24. mai 2007 Tallinna Hipodroom!!!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
24. mai 2007 Tallinna Hipodroom!!!
24. mail on jälle suure tõenäosusega Tallinna Hipodroomil vägevat võidusõitu näha. (Loomulikult mootorrataste oma ikka)
Pole veel ametlikku reklaamlehekülge netist leidnud - ainuke info on delfi uudistest: http://auto.delfi.ee/moto/motosport/art ... d=15914189
Alguse kellaaeg on planeeritud 18:00. Omadest kogemustest võin öelda, et kui nad vähegi tahavad normaalsel kellaajal lõpetada, siis mingit veinitamist ei tohi olla. Esialgne võistlejate nimekiri on päris OK.
Nii et tõotab tulla väga huvitav õhtupoolik.
Pole veel ametlikku reklaamlehekülge netist leidnud - ainuke info on delfi uudistest: http://auto.delfi.ee/moto/motosport/art ... d=15914189
Alguse kellaaeg on planeeritud 18:00. Omadest kogemustest võin öelda, et kui nad vähegi tahavad normaalsel kellaajal lõpetada, siis mingit veinitamist ei tohi olla. Esialgne võistlejate nimekiri on päris OK.
Nii et tõotab tulla väga huvitav õhtupoolik.
http://www.motorport.ee sai suht ammu info üles ja pidevalt on uudiseid tilkunud.
www.motorsport.ee - Where the action is, we're there!
-
Teema algataja
motosport.ee lehel on mul pikemat aega ainult neli mõtetut pilti ja kõik. Võistlused ja üritused võiks nagu lingid olla, kuid midagi ei toimu hiirega sinna minnes...
Aga võistlus oli hea. Kuna ma ise jälle ainult boksis istusin ja mehaanikuna toimetasin, siis jäi minu seebika objektiivi suht piiratud arv kujutisi. Oleks jällegi VÄGA tänulik kui kõvemad fotograafid pilte jagaks. Ja kui kellelgi mõni video oleks... ERITI oleks huvitatud selles B-finaalist, kus Margus (nr. 7) selle tsikiga rabeles. Ja ka A-finaal oleks abiks.
Ette tänades...
Aga võistlus oli hea. Kuna ma ise jälle ainult boksis istusin ja mehaanikuna toimetasin, siis jäi minu seebika objektiivi suht piiratud arv kujutisi. Oleks jällegi VÄGA tänulik kui kõvemad fotograafid pilte jagaks. Ja kui kellelgi mõni video oleks... ERITI oleks huvitatud selles B-finaalist, kus Margus (nr. 7) selle tsikiga rabeles. Ja ka A-finaal oleks abiks.
Ette tänades...
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sõit oli supper. Pealtvaatajaid väga palju ei olnud, kuid hipodroomi sõidud on lahedad. Hea ülevaatlik ja konkreetne.
Ilus oli vaadata, kuidas 5 kordne maailmameister peale kurvist väljumist teisele ringile minnes tagarattasse läks ja terve stardisirge kuni järgmise kurvini lihtsalt tagarattal teiste eest ära paarutas. Peajagu ikka üle teistest.
Pildid oma väikse seebikaga saan järgmisel nädalal üles tõsta.
Hea, et eestis ka sellist motosporti veel näha saab.
Ilus oli vaadata, kuidas 5 kordne maailmameister peale kurvist väljumist teisele ringile minnes tagarattasse läks ja terve stardisirge kuni järgmise kurvini lihtsalt tagarattal teiste eest ära paarutas. Peajagu ikka üle teistest.
Pildid oma väikse seebikaga saan järgmisel nädalal üles tõsta.
Hea, et eestis ka sellist motosporti veel näha saab.
-
Teema algataja
Marguse mehaanik olin.
Kais - kui ma kirjutan brauserisse motosport.ee, siis ei avanu mul suurt midagi - ainult eelpool kirjeldatud neli pilti ja kõik, kui aga sinu allkirjalt lingi vajutan, siis tuleb /?id=main veel sinna motosport.ee lõppu ja siis on juba palju-palju huvitavat lugemist. Kas sa oled ise kah selle lehega seotud, või pean kellegi teise poole pöörduma et see asi fix saaks?
Sellist motosporti saab eestis veel täpselt 2 a. näha. Peale seda võib uusi korterelamuid kasvõi iga päev vaadata...
Kais - kui ma kirjutan brauserisse motosport.ee, siis ei avanu mul suurt midagi - ainult eelpool kirjeldatud neli pilti ja kõik, kui aga sinu allkirjalt lingi vajutan, siis tuleb /?id=main veel sinna motosport.ee lõppu ja siis on juba palju-palju huvitavat lugemist. Kas sa oled ise kah selle lehega seotud, või pean kellegi teise poole pöörduma et see asi fix saaks?
Sellist motosporti saab eestis veel täpselt 2 a. näha. Peale seda võib uusi korterelamuid kasvõi iga päev vaadata...

