Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Nonii. Tänan jumalat, et saan probeemideta siia praegu kirjutada.
Sõitsin mööda Gonsiori tänavat Lasnamäe poolt kesklinna suunas. Laial ristmikul kaubamaja kõrval läksin autode vahele (foor oleks eeldatavasti kohe pidanud roheliseks minema) ning endale tundus, et foor läks roheliseks, andsin minna. Keset ristmikku aga tuli paremalt (CC Plaza poolt) Nissan, millele külje pealt täpselt keskele sisse põrutasingi. Kuigipalju jõudsin veel maha pidurdada, kuid sellegi poolest leidsin end auto katuselt. Endal ainus viga ülipisike kriim vasakul jalal.
Kohe vaatasin taha, kõik autod mu selja taga justkui seisid, mistõttu järeldasin, et sõitsin ikkagi punasega ristmikule välja, kuid samas ei saa välistada ka võimalust, et sain lihtsalt autodest tunduvalt kiiremini liikuma ning need ammulisui enne ristmikku seisma jäid. Igatahes, pea oli laiali otsas ja tunnistasin end süüdi.
Mootorrattaks siis VFR 750 F '96. Katki on vasak peegel, eespoolsed gondlid üldisemalt, siduriheebel. Rahaliselt suurim viga ilmselt kõverad amortisaatoritorud (esihark). Mootor käib kenasti ja muu paistab kõik korras olevat.
Kirjutasin automeestele siis avarii skeemi ja avalduse. Neil olevat super-kasko. Pean ilmselt homme kindlustusest läbi käima või pole see vajalik? Millised probleemid võivad tekkida õige kategooria (olemas A2) puudumisega?
Sõitsin mööda Gonsiori tänavat Lasnamäe poolt kesklinna suunas. Laial ristmikul kaubamaja kõrval läksin autode vahele (foor oleks eeldatavasti kohe pidanud roheliseks minema) ning endale tundus, et foor läks roheliseks, andsin minna. Keset ristmikku aga tuli paremalt (CC Plaza poolt) Nissan, millele külje pealt täpselt keskele sisse põrutasingi. Kuigipalju jõudsin veel maha pidurdada, kuid sellegi poolest leidsin end auto katuselt. Endal ainus viga ülipisike kriim vasakul jalal.
Kohe vaatasin taha, kõik autod mu selja taga justkui seisid, mistõttu järeldasin, et sõitsin ikkagi punasega ristmikule välja, kuid samas ei saa välistada ka võimalust, et sain lihtsalt autodest tunduvalt kiiremini liikuma ning need ammulisui enne ristmikku seisma jäid. Igatahes, pea oli laiali otsas ja tunnistasin end süüdi.
Mootorrattaks siis VFR 750 F '96. Katki on vasak peegel, eespoolsed gondlid üldisemalt, siduriheebel. Rahaliselt suurim viga ilmselt kõverad amortisaatoritorud (esihark). Mootor käib kenasti ja muu paistab kõik korras olevat.
Kirjutasin automeestele siis avarii skeemi ja avalduse. Neil olevat super-kasko. Pean ilmselt homme kindlustusest läbi käima või pole see vajalik? Millised probleemid võivad tekkida õige kategooria (olemas A2) puudumisega?
Kui Sina jääd süüdi, siis ei oma mingit tähtsust, mis kindlustus teisel poolel on. Maksab Sinu liikluskindlustuse teinud firma ja vastavalt liikluskindlustuse seadusemunaz kirjutas:Igatahes, pea oli laiali otsas ja tunnistasin end süüdi.
Kirjutasin automeestele siis avarii skeemi ja avalduse. Neil olevat super-kasko. Pean ilmselt homme kindlustusest läbi käima või pole see vajalik? Millised probleemid võivad tekkida õige kategooria (olemas A2) puudumisega?
