Reageerimine ettekeeramise puhul
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Reageerimine ettekeeramise puhul
mida teete kui te liigute rahulikult peateel ja lihtsalt labaselt keeratakse ette, nii et peate tugevalt pidurdama. Minuga on seda väikese staaziga juhtunud juba liiga palju!! ja füüsilise noomituse mõtted on pidevalt peas keerlenud peale taolist olukorda
Ühe inimese suutsin ka kinni peatada pideva signaalitamisega ja veits juttu puhuda aga sain teada et "kuna mu masin on musta värvi, siis teda tõesti ei näe"
Mida soovitaksite teha??
Ühe inimese suutsin ka kinni peatada pideva signaalitamisega ja veits juttu puhuda aga sain teada et "kuna mu masin on musta värvi, siis teda tõesti ei näe"

Mida soovitaksite teha??
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Reageerimine ettekeeramise puhul
ära sõida siis või kanna helkurvesti.riceboy kirjutas:mida teete kui te liigute rahulikult peateel ja lihtsalt labaselt keeratakse ette, nii et peate tugevalt pidurdama. Minuga on seda väikese staaziga juhtunud juba liiga palju!! ja füüsilise noomituse mõtted on pidevalt peas keerlenud peale taolist olukorda
Ühe inimese suutsin ka kinni peatada pideva signaalitamisega ja veits juttu puhuda aga sain teada et "kuna mu masin on musta värvi, siis teda tõesti ei näe"![]()
Mida soovitaksite teha??
ma ei saa aru mis see rattavärv puutub asjasse? rattavärvi pole ju nagunii näha eriti kui vaadata ratast eest... reguleeri tulesid v sõida täistulega... tuled on ikka need mis teevad ratta nähtavax eest vaates.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Mida niiväga ikka teha, annad törtsu signaali, kui arvad, et see talle kohale jõuab.mida teete kui te liigute rahulikult peateel ja lihtsalt labaselt keeratakse ette, nii et peate tugevalt pidurdama.
Kogemustepagasi täienedes hakkad neid ettekeerajaid varemalt ära tundma ja siis ei pea nii tugevalt pidurit enam rabama. Liiklen ise enamasti Tartus ja Lõuna-Eestis ning siinse suhteliselt rahuliku liikluse korral on ikkagi iga nädal kord või paar, mil keegi kuskil ette keerab. Vahet pole, millega sõidad, jalgrattaga, tsikliga või autoga, kuigi autoga sõites häirivad need ettekeeramised kõige vähem, ilmselt endal autos turvatunne suurem.Minuga on seda väikese staaziga juhtunud juba liiga palju!!
Ohutut liiklemist

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Siinkohal peaks mõtisklema selle üle et mis on rahulikult, mis on väike staaz ja mis on liiga palju. Kui sul sellist asja juhtub tihedamini kui teistel, siis peaks oma sõidustiili ikkagi üle redigeerima enne kui asi õnnetult lõpeb. Samuti mõtle juhtumid veelkord läbi, et pühas vihas ei ole pooltel juhtudel sääske elevandiks puhutud. Mul on neljas aasta comebackki jooksmas ja selle ajaga on kogunenud ainult üks tõsisem ettekeeramine. Aga ma olen ka "kaabuga" sõitja ja pealinna maile satun rattaga väga harva. Nö. külalisena oskan ka pealinna liikluses muutusi märgata ja autoroolist vaadatuna on Tallinna liiklus muutunud oluliselt viisakamaks ja koostööaltimaks kui ta oli neli-viis aastat tagasi. Kui vanasti sõideti suunatule vilgutamise peale kõik võimalikud augud külgedel julmalt kinni, siis nüüd juba tehakse üldjuhul reastumiseks ruumi
Mis nüüd ratta ja ratturi nähtavust puudutab, siis sellega pead kahtlemata arvestama, et auto mõõtu sa ei ole ja jääd üsna kergelt kas piilari taha või lausa "kahe silma vahele".

