Õnnetused mootorratastega
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
...peale seda enam tagapidurit ekstreemolukordades ei kasuta...
A kuidas selle tagapiduriga sellisel juhul ikka on? Mina olen sellistes olukordades alati mõlemat kasutanud. Küll instinktiivselt. Aga ka see minimaalne lisanduv pidurdusjõud on ikkagi abiks. Ja kui veabki külje ette, siis pidurit lahti lastes läheb niikuinii otseks tagasi. Kui just ise nii krampis pole, et selle jõnksu peale sadulast üle tsikli ise minema ei lenda. Lisaks, kui juhtubki halvim, siis käid käna küljele ja siis või ka sisse sõites läheb ratas sinust eespool, mis polegi ju nii paha võrreldes võimalusega hakatuseks peaga kaubikut rammida ja/või tagant tuleva ratta ette jääda.
Ma pole just eriline avarist olnud, paar küljelipanekut, sisse pole kellelegi sõitnud, aga asja kogenud või siis muidu teadjad, kuidas käituda, kui avarii on vältimatu?
A kuidas selle tagapiduriga sellisel juhul ikka on? Mina olen sellistes olukordades alati mõlemat kasutanud. Küll instinktiivselt. Aga ka see minimaalne lisanduv pidurdusjõud on ikkagi abiks. Ja kui veabki külje ette, siis pidurit lahti lastes läheb niikuinii otseks tagasi. Kui just ise nii krampis pole, et selle jõnksu peale sadulast üle tsikli ise minema ei lenda. Lisaks, kui juhtubki halvim, siis käid käna küljele ja siis või ka sisse sõites läheb ratas sinust eespool, mis polegi ju nii paha võrreldes võimalusega hakatuseks peaga kaubikut rammida ja/või tagant tuleva ratta ette jääda.
Ma pole just eriline avarist olnud, paar küljelipanekut, sisse pole kellelegi sõitnud, aga asja kogenud või siis muidu teadjad, kuidas käituda, kui avarii on vältimatu?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?