Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Täitsa tavalised karpad on ja vaakumpump. 900 on pritsukasYerba kirjutas:See suur nüüd, et kas 1998 aasta Yamaha TDM850-l on karpad või sissepritse?
Selle reservi kadumise kohta tahtsin öelda, et mina kaotasin 98 TDMil reservi ära kui paaki tagasi pannes ühendasin paagi kraanil (mida sõidu ajal keerata ei saa) voolikud vale pidi. Pärast ringi tõstmist tuli reserv tagasi.
Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ma ei teagi täpselt, kas on samad tihendid mõlemil kraanil, kuna ühed vahetasin eelmine aasta ja teised on praegu vahetuses. Küsi Motoboxist või Yamaha esindusest. Mina tellisin läbi Motoboxi uued. Aukudega tihend + O-tihend (kui juba vahetamiseks läks, siis vahetasin selle ka ära) kokku läks 190 kr.
Nii, nädalavahetusega 1400 km seljataga ja spidokaga on asi ühel pool. Mina ise paraku teisel pool
Pritsu, anna teada, kuidas su spidokasaaga edeneb!
Katseeksitusmeetod näitas, et mul ka reserv ei toimi
Õnneks siia vahepeal meeldivalt palju inffi tekkinud selle kohta. Ei nüüd muud kui tänud kaaskannatajatele ja tihendeid näppima...


Pritsu, anna teada, kuidas su spidokasaaga edeneb!
Katseeksitusmeetod näitas, et mul ka reserv ei toimi

Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Oi vabandust. Ei märganudki, et vastasin vanale kirjale. Eksimust vabandab vaid hetkeline meeltesegadus, mis tuleneb nädalavahetusel läbitud igakevadisest traditsioonilisest raudtagumikusõidust SS1000 Finland 2007. Kõik läks edukalt ja nalja sai piisavalt. Küljetuul, jää, lumi, miinuskraadid öösel.
Sellistel sõitudel on TDM tugev tegija.

Sellistel sõitudel on TDM tugev tegija.

Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Selle reservi kadumise kohta tahtsin öelda, et mina kaotasin 98 TDMil reservi ära kui paaki tagasi pannes ühendasin paagi kraanil (mida sõidu ajal keerata ei saa) voolikud vale pidi. Pärast ringi tõstmist tuli reserv tagasi.
Kk[/quote]
Tehnilises mõttes peaks sellisel juhul alumine kraan e pööratav ka vastupidiselt tööle hakkama ehk siis tavaasendis reserv ja reservi kohal tavaasend. Aga mõte hea ja peab kontrollima. Need spagetivennad on oma rataste kallal igasuguseid imesid teinud. Kuigi minu rattal oli üks voolikutest märgistatud ja ühendasin samamoodi tagasi, kuid äkki olid juba enne valesti ühendatud. Tasub proovimist, kuigi ise kaldun rohkem tihendite vea poole, kuna paljudel selle aastakäigu ratastel selline viga.
Kk[/quote]
Tehnilises mõttes peaks sellisel juhul alumine kraan e pööratav ka vastupidiselt tööle hakkama ehk siis tavaasendis reserv ja reservi kohal tavaasend. Aga mõte hea ja peab kontrollima. Need spagetivennad on oma rataste kallal igasuguseid imesid teinud. Kuigi minu rattal oli üks voolikutest märgistatud ja ühendasin samamoodi tagasi, kuid äkki olid juba enne valesti ühendatud. Tasub proovimist, kuigi ise kaldun rohkem tihendite vea poole, kuna paljudel selle aastakäigu ratastel selline viga.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Sain oma rattal resrvi kätte. Tänud Kallele hea idee pakkumise eest. Voolikud paagi all valesti ja keeratav kraan töötab hetkel samuti tagurpidi ehk siis tavaasendis on reserv ja vastupidi. Hetkel see sõitmist ei sega aga ühelt maalt peab voolikud õieti paika ühendama. Kuna ise ühendasin paagi maha võtmisel voolikud samuti nagu enne olid, siis ilmselt keegi enne mind on need valesti ühendanud. Igatahes viga käes ja nüüd on hoopis julgem mööda maanteed kulgeda teades, et mingi reserv jääb tanklasse sõiduks ikka paaki.kalle kirjutas:Täitsa tavalised karpad on ja vaakumpump. 900 on pritsukasYerba kirjutas:See suur nüüd, et kas 1998 aasta Yamaha TDM850-l on karpad või sissepritse?
Selle reservi kadumise kohta tahtsin öelda, et mina kaotasin 98 TDMil reservi ära kui paaki tagasi pannes ühendasin paagi kraanil (mida sõidu ajal keerata ei saa) voolikud vale pidi. Pärast ringi tõstmist tuli reserv tagasi.
Kk
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Nii mehed, valesse teemasse kirjutan seda, aga olen nüüdsest ka Yamaha TDM 850ne (98 aasta masin) omanik:) 