Mis nüüd ratta ja ratturi nähtavust puudutab, siis sellega pead kahtlemata arvestama, et auto mõõtu sa ei ole ja jääd üsna kergelt kas piilari taha või lausa "kahe silma vahele".
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: Reageerimine ettekeeramise puhul
Ei no kussa helkurvesti saad kanda, siis võib ju mõni arvata, et tegemist õppesõidu mootorrattaga ja mida siis veel tüdrukud Moskva kohviku ees arvavad ...sepp kirjutas:ära sõida siis või kanna helkurvesti ...riceboy kirjutas:mida teete kui te liigute rahulikult peateel ja ... Mida soovitaksite teha??

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Sõites motikaga sa enda ohutuseks pead pidevalt arvestama et sind ei nähta. seda eriti linnas ja maakohtades kus ei ole harjutud tsiklitega. kindlasti pead arvestama ka oma sõidukogemusi ja ratta omadusi, teekatet järsuks pidurduseks jne..
üldjuhul keeratakse ette kuna ei nähta, tihti on ka juhuseid kui räägitakse moblaga ja tähelepanu on mujal, naisterahvad vaatavad tihti peeglisse aga kahjuks ainult et ennast näha..
mõnikord leidub ka selliseid tegelasi kes vaatavad sulle küljeaknast otsa ja ikkagi pressivad sind tee serva või kusagile mujale, tihti suunda näitamatta.. ei tea mis neid vaevab, kadedus või mingi viha aga taoliste jaoks on mul metallotsaga saapad jalas
kuigi olen veits ettevaatlik liikleja on selliseid juhuseid küll olnud aga kuna üritan alati rahulikuks jääda siis pole sellega veel kellegile uksele koputanud.. 
üldjuhul keeratakse ette kuna ei nähta, tihti on ka juhuseid kui räägitakse moblaga ja tähelepanu on mujal, naisterahvad vaatavad tihti peeglisse aga kahjuks ainult et ennast näha..



-
Teema algataja
Mina sõidan valgel ajal kogu aeg täistuledega. Aitab KINDLASTI paremini näha. Pimedal ajal hakkab ta ilmselt teisi sõitjaid rohkem häirima, kuid siis on juba lähituled ka piisavalt hästi näha. Keegi mulle igatahes sellepärast vihaselt tuledega vilgutanud pole.
Aga jah, suht raske on eemalt aimata, kas mees keerab ette või ei keera. Tihti on nii, et autojuht võtab ilusti hoo maha, vaatab paremale-vasakule ja ikkagi ronib ette. Ilmselt jääme me neile ikkagi kahe silma vahele.
Aga jah, suht raske on eemalt aimata, kas mees keerab ette või ei keera. Tihti on nii, et autojuht võtab ilusti hoo maha, vaatab paremale-vasakule ja ikkagi ronib ette. Ilmselt jääme me neile ikkagi kahe silma vahele.
Veedan aega ka üpris palju autoroolis ( 50 th/km aastas ) ja kogemust 25 aastat. Nii, et päris roheline enam ei ole.
Ometi on minulgi ootamatuid üllatusi, eriti just viimasel ajal Tallinna ringteel toimunud.
Alustades möödasõitu ja veendudes peeglist vaadates, et kõik on OK ja vastassuunas on ka nagu vaba, aga-------hoppppaaaa. TÄPIST on saanud motikas valguskiirusel. Vahet siis pole, tuli ta tagant- või vastusuunast.
Siit siis ka PALVE. Need, kellele meeldib sõita natukene "sportlikumas" stiilis - palun kasutage PÄEVASEL AJAL KAUGTULD.
Ometi on minulgi ootamatuid üllatusi, eriti just viimasel ajal Tallinna ringteel toimunud.
Alustades möödasõitu ja veendudes peeglist vaadates, et kõik on OK ja vastassuunas on ka nagu vaba, aga-------hoppppaaaa. TÄPIST on saanud motikas valguskiirusel. Vahet siis pole, tuli ta tagant- või vastusuunast.
Siit siis ka PALVE. Need, kellele meeldib sõita natukene "sportlikumas" stiilis - palun kasutage PÄEVASEL AJAL KAUGTULD.

