KTM-i tagarummu vahetus??

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

KTM-i tagarummu vahetus??

Lugemata postitus Postitas juhe »

Probleem siis selles, et tagaratta laager jooksis juppideks sõidu ajal ja ilmselt tõmbas natuke laagrit laagripesas ringi. Panin uued laagrid ja selgus, et ühel pool on laagri pesa suuremaks natuke kulunud(laager logiseb natuke rummu sees). Mind huvitaks eelkõige see, kas oleks odavam äkki aind uus rumm osta ja lasta kellelgi see ära vahetada.Või laseks laagripessa õhukese kihi keevitada juurde ja siis treida laagrile parajaks.Või siis ainuke võimalus on tõesti uus velg osta(see oleks natuke kallis laks):(
Äkki on kellelgi kogemusi
HRQ kirjutas:
Aga ehk pole mõtet keevitada. Otsi laagripoest natuke suurema välismõõduga laager, vajadusel trei laagripesa vastavaks. Keevitamine on lisavaev ja ehk pole hea sinna üldse kuuma anda ...
Ma isegi mõtlesin selle peale.Siis kui oleks mõni millimeeter suurema välismõõduga ja sama suure siseauguga laagrit saada, võik seda isegi proovida.
mella kirjutas:
Kui VÄGA palju ei loksu, saab laagriliimiga kinni, paremad võtavad mitmeid kümnendikke. Kui rohkem, aitab nn "juudiplekk" ja laagriliim. Hullemaks ikka ei lähe ;)
No ma proovin siis esialgu seda ''juudipleki'' varianti ja siis kui pidama ei jää laagriliimi kah.Kui tõesti kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab;)
mx77 kirjutas:
Aga see sõltub muidugi sellest, mis porgandiga tegu on.
Tegu on KTM 300 exc-ga
Viimati muutis juhe, 09 Mai 2007, 16:40, muudetud 4 korda kokku.
Puurija Tšäkkkkk!!!!
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Aga ehk pole mõtet keevitada. Otsi laagripoest natuke suurema välismõõduga laager, vajadusel trei laagripesa vastavaks. Keevitamine on lisavaev ja ehk pole hea sinna üldse kuuma anda ...
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui VÄGA palju ei loksu, saab laagriliimiga kinni, paremad võtavad mitmeid kümnendikke. Kui rohkem, aitab nn "juudiplekk" ja laagriliim. Hullemaks ikka ei lähe ;)
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

HRQ kirjutas:
Aga ehk pole mõtet keevitada. Otsi laagripoest natuke suurema välismõõduga laager, vajadusel trei laagripesa vastavaks. Keevitamine on lisavaev ja ehk pole hea sinna üldse kuuma anda ...
Nii lihtne see asi ka ei ole. Laagritel tavaliselt ei muutu üks mõõt vaid kõik. Kui suurendad välismõõtu suureneb tavaliselt ka võlli mõõt ja laager millel on välismõõt suurem ja võlli mõõt sama võib olla jälle teise konstruktsiooniga ja hoopis teise laiusega.

Pigem vaadata kasvõi saksa ebayst komplektne terve ratas, need ei tohiks sela kallid olla. Siis tasub muidugi ka korvimeeste käest küsida. Nad kasutavad palju KTM-e korvide ehitamisel doonoriteks ja minu teada standardrumme ei kasuta. Aga see sõltub muidugi sellest, mis porgandiga tegu on.
Kasutaja avatar

korvimees
Postitusi: 68
Liitunud: 25 Apr 2004, 23:03
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas korvimees »

Oleneb kui palju ta sul loksub. Üks variant on muidu ka see, et täksid laagripesa ümberringi kärniga ära ja paned laagri laagriliimiga sisse seejärel. Kui laagripesa just üle mõistuse suureks pole kulunud, siis saab sel moel väga edukalt pidama laagri. Äraproovitud asi.
Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

Lugemata postitus Postitas juhe »

korvimees kirjutas:
Oleneb kui palju ta sul loksub. Üks variant on muidu ka see, et täksid laagripesa ümberringi kärniga ära ja paned laagri laagriliimiga sisse seejärel. Kui laagripesa just üle mõistuse suureks pole kulunud, siis saab sel moel väga edukalt pidama laagri. Äraproovitud asi.
Ma panin prooviks õllepurgi pleki ümber laagri ja toksisin sisse(parajalt tihedasti läks sisse). Olen nyyd sõitnud ikka nati ja pole veel loksuma hakanud.Kui pidama ei jää siis ma proovin eelpool nimetatud variante.
Puurija Tšäkkkkk!!!!

M.K.

Lugemata postitus Postitas M.K. »

ärge nüüd jutustage. Kui rajal sõidad, siis ei aita ei liim, ega mingi täksimine ega plekk. Enesepettus.

M.K.

Lugemata postitus Postitas M.K. »

ärge nüüd jutustage. Kui rajal sõidad, siis ei aita ei liim, ega mingi täksimine ega plekk. Enesepettus.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Omaenese südame rahustuseks pakuksin küll rummu vahetuse varianti. Endal on mul SM tagarattal 2 kodarat puudu ja sellest tekib pingis mõõtes paras "lainetgus". Rajal väga aru ei saa aga ikka jääb kripeldama, et äkki on selle taga kurvide mitte piisava kiirusega läbimine. Ja üleüldse, vaadates viimas aja oma kogemusi ja kliendijutte jne, siis kokkuvõttes läheb igasugune ebay-tamine lõpptulemusena alati reegline kallimaks ja/või problemaatilisemaks kui uue ja korraliku tüki ostmine.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

eee.. tuleb arvestada, et loll saab kirikus ka peksa.

Minu kogemus, et Ebaytamine annab 2x hinnavõitu, kui ei aja taga UUT asja ja ilmselgelt ennast petta ei lase.
Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

Lugemata postitus Postitas juhe »

StreetMoto kirjutas:
Omaenese südame rahustuseks pakuksin küll rummu vahetuse varianti. Endal on mul SM tagarattal 2 kodarat puudu ja sellest tekib pingis mõõtes paras "lainetgus". Rajal väga aru ei saa aga ikka jääb kripeldama, et äkki on selle taga kurvide mitte piisava kiirusega läbimine. Ja üleüldse, vaadates viimas aja oma kogemusi ja kliendijutte jne, siis kokkuvõttes läheb igasugune ebay-tamine lõpptulemusena alati reegline kallimaks ja/või problemaatilisemaks kui uue ja korraliku tüki ostmine.
Aga palju umbes tagarumm maksta võib ja juurde veel selle vahetus kah?Tsikliks on ktm 300 exc.Ma tean ,et mul sõber lasi omale tuua terve tagaratta lc 4-le ja maksis 4000 millegagi.Loogiline oleks, et ainult rumm ikka odavam:D
Puurija Tšäkkkkk!!!!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”