navigatsiooniseade
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 85
- Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:18
- Tsikkel: Emmaljunga Mondial Duo Combi '
- Asukoht: Tallinn
Explorist XL
Tervist
Olen viimasel ajal pühendanud aega teemale GPS.
Valida on siis:
1. GPS (tugev, ilmastikukindel)
2. Navigaator (ei oma kogemust)
3. PDA (ei oma kogemust)
Endal kogemus GPS-dega-
http://www.mapist.com.tr/images/GPSKars ... 0-Gold.jpg
1. Magellan Explorist 600. (eelmine GPS)
Väike ekraan ja magellani oma aku.
2. Magellan Explorist XL (Praegune)
Suur ekraan ja AA-tüüpi akud. Autos kasutamiseks koos hoidjaga päris mugav. Tsiklil on abiks suht suur ekraan - aga jah ilma välise toiteta suht tülikas. Valgustusega ei ole ta vastupidavus just eriti kiita.
Hind Eestis alates 9200kr / Usast (Ebay) kuskil 5000kr.
Ja nüüd tähtsaim - kaardimajandus.
Kui plaanis Eestis seigelda siis on kõik OK. Kui mujal siis siiras kaastunne.
1. Eesti - Magellanile Eesti detailkaart 950kr.
http://www.waypoint.ee/
2. Euroopa ja maailm
Magellan World Basemap - ehk Põhikaart. A la Tallinn-Tartu mnt.
Magellan Mapsend Directroute Europe. Detailkaart Euroopast. Linnatänavad ja muu.
Suht nõrk. Ja üldse see Magellani tarkvara on ajast ja arust. Ja ostad 2500kr Euroopa kaardid ja avastad, et Euroopas on suht vähe riike. Ja ei hakka igas arvutis kohe tööle. Ja update lihtsalt ei ole.
Ja kaardi ruudu suurus mida ta defaultis teha laseb on a la Saaremaa. Väike modifikatsioon ühes failis ja saab teha nt terve Prantsusmaa kaardi ja selle GPS-i suruda. (Default 32MB - väikse muudatusega 1GB kaart) Katsetasin 490MB kaardiga ka Explorist XL jäi ellu ja toimib)
3. "Custom" kaardid. Kaardid, mida ise saab teha.
Magellan versus Garmin.
Garmini kaarte on loodud kasutajate poolt aastaid. Vaata siit: http://mapcenter.cgpsmapper.com/catalogue.php
Ja üldiselt mõtle välja mingi maailmakoht ja leiad kaarte Garminile. (Venemaa jne, jne). Garmini eeliseks ongi see, et nn. isetehtud kaarte on saanud teha aastaid. Magellanile aga on saanud seda teha suht vähe aega.
Ja ütleme nii, et Magellanile ei ole praktiliselt muid kaarte kui Magellani enda toodetud. Nüüd ma siis raiskan aega, et leida mõistlik võimalus teha Garmini kaartidest Magellani kaarte. Head tulemust siiani ei ole.
Infot saab siit: http://www.msh-tools.com/
4. Merekaardid - OK.
Nii, et praegu arvatavasti kaaluks Garmini soetamist. Ja seda just kaartide pärast. Magellan on nagu Tsikkel ilma bensiinita... Kas on Garmini kasutajaid - millised on teie kommentaarid ?
Selline siis väike kokkuvõte oma kogemustest. Kommentaarid ja kaasamõtlemised teretulnud
Lugupidamisega,
Jaan Magellani kasutaja
Olen viimasel ajal pühendanud aega teemale GPS.
Valida on siis:
1. GPS (tugev, ilmastikukindel)
2. Navigaator (ei oma kogemust)
3. PDA (ei oma kogemust)
Endal kogemus GPS-dega-
http://www.mapist.com.tr/images/GPSKars ... 0-Gold.jpg
1. Magellan Explorist 600. (eelmine GPS)
Väike ekraan ja magellani oma aku.
2. Magellan Explorist XL (Praegune)
Suur ekraan ja AA-tüüpi akud. Autos kasutamiseks koos hoidjaga päris mugav. Tsiklil on abiks suht suur ekraan - aga jah ilma välise toiteta suht tülikas. Valgustusega ei ole ta vastupidavus just eriti kiita.
