kiiver milline?
-
Teema algataja
http://www.bmw.ee/mootorrattad/andmed.php?id=66398 Polegi nii hirmus, kui kinnine kiiver on enduurotajal peas.
Vaatasin neid pilte ja mõtlen, et peamine on siiski turvalisus.
Mul ka Shuberth Concept. Rahast on natsa kahju siis, kui kiiver puruneb, kui aga mõelda, et see on vaid raha ja keha (siinjuures siis pea ja kael) jäävad terveks... siis tundub see raha olevat tühine.
26.04.04 sõitsin klassikalise (Suzu GS850) motaga mööda teeveert (loe: tee paremas servas). Ainult "korraks" läksin tee peale, et mota siis tuppa ajada ja veidi elektrivärki sebida tal... "Juhuslikult" olin jõudnud ilmselt kas kolmanda käigu lõppu või neljanda algusesse, kui tee pööras vasakule "mäest" alla ja samas olin ma niiii tee paremas servas, et tegelikult juba kruusal.
Kolmanda käigu lõpp on mul umbes 130km/h juures, ma arvan. Valida oli kas tavaline- või ebatavaline tee- kallutades oleks ehk kruusal libisenud ja kõvakattega teele pudenenud, aga otse põllule tundus parem olema. Kraavi ju polnud. Vahet pole. Pole mõtet arutada ja aasida, et blä-blä-blä suur kiirus jne. tegin mis tegin ja õppetunni sain. Sain suhteliselt kalli ja valusa õppetunni, aga üks mis kindel: ilmselt olen elus ja "terve" kuna mul oli ülalnimetatud kiiver peas. Soovitan alati ja igal juhul- kinnise lõuaga kiiver on investeering. Nädal pärast ebaõnnestunud sõitu kadus ka kiivri lõuaosa tekitatud sinikas õlalt ja rinnalt.
Nimetatud kiivril on tõeliselt mõnus päikesesirm, suurepärane visiir, piisav tuulutus ja pestav sisu. Suurtel kiirustel (kahjuks ülisuurte kiiruste kohta mul kogemus veel puudub enduurorattaga ei ole kiirus ilmselt nii suur) on pead ka mugav keerata.
Ja soetamisel suurena tunduv hind
Vaatasin neid pilte ja mõtlen, et peamine on siiski turvalisus.
Mul ka Shuberth Concept. Rahast on natsa kahju siis, kui kiiver puruneb, kui aga mõelda, et see on vaid raha ja keha (siinjuures siis pea ja kael) jäävad terveks... siis tundub see raha olevat tühine.
26.04.04 sõitsin klassikalise (Suzu GS850) motaga mööda teeveert (loe: tee paremas servas). Ainult "korraks" läksin tee peale, et mota siis tuppa ajada ja veidi elektrivärki sebida tal... "Juhuslikult" olin jõudnud ilmselt kas kolmanda käigu lõppu või neljanda algusesse, kui tee pööras vasakule "mäest" alla ja samas olin ma niiii tee paremas servas, et tegelikult juba kruusal.
Kolmanda käigu lõpp on mul umbes 130km/h juures, ma arvan. Valida oli kas tavaline- või ebatavaline tee- kallutades oleks ehk kruusal libisenud ja kõvakattega teele pudenenud, aga otse põllule tundus parem olema. Kraavi ju polnud. Vahet pole. Pole mõtet arutada ja aasida, et blä-blä-blä suur kiirus jne. tegin mis tegin ja õppetunni sain. Sain suhteliselt kalli ja valusa õppetunni, aga üks mis kindel: ilmselt olen elus ja "terve" kuna mul oli ülalnimetatud kiiver peas. Soovitan alati ja igal juhul- kinnise lõuaga kiiver on investeering. Nädal pärast ebaõnnestunud sõitu kadus ka kiivri lõuaosa tekitatud sinikas õlalt ja rinnalt.
Nimetatud kiivril on tõeliselt mõnus päikesesirm, suurepärane visiir, piisav tuulutus ja pestav sisu. Suurtel kiirustel (kahjuks ülisuurte kiiruste kohta mul kogemus veel puudub enduurorattaga ei ole kiirus ilmselt nii suur) on pead ka mugav keerata.
Ja soetamisel suurena tunduv hind