§ 48. Tagasinõudeõigus
(2) Kindlustusandjal või Garantiifondil on õigus esitada tagasinõue:
4) kahju tekitanud sõiduki valdaja või omaniku vastu, kui sõidukit juhtinud isik ei omanud vastava kategooria sõiduki juhtimise õigust või sõidukijuhtimise õigus oli peatatud või sõiduki juhtimine oli üle antud vastava kategooria sõiduki juhtimise õiguseta isikule;
Ehk siis, hea, et terveks jäid. Aga kui jääd süüdi LÕ põhjustamises, võid arvestada kannatanu masina remondiarvega.
Aivar
Rattaga kraavi
No nii, hooaeg on siis uhkelt alanud ja tänu autojuhtide segadustekitavale sõidustiilile sai eile ektreemolukordades käitumist harjutada.
Töristan siis eile õhtul rahulikult (100-110 km/h) Tallinnast Ardu suunas, seljakott peal ja meel hea peatse kojujõudmise üle. Ees sõidab juba paarkümmend kilti miski Mazda 6, pikivahe normaalne, teisi liiklejaid pole, mööda sõita ei viitsi. Peale Koset ca 10 kilti tuleb kurv metsavahelt välja ja algab ilus sirge, sõidad nagu ameerika filmis mõnusasti õhtusse.
Mazda mehel tuli vist tukk või väsimus peale ja otsustas auto keset teed kinni pidada. Esialgu ei vaevunud ta suunatulega jändama, võttis telgjoone ligidale ja usinalt pidurdas. Vaatasin, et keerab vist vasakule teelt maha (miski tee sealt läks). Võtsin kiirust pisut maha ja hoidsin paremale, et kui auto lõpuks keerama hakkab, siis saan paremalt mööda pöristada (ruumi oli juba laialt, lai see jaapani auto ikka on).
Noh, autojuhil tuli vist meelde, et ta on keset teed peaaegu seisma jäänud ja see ei ole arvatavasti kõige parem mõte. Parem ikka pärisuuna teepeenral elu üle põhjalikult ja "turvaliselt" järele mõtelda. Laksas parema suuna sisse ja blokkis rahulikult diagonaalstiilis sõites väga eeskujuliku ja sujuva esitusega minu sõidujoone ära.
Mazda numbrilaud silme ees virvendamas kasutasin kõike mis võimalik, et saaks ratta ja tagapamperi kontakti vältida. Ise mõtlen, et kas seljakott püsib taga peal või ei. Meelde tuli vormelisõit, kus liider katab tagumise möödamineku katsed - krdi hea esitus autojuhilt tuleb tunnistada (kompliment) - kuhugi peale kraavi pöörata enam polnud. Puud paistsid kraavis ka ilusad ja rohelised.
Viimase abinõuna, ise juba kruusa peal, tõmbasin veel tagumise ratta blokki ja rikkusin sellega ilusa teepeenra ära. Vajusime mõnusasti rattaga teepeenrast ca meetri jagu alla, oli hea ja pehme pinnas, ratas jäi ilusasti püsti seisma.
Autojuht istub autos, kui hakkasin tema poole minema, siis tuli välja ja vabandas mis hirmus. Küsib, et kuidas teie siia saite (20 kilti sõitsin ahvil taga!) Aitas ratta väljagi lükata
Soovitasin teinekord suunatuld kasutada ja varakult selgusele jõuda sõidusuuna osas ning sõitsime edasi koju. Mis sa ikka teed kui mees ise nii õnnetu ja uim, ei taha nagu niisama kakelda ja kiskuda ka... Aga krt hinge teeb täis kui niimoodi välja rammitakse sind.
Töristan siis eile õhtul rahulikult (100-110 km/h) Tallinnast Ardu suunas, seljakott peal ja meel hea peatse kojujõudmise üle. Ees sõidab juba paarkümmend kilti miski Mazda 6, pikivahe normaalne, teisi liiklejaid pole, mööda sõita ei viitsi. Peale Koset ca 10 kilti tuleb kurv metsavahelt välja ja algab ilus sirge, sõidad nagu ameerika filmis mõnusasti õhtusse.
