Kas rollerid ei kesta?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Kui suur mees tahab rolleriga sõita peab ikka istme alla vaatama.Osadel on istme alune kõik plastist mis aukudes rappudes paindub nii palju läbi,et gondlite kinnitused lagunevad.Kohapeal seistes on ilus aga kui kruvima hakkad pudeneb laial.

BlueDog

Lugemata postitus Postitas BlueDog »

:lol: Mis asja te vaidlete ,aprilia ,honda ,yamu ,HIINAKAD ,Ostke parem usa rauda ,ehk keeway ,pean silmas just hurricane... Suurema mehe all üle 50 kindlasti ei lähe ,mille juures on pöörded nii umbes 6000 - 6500 juures... Vastupidavus ,te küsite... No väga hästi peab vastu ,sõber on sellega teinud juba hüppeid ja kõike(sai lihtsalt nii odavalt ,et arvab ,et võib lõhkuda(4500soomest)) ja ma imestan iga päev ,et ükski gondel küljest ei kuku ,bensiini võtab nii vähe ,et täis paagiga iga päev sõites saab ,sõita umbes 250km(paak 5l)... + Asjal on kuidagi väga mõnus hääl ,jupid on väga odavad ,ees on abs pidur(raskuse all töötab päris hästi) Kaasa saab korvi kuhu mahub kast õlut ja pagasnikusse mahub veel pool kasti ,nii ,et hea peole minna ,või näiteks kui firma on selline ,kus on vaja midagi tuua ,viia(ühesõnaga mahutab palju kraami)... Ja veel +++ Asjaga on vääga mugav sõita ,kuna kaalub 70kg ja peened rattad teevad oma töö ,amordid on ka suht head ,pehmed sellised... Mootori kohta ei oska ainult öelda ,et kui hästi asjad tal kuluvad kuna sõbra rolleril vaevalt ls 2000km... Või siis osta Malaguti ,seda polegi veel keegi soovitanud... :) Edit: Ja kogu see lõbu maksab ainult 15900.-
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

heh...rollerid ei kesta kuna olen näinud juba mis vennad nendega enamasti sõidavad. Külmast peast kohe punn põhja jne. Kallatakse suvakat õli sisse...nii need kuluvadki. Korralik aerox, aprilia vms. kestavad ilusti. Piirajad oleks muidugi mõtekas maha kiskuda, muidu on masin nii lahja et endale on sõitmine ohtlik eriti suuremale mehele(näiteks kõrvalteelt peateele keerates).

Motopaks mis rolleri peale oled mõelnud ja milleks üldse roller? Kas tahad tutikat või kasutatud osta?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

BlueDog kirjutas:
:lol: Mis asja te vaidlete ,aprilia ,honda ,yamu ,HIINAKAD ,Ostke parem usa rauda ,ehk keeway ,pean silmas just hurricane... Suurema mehe all üle 50 kindlasti ei lähe ,mille juures on pöörded nii umbes 6000 - 6500 juures... Vastupidavus ,te küsite... No väga hästi peab vastu ,sõber on sellega teinud juba hüppeid ja kõike(sai lihtsalt nii odavalt ,et arvab ,et võib lõhkuda(4500soomest)) ja ma imestan iga päev ,et ükski gondel küljest ei kuku ,bensiini võtab nii vähe ,et täis paagiga iga päev sõites saab ,sõita umbes 250km(paak 5l)... + Asjal on kuidagi väga mõnus hääl ,jupid on väga odavad ,ees on abs pidur(raskuse all töötab päris hästi) Kaasa saab korvi kuhu mahub kast õlut ja pagasnikusse mahub veel pool kasti ,nii ,et hea peole minna ,või näiteks kui firma on selline ,kus on vaja midagi tuua ,viia(ühesõnaga mahutab palju kraami)... Ja veel +++ Asjaga on vääga mugav sõita ,kuna kaalub 70kg ja peened rattad teevad oma töö ,amordid on ka suht head ,pehmed sellised... Mootori kohta ei oska ainult öelda ,et kui hästi asjad tal kuluvad kuna sõbra rolleril vaevalt ls 2000km... Või siis osta Malaguti ,seda polegi veel keegi soovitanud... :) Edit: Ja kogu see lõbu maksab ainult 15900.-
Jälle sa oma USA raua jutuga! Keeway on hiinapoiste joller mille tootmine toodi Ungarisse. Toodetakse Euroopa turu tarbeks.
Vaata kui huvitav kirjakeel(vaata piltidel all) USA-s sel juhul :D
http://www.keewaymotor.com/angol/gyar_kepek.html