Hind Eestis alates 9200kr / Usast (Ebay) kuskil 5000kr.
Ja nüüd tähtsaim - kaardimajandus.
Kui plaanis Eestis seigelda siis on kõik OK. Kui mujal siis siiras kaastunne.
1. Eesti - Magellanile Eesti detailkaart 950kr.
http://www.waypoint.ee/
2. Euroopa ja maailm
Magellan World Basemap - ehk Põhikaart. A la Tallinn-Tartu mnt.
Magellan Mapsend Directroute Europe. Detailkaart Euroopast. Linnatänavad ja muu.
Suht nõrk. Ja üldse see Magellani tarkvara on ajast ja arust. Ja ostad 2500kr Euroopa kaardid ja avastad, et Euroopas on suht vähe riike. Ja ei hakka igas arvutis kohe tööle. Ja update lihtsalt ei ole.
Ja kaardi ruudu suurus mida ta defaultis teha laseb on a la Saaremaa. Väike modifikatsioon ühes failis ja saab teha nt terve Prantsusmaa kaardi ja selle GPS-i suruda. (Default 32MB - väikse muudatusega 1GB kaart) Katsetasin 490MB kaardiga ka Explorist XL jäi ellu ja toimib)
3. "Custom" kaardid. Kaardid, mida ise saab teha.
Magellan versus Garmin.
Garmini kaarte on loodud kasutajate poolt aastaid. Vaata siit: http://mapcenter.cgpsmapper.com/catalogue.php
Ja üldiselt mõtle välja mingi maailmakoht ja leiad kaarte Garminile. (Venemaa jne, jne). Garmini eeliseks ongi see, et nn. isetehtud kaarte on saanud teha aastaid. Magellanile aga on saanud seda teha suht vähe aega.
Ja ütleme nii, et Magellanile ei ole praktiliselt muid kaarte kui Magellani enda toodetud. Nüüd ma siis raiskan aega, et leida mõistlik võimalus teha Garmini kaartidest Magellani kaarte. Head tulemust siiani ei ole.
Infot saab siit: http://www.msh-tools.com/
4. Merekaardid - OK.
Nii, et praegu arvatavasti kaaluks Garmini soetamist. Ja seda just kaartide pärast. Magellan on nagu Tsikkel ilma bensiinita... Kas on Garmini kasutajaid - millised on teie kommentaarid ?
Selline siis väike kokkuvõte oma kogemustest. Kommentaarid ja kaasamõtlemised teretulnud
Lugupidamisega,
Jaan Magellani kasutaja
Delta-->Yamaha XT600 '92-->Honda Varadero XL1000V '01-->Emmaljunga Mondial Duo Combi '11
Eluaeg kasutanud Garmini siis...
Muidu head, aga mida uuem mudel seda vähem peenhäälestamisi saab teha.
GPS 12 esilagu, siis Etrex Vista , siis street pilot 2610 (puutetundlik juba), mere peal sõidan 267c ga, millel Läänemeri Blue Chartina sees. Sest see suhtleb kajaloodiga ja autopiloodiga ja salvestab tracki koos sügavuslogi ja veetemperatuuriga.
Nüüd läksin üle Zumole, sest moottorrattaga rohkem kui küll asjatamist.
Nagu öeldud, peenhäälestust vähemaks jääb ehk nad arvavad et teavad sinust paremini, et sul on selliseid andmeid vaja.
Lisaks....3D kaarti jooksutab natuke aeglaselt, kuigi ettevaade on sõidu ajal ülevaatlikum.
Ja eesti keele tugi...kurat teab kes selle tegi, aga Jaan Rannap ja Mihkel Raud oleks võinud teda enne peksta. Minu poolest kasvõi pärast. Käänded on umbes sisse loetud jne - kasutage briti või muud keelt parem.
Kaardid on eellaetud City Navigator - otsing Tallinnas, Eesti kaart eraldi Regio oma, ja eelnevatega võrreldes on Poola juba lisandunud - millest ma vahel puudust tundsin - näiteks Horvaatiasse sõites läbi Sloveenia ja Ungari.
Bluetooth on kasulik.
