Generaatori mähistamine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Generaatori mähistamine
Selline mure, et elektroonilise süütemängu üks mähis on läbi, ning sellele tuleb uus traat ümber panna. Küsimus järgmises - kus sellist tööd tehtakse tallinas või siis kui keegi teab mõnda sellist inimest kes asja jagab, andke ka märku.
Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Mähkisin suzuki dr bigi staatoril asuva cdi toitemähise uuesti mõned kuud tagasi, http://kinky.planet.ee/tsikkel/suzukidr/, võin õpetussõnu jagada, kui soovi on.
Mõõda ära mis ristlõikega see juhe sul seal on, mul oli 0.14 juhe aga mähkisin 0.15 mmse juhtmega.
Kui on võimalik, siis haruta mähis lahti ja loe keerud ära, kui ei saa, siis otsi kusagilt info mähise takistuse kohta. Variant on, et keerad keerdusid maha niikaua kuni jõuad hapu kohani, sealt joodad korraliku juhtme otsa lakid või katad asja ära ning uued keerud otsa. aga ilmselt on sul tegemist väikse ristlõikega juhtmega, et see ei ole nii lihtne.
Minul oli üks mähis täitsa kutu, samas teine oli ilus, mõõtsin teise mähise takistuse ja eeldasin, et nad on võrsed.
Siis leidsin vajamineva traadi pikkuse ja sealt keerdude arvu. M'hkimisel tegin pastaka sisust sellise rumpsaisi püstoli otsaga toru, et oleks hea ümber mähise tiirutada, hea elastne toruke - ei tee traadile liiga ja saab kenasti keerdu suunata.
Katkise mähise kättesaamisega oli paras häda, klomp oli ju korralikult kokku liimitud lakiga, lõpuks raiusin seda skalpelliga ja sain pooleks ning kangutasin lahti ja käes oligi, kuigi plastikust serv, mis ülevalt piiras, murdus ära, selle tegin hiljem uue.
Mähise katsin miski hingava fiibrist plaastriga, mis oli ühe külje pealt natuke liimine, seda tegin selleks, et kui kunagi on vaja asja lahti võtta, siis on lihtsam. Niidiga sidusin selle plaastri kohale kinni ja siis 2 komponentse epo liimiga mäkerdasin kõik selle ilusti kokku, et ükski keerd omapäi välja rippuma ei jääks ja oligi moos.
Aga enne kui sa seda kompotti lõhkuma hakkad, uuri kusagilt manuaalist, et missugune peab olema see õige mähise kogutakistus ja et kas ikka on mähise viga - kui saütled, et asi siiski töötab, kuigi sitasti..
Kui on võimalik, siis haruta mähis lahti ja loe keerud ära, kui ei saa, siis otsi kusagilt info mähise takistuse kohta. Variant on, et keerad keerdusid maha niikaua kuni jõuad hapu kohani, sealt joodad korraliku juhtme otsa lakid või katad asja ära ning uued keerud otsa. aga ilmselt on sul tegemist väikse ristlõikega juhtmega, et see ei ole nii lihtne.
Minul oli üks mähis täitsa kutu, samas teine oli ilus, mõõtsin teise mähise takistuse ja eeldasin, et nad on võrsed.
Siis leidsin vajamineva traadi pikkuse ja sealt keerdude arvu. M'hkimisel tegin pastaka sisust sellise rumpsaisi püstoli otsaga toru, et oleks hea ümber mähise tiirutada, hea elastne toruke - ei tee traadile liiga ja saab kenasti keerdu suunata.
Katkise mähise kättesaamisega oli paras häda, klomp oli ju korralikult kokku liimitud lakiga, lõpuks raiusin seda skalpelliga ja sain pooleks ning kangutasin lahti ja käes oligi, kuigi plastikust serv, mis ülevalt piiras, murdus ära, selle tegin hiljem uue.