BlueDog

Lugemata postitus Postitas BlueDog »

Ok kõik see huinamuina on pooh... Ühesõnaga Keeway HIINAKAS on hea aparaat...

rem4605

Lugemata postitus Postitas rem4605 »

BlueDog kirjutas:
:lol: Mis asja te vaidlete ,aprilia ,honda ,yamu ,HIINAKAD ,Ostke parem usa rauda ,ehk keeway ,pean silmas just hurricane... Suurema mehe all üle 50 kindlasti ei lähe ,mille juures on pöörded nii umbes 6000 - 6500 juures... Vastupidavus ,te küsite... No väga hästi peab vastu ,sõber on sellega teinud juba hüppeid ja kõike(sai lihtsalt nii odavalt ,et arvab ,et võib lõhkuda(4500soomest)) ja ma imestan iga päev ,et ükski gondel küljest ei kuku ,bensiini võtab nii vähe ,et täis paagiga iga päev sõites saab ,sõita umbes 250km(paak 5l)... + Asjal on kuidagi väga mõnus hääl ,jupid on väga odavad ,ees on abs pidur(raskuse all töötab päris hästi) Kaasa saab korvi kuhu mahub kast õlut ja pagasnikusse mahub veel pool kasti ,nii ,et hea peole minna ,või näiteks kui firma on selline ,kus on vaja midagi tuua ,viia(ühesõnaga mahutab palju kraami)... Ja veel +++ Asjaga on vääga mugav sõita ,kuna kaalub 70kg ja peened rattad teevad oma töö ,amordid on ka suht head ,pehmed sellised... Mootori kohta ei oska ainult öelda ,et kui hästi asjad tal kuluvad kuna sõbra rolleril vaevalt ls 2000km... Või siis osta Malaguti ,seda polegi veel keegi soovitanud... :) Edit: Ja kogu see lõbu maksab ainult 15900.-




Endal ja s9bral kh Hurricane.

Suht hästi peab vastu. Vähemalt minul.

Olen n2inud, kui selle rolleriga s9idab 110kg mees.
Väga hästi liikus!

Jh ja pagas on kh super.

raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

no kui kaua yks aerox 04 vastu võib pidada, kui vahetada silindrit ja rõngaid regulaarselt ja väntvõl koos laagritega 10000km pealt, Mis osad aeroxil veel kuluvad?











tänud
KOndimootor

unlimited
Postitusi: 203
Liitunud: 17 Okt 2005, 18:47
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas unlimited »

raitonrait2 kirjutas:
Mis osad aeroxil veel kuluvad?
Kõik osad kuluvad.
Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500

raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

a kudas rattaste laagrite ja hargi laagritega on
KOndimootor

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Derbil on need küll väga ilusti vastu pidanud. Sõitnud juba üle 20000kilomeetri ja pole vahetanud midagi peale kuluosade st. poiduri klotsid ja rehvid mitte mingeid rattalaagreid või hargi laagreid. kuid samas võid oma tagaratta laagri august läbi sõiduga ära lõhkuda.

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

raitonrait2 kirjutas:
a kudas rattaste laagrite ja hargi laagritega on
Ei, neid sa küll iga 10000km pärast vahetama ei pea.
Usun,et sa ei sõidagi ühe rolleriga niii palju,et sul peaks tekkima vajadus neid vahetada.
Isegi, silindrit, rääkimatta vätnvõllist, ei pea vahetama peale 10000km.
Sõbral pegout, sõitnud 22000km, midagi. Ja, kusjuures, tal vist kgouaeg masin töötand. Hetkel ei meenu küll midagi, mis väga lagunenud oleks.Peale 15000 jooksios tal vist kokku, siis ostis uue, mis jooksis ka peale 2000km kokku, aga sel vist oli kohe algul kolb katki vms. Ta sõitis mingine 200km katkise kolbiga.Praegu, mingi 5000km juba 70cc olnud, ja kestab ikka. Rõngaid vist võiks varsti vahetada( kompresioon oli 8.25 midagi). Aga, no 5000km peale ajab mõni vend AC 70cc 5x kokku.
Olenevalt tujust, üksi sõites laseb ~65km/h, aga vahepeal saab masin ikka normaaslelt hagu.