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Ma mõtlesin et siin küsitakse nõuandeid rohkem, mitte ei olla rõõmsad uue ratta ülepritsu kirjutas:Mis teemal viga?Oledõiges teemas. Palju õnne!!!!

Aga jah, see on mu esimene ratas ja ise täitsa rahul (sõitnud enne paar korda bikega ning TDMi otsa istudes on nn puki-otsas-istumise-tunne peal aga samas - mugav on küll ja selja saab rõõmsasti sirgu hoida

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Oli siin juttu eelnevalt bensukulust. Sai siis nädalavahetusel käidud Tartus suurel paraadil. Tagasi minnes Tallinna poole sai Tartu piiril paak taas täis löödud ja kiire arvutus andis kuluks 7 liitrit (94a ratas). Mina sõitsin üksi. Sõber, kellel on 99 aasta ratas sai bensukuluks 5 liitrit ja sõitis ta koos naise ja kohvriga.. paistab, et aastatega on tehtud väike edasiarendus..
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Täna tankisin järjekordselt ja kuluks sain 7,8 L sajale. Viimati tankisin 98, muidu 95. Enamus sõitu linnas. Kiirendada sai ikka aga enam ei väänanud rutškat nii järsult. Ilmselt sealt ka väike kokkuhoid. Pikka otsa sõites võib isegi 7 L sajale välja tulla. Nii et võrreldes teiste sama aasta masinatega ei olegi kõige hullem tarbija.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
- Tsikkel: Yamaha FZS1000
- Asukoht: Eestimaa.Saku
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Minuoma siis aastast 2000,ja pena kulu 7,5-8 toopi 100le.Eelmine oli 91a.ja kulus keskeltläbi 5,5 peaks mainima et oli teravam ka.Eriline lendur just ei ole.Kui siin just pensu teema jutuks tuli.
Kas kellelgi 2000a.manuaali pole pakkuda!?
Pill tiba teistmoodi.Ei leia kust õlitaset vaadata,/akent ei kuskil.Kraani tal vist ka pole,jne
Tervisi kõigile!!
Kas kellelgi 2000a.manuaali pole pakkuda!?
Pill tiba teistmoodi.Ei leia kust õlitaset vaadata,/akent ei kuskil.Kraani tal vist ka pole,jne