Mähise katsin miski hingava fiibrist plaastriga, mis oli ühe külje pealt natuke liimine, seda tegin selleks, et kui kunagi on vaja asja lahti võtta, siis on lihtsam. Niidiga sidusin selle plaastri kohale kinni ja siis 2 komponentse epo liimiga mäkerdasin kõik selle ilusti kokku, et ükski keerd omapäi välja rippuma ei jääks ja oligi moos.
Aga enne kui sa seda kompotti lõhkuma hakkad, uuri kusagilt manuaalist, et missugune peab olema see õige mähise kogutakistus ja et kas ikka on mähise viga - kui saütled, et asi siiski töötab, kuigi sitasti..
On soovitada poodi, kus saaks traati? Ise pooldan www.volta.ee. Muidu isoleer kiht peab olema mingist kindlast lakist vms ? Kujutan ette, et tuleb panna mõni võike klaasriide tükk ja selle siis epoksiid liimiga ära määrida.. vähemalt originaalis tundus küll, et midagi sarnast on tehase poolt tehtud..
Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Jah, mähisetraadid on lakitud sõltuvalt keskkonna temperatuurist.
Kas sul on staator karteri õli sees? Cdi toitemähisel ei tohiks miskit erilist kuuma saamise ohtu küll olla.
Oskad sa öelda missuguse läbimõõduga traadist see mähis sul on?
Võtad traadi ja mõõdad kas mikromeetriga või supleriga peaks ka enamvähem mõõdu teada saama.
Mul on kahtlane tunne, et volta müüb traati kilode kaupa ainult, www.tevalo.ee saab väiksemaid koguseid
Kas sul on staator karteri õli sees? Cdi toitemähisel ei tohiks miskit erilist kuuma saamise ohtu küll olla.
Oskad sa öelda missuguse läbimõõduga traadist see mähis sul on?
Võtad traadi ja mõõdad kas mikromeetriga või supleriga peaks ka enamvähem mõõdu teada saama.
Mul on kahtlane tunne, et volta müüb traati kilode kaupa ainult, www.tevalo.ee saab väiksemaid koguseid
Mul peab olema ka kuskil 0.15mm, homme mõõdan täpsemalt ära. Mis puutub staatori olemasolu karteri õli sees
, kas selline värk on ültse olemas? Mul see paikneb vasakus karteripooles, kuivas olukorras. Ei tea küll kuidas lood on töö temp-ga, aga arvatavasti see pole eriti suur.

Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
- Tsikkel: cbr600rr
- Asukoht: eesti tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
5150851 sellel nr olen ise suuremaid mähkimisi lasnud teha.Hind olnud vägagi bro ja siiani kestavad ka mähised
5280088
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
bozex kirjutas:Kes teeks tallinnas, ära endal ka siis vist kaks mähist läbi 600-el suzukil, ise vast ei julge asja ette võtta.
Volta tehases tehtakse kindlasti sellist tööd ära (www.volta.ee)
Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
Sain siis geneka mähitud( kogu mähiste ring), töö lasin teha kadaka tee alguses, probleem nüüd selles, et sain nädal sõita ja genakal sama mähis läbi põlenud mis eelmine kordki, et mis võib viga kas kuskil lühis sees ve?
probleem hakkas peale kukkumist, kui üks kivi lõhkus geneka kaane ära, a uuesti mähkimisega lootsin et probleem kaob..
Igasugune abi on oodatud..!
probleem hakkas peale kukkumist, kui üks kivi lõhkus geneka kaane ära, a uuesti mähkimisega lootsin et probleem kaob..
Igasugune abi on oodatud..!
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Generaatori mähistamine.
Kui kellelgi on sellist probleemi, võib pöörduda minu poole, aitan ära organiseerida, Viljandis üks härra tegeleb sellega eraviisiliselt, probleemiks pole ka asja transport Tallinna ja Viljandi vahel. Ta on parandanud ka omal ajal kuskil Tallinnas tehtud töö praaki KZ1000-del, mille generaator minu andmetel veerleb õlis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.