Tzeta

Lugemata postitus Postitas Tzeta »

xzburnoutzx kirjutas:
Kui soovid rollerit osta, siis kindlalt soovitan osta midagi kvaliteetsemate killast ( Aprilia, Piaggio, Gilera, Peugeot, Yamaha ). Ei soovitaks firmasid ( Keeway, CPI, Qingqi, Geely, Lifan - ja muid hiinas toodetud rollerid ).
Nüüd selgita ära!!See läks siin vaikselt isiklikuks. Miks on Eelarvamus Keeways ja CPI-st??
1.Keewayd toodetakse Ungaris(säh sulle riisikat)
2.Olen sõitnud 8000+ oma keewayga ma midagi pole!!Vahetanud pole midagi ainult õli ja bensiini sisse valanud ja see nn "tuuning kit" :lol:


See ajab närvi et vaatavad rolle oi väga lahe roll aga seda ei osta see keeway ja riisikas! T*ra ära räägi kui sa ei tea! :evil:
Kasutaja avatar

LähmeSõidame
Postitusi: 199
Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
Asukoht: tallinn/luige

Lugemata postitus Postitas LähmeSõidame »

mul endal oli ka keeway, hea roller aga siiski märgatav vahe on apriliade jne ees. ja keeway ON hiina roller, vaata paberitest järgi kui ei usu ;)
RS 125
Kasutaja avatar

-MeltDown-
Postitusi: 279
Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
Asukoht: pirita ja viimsi

Lugemata postitus Postitas -MeltDown- »

"KEEWAY is the European-registered brand of Qianjiang Group of China. KEEWAY has become a multinational organization incorporating R&D, design, sale, and service of motorcycle and other mechanical products. Under the corporate umbrella, there are Qianjiang-Keeway Europe (Hungary), Keeway Poland, Keeway Spain, Keeway Finland, Keeway France, Keeway Italy, Keeway Croatia, Keeway America (USA), among others."
Äigrumäe MC :)
Kasutaja avatar

nael
Postitusi: 189
Liitunud: 08 Mai 2005, 12:06
Asukoht: Põlva

Lugemata postitus Postitas nael »

Kestvatest ja ökonoomsetest rolleritest valiks:
Mõni piaggio või lihtsalt mõne piaggio mootoriga masin (gilera runner , piaggio nrg jne) . Kestavad väga hästi , piaggio mootorid on ka väga võimsad , bensukulu suhteliselt suur kui vajutada 6-8 l (runner , uuem sr). Kindlasti saab ka 4-5 l hakkama kui normaalselt sõita , kasutatud väikse läbisõiduga oleks mõistlik ei pea alati uut ostma.
Aprilia Sr 50 Ditech , sissepritsega siis , kütuse ja õlikulu väga väike , vägagi ökonoomne masin , kui see pritse ära läheb siis osadel on vahepeal suured remondikulud ainult olnud , kah väikse läbisõiduga kastatud masin ajaks asja ära. Need minu soovitused , roller kestab küll kui hoida ja mitte koguaeg seda rutskat tugevalt keerata , näiteks maanteel u. 50 km 90-100 km/h. :)

henx206

Lugemata postitus Postitas henx206 »

Eks cpi puhul on nii kah,et kuidas hiinlase päev ja silmad on.Samamoodi on kah qingi ja muude selliste puhul.Kui ostad eelnimetatud Aprilia või Yamaha, siis võid kindel olla,et sõiduk on kokku pandud hoolega ning mõni auk ei ole suurem,kui peaks või väiksem.Cpidel algab kõik ka silindritest,sest need originaalid on nii piirajateks tehtud,kui võimalik ja eks sellepärast kirutaksegi ,et need edasi ei käi ja topi sinna kasvõi sportsummuti või multivar peale .
Sest nt minu cpil ei leitudki viga,et miks ta ennast üle ujutab või pöördesse ei lähe.Ise kah enam otsida ei oska,hea oli,et mulle auto sisse sõitis ning nüüd ehk kindlustus ära ostab :D
Kasutaja avatar

hary
Postitusi: 126
Liitunud: 23 Apr 2007, 17:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

re

Lugemata postitus Postitas hary »