Mazda mehel tuli vist tukk või väsimus peale ja otsustas auto keset teed kinni pidada. Esialgu ei vaevunud ta suunatulega jändama, võttis telgjoone ligidale ja usinalt pidurdas. Vaatasin, et keerab vist vasakule teelt maha (miski tee sealt läks). Võtsin kiirust pisut maha ja hoidsin paremale, et kui auto lõpuks keerama hakkab, siis saan paremalt mööda pöristada (ruumi oli juba laialt, lai see jaapani auto ikka on).
Noh, autojuhil tuli vist meelde, et ta on keset teed peaaegu seisma jäänud ja see ei ole arvatavasti kõige parem mõte. Parem ikka pärisuuna teepeenral elu üle põhjalikult ja "turvaliselt" järele mõtelda. Laksas parema suuna sisse ja blokkis rahulikult diagonaalstiilis sõites väga eeskujuliku ja sujuva esitusega minu sõidujoone ära.
Mazda numbrilaud silme ees virvendamas kasutasin kõike mis võimalik, et saaks ratta ja tagapamperi kontakti vältida. Ise mõtlen, et kas seljakott püsib taga peal või ei. Meelde tuli vormelisõit, kus liider katab tagumise möödamineku katsed - krdi hea esitus autojuhilt tuleb tunnistada (kompliment) - kuhugi peale kraavi pöörata enam polnud. Puud paistsid kraavis ka ilusad ja rohelised.
Viimase abinõuna, ise juba kruusa peal, tõmbasin veel tagumise ratta blokki ja rikkusin sellega ilusa teepeenra ära. Vajusime mõnusasti rattaga teepeenrast ca meetri jagu alla, oli hea ja pehme pinnas, ratas jäi ilusasti püsti seisma.
Autojuht istub autos, kui hakkasin tema poole minema, siis tuli välja ja vabandas mis hirmus. Küsib, et kuidas teie siia saite (20 kilti sõitsin ahvil taga!) Aitas ratta väljagi lükata

K1200S
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Kui vastava kat. juhiluba puudub siis ei tohiks kindlustus ju katta???pritsu kirjutas:Mis mõttes? Kas seda mitte kindlustus ei kata?Aizar kirjutas:Aga kui jääd süüdi LÕ põhjustamises, võid arvestada kannatanu masina remondiarvega.
Võin ka puusse panna, ehk keegi parandab.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Ma väljendasin ennast ses mõttes valesti.. mitte kannatanu masina remondiarve ei ähvarda, vaid kindlustus esitab regressinõude summas, mis koosneb kannatanule korvatud kahjusummast (remondiarve jms) ja juhtumi käsitlemise põhjendatud kulust.pritsu kirjutas:Mis mõttes? Kas seda mitte kindlustus ei kata?Aizar kirjutas:Aga kui jääd süüdi LÕ põhjustamises, võid arvestada kannatanu masina remondiarvega.
Kindlustus maksab kannatanule ära. Tagasinõudeõigus tähendab aga seda, et teatud oludes on kindlustusel õigus kahju tekitaja käest makstud summa sisse kasseerida: seda siis juhtudel, mida loetakse räigeks LE rikkumiseks. Näiteks juhul, kui juht on purjus või ei oma juhtimisõigust. Kuna nimetatud juhtudel (ja ma ei taha siin anda hinnangut käesolevale konkreetsele casele) on LÕ tõenäosus oluliselt suurem kui kaine ja juhtimisõigust omava juhi korral, siis on selline variant ainuvõimalik hoidmaks kindlustusmakset madalal.
Aivar
Kui sa ise eelnevalt täistuledega sõitsid või tuled regulleeritud nii, et ainult pimestavad eessõitjat peeglitest, siis ei mõistaks autojuhti hukka.Virx123 kirjutas:Mul oli mõned ajad tagasi samasugune seis Tallinn - Tartu maantee mitmerealisel,kus eessõitev autojuht otsustas lihtsalt keset teed seisma jääda,ning kui ma möödunud olin siis sõitis terve tee kuni Paideni sabas täis tuledega
Re: Rattaga kraavi
Siiralt hea meel, et asi siiski nii hästi lahenesBladyhell kirjutas:No nii, hooaeg on siis uhkelt alanud ja tänu autojuhtide segadustekitavale sõidustiilile sai eile ektreemolukordades käitumist harjutada.