Isetehtud kaarte saab laadida, aga siiani on mul kalibreerimisega häda olnud. Enam ei viitsi sellega tegeleda, sest nüüdseks mulle juba piisab.
Suhteliselt oluliseks on osutunud siis vihmakindlus ja kinnitus ja käepärasus...
Muidu head, aga mida uuem mudel seda vähem peenhäälestamisi saab teha.
GPS 12 esilagu, siis Etrex Vista , siis street pilot 2610 (puutetundlik juba), mere peal sõidan 267c ga, millel Läänemeri Blue Chartina sees. Sest see suhtleb kajaloodiga ja autopiloodiga ja salvestab tracki koos sügavuslogi ja veetemperatuuriga.
Nüüd läksin üle Zumole, sest moottorrattaga rohkem kui küll asjatamist.
Nagu öeldud, peenhäälestust vähemaks jääb ehk nad arvavad et teavad sinust paremini, et sul on selliseid andmeid vaja.
Lisaks....3D kaarti jooksutab natuke aeglaselt, kuigi ettevaade on sõidu ajal ülevaatlikum.
Ja eesti keele tugi...kurat teab kes selle tegi, aga Jaan Rannap ja Mihkel Raud oleks võinud teda enne peksta. Minu poolest kasvõi pärast. Käänded on umbes sisse loetud jne - kasutage briti või muud keelt parem.
Kaardid on eellaetud City Navigator - otsing Tallinnas, Eesti kaart eraldi Regio oma, ja eelnevatega võrreldes on Poola juba lisandunud - millest ma vahel puudust tundsin - näiteks Horvaatiasse sõites läbi Sloveenia ja Ungari.
Bluetooth on kasulik.
Isetehtud kaarte saab laadida, aga siiani on mul kalibreerimisega häda olnud. Enam ei viitsi sellega tegeleda, sest nüüdseks mulle juba piisab.
Suhteliselt oluliseks on osutunud siis vihmakindlus ja kinnitus ja käepärasus...
Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Siin üle pisikese lombikse on valik suht lai - suur enamus põhitootjaid esindatud ja põhiandmed kirjas. Kes soovib saab tutvuda. Ise sääl kll kohal käind veel ei ole aga kui mujalt odavamalt ei saa, siis kavatsengi sealt oma valiku teha.
http://www.marinea.fi/shop/product_catalog.php?c=314
http://www.marinea.fi/shop/product_catalog.php?c=314
Nih ostsin omale impulsi ajel K-saluunis reklaamitava Fuijtsu-Siemensi pocket loox navu systeemi. Lootuses, et Eesti kaart on enam vähem peal. Paraku on asi aga suhtkoht pask, kui Navigon omale paremat eesti kaarti ei tee. Põhimõtteliselt saab sellega ainult Tallinnas navigeerida, mis on suht kasutu, kuna siin ma oskan seda niigi. Ülejäänud eesti kohta on ainult põhimaanteed, niet enne uuema ja targema kaarti väljatulekut Eestis kasutu jubin. Saab mudugi punkte enda jaoks eraldi salvestada ja mussi kuulata, aga noh, ma ostsin ta selleks, et igast külakesi leida ja minu jaoks tarbetu kulutus.
Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600
lisavarustuseks GSR600
Pocket Streets
Pocket Streets on vanemate Autoroute'ide CD peal olev PocketPC versioon. Näitab samu kaarte mis Autoroute, kuigi kaardi pead ise Autoroute'st faili eksportima ja kaardi suurus on üsna piiratud. Põgusalt mängisin sellega ja Tallinna kaarti vist isegi lubas eksportida aga kogu Eestit korraga ühte faili ei luba näiteks panna. Võimalik muidugi teha mitu faili eri linnade/piirkondade jaoks. Viimaste Autoroute'i versioonidega seda Pocket Streets'i enam kaasas pole, kuigi hea uudis on see, et uuemates on File menüüs "Export Map to Pocket Streets" ikka alles ja fail on pihukas vana Pocket Streets'iga kasutatav.
lähipäevil jõuab Tallinnasse Sony uus navigaator, rohkem selle kohta näiteks siin:
http://www.navigadget.com/index.php/200 ... ch-screen/
paistab päris asjalik ja esialgse info järgi EI OLEGI hinnaga rikutud
võibolla on selline kellelgi juba näppu jäänud või on kogemusi Sony eelmise navigaatoriga?
http://www.navigadget.com/index.php/200 ... ch-screen/
paistab päris asjalik ja esialgse info järgi EI OLEGI hinnaga rikutud

võibolla on selline kellelgi juba näppu jäänud või on kogemusi Sony eelmise navigaatoriga?