Väheke asjast ka..
Millist marki ta on ei ole eriti oluline, peaks olema mõni üldtuntud valmistaja mis kannatab keskmisest ka pikemat läbisõitu...
Ostad selle firmale järelikult talda annab nii mõnigi, seega ei saa olla uus ja kallis asi, pigem sissesõidetud hea pill..
Nagu manitud jah kasutajast oleneb palju palju, kui täiega üle risti ja aukude on kahvel esemesel tuhandel kiivas..teed on täitsa pees...
Muud varianti polegi et ostad korras masina ja 3-4 aasta pärast müüd edasi
Väga mõistlik oleks osta saksast otse firmalt-firmale korraliku müüja käest ilma ALV-ta..nii moodi oled igati võidus...oleneb mida pead silmas firmale...s.o. tolle viimase rahakoti suurus 8-)
Jätan lingid lisamata, sest neid tead isegi...
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Tzeta kirjutas:
xzburnoutzx kirjutas:
Kui soovid rollerit osta, siis kindlalt soovitan osta midagi kvaliteetsemate killast ( Aprilia, Piaggio, Gilera, Peugeot, Yamaha ). Ei soovitaks firmasid ( Keeway, CPI, Qingqi, Geely, Lifan - ja muid hiinas toodetud rollerid ).
Nüüd selgita ära!!See läks siin vaikselt isiklikuks. Miks on Eelarvamus Keeways ja CPI-st??
1.Keewayd toodetakse Ungaris(säh sulle riisikat)
2.Olen sõitnud 8000+ oma keewayga ma midagi pole!!Vahetanud pole midagi ainult õli ja bensiini sisse valanud ja see nn "tuuning kit" :lol:


See ajab närvi et vaatavad rolle oi väga lahe roll aga seda ei osta see keeway ja riisikas! T*ra ära räägi kui sa ei tea! :evil:
Usu mind, olen tiba rohkem neid riisikaid ja teisi muu maailma rollereid laiali võtnud ja parandanud. KÕIK riisikad on tehtud võimalikult väikeste kuludega ning ebakvaliteetselt. Keeway nn. disainerriik kui selline on Ungari aga nad pannakse kokku hiinas, nagu ka enamus teised. See ei ole mingine määraja, kus ta kokku pannakse, sest kõik tänapäeva lääne kaupatest on riisikate poolt valmistatud. Vahe on selles, et kas on ta korralikult välja mõeldud töötama või mitte. Sinu 8000km on suur näitaja. On inimesi kes sõidavad oma Suzukidega ja Yamahadega 40000km puhtalt hoolduses käimisest. Ma pole oma silmaga näind ühtegi CPId millel oleks üle 10000 kellal, kui minu juurde parandusse tuleb. See, et sul see on, ei tähenda, et see hea on. Peamine, et ise oled rahul. Aga mingist utoopilist 25000.- sama tehnoloogia ja kvaliteediga tehtud masina eest kui Delta on mõttetu välja käia. Pole ühtegi inimest veel kohanud, kes peale nii ostu rõõmu möödumist CPIst vaimustuses oleks võrreldes teiste rolleritega mis kasut. peast odavamad on.

BTW. mul on olnud hiinakas ja mu sõpradel on ka praegusel hetkel :arrow:

Urbanstyle

Lugemata postitus Postitas Urbanstyle »

Mul on kymco ja aprilia ma ütlen et kymcoga pole mul mingit probleemi olnud 8000km jooksul tavaline hooldus ja ok. Aprilial pole ka mitte midagi viga mõlemad kestavad ja on normaalsed ka peenestamisel ;)

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

śee kõik oleneb rolleri omanikust, kui on tegemist pohhuistiga või retsitivistiga siis roller küll eriti kaua vastu ei pea. aga kui ikka hooldad, lisad õli, puhastad, vahetad õigel ajal väsinud detaili välja, siis kestab küll roller üsna palju vastu.