Töristan siis eile õhtul rahulikult (100-110 km/h) Tallinnast Ardu suunas, seljakott peal ja meel hea peatse kojujõudmise üle. Ees sõidab juba paarkümmend kilti miski Mazda 6, pikivahe normaalne, teisi liiklejaid pole, mööda sõita ei viitsi. Peale Koset ca 10 kilti tuleb kurv metsavahelt välja ja algab ilus sirge, sõidad nagu ameerika filmis mõnusasti õhtusse.
Mazda mehel tuli vist tukk või väsimus peale ja otsustas auto keset teed kinni pidada. Esialgu ei vaevunud ta suunatulega jändama, võttis telgjoone ligidale ja usinalt pidurdas. Vaatasin, et keerab vist vasakule teelt maha (miski tee sealt läks). Võtsin kiirust pisut maha ja hoidsin paremale, et kui auto lõpuks keerama hakkab, siis saan paremalt mööda pöristada (ruumi oli juba laialt, lai see jaapani auto ikka on).
Noh, autojuhil tuli vist meelde, et ta on keset teed peaaegu seisma jäänud ja see ei ole arvatavasti kõige parem mõte. Parem ikka pärisuuna teepeenral elu üle põhjalikult ja "turvaliselt" järele mõtelda. Laksas parema suuna sisse ja blokkis rahulikult diagonaalstiilis sõites väga eeskujuliku ja sujuva esitusega minu sõidujoone ära.
Mazda numbrilaud silme ees virvendamas kasutasin kõike mis võimalik, et saaks ratta ja tagapamperi kontakti vältida. Ise mõtlen, et kas seljakott püsib taga peal või ei. Meelde tuli vormelisõit, kus liider katab tagumise möödamineku katsed - krdi hea esitus autojuhilt tuleb tunnistada (kompliment) - kuhugi peale kraavi pöörata enam polnud. Puud paistsid kraavis ka ilusad ja rohelised.
Viimase abinõuna, ise juba kruusa peal, tõmbasin veel tagumise ratta blokki ja rikkusin sellega ilusa teepeenra ära. Vajusime mõnusasti rattaga teepeenrast ca meetri jagu alla, oli hea ja pehme pinnas, ratas jäi ilusasti püsti seisma.
Autojuht istub autos, kui hakkasin tema poole minema, siis tuli välja ja vabandas mis hirmus. Küsib, et kuidas teie siia saite (20 kilti sõitsin ahvil taga!) Aitas ratta väljagi lükataSoovitasin teinekord suunatuld kasutada ja varakult selgusele jõuda sõidusuuna osas ning sõitsime edasi koju. Mis sa ikka teed kui mees ise nii õnnetu ja uim, ei taha nagu niisama kakelda ja kiskuda ka... Aga krt hinge teeb täis kui niimoodi välja rammitakse sind.

Seoses paremalt möödumisega meenub, et LE järgi enne ei tohigi seda manöövrit ette võtta, kui eessõitja on vasaku suuna sisse pannud. Vähemasti vanasti oli nii. Üldiselt tasub seda jälgida, sest:
1) annab veidi kindlama tunde, et vasaku suunatule vilkumine tähendabki seda, et ta tahab vasakule pöörata
2) annab õigusliku aluse hilisemateks vaidlusteks, kui juht siiski midagi muud ette võtab (ei pööra vasakule, vaid näiteks paremale teepervele)
Mina igatahes järgin seda põhimõtet, püsin sabas ja hoian kiiruse eessõitjaga võrdse seni, kuni vasakut suunda vilkumas näen ja alles siis...
