Õppimine

See on kõikjal maailmas kõige paremaks algaja sikliks olnud. Mis aga kõige tähtsam ta annab sulle eksimise andeks paremini kui teised, hooldus ka lihtne ja odav, mootor lihtne. Pole plastikuid mida puruks kukkuda ...
Saksast tuues tuleb 99aastal toodetud (kalli) masina hinnaks 37500.- pluss 65%käivet (st mitte korrutada tervet hinda käibekaga läbi)
Ise ostsin tsipa avariilise 93aasta oma koos kõigi kuludega 16000.- eest, pole ju paha? Neiul mul kah sama tsikkel, hmm ja täna ostab üks töökaaslane endale ka GS`i...
Ega see GS ei ole äkilisem 125-250cm baikidest aint jõu momenti on tsipa rohkem ja närve ning raha säästad palju. Selili seda ilma siduri abita keerata ei saa.
Veerandmiili läheb 13,6

Ja kui võimsust pelgad (38Kw vist) siis võib osta piiratud versiooni või ma võin sulle sisselaske piirajad tasuta anda (siis on võimsus ca 25Kw).
Juhitavus on mega hea ja jutud räägivad, et nii mõnigi Duc on käänulisel teel kaotajaks jäänud.
Hooldust saab kodus vabalt teha kui on huvi (igasugused how-to`d netis üleval). Hoolduse tegemata jätmine ei tapa kah GS`i ära (esialgu)
Ainuke miinus on liiga pehme esiamort mis enamustel kohe ka väljavahetatud on loomulikult saab abi ka teistsugusest amordiõlist ja üliodavatest vahepuksidest mis vedru suurema pingealla suruvad.
Poosetamise faktor on muidugi madal sellisel siklil võrreldes V-Rod`iga aga ülejäänu on tip-top (eriti rõhuks just sõitja enda grin-faktorile e. sõidunautimisele).
Kui netis natuke ringi kaeda siis leiab mu jutt 1000x kinnitust

See link kindlasti abiks >>> http://www.gstwin.com/ (seal on meeletu community taga - foorumil siis)
Anna siis siia foorumisse teada mis edasine plaan on