Sp2

peavad küll

Lugemata postitus Postitas Sp2 »

Mu rolleri läbisõit on 19000. Ühtegi tuuningjuppi pole pandud. Just natuke aega tagasi jooksis kokku sellepärast, et õlipumba rihm läks katki. See minu oma viga ka sest ega rihmasid ju tulebki vahetada, need ka igavesed pole. Ennem seda sõitis roller ideaalselt. See on saksast toodud, ning seal on passi järgi olnud 6 omaniku. Sellest võib järeldada, et järgige sakslasi. Rolleriks on Piaggio NSL.
Kasutaja avatar

Aksel
Postitusi: 160
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:15
Asukoht: Kärde
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aksel »

oltc1100 kirjutas:
śee kõik oleneb rolleri omanikust, kui on tegemist pohhuistiga või retsitivistiga siis roller küll eriti kaua vastu ei pea. aga kui ikka hooldad, lisad õli, puhastad, vahetad õigel ajal väsinud detaili välja, siis kestab küll roller üsna palju vastu.
MInul on Kymco Agility 50(1 aasta vana-läbisõit ~16800km) ja Aprilia SR50R(2 nädalat vana-läbisõit 1700km) Mõlemad rollerid sõidavad väga ilusti. Kuigi rolleritel on üks suur vahe. :D:D Kymco minek on ikka jube lahja, kui korra Aprilia selga oled istunud. :P Kymcol on eemaldatud vario piiraja ja suuremad düüsid. Aprilial on eemaldatud vario piiraja (seib) ja muud ei midagi. :)
Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Aksel kirjutas:
Kuigi rolleritel on üks suur vahe. :D:D Kymco minek on ikka jube lahja
On jahh SUUR vahe. Ega see Kymco süü pole, et too 4T on. On temalgi omad plussid.
Kasutaja avatar

Aksel
Postitusi: 160
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:15
Asukoht: Kärde
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aksel »

holma kirjutas:
Aksel kirjutas:
Kuigi rolleritel on üks suur vahe. :D:D Kymco minek on ikka jube lahja
On jahh SUUR vahe. Ega see Kymco süü pole, et too 4T on. On temalgi omad plussid.
Ega ma ei laidagi seda Kymcot. Ta päris korralikult sõitnud mul see 16800km pole selle aja jooksul midai muud teinud kui õlisid vahetanud ja ühe korra variaatroi rulle ning rihma vahetanud (rihma isegi poleks vaja olnud).

Aga mina siiski esialgu eelistaksin (50ccm hulgast) 2T mootorit ja vedelik jahutusega, kuna need äkilisemad ikka kui 4T mootorid.

Muidu Kymco Agility teenis mind päris korralikult. :)

Huvitav palju km Apriliaga saab sõita ilma suurema remondita(mõtlen silindri kolvi/rõngaste vahetust)Rolleril külmast peast lasen korralikult soojeneda jne ehk siis korraliku hoidmise juures palju umbes keskmiselt sõidab ühe silindri/kolviga?

PS! Mis õli te soovitaksite kasutada Apriliaga? Hetkel kasutan seda mis talle määratud on AGIP õli poolsünteetilist. Keegi oskaks midagi paremat soovitada?
Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Aksel kirjutas:
Huvitav palju km Apriliaga saab sõita ilma suurema remondita(mõtlen silindri kolvi/rõngaste vahetust)Rolleril külmast peast lasen korralikult soojeneda jne ehk siis korraliku hoidmise juures palju umbes keskmiselt sõidab ühe silindri/kolviga?
Võid vabalt tehaseseades liikuriga 20-30000 saada. Ka piirajateta liikuriga võib õnnestuda. Siis ikka sadula ja lenkusvaheline tihend selle läbisõidu paika paneb.
Aksel kirjutas:
PS! Mis õli te soovitaksite kasutada Apriliaga? Hetkel kasutan seda mis talle määratud on AGIP õli poolsünteetilist. Keegi oskaks midagi paremat soovitada?
Õlidest jahutud siin. http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... e43797bf23 Lase edasi tehasesoovituse järgi.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”