Üldiselt on auto- ja muude juhtide seas levinud see, et kõigepealt pidurit (tagasõitja ei tea, mis edasi saab) ja alles siis suunda. Õigem oleks tagaliiklejale märku anda sellest mis plaanis (suunad) ja alles siis pidurit

Hans
V-MAX
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Täiesti omalaadse seltskonna moodustavad autojuhid, kes korviga vene ratastega liiklejates oskavad näha ainult teismelisi ja arvavad, et nende suhtes on nii ülbus kui sigadused igati õigustatud. Korduvalt on üritatud vasakust reast teostada parempööret- ja seda "läbi" minu. Kui olen oma pühas ülbuses keeldunud neid endast läbi sõita laskmast, siis on rusikad ja keskmised näpud õieli. Ühe sellise, eriti aktiivse sigatseja sain foori taga kätte. Roolis oli selline lakutud 30-35 aastane ametnikutüüpi jobu, kes minu tigeda näo ja 100 kg ületava kaalu tõttu (arvatavasti...) kaotas kogu oma bravuuri ja kukkus vabandama, et tema arvas lenksus olema mõne teismelise (!!!). Ehh, susi sülitagu sellistele silgukarpi!
t*** mis vahet seal on ma tahaks küsida selle ametniku käest, et nagu teismelise või alla 100kg juhist võib üle/läbi sõita või!????ishijupp kirjutas:Roolis oli selline lakutud 30-35 aastane ametnikutüüpi jobu, kes minu tigeda näo ja 100 kg ületava kaalu tõttu (arvatavasti...) kaotas kogu oma bravuuri ja kukkus vabandama, et tema arvas lenksus olema mõne teismelise (!!!).

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Küsisin sellelt jobult täpselt sama küsimuse, kuid selleks ajaks oli tal juba lennuilm niivõrd kadunud, et ei saanud muud vastust, kui "minu viga, ei tea miks ei märganud, ma tegelikult ei tahtnud" jne jne... ühesõnaga täpselt selline tüüp, kes oma naiselt saadud koosa elab välja tänaval, aga eelnevalt hoolikalt kontrollides, et "objekt" oleks vähemalt 20cm lühem ja 30 kg kergem kui ta ise. Sõnaga- jälk tüüp!
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Täna sõitis Peterburi maanteel Tallinnas minu ees kahe sõiduraja vahel tuigerdades kollane IZ412, ei julgenud temast paremalt ega vasakult mööduda, kartes ootamatut suunamuutust ja küljepealt sissesõitu. Andsin signaali korra, teise, kolmanda pikemalt... läkiläkis vanamees mosse roolis hakkas kätega vehkima, ka suu liikus kiirelt, küllap sõimas mind, kuid siiski nihkus vasakule oma sõidurajale ja sain mööda sõidetud õnnelikult.
Mõnikord on küll tunne, et kui juhiloa saamiseks on vanuse alampiir, siis peaks olema sellele ka ülempiir, sest vanainimene jääb juhmiks ja ei suuda liikluses enam adekvaatselt käituda.
Mõnikord on küll tunne, et kui juhiloa saamiseks on vanuse alampiir, siis peaks olema sellele ka ülempiir, sest vanainimene jääb juhmiks ja ei suuda liikluses enam adekvaatselt käituda.
Joodikjuht motorolleriga..
http://www.postimees.ee/280507/esileht/krimi/263112.php
Laupäeval kell 4.50 juhtus liiklusõnnetus Võrus Räpina mnt 22 maja juures, kus mootorroller, mida juhtis alkoholijoobes Ovod (s 1987), kukkus kummuli.
Kaasreisijaks olnud alkoholijoobes Jaanus (s 1987), lubati pärast esmaabi kodusele ravile.
Laupäeval kell 4.50 juhtus liiklusõnnetus Võrus Räpina mnt 22 maja juures, kus mootorroller, mida juhtis alkoholijoobes Ovod (s 1987), kukkus kummuli.
Kaasreisijaks olnud alkoholijoobes Jaanus (s 1987), lubati pärast esmaabi kodusele ravile.
