käiguga pidurdamine?

Kasutaja avatar

kaska
Postitusi: 297
Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
Asukoht: Bern / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kaska »

Credo kirjutas:
miskipärast olen täheldanud, et mootoriga pidurdamist kasutades maanteedel näiteks on nii auto kui ka tsikli kütusekulu oluliselt väiksem kui siduri allavajutamine ning viimasel hetkel piduripedaali sõtkumine.
mismõttes koormused kordades suuremad? mootor/käigukast/veermik on paberist, et ei pea vastu või?
Aga see ongi sellepärast nii, et käiguga pidurdades ei saa mootor sel hetkel üldse kütet peale ja kui sa terve paagitäiega ikka kogu aeg nii teed on päris suur vahe, kas lased vaikselt 5(6) käiguga hool raugeda või võtad vabale ( vajutad siduri alla) ja veered niisama tühikäigul tuksudes ( tühikäigul võtab keskmine auto ca 1,5-2,5 l tunnis - ratas saab siis ilmselt natuke vähemaga hakkama, aga vahe ikkagi:)

mingil vähesel määral võib ju
rattal kahjustada see kui raiud järsku tunduvalt madalama käigu sisse , et võid vast korra ketti venitada, aga ma arvan, et kiirendades venitad sa seda oluliselt rohkem. Niiet probleemi mina siin küll ei näe - ainus asi võib olla, et keegi võib tagant sisse sõita, kuna mootoriga pidurdades teatavasti pidurituled ei tööta.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”