Mõned pildid on siin üleval: http://www.flickr.com/photos/33905305@N ... 263807046/
Hiljem vast veidi lisa.
Hiljem vast veidi lisa.
www.motoRsport.eeelectron kirjutas:Marguse mehaanik olin.
Kais - kui ma kirjutan brauserisse motosport.ee, siis ei avanu mul suurt midagi - ainult eelpool kirjeldatud neli pilti ja kõik, kui aga sinu allkirjalt lingi vajutan, siis tuleb /?id=main veel sinna motosport.ee lõppu ja siis on juba palju-palju huvitavat lugemist. Kas sa oled ise kah selle lehega seotud, või pean kellegi teise poole pöörduma et see asi fix saaks?
Sellist motosporti saab eestis veel täpselt 2 a. näha. Peale seda võib uusi korterelamuid kasvõi iga päev vaadata...

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja
:saqu kirjutas:



Sain ühe hea sõbra käest kah natuke pilte ja viskasin paar parimat üles:http://nagi.ee/photos/electron/sets/18399/
PS: Et aimu oleks, mis tunne on sõitjatel teise taga sõites, siis viimasele pildile lõikasin vennast tehtud fotolt tema käed - sellised verevalumid on ka jalgadel, kaelal ja näol. Samuti pole harv nähtus kui kõik sõrmed ja küüned sinised on.
Vale riietus! Maku kätel enamus sinikaid seal, kus nahkkombel see riide osa on. Aga mis materjalist see õige kombe on teistel? Eelmine aasta sai ise quadiga seal sõidetud, ei osanud me end kuidagi katta ja külg oli ka päris sinine. Kuigi quadi kiirus ja kivirahe on speedway pillide oma kõrval ilmselt nali.
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 

Seda tibi, kes sõitis, vist diskosaalides väga nappides rõivastes eriti näha ei ole...electron kirjutas:PS: Et aimu oleks, mis tunne on sõitjatel teise taga sõites, siis viimasele pildile lõikasin vennast tehtud fotolt tema käed - sellised verevalumid on ka jalgadel, kaelal ja näol. Samuti pole harv nähtus kui kõik sõrmed ja küüned sinised on.
Kotkapojad, TM, http://www.kotkapojad.ee
-
Teema algataja
On kahest materjalist kombed - nailon ja nahk. Mina ise läbi aegade nahapooldaja. Nailon on küll kergem ja mugavam, kuid kukkudes sulab ka väga effektselt haavadesse sisse. Mina lasin spetsiaalselt õmmelda soomes endale nahkülikonna, täpselt õigetes kohtades tugevdused ja polsterdused jne, kuid sellise kivirahe vastu on lootusetu võidelda. Tallinna hipodroom on isegi väga pehme sõitjate vastu. Soomes Vaasa rada näiteks koosneb meie mõistes peenikesest killustikust, mille tervad kivid läbi nahkülikonna nagu võist tulevad. Harvad polnud korrad, mil kivi läbi prillide tulid. Aga loomulikult aitavad õige varustus ja õiged kaitsmed seda väga kõvasti pehmendada.
(e)N(n), miks sa seda arvad?
(e)N(n), miks sa seda arvad?
Nu kui tibi ihu samasugune välja näeb kui Margusel.. Sinikaid ma mõtlen, mitte...electron kirjutas:(e)N(n), miks sa seda arvad?
Kotkapojad, TM, http://www.kotkapojad.ee
-
Teema algataja
Kas mitte see teine heebel pole pidur? Ma tean, et stuntimisel kasutatakse ka sellist väiksemat heeblit vasakul, nendel on see heebel igastahes pidur. (tagupidur vist oli, ei mäleta)timmu8 kirjutas:
edit: võtan sõnad tagasi