Raul
Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Regio oma jahh ei navigeeri, kuid mul garmin nüvil mingi muju kaart ja seal saab küll otsingut kasutada, kuigi jahh, ainult Tallinna oma.*DDF* kirjutas:võibolla kusagil eespool kirjutati aga GPS Eestis ei navigeeri, võite küsida Regiost kui ei usu! Navigeerimise all mõtlen seda, et väljamaal toksid aadressi sisse ja ta juhatab su kohale, Eestis see aga ei tööta hetkel. Kaart on sul nagu taustapildiks seal taga!
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
triplekix kirjutas:Regio oma jahh ei navigeeri, kuid mul garmin nüvil mingi muju kaart ja seal saab küll otsingut kasutada, kuigi jahh, ainult Tallinna oma.*DDF* kirjutas:võibolla kusagil eespool kirjutati aga GPS Eestis ei navigeeri, võite küsida Regiost kui ei usu! Navigeerimise all mõtlen seda, et väljamaal toksid aadressi sisse ja ta juhatab su kohale, Eestis see aga ei tööta hetkel. Kaart on sul nagu taustapildiks seal taga!
Unustasin mainida, et see funktsioon töötab ainult Tallinnas

-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
No sõltub mida Sa sellelt ootad ... Nagu universaalsed kombainid ikka, siis võrdlust eraldiseisvate seadmetega ei ole mõtet teha. Kui tahad tsikliga sõites paberkaardid koju jätta, osta spetsiaalne tsiklisõidu GPS (loe: niiskuskindel, puutetundlik ekraan millel saab ka kinnastatud sõrmega valikuid teha jne).ivar kirjutas:Ega keegi endale Nokia N95-te ostnud pole?
Plaanis osta ja tahaks teada, kuidas GPS on..
Kui tahad abimeest, kelle käest keset inimtühja kõrbe oleval ristmikul teed küsida, siis siin on N95 omal kohal. Küll veidi aeglane, väikese ekraaniga (GPS-de maailmas) jne aga see-eest alati kaasas

Minu GPS-i vajadused rahuldab täielikult.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
"Long Way Round" vennikesed kasutavad oma seekordsel "Long Way Down" matkal navigeerimiseks ja foto/videblogi pidamiseks Nokia 6110 Navigator mobiiltelefoni. Nokia pressiinfo: http://press.nokia.com/PR/200706/1133324_5.html
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Kisub küll nagu reklaamiks aga no kui küsiti siis peab vastama. Veel veidi infot Nokia kohta - copy/paste minu postist ühte teise foorumisse:
Tänases Ekspressi lisas Homme võrreldakse mõningaid navi süsteeme - Peugeot 407 tehase poolt paigaldatud süsteemi RT4, Clarion MAP 770-t ning MS Autoroute ja Regio CD atlase versioon 4.0-i. Kõigile neile anti arvutamiseks mõned nipiga teekonnad Tallinna linnas (täpsemalt loe ajakirjast). Andsin samad ülesanded Nokia N95 Map-le. Tulemus - ainult 1 viga - mööda Trepi tänavat ülesse sõitmine (tegelikult autodele suletud). Järvevana teel, Veerenni kohal olevat tagasipööret ei tunnistanud üksgi testitu, küll aga Nokia. Balti jaamast Estonia teatri juurde suunas Nokia Mere puiestee kaudu - nii nagu peab (teised v.a. Clarion suunasid autojuhi vanalinna tupikusse). Samuti ei valmistanud Nokiale probleemi Maakri tänava ühesuunalisus ega üritatud tee otsijat läbi Stockmanni parkla suunata, nagu tegid seda Peugeot ja Autoroute
.
Seega teatud olukordades pakub Nokia täiesti arvestatavat konkurentsi ka spets seadmetele. Oleks Nokia veel ka Sirf III chip-i kasutanud ... loe: GPS ühenduse saamine on aeglane ...