Mina taunin selgelt täistulega sõitmist. Eelmises postis on selgelt kirjas üks sellega kaasnevast ohust. Soovitan vaadata oma sõidustiil üle ning mõelda sõites paar sekundit ette. Kindlasti ei tee paha igasugused helkurpaelad,vestid. Kui aga selline asi juhtub, siis vastavalt vajadusele tuleb tugevalt pidurdada ning kui asi on jäänud viimasele hetkele, tuleb ettekeerajast mööda manööverdada. Kindlasti tuleks säilitada külm närv ning ettekeerajale signaaliga tema veast märku anda. Mingi füüsiline noomitus on väga lapsik ning midagi head kaasa ei too. Üldreeglina keegi meelega ette ei keera.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
helkurvestid ja täistuled on saatanast.
jätkem helkurvest politsei pärusmaaks ja kaugtuli madallennuks.
kui 20% kasutab täistuld tavaolukorras paneb ta ohtu ülejäänu 80% elu
autojuht harjub ära ja ülejäänud muutuvad veel nähtamatumaks
täistuli ikka siis kui kiirus 150 +
jätkem helkurvest politsei pärusmaaks ja kaugtuli madallennuks.
kui 20% kasutab täistuld tavaolukorras paneb ta ohtu ülejäänu 80% elu
autojuht harjub ära ja ülejäänud muutuvad veel nähtamatumaks
täistuli ikka siis kui kiirus 150 +
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Eile öösel sõideti siis mulle ikka väga julmalt ette.
Kuna asfalt oli märg siis äkkpidurduse tõttu külg maha, õnneks kiirused olid väikesed....mul oli eesõigus, autojuht korra vaatas ja sõitis ette.....ja pani minema.
Autoks oli valge Volkswaen Vento, kui õigesti mäletan siis tagastange oli natuke katki tal. Kui keegi Tartu kandis seda autot näeb siis 110 abiks
Kuna asfalt oli märg siis äkkpidurduse tõttu külg maha, õnneks kiirused olid väikesed....mul oli eesõigus, autojuht korra vaatas ja sõitis ette.....ja pani minema.
Autoks oli valge Volkswaen Vento, kui õigesti mäletan siis tagastange oli natuke katki tal. Kui keegi Tartu kandis seda autot näeb siis 110 abiks

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
vot ei tea, aga kas sellise video näitamine natuke autojuhte manitseks -
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Motopaks kirjutas:...Kaks korda olen siin näinud kuidas auto foori all tsiklile kõrvale ronib.

Liidetavate järjekorrast summa ju ei muutu. Mis vahet seal on, kas sõidab tsikkel auto kõrvale või auto tsikli kõrvale. Esimest varianti peab ju suur osa tsiklirahvast omale Jumalast antud privileegiks. Kas vastupidine on siis Saatanast?
-
-
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
minuarust on see nõme kui auto selleks kahe rattaga haljasalale ronib.Mix kirjutas:Motopaks kirjutas:...Kaks korda olen siin näinud kuidas auto foori all tsiklile kõrvale ronib.
Liidetavate järjekorrast summa ju ei muutu. Mis vahet seal on, kas sõidab tsikkel auto kõrvale või auto tsikli kõrvale. Esimest varianti peab ju suur osa tsiklirahvast omale Jumalast antud privileegiks. Kas vastupidine on siis Saatanast?
-
-
motokas
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Antud klippi Iiri riigis täitsa korduvalt näha olnud reklaamipauside ajal.puhh kirjutas:vot ei tea, aga kas sellise video näitamine natuke autojuhte manitseks -
Eriti jõhkrad on klipid turvavöö ja kiiruseületamise kohta. Eestis kuluks ära neid kõiki näidata.
Helkurvest on siin jalgratturitel pimdas kohustuslik. Samas tsikliga võib ilma sõita. Sellegipoolest 90% või rohkem kõigist kaherattalistest sõidab ööpäevläbi helkurvestiga (enamsti ka ridade vahelt). Poest saadaval isegi neoonvärvides ja helkurribadega sõidujoped