Tervisi kõigile!!
Kui teed,siis ära karda.Kui kardad,siis ära tee!
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Tõmmasin kunagi internetist ´99 aasta 34 lk manuaali. See näitab, et õlitaseme kontrollimiseks peaks ikka aken olema. On ka üks mahukam üle 300 lk manuaal aga see on ´97 a rattale.lysty kirjutas:Minuoma siis aastast 2000,ja pena kulu 7,5-8 toopi 100le.Eelmine oli 91a.ja kulus keskeltläbi 5,5 peaks mainima et oli teravam ka.Eriline lendur just ei ole.Kui siin just pensu teema jutuks tuli.
Kas kellelgi 2000a.manuaali pole pakkuda!?
Pill tiba teistmoodi.Ei leia kust õlitaset vaadata,/akent ei kuskil.Kraani tal vist ka pole,jne![]()
Tervisi kõigile!!
Täna sai pikem tuur tehtud väljaspool linna ja kütusekuluks sain 6,3 L/ 100 km. Tundub igati normaalne olevat. Sõit oli kaasreisijata ja pagasita. Kiiruseks kuni 130 km/h.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Mõlemal esitule pirnil põlesid lähitule niidid korraga läbi. Kuna kauplused olid juba kinni, siis üritasin õhtusel ajal uusi pirne leida tanklatest, kuid üheski Pärnu linna tankals selliseid ei müüda. On ikka jama küll. Kui pimedas sõites pirnid läbi põlevad, siis lükka või ratast. Päevasel ajal saab hakkama ka täistuledega, kuigi see ilus ei ole. Tuuritasin minagi siis kaks päeva täistuledega. Ei ole Pärnus vist eriti selliseid kauplusi, kus neid pirne müüdaks. Olid mingid rollerite jaoks 25 ja 35 W. Ega vist kõiki kauplusi jõudnud ka läbi sõita. Lõpuks leidsin päästerõnga Reldori tehnokülas olevast kauplusest, kust sain kaks viimast. Peab veel paar pirni tagavaraks soetama. Oskab keegi nõu anda pirnide vahetamise osas! Kas tõesti tuleb küljeplastikud ja esikondel maha võtta? Mina igatahes ei suutnud teistmoodi vanu kätte saada ja uusi asemele panna. Pikema reisi korral tuleb siis taolise rikke ilmnemisel maanteel või selle ääres ratas tehase koostest lahti monteerida.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Kuna see tulede värk kipub rattal originaalis suht tagasihoidlik olema,siis panin omale xenoni peale.Seda mitte niivõrd oma nägemise,kui nähtavuse pärast.Hetkel seis,siis selline,et kui juhtub xenon koolema,siis tõstan traadi ringi ja panen istme alt H1 sisse."Hundid terved,lammastest ei tea midagi
".

-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
1993. a TDM on tavalised ilma kraeta 45/40 W tsikli pirnid. Soklil on kummalgi pool kaks kinnituskõrva. Kinnitub sarnaselt 21 W suunatule pirniga poolpöördega. Ja neid ei müü ükski tankla ning kaupluses enamjaolt 25/25 W või 35/35 W - mingid rollerite omad.ulmo kirjutas:Mis imepirnid tdm-i sees on? V-Stromil 2x tavaline H4.nolev kirjutas:Mõlemal esitule pirnil põlesid lähitule niidid korraga läbi. Kuna kauplused olid juba kinni, siis üritasin õhtusel ajal uusi pirne leida tanklatest, kuid üheski Pärnu linna tankals selliseid ei müüda
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord

Selle spido undamisest ei saagi vist jäädavalt muud moodi lahti, kui tuleb uus osta.
Õigekirjaoskus massidesse!
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Kas mõtled pesade vahetuse all näiteks halogeenide paigaldust? Mis tulesid sinna panna annaks? Mulle tundub, et need oma plastkorpusega ühes tükkis. Minu mudelil on ümmargused tuled. Osadel olen näinud mingeid ovaalseid. Seda muidugi piltidel. Elusuurustel ratastel veel neid kohanud ei ole.pritsu kirjutas:nende esilampidega tõesti k...i palju. Ostsin isegi 3 tk tagavaraks. Ja vahetada saabki nii, et kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] maha ja paremini saab ligi, kui see tulede korrpus ka küljest keerata. See oli vist 3 poldiga, käib kiirelt. Lambipesade vahetamist paar spetsialisti ei soovitanud. Kui siis kogu tulede kompott (klaasid, reflektorid jms) korraga.
Selle spido undamisest ei saagi vist jäädavalt muud moodi lahti, kui tuleb uus osta.
Omasin kunagi soolo Urali. Selle spido ei töötanud hästi ja siis paigaldasin jalgratta spidomeetri. See näitas väga täpselt kiirust. Kuigi ma sellelt läbisõitu ei vaadanud, siis minuteada peaks seda saama vaadata. Samuti keskmist kiirust jne. Kui ei pea oluliseks originaal spidoka töökorras olekut ja tahad hetkel väikeste investeeringutega midagi ära teha, siis ühenda spidoka tross ülevalt lahti, osta jalgratta spidokas ja sõit jätkub ilma undamiseta. Need jalgratta spidokad ei ole eriti kallid ja neid on saada paljudes poodides.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Yldiselt vo~tsite minult TDM'i isu a"a"!
Kui oma vanast masinast lahti saaks, oli TDM yks uuema kandidaatidest. Saaks asfaldilt ka nina maha! Ta"nu oma"veidrustele"-aku asukoht, pirnide vahetus jne kadus huvi millegipa"rast a"ra.
Mitte et mulle extravagansa ei meeldiks(NB prantsuse autode fann) aga....
Kui oma vanast masinast lahti saaks, oli TDM yks uuema kandidaatidest. Saaks asfaldilt ka nina maha! Ta"nu oma"veidrustele"-aku asukoht, pirnide vahetus jne kadus huvi millegipa"rast a"ra.
Mitte et mulle extravagansa ei meeldiks(NB prantsuse autode fann) aga....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Ma ei näeks asju nii mustades värvides.. pirnivahetuseks plastiku maha võtmine pole suur töö, kui tead kuis asjad käivad ja kui tihti sa seda akut ikka näpid. Ise müüsin oma n.ö. vana (94a.) TDM 2 nädalat tagasi maha ja ikka vaid selleks et lihtsalt osta uuem (99a), aga ikkagi TDM
Sellel on aku veelgi "pakitum", aga see pole küll minu jaoks mingi vastuargument, sest sõidurõõm kaalub kõik üle 


Nõustun eelkõnelejaga. Kui pole pidevat ja püsivat tungi aku kallal sõrmitseda, siis ei ole ju probleemi.
Aga kui ratta sõiduomadused või välimus ei peaks meeldima, siis on küll juba teine lugu...
Aga kui ratta sõiduomadused või välimus ei peaks meeldima, siis on küll juba teine lugu...
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
TDM-i kiituseks võib tuua näite, kus klubikaaslane ei suutnud oma R1-ga TDM-i mehel mitte eest ära libiseda.
Ja viimati mõõtsin kütusekuluks juba 6,6. Sigahea ratas mustal ja valgel kattel. Ega asjata ta Leedus superbike ole!
Uuematel sõiduautodel on ju ka akud kurat teab, kuhu peidetud. Ega seepärast masin ostmata jää...Ütle kohe, et liiga kallid ja turul pakkumine puudub 



Õigekirjaoskus massidesse!
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Võta kõigepealt ratas ja proovi sõita, siis näed, millised sõiduomadused sellel on. Need kaaluvad kõik need veidrused ülesse. Eks igal rattal on omad vead, aga need pirnide vahetused ja aku asukoht küll segavaks faktoriks ei ole. Palju sa ikka aku kallal käid ja kui tihti need pirnidki vahetamist nõuavad. Ilmselt on igal kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] rattal pirnide vahetus natuke töömahukam, kui naked ratastel. Aga eks igaüks kiida oma ja mina olen igatahes TDM- i sõiduomadustega rahul.ants01 kirjutas:Yldiselt vo~tsite minult TDM'i isu a"a"!
Kui oma vanast masinast lahti saaks, oli TDM yks uuema kandidaatidest. Saaks asfaldilt ka nina maha! Ta"nu oma"veidrustele"-aku asukoht, pirnide vahetus jne kadus huvi millegipa"rast a"ra.
Mitte et mulle extravagansa ei meeldiks(NB prantsuse autode fann) aga....
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.