Aivar
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 27 Mär 2006, 23:36
- Tsikkel: Yamaha Midnight Star XV1700
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Bike pärnu mnt-l Vabaduse väljaku lähedal
Tere
Eile õhtul kella 21 paiku oli üks must bike Pärnu mnt-l Vabaduse väljaku lähedal pikali. Juhti enam näha polnud. Kiirabi ja politsei oli väljas. Kas keegi teab - mis juhtus? kuidas juhi olukord on?
Eile õhtul kella 21 paiku oli üks must bike Pärnu mnt-l Vabaduse väljaku lähedal pikali. Juhti enam näha polnud. Kiirabi ja politsei oli väljas. Kas keegi teab - mis juhtus? kuidas juhi olukord on?
PIX
Aitan vormistada liikluskindlustuse Leedu registris olevale masinale
Aitan vormistada liikluskindlustuse Leedu registris olevale masinale
TALLINN, 30. mai, BNS - Tallinnas sai teisipäeval liiklusõnnetusse sattunud mootorrattur vigastada.
Õnnetus juhtus kella 20.55 ajal Pärnu maanteel, kus Jaanika (34) tegi Nissaniga tagasipööret üle kahekordse pidevjoone ning põrkas kokku Mardi (32) juhitud mootorrattaga Yamaha, teatas BNS-ile keskkriminaalpolitsei korrapidaja.
Mootorrattur sai vigastada ja viidi Mustamäe haiglasse.
Õnnetus juhtus kella 20.55 ajal Pärnu maanteel, kus Jaanika (34) tegi Nissaniga tagasipööret üle kahekordse pidevjoone ning põrkas kokku Mardi (32) juhitud mootorrattaga Yamaha, teatas BNS-ile keskkriminaalpolitsei korrapidaja.
Mootorrattur sai vigastada ja viidi Mustamäe haiglasse.
See Kawe maja ees üle topelt pidevjoone tagasipööre on juba nii levinud autojuhtide seas, et preili Jaanika pidas seda juba ilmselt liiklustavaks. Kui kaamerad sellised tavatekitajad tuvastaks (kasvõi reg.numbri alusel) ja vastavalt ka hoiataks või karistaks, ei peetaks paljuks see väike ring teha nii, et eeskirju ei riku ja teisi ei ohustaSuzumen kirjutas:Ei tahaks küll ilkuda, kuid millal hakatakse LE rohkem hoolima kui oma vajadustest kuskil pöörata või miskit teha

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
politseis teatakse rääkida et juht pääses marrastustega ja ratas vajas trantsporti.Peateel liikunud ratturile sõitis kõrvalteelt auto etterolero kirjutas:Täna oli mäos pannud üks bike vend käbla maha pannud ja päris korralikult. Vist oli Yamaha fzr 600 aga võin eksida.

GS 500 E -> GSX750->Yamaha 1200 Streetfighter -> ZX9R fighter
..on veel üks liik autojuhte (keemiline valem MU2N), kes arvavad, et vastutulev tsikkel mahub koos temaga lahedalt teele ära...täiesti süüdimatult alustavad oma möödasõitu, kuigi näevad, et tsikkel tuleb vastu...ausalt öeldes...ühele sellisele andsin peale pikka (tema)näppudega vehkimist lõuga, rsk, elu tegi täis. Sõitsin teisele järgi, et uurida miks selline käitumine (tegelikult küsisin tungivalt, kui kätte reo sain), jagus ülbust veel küllaga.*ei propageeri vägivalda*
Üksik on nõrk...
Seepärast ei julgetagi viimasel ajal mööda sõita sellises olukorras.capten kirjutas:..on veel üks liik autojuhte (keemiline valem MU2N), kes arvavad, et vastutulev tsikkel mahub koos temaga lahedalt teele ära...täiesti süüdimatult alustavad oma möödasõitu, kuigi näevad, et tsikkel tuleb vastu...ausalt öeldes...ühele sellisele andsin peale pikka (tema)näppudega vehkimist lõuga, rsk, elu tegi täis. Sõitsin teisele järgi, et uurida miks selline käitumine (tegelikult küsisin tungivalt, kui kätte reo sain), jagus ülbust veel küllaga.*ei propageeri vägivalda*