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Tänases Ekspressi lisas Homme võrreldakse mõningaid navi süsteeme - Peugeot 407 tehase poolt paigaldatud süsteemi RT4, Clarion MAP 770-t ning MS Autoroute ja Regio CD atlase versioon 4.0-i. Kõigile neile anti arvutamiseks mõned nipiga teekonnad Tallinna linnas (täpsemalt loe ajakirjast). Andsin samad ülesanded Nokia N95 Map-le. Tulemus - ainult 1 viga - mööda Trepi tänavat ülesse sõitmine (tegelikult autodele suletud). Järvevana teel, Veerenni kohal olevat tagasipööret ei tunnistanud üksgi testitu, küll aga Nokia. Balti jaamast Estonia teatri juurde suunas Nokia Mere puiestee kaudu - nii nagu peab (teised v.a. Clarion suunasid autojuhi vanalinna tupikusse). Samuti ei valmistanud Nokiale probleemi Maakri tänava ühesuunalisus ega üritatud tee otsijat läbi Stockmanni parkla suunata, nagu tegid seda Peugeot ja Autoroute

Seega teatud olukordades pakub Nokia täiesti arvestatavat konkurentsi ka spets seadmetele. Oleks Nokia veel ka Sirf III chip-i kasutanud ... loe: GPS ühenduse saamine on aeglane ...
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
noh ma seda enda navigoni testind nüüd miski kuu aega, tallinnas suht perfect, mõned tänavad on küll kirjas mida IRL veel ei ole (eriti kakumäel). 3D variant ei näita ühesuunalisi, küll aga ka ei suuna neile, 2D variant näitab ühesuunalised ka ära. Viga minu jaoks on ikka selles, et peale tallinna on ülejäänud eesti olematu. Väike probla on ka ajastuses, nimelt kiirust ületades ta jääb suti maha.
Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600
lisavarustuseks GSR600
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Kui olemas PDA ja GPS, minu puhul pisike 20 USD maksev arvutiga ühendatav jubin, mis PDAga suhtleb sinihamba kaudu, siis saab umbes 200EURi eest osta Tom Tomi softi PDA jaoks ja ongi OK.
Toimib nii autos kui ka tsiklil vägagi hästi. Klapid kõrva ja sulaselges eesti keeles juhatab teed. Tsikliga sõites pistsin kogu selle kupatuse paagikotti. Vaadata on ekraani vaja põhimõtteliselt ju ainult linnas, et mitmenda uulitsa pealt siis ära keerata. Maanteel aitas hääljuhistest.
Seda siis euroopas. Eesti kaarti Tom TOmil minuteada vee ei ole.
Toimib nii autos kui ka tsiklil vägagi hästi. Klapid kõrva ja sulaselges eesti keeles juhatab teed. Tsikliga sõites pistsin kogu selle kupatuse paagikotti. Vaadata on ekraani vaja põhimõtteliselt ju ainult linnas, et mitmenda uulitsa pealt siis ära keerata. Maanteel aitas hääljuhistest.
Seda siis euroopas. Eesti kaarti Tom TOmil minuteada vee ei ole.
Harva kodus
Kasutan Nokia 5500 telefoni (http://www.nokia.ee/phones/models/5500/) + Nokia Bluetooth GPS (http://www.nokia.ee/accessories/?s=5500,LD-3W). Telefoni on laetud TomTom tarkvara, kus ka Eesti kaart täitsa ok.
Telefonil oli kaasas hoidik, millega on võimalik ta üsna kindlalt rattale kinnitada ning aparaat ise on niiskuse ning põrutusekindel. Ekraan on ulmepisike kuid TomTom teadustab ka häälega kui kusagile ära pöörama peab, nii on võimalik ka ilma pidevalt kaarti vaatamata sõita.[/url]
Telefonil oli kaasas hoidik, millega on võimalik ta üsna kindlalt rattale kinnitada ning aparaat ise on niiskuse ning põrutusekindel. Ekraan on ulmepisike kuid TomTom teadustab ka häälega kui kusagile ära pöörama peab, nii on võimalik ka ilma pidevalt kaarti vaatamata sõita.[/url]
v4
-
- Postitusi: 256
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
aga kuda on läti-leedu kaartidega lood sellele nokiale?fs1 kirjutas:Kasutan Nokia 5500 telefoni (http://www.nokia.ee/phones/models/5500/) + Nokia Bluetooth GPS (http://www.nokia.ee/accessories/?s=5500,LD-3W). Telefoni on laetud TomTom tarkvara, kus ka Eesti kaart täitsa ok.