Viimati muutis unlimited, 25 Mai 2007, 20:08, muudetud 1 kord kokku.
Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Alumine on õlisidur ja ülemine on teine käik. Hipokapillidel on kaks käikutimmu8 kirjutas:

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
Teema algataja
Atäh timmu, väga ilusad pildid. Sul vist polnud seebikas:)
Sidur on jah üks heebel - väga viimasel ajal on see õli peal. Aegade algusest kuni viimase aastani ikka trossi kasutati.
Ja teine siis käigu jaoks. Käik tõmmatakse või surutakse paremal mootori juures all olevast kangist sisse, mida siis hoitakse sees ning siis stardis õigel ajal tõmmatakse heeblist, mis vabastab vedru, mis omakorda lükkab vägisi teise käigu. PS: Uuematel käimakottidel on esimese ja teise vahel "vaba käik" kah.
Sidur on jah üks heebel - väga viimasel ajal on see õli peal. Aegade algusest kuni viimase aastani ikka trossi kasutati.
Ja teine siis käigu jaoks. Käik tõmmatakse või surutakse paremal mootori juures all olevast kangist sisse, mida siis hoitakse sees ning siis stardis õigel ajal tõmmatakse heeblist, mis vabastab vedru, mis omakorda lükkab vägisi teise käigu. PS: Uuematel käimakottidel on esimese ja teise vahel "vaba käik" kah.
Electron, viitsid ehk veidike pajatada stardinüansidest (stardipositsioon, ...).
Veel võiks harida kurvitehnika ning möödumisvõimaluste kohapealt. Paarist möödasõidust mis toimus oli üks kahjuks see mis Marguse a-finaalist välja jättis.
Ümmargused küsimused aga mis teha - ei oska veel paremini.
Olles su eelmise ürituse järgsed kommentaarid/selgitused läbi lugenud oli palju mõnusam toimuvat jälgida. Edu edaspidiseks.
Veel võiks harida kurvitehnika ning möödumisvõimaluste kohapealt. Paarist möödasõidust mis toimus oli üks kahjuks see mis Marguse a-finaalist välja jättis.
Ümmargused küsimused aga mis teha - ei oska veel paremini.
Olles su eelmise ürituse järgsed kommentaarid/selgitused läbi lugenud oli palju mõnusam toimuvat jälgida. Edu edaspidiseks.
http://racepics.eu/v/oo_007/hipo_2007_4 ... terAlbum=0
Kas selline loperdamine on katkise rehvi süü või ongi rõhk nii madal?
Kas selline loperdamine on katkise rehvi süü või ongi rõhk nii madal?
Ummamuudu...
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
24.mai 2007...
Ilus, huvitav ja tore, kuid karm ala.
70-te aastate algul, kui sai käidud "Kalevi" klubis oli seal üks söeraja- või hipodroomisõitja, kellel oli olnud üle 30 luumurru, huvitav, mis ütlevad tema kondid vanemast peast, nime ma kahjuks ei mäleta.
70-te aastate algul, kui sai käidud "Kalevi" klubis oli seal üks söeraja- või hipodroomisõitja, kellel oli olnud üle 30 luumurru, huvitav, mis ütlevad tema kondid vanemast peast, nime ma kahjuks ei mäleta.
Eelpool mainitud möödasõit paistis rajakõrvalt ju väga selge olevat. Maku lasi enne kurve kaasi tagasi ja teine vend ei lasknud...zod kirjutas:Electron, viitsid ehk veidike pajatada stardinüansidest (stardipositsioon, ...).
Veel võiks harida kurvitehnika ning möödumisvõimaluste kohapealt. Paarist möödasõidust mis toimus oli üks kahjuks see mis Marguse a-finaalist välja jättis.
Ümmargused küsimused aga mis teha - ei oska veel paremini.
Olles su eelmise ürituse järgsed kommentaarid/selgitused läbi lugenud oli palju mõnusam toimuvat jälgida. Edu edaspidiseks.

eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 

-
Teema algataja
See marguse A-finaalist välja jäämine oli küll mõnevõrra kahju, kuid samas ei tohi seda unustada, et see tüdruk tuli pärast A-finaalis teiseks! Möödumisvõimalused tuleb ise luua, ning selleks on vaja märkimisväärselt paremat ratast ja palju kogemusi. Kõige olulisem on mitte sattuda eesliikuja tagarattast lendava rahe sisse. Mitte et see väga valus on, vaid et see puht füüsiliselt võtab hoogu maha. Kui eesliikuja hoiab ilusti kurvis siseliini, siis peab väljast üritama, või teine võimalus pressida sees ja oodata teise viga.zod kirjutas:Electron, viitsid ehk veidike pajatada stardinüansidest (stardipositsioon, ...).
Veel võiks harida kurvitehnika ning möödumisvõimaluste kohapealt. Paarist möödasõidust mis toimus oli üks kahjuks see mis Marguse a-finaalist välja jättis.
Ümmargused küsimused aga mis teha - ei oska veel paremini.
Olles su eelmise ürituse järgsed kommentaarid/selgitused läbi lugenud oli palju mõnusam toimuvat jälgida. Edu edaspidiseks.
Hipol ei ole speedwayle omast ristilaskmist, tuleb absoluutselt täiega sisse lennata, samas peab koormama ikka tagaratast, et väga libisema ei lähe. Selles osas on Tallinna Hipodroom vägev, et pikad sirged ja järsud kurvid.
Stardikohad on vastavalt tabelile. Igal sõitjal on vastavat värvi kiivrikate siis. Siserajalt alates - Punane, Sinine, Valge, Kollane, Roheline, ja Must. A ja B finaalikohad tulevad iga mehe valikust, st. et kellel sõitudega kõie rohkem punkte, valib raja mis endale kõige rohkem meeldib, siis kes teisena punktide arvestuses valib peale esimest jne.
Start ise on lihtne - kui mehed joonel lülitab peakohtunik sisse fooris rohelise tule. Selle selle aja jooksul ei tohi esiratas stardilinti puudutada, kui puudutab, on sõidust eemaldamine. Lint tõuseb 5 sekundi jooksul alates rohelise tule süttimisest, st. ta võib tõusta esimesel sekundil aga võib ka viiendal. Sedasi on raske ennetada lindi tõusu. (kiirendusel näiteks süttivad tuled kindlate intervallidega, ...vist)
Peale starti PEAB iga võistleja liikuma teatud maa otse, st. ei tohi segada kaasvõistlejat. Hipol oli see vist 20 või 30 meetrit - peast ei mäletagi

-
Teema algataja
Natuke liiga madal on rõhk. Kuid samas juu siis nii kerge tibi võib endale seda lubada. Muidugi oht on suur et rehv tervet sõitu vastu ei pea.kult kirjutas:http://racepics.eu/v/oo_007/hipo_2007_4 ... terAlbum=0
Kas selline loperdamine on katkise rehvi süü või ongi rõhk nii madal?
CB500 - kahjuks hipo alles järgmisel aastal uuesti... võibolla.
Korraliku speedway võistlust näeb siis kui kuskilt tibake raha juurde saame, et Tabasalu trekil uued rajapiirded saab.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.