemaa läbimisel oli kiirus nii 50km/h, nüüd 65km/h. Nüüdseks siis põlveotsas sätitud joller sõitnud üle tuhande km. Isegi naispool räägib, et teine tubakas kohe
Kõik okei. Nüüd mõtlen tasapisi tulemuste üle, mis võib kaasa tuua muutuva süütenurgaga CDI. Vaatab. Annan teada, kui asi soetatud ja proovitud. Tegelikult ping teab täpselt.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.