Telefonil oli kaasas hoidik, millega on võimalik ta üsna kindlalt rattale kinnitada ning aparaat ise on niiskuse ning põrutusekindel. Ekraan on ulmepisike kuid TomTom teadustab ka häälega kui kusagile ära pöörama peab, nii on võimalik ka ilma pidevalt kaarti vaatamata sõita.[/url]
ja üldse mis rahaga saab selel tom-tom 5.0 kus eesti kaardid sees?
Ozzy
Elus ei pea oluline olema lõppeesmärk, vaid ikka teekond...
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
-
Teema algataja
Mul tomtom-i kaardid V6.80_1466 ja see töötab üle Eesti... isegi väikesed kolkakülad kõik ilusasti olemas....kama2 kirjutas:TomTom 5.0 versioonil on Eesti kaart täitsa olemas. Kõik külad, Tallinna, Tartu ja muud tänavad on kenasti peal.
Uuemal, ehk siis 6.0 versioonil tõepoolest puudub Eesti kaart, kuid osa 6.0.xxx versioonidest töötab ka 5.0 kaartidega.
Olen nüüd euroopas ringi vuranud nii Garmin Nüvi 350, kui ka Garmin Nüvi 250.
Kaart on mõlemal isendil sama, 250 puuduvad (võrreldes 350'nega)
pistik -> seadme ühendamiseks autocomiga näiteks
siis mp3 ei mängi
puuduvad rekka/buss valikud ning antenn on korpuse sees mitte ei pea lahti murdma.
Mis puudutab õpetamist, siis mina keerasin mõlemad mudelid suht ruttu ingliskeele peale, kuna eesti keele hääl hakkab kuidagi valusalt kõrvadele ning ingliskeeles räägi ka seade olulisemalt rohkem.
Mis puudutab navigeerimist soomes-rootsi-taani-saksa-holland-austria-tsehhi siis kurta küll midagi ei saa, võibolla kohalikud sõidavad mõnda routi otsem, kuid gps viib ka ilusasti kohale.
Mis puudutab navigeerimist Tallinnas siis mõned vead on sees, näiteks sõites mustamäelt - narva mnt. le siis tahtsi gps väga, et teeksin vabaduse väljakult vasakpöörde
Mina isiklikult julgen garmini nüvi mudeleid soovitada.
Kaart on mõlemal isendil sama, 250 puuduvad (võrreldes 350'nega)
pistik -> seadme ühendamiseks autocomiga näiteks
siis mp3 ei mängi
puuduvad rekka/buss valikud ning antenn on korpuse sees mitte ei pea lahti murdma.
Mis puudutab õpetamist, siis mina keerasin mõlemad mudelid suht ruttu ingliskeele peale, kuna eesti keele hääl hakkab kuidagi valusalt kõrvadele ning ingliskeeles räägi ka seade olulisemalt rohkem.
Mis puudutab navigeerimist soomes-rootsi-taani-saksa-holland-austria-tsehhi siis kurta küll midagi ei saa, võibolla kohalikud sõidavad mõnda routi otsem, kuid gps viib ka ilusasti kohale.
Mis puudutab navigeerimist Tallinnas siis mõned vead on sees, näiteks sõites mustamäelt - narva mnt. le siis tahtsi gps väga, et teeksin vabaduse väljakult vasakpöörde

Mina isiklikult julgen garmini nüvi mudeleid soovitada.
Garmini "eesti keel" on suht sota-pota... TomTom-il aga seevastu ülimalt korralik... Navidest soovitan KINDLASTI tomtom-i, sest sellele on oluliselt paremaid ja spetsiifilisemaid kaarte saada...Intruder kirjutas:Mina isiklikult julgen garmini nüvi mudeleid soovitada.
Ise kasutan TomTom 910 asja.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.