käiguga pidurdamine?
Tsikliga sõites ei tasu kunagi hoogu maha võtes lihtsalt sidurit sisse tõmmata ja pidurdama hakata. Õigem oleks, et mootor veaks pidurdamisel kaasa.
See aitab ka selle vastu, et tagaratas nii kergelt ei blokeeru. Ja hoo maha võttes tuleks vahegaasiga käike alla panna-
nii et mingit raksatust ei käiks
See lihtsalt mootorile kasulik.
Mõndadel uuema malli masinatel on aga nn libisev sidur, mille abil saab ka suurematel kiirustel näiteks esimest käiku sisse panna. (ilma suuremate põrutusteta käigukastile)
Mis puutub bensiini kinni keeramisse gaasi maha laskmisel sõidu pealt, siis minu teada on ainult uuema tüübi Ducatidel selline sissepritse süsteem.
Võib-olla on mõnel veel

See aitab ka selle vastu, et tagaratas nii kergelt ei blokeeru. Ja hoo maha võttes tuleks vahegaasiga käike alla panna-
nii et mingit raksatust ei käiks

Mõndadel uuema malli masinatel on aga nn libisev sidur, mille abil saab ka suurematel kiirustel näiteks esimest käiku sisse panna. (ilma suuremate põrutusteta käigukastile)
Mis puutub bensiini kinni keeramisse gaasi maha laskmisel sõidu pealt, siis minu teada on ainult uuema tüübi Ducatidel selline sissepritse süsteem.
Võib-olla on mõnel veel

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.