-
Teema algataja
Ettekeeramistest niipalju, et enamjaolt olen siiski väga korralik liikleja ja eriti hullama ei kipu, kui siis tibake tühjal maanteel
. Rattaga liigun tavaliselt trajektoril Tallinn-Tartu-Võru... ratas on punasest punasem ja samuti kombe, no ja julgelt 90% kordadest on mulle ette keeratud sellises kohas nagu enne Võrut mingi 20km kus on ee... Kanepi rist, piiikkk sirge mäest alla seal on ristmik ja siis jälle pikk sirge mäest üles. Ma saaks aru kui mõlemale poole on pikalt näha et kedagi ei tule, palun keerake ja olge küll ma juba mööda pääsen aga milleks seda tegema peab kui on näha et vastassuunas tuleb auto??? Kurja ja seal olen ikka pidurdanud nii et silma munad esirehvil
. Mai saa aru miks see koht mind painab ja nüüd olles korduvalt sama olukorda kogenud võtan seal ilusal sirgel hoo ikka väga maha, et keegi kurat mind jälle mäest alla veerevaks maasikmarjaks ei peaks, kellest ka vajadusel kerge vaevaga üle võiks sõita.


-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Mõtlen kah, et tsiklisõit on ala, kus su eesõigus ei maksa tegelikult halligi. Parem eeldada, et oled nähtamatu - siis oled vähemalt elus. Ma sõitsin 83 - 96 pidevalt tsikliga. Siis ainult autoga. Nüüd teist aastat jälle tsikliga ka. Ja kohe tunnen vahet. Autoroolis mugandud, tekib rutiin. Ja selle tõttu tähelepanu hajub ja naturaalselt, ei märka enam tsiklit. Vaatad ta'st läbi või ei viitsi piilarist mööda vaatamiseks kaela sirutada, etc. Taas kahele rattale istudes lausa tundsin, kuidas vähehaaval, aga kindlalt tulevad vanad tsikliharjumused tagasi - pidev olukorrahindamine, küljele ja taha vaatamine jne. Silm kogu aeg vilab. Ja sõidad kohe, ka autoga, ohutumalt. Ei eksi ise nii palju ja peaasi - ka sulle ei sõideta enam sisse, sest sa ei säti ise ennast liikluses sellisesse kohta.
Ehk siis - ei maksa loota, et kahel rattal õnnestub autojuhti kuidagi harida. Sättida tuleb oma sõidustiili. Tsikli värv ei tähenda mu meelest halligi. Eestpoolt seda niikuinii ei märka. Helkurvest töötab, iseäranis see roheline. Põhjus ilmselgelt selles, et seda kasutab ka politsei. Mäletan, politsei esimestel aastatel oli politseil tumesinine kombinesoon helkurribadega - polnud just eriti ere asi, aga KÕIK märkasid. Mul olid toona sellised tunked. Kogu aeg peeti politseinikuks
Samas täistuli mu meelest eriti ei aita. Nägemine on selektiivne ja kui juht ikka lambist eeldab, et tsiklit pole, võib ta sellele lausa otsa vaadata ja ta ikka ei näe. Harjumuste jõud on meeletu. Roolis tuleb selle vastu võidelda.
Ehk siis - ei maksa loota, et kahel rattal õnnestub autojuhti kuidagi harida. Sättida tuleb oma sõidustiili. Tsikli värv ei tähenda mu meelest halligi. Eestpoolt seda niikuinii ei märka. Helkurvest töötab, iseäranis see roheline. Põhjus ilmselgelt selles, et seda kasutab ka politsei. Mäletan, politsei esimestel aastatel oli politseil tumesinine kombinesoon helkurribadega - polnud just eriti ere asi, aga KÕIK märkasid. Mul olid toona sellised tunked. Kogu aeg peeti politseinikuks

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 297
- Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
- Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
- Asukoht: Bern / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
No kui ikka korralikult tahad silma paista võta sealt endale korralikult helendav vest - seal müüakse ka kõrgema helkimisklassiga veste kui politseil seljas

http://www.warrensafety.com/index.php?menu=vahendid
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.